Jump to content

Recommended Posts

Asta e fix treaba ta de cumpărător. Ei ca fabricant, trebuie să vândă un vehicul conform cu normele de poluare.

 

Dacă evacuarea pe care o pui tu ulterior este neconformă în ceea ce privește poluarea fonică sau a aerului, pe tine te vor trage la răspundere, nu pe ei.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 557
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 years later...

Salut,

 

Sunt in cautarea unui S1000RR, din "auzite" primul model (2010-2011) ar fi mai problematic (myth or not). Mi-ar place un HP4 2013, dar nu prea se dau vandute. As prefera sa il iau din tara, si eventual sa fie intretinut OK :)

Teoretic bugetul e oarecum limitat, mai mult psihologic, bineinteles ca toata lumea ma sfatuieste sa caut 2015+, dar fiind mai mult un hobby (in ultimii 3 ani am facut ~8000KM cu Suzuki) nu as vrea sa urc atat de mult.

 

Din ce am vazut prin anunturile de pe net, primul model se gaseste chiar de la 7000 EURO (care ma cam descurajeaza) si pana la 10K, care mi se pare un pic cam exagerat.

Am nevoie de sfatul celor mai avizati ca mine, cam ce sa caut, cam cat ar face (chiar daca sunt pareri subiective). Review-uri and stuff am tot vazut pe youtube, m-am gandit ca ar fi mai potrivit sa incerc pe acest topic.

Multumesc anticipat!

 

Link to post
Share on other sites
Acum 12 ore, ZBENG a spus:

Salut,

 

Sunt in cautarea unui S1000RR, din "auzite" primul model (2010-2011) ar fi mai problematic (myth or not). Mi-ar place un HP4 2013, dar nu prea se dau vandute. As prefera sa il iau din tara, si eventual sa fie intretinut OK :)

Teoretic bugetul e oarecum limitat, mai mult psihologic, bineinteles ca toata lumea ma sfatuieste sa caut 2015+, dar fiind mai mult un hobby (in ultimii 3 ani am facut ~8000KM cu Suzuki) nu as vrea sa urc atat de mult.

 

Din ce am vazut prin anunturile de pe net, primul model se gaseste chiar de la 7000 EURO (care ma cam descurajeaza) si pana la 10K, care mi se pare un pic cam exagerat.

Am nevoie de sfatul celor mai avizati ca mine, cam ce sa caut, cam cat ar face (chiar daca sunt pareri subiective). Review-uri and stuff am tot vazut pe youtube, m-am gandit ca ar fi mai potrivit sa incerc pe acest topic.

Multumesc anticipat!

 

Salutare,

ce anume vrei sa știi? 2010 are deja 11 ani.... Am avut 2010, a plecat de la mine cu 83k km pe bord, l-am avut un an și a funcționat impecabil (2017 a fost la mine) Am avut 2015, nici un fel de problema, acum am un 2017. Am un prieten care a avut 2010 cu 60k km, mergea impecabil, schimba perfect... Depinde cum a fost întreținută motocicleta. 

Link to post
Share on other sites

Merita achizitionata prima generatie? Nu stiu daca am voie sa pun linkuri catre anunturi, dar am gasit si la 7000 EURO si la aproape 10.000, acelasi an, deci ma gandesc ca una e intretinuta ok, poate mai accesorizata, alta mai "neglijata".

Cam care credeti ca ar fi pretul corect pentru un HP4 din 2013 de exemplu (intretinut corect)?

Link to post
Share on other sites

Depinde ce compari... În Germania de exemplu cam asta e oferta de HP4

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=S1000RR+HP4&scopeId=MB&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING

Vrei tu neaparat HP4? 1000RR 2015+ face cam același lucru la bani mai putini... Cu cât mai nou cu atât mai bun. Mă repet, dar prima generație are deja 11 ani.

Bafta în alegerea ta

Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, ZBENG a spus:

Merita achizitionata prima generatie? Nu stiu daca am voie sa pun linkuri catre anunturi, dar am gasit si la 7000 EURO si la aproape 10.000, acelasi an, deci ma gandesc ca una e intretinuta ok, poate mai accesorizata, alta mai "neglijata".

Cam care credeti ca ar fi pretul corect pentru un HP4 din 2013 de exemplu (intretinut corect)?

La 7000 (Germania) sunt motoare cu diverse hibe ascunse bine in descrierea stufoasa. Motor schimbat, diverse zgomote parazite mascate de o evacuare galagioasa, zero electronica, ABS defect, accidente, carte service oha si zero acte doveditoare overall.

 

Un S1000RR in mintile lui, de care sa te poti folosi o perioada buna fara sa incepi sa arunci cu bani e un minim 8500, si atunci probabil cu mai multi propietari si ceva km.

 

La 10000+/- gasesti japoneze de generatie 2016+ care fac mai mult decat facea un S1000 in 2009.

Link to post
Share on other sites

Salutare la lume! 

De curand am montat full craspaduri pe S1000RR-ul meu din 2011 (roata fata/spate si cadru) . De atunci , se pare ca nu imi mai merge ABS-ul si nici semnalizarea dreapta (dar daca pun avariile , se aprind toate) . Vreau sa stiu , a mai intampinat cineva aceasta problema ? 

Am pus testerul pe ea si nu mi-a aparut nimic legat de problemele astea (ABS / Semnalizare). 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...