Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

vreau din aluminiu gentile . astea de plastic se cam varzalesc pe cazaturi in forestiere.

pasagerul are interdictie.moto

babies reloaded.....

» Post actualizat in 14 Feb 2017 05:14

totul ok cabluri mufe furrune sigurante..curent .....pauza :(

» Post actualizat in 14 Feb 2017 05:44

bujii curatate injectoare

benzineste scanteiestec.numa..p...a nu porneste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bujii curatate...era mai innecata ca o prostituata'n raul Hudson

.am lasat-o fara bujii sa se mai uste cilindrii peste zi si bateria la incarcat + injectoare de schimb

vedem deseara

» Post actualizat in 14 Feb 2017 07:17

ms Dan ! sper sa-i dau de cap pana sambata . sunt ferm convins ca-i o chichita minora care nu observ

» Post actualizat in 14 Feb 2017 07:28

asta e un fel de teapa pre1 aprilie. vn-ul are statorul ars ...masina asteapta service ...gs-ul cu bubele lui . bicicleta de oras o coroana de rulmenti sparta si doua spite rupte ...noroc ca am doua biciclete ;) teapa doamna Soarta!!! am doua bicle!!!:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!

 

Am dat o cautare pe net dar n-am reusit sa gasesc. Probabil ca nu stiu eu sa caut...

Ideea ar fi ca trebuie sa schimb lichidul de ambreiaj si as vrea sa stiu daca pot face singur schimbul sau mai bine ma duc la service.

Daca e simplu, cam care ar fi procedura?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmareste conducta si vezi unde merge. Acolo trebuie sa fie un aerisitor. Pui un furtun transparent de acvaristica pe care il bagi intr-un borcan cu puttin lichid in el, ca sa nu traga aer. Desfaci aerisitor si lasi sa curga. Grija sa nu ramai fara lichid in rezervorul de la mana. Cand se schimba culoarea pe furtun e gata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce o zis Sile mai sus, numai ca iti trebuie un aerisitor ca si ala de la etrierul fata.

 

http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/Clutch%20Flush.php.html

 

Ca sa cureti rezervorul, poti folosi 4 5 betisoare delea de urechi, bagi niste lichid si amesteci, apoi il extragi cu seringa.

 

Iar tot ca sfat, capacul ala de pe aerisitor, tre incalzit oleaca inainte, ca are un soi de loctite pe el. Daca nu faci asta, risti sa ii f**i locasul de imbus si apoi iti dau lacrimile langa el.

Ce fac eu e ca, am un termoplonjon, incalzesc apa la 99 de grade (atunci fierbe la altitudinea unde stau eu :D ) si apoi bag capatul ala la aerisitor in apa pt 20 de secunde, ca sa se incalzeasca; pana acuma nu am stricat nici un capacel ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezamagitoru si Dan Cata, multumesc amandurora pentru raspunsuri!

 

Dane, daca ma primesti, poate-ti fac o vizita mai prin vara sa faci o revizie si tot ce mai consideri necesar mobretei mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, imi place mult fara chiloti. Am scos pana si scaritele de pasager, asa de mult imi place goala.

Fara parbriz iti da senzatia de manevrabilitate si e super. Parca ai fi calare pe un super moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu la fara parbriz. Totusi pe iarna e ok, ca tine putin cald.

» Post actualizat in 08 Mar 2017 09:41

Dintre posesorii de aici, si-a modificat careva saua intru subtiere/coborare? Daca da, cat de mult s-a coborat?

 

Eu o sa fac modificarea saptamana viitoare si o sa pun comentarii personale. Dar daca intre timp au mai modificat si altii, sa spuna, ca poate ma razgandesc :)

 

Eu sunt mic si gras, cu picioare scurte (1,7 metri, 90 de kile si ceva gen 29-30 la cracul blugului, cu tot cu atarnache putin).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Revin cu povesti despre sa: a fost coborata si ingustata la minimul omenesc cam 5 cm mai jos decat wunderlichul ce-l aveam. Acum ating cu ambele picioare, talpa jos complet. Bonus genunchiul usor flexat :)

Am kit de coborare scarite, deci la picioare e ok, cam ca la un naked uzual.

Confortul nu a suferit mai deloc. 200 km fara pauza fara probleme.

 

Autorul: dan din timisoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu povesti despre sa: a fost coborata si ingustata la minimul omenesc cam 5 cm mai jos decat wunderlichul ce-l aveam. Acum ating cu ambele picioare, talpa jos complet. Bonus genunchiul usor flexat :)

Am kit de coborare scarite, deci la picioare e ok, cam ca la un naked uzual.

Confortul nu a suferit mai deloc. 200 km fara pauza fara probleme.

 

Autorul: dan din timisoara.

 

S-a reapucat Dan de treaba? Parca nu mai lucra...

Eu tot la el am facut saua. In schimb, am pus mai mult material, ca la 1.96 inaltime este unde si e mult mai comoda la drum lung. Oricum, drumurile lungi le fac cu airhawk (recordu e de 1200 km+ intr-o singura zi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...