SabinRace Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 OK... Pace. Pana la urma s-a ajuns la aceeasi expresie: Sunt prea sarac ca sa-mi iau un lucru ieftin. La multi ani la toti Romanii. Mesaj completat Ieftineala maxima ar fi la 200km enduro sa dai furcile jos , sa desfaci simeringurile sa le curetzi , sa cureti furca in interior cu motorina si sa montezi totul la loc cu ulei nou. Asta fac eu pe motoarele mele de enduro dar folosesc spraiurile nu motorina si am sigurantza ca nu zgarii cuzinetzi si jambele si ma va costa si tine totul mai bine. Dar asta e doar la cei ce isi fac intretinere nu la cei ce curg furcile ca nebunele. Oricum subiectul asta e doar o discutie despre cum si ce sa faci, cum sa nu strici. Cel mai bine e sa lucrezi cu cei fara reclamatii pe domeniul respectiv, asa te va costa cel mai putin, vei avea cel mai bun rezultat si nu vei pierde timpul incercand sa inveti cum sa speli suspensii cu pensula... 2011... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Stie cineva care e rolul inelelor de plastic puse intre arc si cilindrul cu filet din capul furcii fata la ktm-uri. Vad ca fiecare furca are un anumit numar de imele din plastic de diferite grosimi si intreb asta deoarece vreau sa-mi pun arcuri pt greutatea mea (100kg) si nu stiu daca pastrarea acelor inele ar intari arcul mai mult de cat as avea nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 Stie cineva care e rolul inelelor de plastic puse intre arc si cilindrul cu filet din capul furcii fata la ktm-uri. Vad ca fiecare furca are un anumit numar de imele din plastic de diferite grosimi si intreb asta deoarece vreau sa-mi pun arcuri pt greutatea mea (100kg) si nu stiu daca pastrarea acelor inele ar intari arcul mai mult de cat as avea nevoie. 1. Vezi de unde iti iei arcurile (nu louis) si dupa ce le-ai luat le masori fata de originale. Abia dupaia vie scoate sau adauga respectivele inele. Atentie!!! Cand iti iei arcurile fatza nu uita sa iei si spate caci altfel vei pierde fatza imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Arcurile sunt deja luate, am si spatele si nu sunt de la louis iar la masuratoare au iesit aceiasi lungime cu cele originale. Ce sa fac?sa las cele 2 inele de pe fiecare furca? Am bagat ulei intr-un amortizor dupa instructiunile din clipul de mai jos si mi-a intrat 600ml, iar manualul spune aproximativ 450 ml. O fi bine, o fi rau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Arcurile sunt deja luate, am si spatele si nu sunt de la louis iar la masuratoare au iesit aceiasi lungime cu cele originale.Ce sa fac?sa las cele 2 inele de pe fiecare furca? Am bagat ulei intr-un amortizor dupa instructiunile din clipul de mai jos si mi-a intrat 600ml, iar manualul spune aproximativ 450 ml. O fi bine, o fi rau? nu domnu..au intrat in ale mele aproximativ la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 unde ai gasit tu specificat volumul care intra? (450-ul asta de care zici) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 unde ai gasit tu specificat volumul care intra? (450-ul asta de care zici) uite aici New_Microsoft_Word_Document.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Si camera de aer ai lasat-o la 140? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 In textu ala e vorba de furca de pe ktm 400 din 2000, modelul asta are furca de 43mm deci nu are nici o legatura cu furca de 48mm care e pe modelele din 2004 in sus. La furca din 2000-2002 450 de ml se baga iar la furca din 2004 in sus intre 550-570 ml. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktk79 Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 In textu ala e vorba de furca de pe ktm 400 din 2000, modelul asta are furca de 43mm deci nu are nici o legatura cu furca de 48mm care e pe modelele din 2004 in sus. La furca din 2000-2002 450 de ml se baga iar la furca din 2004 in sus intre 550-570 ml. Corect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rufusz Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Buna, Vreau sa schimba valving-ul la furca fata pe KTM-ul meu 300 din 2007 si trebuie sa cumpar acele shimuri (saibe) normale si cele delta de diferite dimensiuni (am lista cu ce imi trebuie), si nu stiu de unde as putea sa-le cumpar. Stiti undeva vreun shop/site sau pot sa-le cumpar de la KTM ? