xcite Postat Septembrie 17, 2008 Autor Share Postat Septembrie 17, 2008 (editat) Multumesc pentru toate urarile de bine. Imi cer scuze, dar inca nu am facut poze cu ea (am fost prea ocupat sa profit de fiecare secunda de asfalt uscat, chiar m-a si prins ploaia in 2 randuri), dar voi face. P.S.: am 1.73m si am o mica intrebare ... ajung cu picioarele jos, dar nu atat de bine incat sa pun si calcaiul jos ... se mai poate lasa? stie cineva? Editat Septembrie 17, 2008 de xcite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Multumesc pentru toate urarile de bine. Imi cer scuze, dar inca nu am facut poze cu ea (am fost prea ocupat sa profit de fiecare secunda de asfalt uscat, chiar m-a si prins ploaia in 2 randuri), dar voi face. P.S.: am 1.73m si am o mica intrebare ... ajung cu picioarele jos, dar nu atat de bine incat sa pun si calcaiul jos ... se mai poate lasa? stie cineva? honda e honda frate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 P.S.: am 1.73m si am o mica intrebare ... ajung cu picioarele jos, dar nu atat de bine incat sa pun si calcaiul jos ... se mai poate lasa? stie cineva? nu trebuie sa ajungi cu calcaiul jos.... nu e obligatoriu, e suficient sa ai un punct de sprijin, atat. invata mai bine cum sa manevrezi mobra la viteza mica si nu te gandi cum sa pui picioarele jos, incearca sa o tii in echilibru, sa vezi ce greu este (la inceput), e foarte importanta treaba asta. succes! p.s.: foarte putini, doar cei inalti, pun toata laba piciorului jos cand stau pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 honda e honda frate De-aia Rossi le da ceata cu Yamaha (nu am vazut Yamaha sa aibe probleme tehnice pana acum) ) .... asta deja e idee preconceputa, exact ca aia cu Mercedez...frate..e Mercedes...SI? NU ati vazut Merz stricat?? Eu am vazut! Nu intram in polemici ca Kawa e Kawa si Honda e Honda. Cred ca la partea cu saua si cu distributia greutatii are dreptate omul, am auzit multe pareri, incepand cu street-enduro si terminand cu SS. La partea cu fiabilitatea, in zilele de astazi s-a ajuns la un asemenea nivel incat nu mai exista moto nefiabila...poate doar costuri de intretinere mai mari .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 eu am inceput pe zx6r acum 4 ani si mi s'a parut o moto destul de ok, n'am avut probleme ..dar na ..eu sunt foarte cumpatat, grijuliu si am invatat incet incet tin sa spun ca mi'au luat cateva zile sa depasesc 200 indicati ..apoi m'am calmat deoarece eram inca incapabil sa conduc o motocicleta asa cum trebuie pozitia pe motor nu e deloc obositoare, motorul trage foarte bine sus in ture ..jos e mai bland si e un lucru bun ptr incepatori R6 e clar din alta clasa fiind mult mai sportiva cu o ciclistica mai buna, o geometrie orientata spre un uz sportiv, o pozitie mai agresiva. alege'o in fctie de utilizarea pe care o vei face daca iti plac iesirile lungi ..daca macini km la greu, atunci KAWA daca iesirile tale sunt scurte ..2-500km .atunci poti merge si pe yamaha linistit R6'ele e ceva mai periculos pentru un incepator consider eu bafta in alegerea ta si fii cumpatat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Toata lumea stie care stie,... k brandul Kawasaki a fost mereu in urma celorlalate 3:Yamaha Suzuki Honda , din punct de vedere al calitatilor mecanice.De ex. Trecerea de la motoare pe carburatie la motoare pe injectie.........Si asta e doar un aspect.De aceea is si mai ieftine Kawasaki.MIe sincer imi place Kawasaki mai mult......dar merita sa evidentiem dezavantajele.......Cat despre Yamaha...............De ce V. Rossi....a avut sezoane mai bune cand era la Honda Repsol decat acum cand e la Yamaha Fiat???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 sa nu confundam motoarele de strada cu extraterestrii din curse v rossi n'are nici o leg cu ce vbim noi aici .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xcite Postat Septembrie 17, 2008 Autor Share Postat Septembrie 17, 2008 nu trebuie sa ajungi cu calcaiul jos.... nu e obligatoriu, e suficient sa ai un punct de sprijin, atat. invata mai bine cum sa manevrezi mobra la viteza mica si nu te gandi cum sa pui picioarele jos, incearca sa o tii in echilibru, sa vezi ce greu este (la inceput), e foarte importanta treaba asta.succes! p.s.: foarte putini, doar cei inalti, pun toata laba piciorului jos cand stau pe loc. Nu e problema de echilibru la viteze mici, chiar nu am nici o problema acolo (am facut trial pe bicicleta si probabil ca asta m-a ajutat). De altceva as fi vrut sa pot ajunge un pic mai bine, mai sunt situatii cand trebuie sa dau cu spatele si e greu cand impingi doar in varfuri, daca as fi avut toata talpa jos ar fi fost mai usor. Dar daca nu se poate lasa mai jos fara sa afecteze comportamentul motorului atunci e ok si asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 nu o cobora, ii strici ciclistica garantat, si o sa fie mai rau. nici eu nu ajung cu calcaiele jos. la semafor pun stangul jos, dreptul il tin pe frana, cu ocazia asta mai dezmortesc si dreapta.