Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

salut!

se schimba, nu ai ce repara la el. cel stock are arcu slab si se stie de problema asta. eu l-am schimbat preventiv la al meu, dar e destul de scump...

11 31 7 688 629 cilindru,
11 31 7 656 922 piston
07 11 9 963 308 garnitura 18 X 22 mm aluminiu sau cupru

alea-s codurile si se pot comanda la orice magazin auto.


» Post actualizat in 06 Aug 2016 19:44


new_tensioner_parts_sept_06.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc mult. Al meu e din 2002 si e gs simplu. E suspect totusi ca la doar 23000 km sa cedeze intinzatorul! Cu ulei 15w40 nu se incalzeste prea tare vara? Si inca ceva: ulei 4t sau auto?

» Post actualizat in 06 Aug 2016 21:29

Am gasit Rock Oil guardian sigma 4-Takt 15w50. Despre el este vorba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Al meu e din 2002 si e gs simplu. E suspect totusi ca la doar 23000 km sa cedeze intinzatorul!

Cum iti inchipui ca un motor de 124 ani are 23.000 km?

 

Cu ulei 15w40 nu se incalzeste prea tare vara? Si inca ceva: ulei 4t sau auto?

 

Am gasit Rock Oil guardian sigma 4-Takt 15w50. Despre el este vorba?

Ce gasesti in general pe piata am mari dubii ca nu este contrafacut. Rock Oil asta este un ulei de care nu s-a auzit in Romania, desi au experienta de ani de zile in cursele auto/moto (putina istorie aici). Uleiul se comporta foarte bine la temperaturi mari, de exemplu am comparat simplu 15w50 cu 20w50 de la alte branduri si vizual se vedea cum 15w50 este mai vascos, desi ar trebui sa fie invers! Eu il am in motor si sunt foarte multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi "inchipui" ca are 23000 km pentru ca la-m cumparat de la o cunostinta care nu mai poate merge cu motocicleta din cauza sanatatii! Sint stabilit in strainatate si inca mai am incredere in cuvintul oamenilor! Imi pare rau ca nu stiu sa postez niste poze ca sa poti vedea cum arata niste cauciucuri montate in 2007. Cred ca daca erau foarte multi km se cam duceau si cauciucurile nu? Oricum nu asta conteaza, eu in general sint foarte multumit de ea. Nu sint un novice in privinta motoarelor si din 1985 lucrez ca sofer profesionist. Stiu ce se intimpla intr-un motor si am avut destule dar niciodata boxer. De aia intreb anumite lucruri pe altii care sa-u lovit de ele si le multumesc pt sfaturi! Stiti cum se spune, inveti toata viata si tot prost mori. Mai bine intreb decit sa fac ceva gresit. Va doresc o duminica placuta si drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul nou o sa clantane oleaca pana ce se amorseaza, dupa aia nu o sa mai clantane deloc. Nu tura mobra pana ce nu se amorseaza, tine-o asa la relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O recomandare cheie dinamometrica sa acopere mare parte din nm ce are gs-ul

Salut,

In principiu pentru intervalul respectiv 10-200 chiar daca gasesti una singura care sa acopere tot intervalul va fi cu toleranta destul de mare.

Eu am de la Proxxon, seria Microclick- 10-30, 20-100 si 40-200.

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

In principiu pentru intervalul respectiv 10-200 chiar daca gasesti una singura care sa acopere tot intervalul va fi cu toleranta destul de mare.

 

 

+1

 

O solutie mai ieftina decat set complet de 3 chei e un 5-110Nm pe 3/8" . Iti acopera toata gama, mai putin cele 3-4 strangeri peste 150Nm de pe la cardan.

 

Oricum, indiferent de precizia sculei, cheia dinamometrica nu este tocmai usor de folosit cu succes, trebuie exercitiu. Temperatura, ungerea (vaselina, WD40, Loctite, pipi de virgina) toate influenteaza precizia. Orice adaugare de adaptor, prelungitor, etc. influenta precizia. Si cea mai mare influenta o va avea "operatorul", in special la valori mici, unde "click-ul" specific cheii este aproape imperceptibil.

Eu am cam renuntat sa mai strang cu dinamometrica valorile sub 20Nm, cu exceptia strangerilor de suruburi grupate (gen capace ambreiaj, discuri de frana - si mai nou pentru mine prezoanele de la roata spate :P) unde vrei sa ai valori cat mai apropiate intre suruburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut filete f...e de tot felul de "mecanici" cu service

Partea faina la gs e ca multe chestii le pot face personal ..ex joc de supape .schimbat fulie alternator...etc..la celelalte motoare detinute e dificil ex la vulcan trebuie sa scot motorul din cadru pt a putea desface capacele ..un chin

La cbr-ul detinut mi-am schimbat bujiile in jumatate de zi rezervor ..filtru are ...cutie filtru are ...etc..

.gs sub 5 min pe ceas

Ce pot sa fac eu... fac cu placere dar vreau s-o fac ca la carte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor. Intre timp a ajuns intinzatorul de lant distributie si azi am reusit sa il schimb. Alta treaba. Am scapat de tacanitul la pornire si parca si motorul are alt sunet sau poate ca e doar Placebo! Cel de pe partea dreapta trebuie si el schimbat sau acela nu face probleme?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.Cat a costat schimbul? Si de la unde ai luat? Si al meu face zgomote la pornire, si are urme la chiuloasa zgomotele, a muscat din aluminiu lantul de distributie :-< Ma gandesc serios, sa-l schimb si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. La-m comandat de la www.kfm-motorraeder.de(locuiesc in Germania), a venit in 4 zile si de schimbat la-m schimbat singur in fata casei. Nu e complicat si toata operatiunea a durat cam 20 de minute. Gasesti tutoriale pe net.

» Post actualizat in 17 Aug 2016 20:16

Am uitat de pret. A fost aproape 90€ cu transport cu tot. Stii ceva de cel de pe partea dreapta? Si alea sint cu probleme sau numai cele de pe stinga?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit ai eu cu cei de la my moto pt intinzator tot pe la 90 eu

Imtre timp mi-am facut jocul la supape si intims cureaua la alternator si am tulit-o in grecia

Mai mult a durat sa-mi dau jos crashbarurile decat operatiunea in sine...tare cinasa mobra asta la servisare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...