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 Buna, Vreau sa schimba valving-ul la furca fata pe KTM-ul meu 300 din 2007 si trebuie sa cumpar acele shimuri (saibe) normale si cele delta de diferite dimensiuni (am lista cu ce imi trebuie), si nu stiu de unde as putea sa-le cumpar. Stiti undeva vreun shop/site sau pot sa-le cumpar de la KTM ? Mersi www.ractech.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rufusz Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 www.ractech.com Stiu firma RaceTech, dar din Romania sau EU ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floo Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Poti sa le cumperi de la orice dealer KTM, daca nu te descurci da-mi PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprian Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 Buna, Vreau sa schimba valving-ul la furca fata pe KTM-ul meu 300 din 2007 si trebuie sa cumpar acele shimuri (saibe) normale si cele delta de diferite dimensiuni (am lista cu ce imi trebuie), si nu stiu de unde as putea sa-le cumpar. Stiti undeva vreun shop/site sau pot sa-le cumpar de la KTM ? Mersi suna la TopCross TCS, ei sunt cei mai buni pe suspensii, service, piese etc. 0726 260848 Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prodeamihai Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Intrebare: Se poate indrepta jambele la ktm? am vrut sa trec un pod care nu mai era din pacate si nu am mai avut timp a franez modelul e ktm 525 sx 2003 nu se vede indoit insa nu mai lucreaza bine, se blocheaza uneori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Intrebare: Se poate indrepta jambele la ktm?am vrut sa trec un pod care nu mai era din pacate si nu am mai avut timp a franez modelul e ktm 525 sx 2003 nu se vede indoit insa nu mai lucreaza bine, se blocheaza uneori Ma indoiesc ca vor mai fi ca la inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
namaste Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Salutare, Vreau sa schimb toata fata unei Africa Twin cu una de KTM. Imi doresc sa o fac mai capabila in teren accidentat si din ceea ce am citit furcile WP sunt o solutie buna. Ce tip de furca s-ar preta, in conditiile in care am nevoie si de fiabilitate (motocicleta de drum lung) ? Sunt multe KTM-uri la dezmembrat, catre ce modele sa ma orientez? Furcile de la 690 si 990 Adventure ar fi ideale, dar nu se prea gasesc. Celelelte modele sunt mult mai usoare si mi-e teama sa nu am probeleme. Multumesc mult. Andrei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Salutare, Vreau sa schimb toata fata unei Africa Twin cu una de KTM. Imi doresc sa o fac mai capabila in teren accidentat si din ceea ce am citit furcile WP sunt o solutie buna. Ce tip de furca s-ar preta, in conditiile in care am nevoie si de fiabilitate (motocicleta de drum lung) ? Sunt multe KTM-uri la dezmembrat, catre ce modele sa ma orientez? Furcile de la 690 si 990 Adventure ar fi ideale, dar nu se prea gasesc. Celelelte modele sunt mult mai usoare si mi-e teama sa nu am probeleme. Multumesc mult. Andrei.. cea de lc4 ar fi o varianta buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Salutare, Vreau sa schimb toata fata unei Africa Twin cu una de KTM. Imi doresc sa o fac mai capabila in teren accidentat si din ceea ce am citit furcile WP sunt o solutie buna. Ce tip de furca s-ar preta, in conditiile in care am nevoie si de fiabilitate (motocicleta de drum lung) ? Sunt multe KTM-uri la dezmembrat, catre ce modele sa ma orientez? Furcile de la 690 si 990 Adventure ar fi ideale, dar nu se prea gasesc. Celelelte modele sunt mult mai usoare si mi-e teama sa nu am probeleme. Multumesc mult. Andrei.. Pai logic ar fi sa alegi niste telescoape in conformitate cu greutatea AT. Deci WP de la LC8 ar fi indicate. Problema e ca va trebui sa schimbi si jugul, si roata poate, si etrierii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