(m-am obisnuit sa tin frana apasata la semafor, chit ca e panta sau nu.. mai reduce din sansa de primi "scuze, nu te-am vazut"). inghite galusca cat esti oprit, si bucura-te de ea in timp ce merge. doar ai luat-o ca sa mergi cu ea, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xcite Postat Septembrie 17, 2008 Autor Share Postat Septembrie 17, 2008 Corect Cosmo. Cred ca pana la urma asa ramane. De fapt m-am cam obisnuit deja asa cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 (editat) Deci dintre Kawasaki si Yamaha a castigat.....Honda ......tipic Bafta, cred ca e cea mai buna alegere. Editat Septembrie 18, 2008 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Deci dintre Kawasaki si Yamaha a castigat.....Honda ......tipic Bafta, cred ca e cea mai buna alegere. da tu dupa aprilia asta ce ai sa-ti iei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 pentru cine spunea mai devreme ca Yamaha nu se strica, ei bine, se strica. Parerea mea strict personala e ca poti sa te sui pe orice, fie Suzy, Yama , Kawa etc, important e sa iti alegi ce iti convine tie mai mult. Si sa o intretii. Motoare corect intretinute si sa se foota din senin nu am prea vazut, indiferent de marca. Iar daca totusi se intampla, e un defect de fabricatie undeva, si se cheama ghinion, dar nu mi se pare normal sa blamam o anume firma ca produce motociclete slabe, ca asa am exemple de la prietenii mecanici cu defectiuni la oricare dintre marcile de mai sus. Iar Honda nu este nici pe departe infailibila si cea mai fiabila. Poate e cea mai putin brutala, dar asta nu o face cea mai buna. Depinde si de ala de-o calareste si cat de tare il mananca-ntre buci sa traga de gaz si in ce fel o face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 (editat) da tu dupa aprilia asta ce ai sa-ti iei? Ca si marca.....chiar nu stiu, nu e exclusa nici o japoneza .....am avut ZZR 1100 si l-am dat prea repede(dar nah era-n profit ) ...prietenii ma bat la cap sa-mi iau enduro, ca ei majoritatea d-astea au, dar eu vreau prima data sport-tourer.... Oricum ce a fii a fii numai bun sa fie Editat Septembrie 18, 2008 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 pentru cine spunea mai devreme ca Yamaha nu se strica, ei bine, se strica. Parerea mea strict personala e ca poti sa te sui pe orice, fie Suzy, Yama , Kawa etc, important e sa iti alegi ce iti convine tie mai mult. Si sa o intretii. Motoare corect intretinute si sa se foota din senin nu am prea vazut, indiferent de marca. Iar daca totusi se intampla, e un defect de fabricatie undeva, si se cheama ghinion, dar nu mi se pare normal sa blamam o anume firma ca produce motociclete slabe, ca asa am exemple de la prietenii mecanici cu defectiuni la oricare dintre marcile de mai sus. Iar Honda nu este nici pe departe infailibila si cea mai fiabila. Poate e cea mai putin brutala, dar asta nu o face cea mai buna. Depinde si de ala de-o calareste si cat de tare il mananca-ntre buci sa traga de gaz si in ce fel o face perfect de acord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 pt bogdan am sa ii transmit ca cele mai ieftine mobre sunt suzuki-urile asta nu are nimic de a face cu fiabilitatea suzuki e firma cu cele mai multe titluri in anduranta e chestie de productie nu stiu de unde ai scos tu faza cu kawasaki si problemele mecanice probabil din auzite sau o fi o idee personala probabil influentat si de faptul ca mai toate revistele din domeniu elogiaza honda exagerat in fine oricum asta e o problema a romanilor fiabilitatea scazuta kawasaki afara nu are nimeni treaba eu iarasi am 3 prieteni care au avut probleme cu hondele asta inseamna ca pot si eu spune ca honda nu e fiabila v-am mai spus nu o data documentati-va inainte de spune ceva sau "ganditi-va de 3 ori inainte sa taceti din gura" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vronak Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 (editat) Salutari! Vreau sa achizitionez un motor, un Honda CBR 1000 rr Repsol. Am gasit-o la un tip in Braila si as dori niste sfaturi( daca vi se pare ceva ciudat sau lipseste ceva esential ). Tin sa precizez ca arata foarte bine, este tinuta in garaj de vreun an jumate are 8700 km iar pretul este deja negociat. Poate fi vazuta pe http://www.autovit.ro/honda-cbr-M3441171.htmlMultumesc anticipat celor ce vor raspunde si asfalt uscat tuturor! Editat Mai 15, 2014 de Vronak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Pai lipsesc oglinzile ....si ce-i cu pretul ala ?Cu 5000 iti iei motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 pirelli fata, michelin spate... asta spune multe, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Lasati-l sa o ia. Omul chiar crede ca tot ce are 2 roti si carene cum are motoreta lui Pedrosa, automat inseamna ca e o superocazie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Lasati-l sa o ia. Omul chiar crede ca tot ce are 2 roti si carene cum are motoreta lui Pedrosa, automat inseamna ca e o superocazie. ))))) Jagi style:D motoreta cofetarita probabil,anunt la fel...vorba cuiva,cu 5000 iti iei motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vronak Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Va multumesc pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.