Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am acum una cu acid (varta) si are furtun de drenaj dar cele cu gel sigur sunt mai rezistente la vibratii...tot la odyssey m-am gandit si eu dar am gasit exide la mai putin de "juma " din pret !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am acum una cu acid (varta) si are furtun de drenaj dar cele cu gel sigur sunt mai rezistente la vibratii...tot la odyssey m-am gandit si eu dar am gasit exide la mai putin de "juma " din pret !!

am avut odyssey 5 ani. tinuta non stop pe motor, iarna/vara, frig/cald. daca aveam mai multa grija de ea si n-o lasam peste iarna sa se descarce complet, sunt sigur ca ar fi tinut mai mult.

a crapat anu asta in concediu prin grecia si am pornit motorul impins.

acu am ceva pe gel montata la dan_cata, da tot cu gandu la odyssey sunt...

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se gasesc si odyssey. daca nu, se aduc pe comanda.

Acu ai Exide. Iti zic eu ca e ceva bun. Exide cu charger peste iarna te tine pana ce te plictisesti de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu ai Exide. Iti zic eu ca e ceva bun. Exide cu charger peste iarna te tine pana ce te plictisesti de ea.

exide, asa, nu mai tineam minte...

se pune curent la garaj si o sa stea cu charger. si nu-i problema, ma plitisesc greu.

oricum, tre sa tina minim 5 ani si n-am in plan s-o schimb degraba...

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

In teste sa vedem ce "crapa"!!

pai cu poze vii si tu? vrem film :))

 

deci senzorii hall is buni.

 

io-s curios cum ai trecut de zona aia cu noroi din poza 5. ca in apa pare simplu :))

» Post actualizat in 13 Nov 2015 19:47

ce gume-s alea, karoo3?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea prosta ca sub apa am dat de niste lemne si am fost la un pas de o baie zdravana...ca de in asa zone stai "in scarite " si un pic de gaz ca daca te-ai blocat cam mirose a ambreiaj parlit!! Singur mai greu cu filmare(am iesit asa "din scurt" si am avut numai telefonul la mine!) dar daca sunt amatori de asemenea iesiri " cu bivolul la namol" poate ne starngem si facem si o filmare!!

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

A experimentat careva lanturi de zapada, sau o sa fiu eu primul?

» Post actualizat in 04 Dec 2015 08:51

"E" bune de ceva karoo-urile alea pe asfalt?

 

am testat si eu vreo 1k km karoo 3, strada si pe langa drum (ca nu-i pot zice offroad). trepideaza, asta-i clar si pe ud trebe mers cu grija. da in rest surprize mari n-am avut.

le-am dat jos ca am plecat in concediu si era pacat sa le stric.

pe offroad light mi s-au parut misto, eu venind de pe anakee2. am intrat la un moment dat intr-o mlastina din aia ascunsa sub vegetatie de credeam ca acolo raman. si am iesit fara stress...

 

am zis ca incerc si eu pe zapada cu bmw, dar acum am si un ktm 690 enduro r si o sa ma distrez cu asta ca e mai usor. speram sa nu fie nevoie de lanturi ca am gume destul de cramponate da o sa vedem.

 

alta varianta la lanturi:

 

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia cu funie o stiu de la unchiu, care punea la minsk fix ca in filmulet. era sfanta! omul facea naveta intre 2 sate, peste dealuri si vai. intra in zapada pana la ghidon cu el :D

numa' ca minskul n'avea putere nici cat DRZ'ul ala din clip (sau ce-o fi el), deci nu avea cum sa rupa spite sau chestii de genul. Ma gandesc ca la GS sa nu fie ceva probleme...

 

acuma om vedea... cat poa' sa coste si o spita de-aia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare

am si eu de curand un 1100gs si as avea cateva intrebari legate de sa

a modificat/retapitat careva saua la Dan din timisoara ? cum lucreaza?

cei care v-ati modificat saua la un moment dat sau ati luat motocicleta cu saua modificata ,aveti vreun sfat, vreo recomandare? gen sa nu o modific doar sa o retapitez, sau poate din contra daca tot ma apuc sa o retapitez de ce sa nu o fac si mai confortabila....

nu stiu cum ar fi mai bine, de aceea va intreb pe voi

va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

am si eu de curand un 1100gs si as avea cateva intrebari legate de sa

a modificat/retapitat careva saua la Dan din timisoara ? cum lucreaza?

cei care v-ati modificat saua la un moment dat sau ati luat motocicleta cu saua modificata ,aveti vreun sfat, vreo recomandare? gen sa nu o modific doar sa o retapitez, sau poate din contra daca tot ma apuc sa o retapitez de ce sa nu o fac si mai confortabila....

nu stiu cum ar fi mai bine, de aceea va intreb pe voi

va multumesc!

 

eu am 1150 gsa cu saua dintr-o bucata.

modificata la dan in timisoara, montat si incalzire, ce sa zic a lucrat f bine. eu sunt multumit de rezultat.

daca inaltimea nu e o problema o poti face confortabila, chiar se simte diferenta. mai rau daca esti la limita deja si nu ajungi bine cu picioarele jos.

 

12109270_1137394979623801_24650310097868

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

De putin timp calaresc un R850 GS din 1998, 64k km .

Am observat insa ca intra mai greu ,parca agata, si cu un oarecare zgomot treapta a 3-a , atunci cand schimb din 2 in 3 .Indiferent de turatie, indiferent de viteza, la a 3-a intra un pic mai greu .Mi s-a parut ca la rece, ar intra mai usor, dar trebuie sa mai verific.

Invers, din 4-3 , schimba foarte usor. Si treapta a 2-a intra oarecum mai greu, dar la a-2a "asa fac toate " . In rest, 1-a, 4-a, 5-a, intra foarte usor . Alte zgomote nu sunt de la cutie, nu suiera, nu fluiera, nu zornaie, nu zdrangane.

In iarna , intentionez sa o desfac, pentru o verificare generala, as desface si cutia sa vad despre ce este vorba si sa schimb preventiv rulmentii, simeringurile .

A mai patit cineva asa, ceva sfaturi ? Sa o desfac , sau sa o las asa ?

In cazul in care e vreo furca uzata, gasesc SH ?

 

Multumesc,

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare: a facut vreunul dintre voi trecerea de la Tourance la K60 sau chiar si invers?

 

Ma intereseaza cum se comporta K60 fata de Tourance pe asfalt ud si rece si/sau in curbe luate mai aspru (cu cizmele pe jos). Am citit review-uri garla pe net, dar niciunul nu a fost direct pe subiect: Tourance vs K60 pe R1100GS.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai de mult am cerut ajutorul vostru pentru realizarea unor filmari pentru proiectul Carpathian 2 Wheels Guide.
Svalt, Calin (cel din prim plan), Lovi si Dan (ultimii doi de la Transilvania Bikers) ne-au sarit in ajutor si acesta este primul rezultat:



Enjoy and share!
Editat de calin_n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...