namaste Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Nu cred ca greutatea motocicletei e atat de importanta din moment ce o sa ii schimb arcurile si tot ce e necesar. Niste tipi de pe Adv si-au pus de CR 250 cu setarile corespunzatoare. Am gasit o furca de CRF 450R din 2003, cu tot cu jug (care va trece pe la strungar) si roata la 250 de euro in stare buna (spune vanzatorul). Omul mi-a spus ca e o furca foarte solida si fiabila. Dupa o reconditionare si o setare cu arcurile corespunzatoare ar putea face fata la greutatea si drumurile lungi la care o voi supune? Multam pentru raspunsurile prompte, saptamana viitoare vreau sa o ridic daca credeti ca e ok.. Andrei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Nu cred ca greutatea motocicletei e atat de importanta din moment ce o sa ii schimb arcurile si tot ce e necesar. Niste tipi de pe Adv si-au pus de CR 250 cu setarile corespunzatoare. Am gasit o furca de CRF 450R din 2003, cu tot cu jug (care va trece pe la strungar) si roata la 250 de euro in stare buna (spune vanzatorul). Omul mi-a spus ca e o furca foarte solida si fiabila. Dupa o reconditionare si o setare cu arcurile corespunzatoare ar putea face fata la greutatea si drumurile lungi la care o voi supune? Multam pentru raspunsurile prompte, saptamana viitoare vreau sa o ridic daca credeti ca e ok.. Andrei.. Vad ca deja ai facaut alegerea. Furca si jugurile de CRF sunt proiectate pt o motoreta de 120 kg, nu pt una de 220+ kg. Chiar daca CRF-ul are obiceiul sa aterizeze de sus, diferenta de masa mi se pare semnificativa. Macar niste telescoape de XR 650 R daca alegeai, chiar daca nu sunt USD. Asta ca Honda sa ramana Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
namaste Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Vad ca deja ai facaut alegerea. Furca si jugurile de CRF sunt proiectate pt o motoreta de 120 kg, nu pt una de 220+ kg. Chiar daca CRF-ul are obiceiul sa aterizeze de sus, diferenta de masa mi se pare semnificativa. Macar niste telescoape de XR 650 R daca alegeai, chiar daca nu sunt USD. Asta ca Honda sa ramana Honda. Alegerea nu e luata. Asta e ceea ce am gasit la un pret foarte rezonabil. Furcile de CRF, chiar daca sunt proiectate pentru o motocicleta de 120 kg cred ca sunt mult mai solide decat cele de Africana. Nu sunt expert in furci de aceea am cerut sfaturi aici. Sunt sigur ca sunt persoane destul de competente care au postat in aria asta. Andrei.. Mesaj completat Mai adaug o intrebarea. Amortizorul de pe CRF 450 poate fi reconditionat sau este sigilat? "Pro-Link Showa single shock with spring-preload, 17-position rebound-damping adjustability, and compression-damping adjustment separated into low speed (13 positions) and high-speed (3.5 turns)" L-as lua si pe asta pentru un transalp pe care il folosesc sa ma dau pe camp. Da-ti-va cu pararea, va rog. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanKTM Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Salut! am si eu o problema la furca de pe motocicleta (yamaha 250f 2007) Acum 2 saptamani am bagat-o la enduro si inevitabilul s-a produs, adica am umplut jambele de noroi si furca a lucrat cu noroi pe ea... In urmatoarea dimineata (cand am spalat motocicleta) am observat niste dare de ulei scurs pe jambe. Am desfacut simeringurile de praf, le-am curatat (unul dintre ele era intr-adevar foarte murdar) si le-am pus la loc. Am mai facut o tura pe camp (tura inseamna plimbat putin ca sa se scurga apa) apoi am pus pe motocicleta pe remorca si am plecat spre casa. Din lipsa de timp de abia azi am mai ajuns la garaj. M-am uitat la furca si am vazut pe cea di nstanga o dara de ulei dar destul de mica ( e clar ca simerigni sunt uzati, desi am facut cu ei maxim 10 iesiri). In momentul cand m-am apasat pe furca aceasta s-a comprimat (parca mai usor decat in mod normal) dar la revenire s-a inaltat decat vreo 2 cm. Am tras apoi de ghidon (spre mine, adica in sus) si furca de abia in acel moment a revenit ( adica a urcat pana sus). Ce parere aveti ? Este posibil ca furca sa fi pierdut atat de mult ulei, tinand cont ca simeringurile nu curg foarte tare ? Si inca o chestie, am desfacut aerisitoarele( era aer dar nu avea o presiune exagerata) . Este normal ca in momentul cand eu ma apas pe furca ( cu ele desurubate) sa traga aer ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Este normal ca in momentul cand eu ma apas pe furca ( cu ele desurubate) sa traga aer ? Eu as zice ca este normal sa iasa aer atunci cand apesi furca. Nu? Oricum, aerisirea stiu ca se face cu furca complet destinsa. Mie imi pare ca ai nevoie de o servisare completa a telescoapelor. Adica desfacute si inlocuit tot ce e uzat in ele (incepand cu simeringurile de ulei), curatat, schimbat ulei, verificat daca jambele si paharele sunt drepte, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.