Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mare atentie la transmisie/cutie. In special cele fabricate intre oct 1993 si apr 1996 ( cutiile tip M94)

pot avea probleme mai ales dupa 50-60000 km si o reparatie costa spre 7-800 EUR.

Nu e o regula ca toate sa aiba aceasta problema insa daca te uiti pe forumurile dedicate

acestui model vei vedea ca sint ceva probleme la modelele de dinainte de 1997.

In rest ceva probleme cu map-area injectiei la modelele mai vechi (asa numitul surging) si cam atit.

Motorul se pare ca e bombproof. am vazut un topic pe advrider.com cu un flacau care facuse

400000 MILE!!!! cu ea.

apropoz: citi bani costa gs-ul pe care vroiai sa il cumperi? si citi km avea?

 

 

Flacaul de care vorbesti, a trecut de 500.000 de mile - (incepand cu postul 187): http://advrider.com/forums/showthread.php?t=278021&page=13

 

Bravo lui, a intretinut-o cum trebuie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, intrebarea mea este, ca am cumparat un R1150GS si am observat ca curge uleiul. Am demontat scutul si unde este furtun din fier in care circula uleiul , acolo la iesire se face picaturi de ulei..Inaintea de cumparatura a fost schimbata uleiul motor,transmisie, cardan. Asta rezolv cumva, schimb saiba si cred ca fii bun. Problema este ca motorul se incalzeste la temperatura 4-5 linii, si miroase de fum ulei ars. Am cautat din unde vine, si unde sunt legaturile la tevi la curea de distributie, acolo arde. E posibil sa ajunga ulei la teava de esapament si sa arda acolo?Asta-i este motorul 10986898_833356486731582_119241487736877

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da.in spatele senzorului hall e un semering .verifica daca curge pe acolo.de obicei curge pe acolo daca a fost pus prea mult ulei si pe la semeringul de la cutie.ala e mai greu de schimbat .verifica daca da ulei si la imbinarea dintre motor si cutie deasupra catalizatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, intrebarea mea este, ca am cumparat un R1150GS si am observat ca curge uleiul. Am demontat scutul si unde este furtun din fier in care circula uleiul , acolo la iesire se face picaturi de ulei..Inaintea de cumparatura a fost schimbata uleiul motor,transmisie, cardan. Asta rezolv cumva, schimb saiba si cred ca fii bun. Problema este ca motorul se incalzeste la temperatura 4-5 linii, si miroase de fum ulei ars. Am cautat din unde vine, si unde sunt legaturile la tevi la curea de distributie, acolo arde. E posibil sa ajunga ulei la teava de esapament si sa arda acolo?Asta-i este motorul 10986898_833356486731582_119241487736877

 

 

Presupun ca iti curge in stanga cum stai calare pe mobra, langa ochiul de vizitare. Trebuie desfacuta conducta, inlocuite saibele alea doua si strans la loc banjo-ul, la cuplu ;)

 

Ta-da!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Daca vrea cineva am 4L ulei mineral 20w50 Total.

http://www.lubadmin.com/upload/produit/fichepdf/lang_1/1170.pdf

Il ofer la 60 lei


» Post actualizat in 03 Apr 2015 11:49

Am o curiozitate, in ideea in care are cineva un raspuns.

Cautam azi bujii pentru R100GS in catalogul DENSO.

Pentru R1100GS era recomandata K22PBR-S iar pentru toate celelalte modele de R1100, si chiar R1150 recomandata K22TNR-S

 

Are cineva idee de ce? Pare interesant!

PS: K22PBR-S -- are 2 electrozi de masa

K22TNR-S -- are 3 electrozi de masa


» Post actualizat in 22 Apr 2015 10:53

Este cineva interesat de o pereche de genti originale BMW pt modele 1100 1150.

Sunt in stare foarte bune urme minime de uzura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

upgrade de facut la 1150 gs adventure (probabil si la modelele anterioare, dar nu stiu 100%), pe langa ce s-a mai vorbit, schimbati mufele rapide de la conductele de carburant.

sunt de plastic si aveti de umblat la ele de fiecare data cand dati jos rezervorul.

mi s-au rupt doua din cele trei mufe deja. doua le-am pus metalice si vreau sa comand si pentru furtunul de legatura de sub rezervor, cel cu mufa la 90 grade. mi s-a rupt mufa exact cand mi-era lumea mai draga si lucram singur la motor. curge benzina si se face multa mizerie. plus ca puteti fi la mama naibii si e mai greu de reparat.

 

ceva in genul asta aveti nevoie http://www.beemerboneyard.com/cpcqkdiscon6p.html

cum zic si ei, era o chestie pe care trebuia s-o faca fabrica in atatia ani de productie. da in fine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca are cineva nevoie, sau daca pot ajuta pe cineva cu ceva dar am un 1100GS lovit.

Drept urmare nu are toate piesele -- si o parte din ele am sa le pastrez pentru mine dar poate va pot ajuta cu cate ceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten cu r1150 rt ... 55 000 km asa arata kilometrajul are un tocănița pe partea dreapta adica la clapeta de admisie daca pui degetul nu se mai aude e vreo rezolvare ieftină la acea clapeta ? Adica doar axul pe care sta clapeta sau e altceva? A mea are 68000 si nu are joc la clapete. ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten cu r1150 rt ... 55 000 km asa arata kilometrajul are un tocănița pe partea dreapta adica la clapeta de admisie daca pui degetul nu se mai aude e vreo rezolvare ieftină la acea clapeta ? Adica doar axul pe care sta clapeta sau e altceva? A mea are 68000 si nu are joc la clapete. ..

bucsi de bronz - cata/oradea.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten cu r1150 rt ... 55 000 km asa arata kilometrajul are un tocănița pe partea dreapta adica la clapeta de admisie daca pui degetul nu se mai aude e vreo rezolvare ieftină la acea clapeta ? Adica doar axul pe care sta clapeta sau e altceva? A mea are 68000 si nu are joc la clapete. ..

Da-i linkul asta la tovarasul tau - http://advrider.com/forums/showthread.php?t=630335

» Post actualizat in 05 May 2015 06:43

bucsi de bronz - cata/oradea.

numai bine,

paul

Cluj mai exact, dar erai pe-aproape :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati dintre voi aveti filete de la capacul de la chiulasa distruse (cross threaded)?

Ati remediat problema si daca da cum?

-------------------

Eu am unul din partea de jos zapacit si in weekend vreau sa ma apuc de el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi le-a facut sorin.e un mecanic prin pantelimon(un geniu dupa parerea mea)cu niste smecherii care se numesc elicoid parca .sunt niste chestii care au un filet la interior si unul la exterior plus doua pene la exterior pt fixare.se largeste filetul din chiuloasa ,se face filet cu tarodul ,se infileteaza draciile astea si se bat penele pt fixare .masoara un prealabil gara care o faci cu spiralul sa fie la fel cu lungimea elicoidului,ai grija sa nu dai span in motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer solutia o aveam deja! voiam sa vad ce mai foloeste lumea.

Am refacut cu succes azi 2 filete... mult mai bine acum1....am si rezerve o gramada acum daca are cineva nevoie!

Misto ar fii din ce am vazut time sert ul ...dar la noi in tara nu a mgasit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...