Sari la conținut

Sfat Achizitie Moto


xcite
 Share

Postări Recomandate

Multumesc pentru toate urarile de bine. Imi cer scuze, dar inca nu am facut poze cu ea (am fost prea ocupat sa profit de fiecare secunda de asfalt uscat, chiar m-a si prins ploaia in 2 randuri), dar voi face.

 

P.S.: am 1.73m si am o mica intrebare ... ajung cu picioarele jos, dar nu atat de bine incat sa pun si calcaiul jos ... se mai poate lasa? stie cineva?

Editat de xcite
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 71
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Multumesc pentru toate urarile de bine. Imi cer scuze, dar inca nu am facut poze cu ea (am fost prea ocupat sa profit de fiecare secunda de asfalt uscat, chiar m-a si prins ploaia in 2 randuri), dar voi face.

 

P.S.: am 1.73m si am o mica intrebare ... ajung cu picioarele jos, dar nu atat de bine incat sa pun si calcaiul jos ... se mai poate lasa? stie cineva?

 

 

honda e honda frate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S.: am 1.73m si am o mica intrebare ... ajung cu picioarele jos, dar nu atat de bine incat sa pun si calcaiul jos ... se mai poate lasa? stie cineva?

nu trebuie sa ajungi cu calcaiul jos.... nu e obligatoriu, e suficient sa ai un punct de sprijin, atat. invata mai bine cum sa manevrezi mobra la viteza mica si nu te gandi cum sa pui picioarele jos, incearca sa o tii in echilibru, sa vezi ce greu este (la inceput), e foarte importanta treaba asta.

succes!

 

p.s.: foarte putini, doar cei inalti, pun toata laba piciorului jos cand stau pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

honda e honda frate

 

 

De-aia Rossi le da ceata cu Yamaha (nu am vazut Yamaha sa aibe probleme tehnice pana acum) :bounce:) .... asta deja e idee preconceputa, exact ca aia cu Mercedez...frate..e Mercedes...SI? NU ati vazut Merz stricat?? Eu am vazut! Nu intram in polemici ca Kawa e Kawa si Honda e Honda.

 

Cred ca la partea cu saua si cu distributia greutatii are dreptate omul, am auzit multe pareri, incepand cu street-enduro si terminand cu SS. La partea cu fiabilitatea, in zilele de astazi s-a ajuns la un asemenea nivel incat nu mai exista moto nefiabila...poate doar costuri de intretinere mai mari ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am inceput pe zx6r acum 4 ani si mi s'a parut o moto destul de ok, n'am avut probleme ..dar na ..eu sunt foarte cumpatat, grijuliu si am invatat incet incet

tin sa spun ca mi'au luat cateva zile sa depasesc 200 indicati ..apoi m'am calmat deoarece eram inca incapabil sa conduc o motocicleta asa cum trebuie

pozitia pe motor nu e deloc obositoare, motorul trage foarte bine sus in ture ..jos e mai bland si e un lucru bun ptr incepatori

 

R6 e clar din alta clasa fiind mult mai sportiva cu o ciclistica mai buna, o geometrie orientata spre un uz sportiv, o pozitie mai agresiva.

alege'o in fctie de utilizarea pe care o vei face

daca iti plac iesirile lungi ..daca macini km la greu, atunci KAWA

daca iesirile tale sunt scurte ..2-500km .atunci poti merge si pe yamaha linistit

R6'ele e ceva mai periculos pentru un incepator consider eu

bafta in alegerea ta si fii cumpatat :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata lumea stie care stie,... k brandul Kawasaki a fost mereu in urma celorlalate 3:Yamaha Suzuki Honda , din punct de vedere al calitatilor mecanice.De ex. Trecerea de la motoare pe carburatie la motoare pe injectie.........Si asta e doar un aspect.De aceea is si mai ieftine Kawasaki.MIe sincer imi place Kawasaki mai mult......dar merita sa evidentiem dezavantajele.......Cat despre Yamaha...............De ce V. Rossi....a avut sezoane mai bune cand era la Honda Repsol decat acum cand e la Yamaha Fiat???? :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu trebuie sa ajungi cu calcaiul jos.... nu e obligatoriu, e suficient sa ai un punct de sprijin, atat. invata mai bine cum sa manevrezi mobra la viteza mica si nu te gandi cum sa pui picioarele jos, incearca sa o tii in echilibru, sa vezi ce greu este (la inceput), e foarte importanta treaba asta.

succes!

 

p.s.: foarte putini, doar cei inalti, pun toata laba piciorului jos cand stau pe loc.

 

Nu e problema de echilibru la viteze mici, chiar nu am nici o problema acolo (am facut trial pe bicicleta si probabil ca asta m-a ajutat). De altceva as fi vrut sa pot ajunge un pic mai bine, mai sunt situatii cand trebuie sa dau cu spatele si e greu cand impingi doar in varfuri, daca as fi avut toata talpa jos ar fi fost mai usor. Dar daca nu se poate lasa mai jos fara sa afecteze comportamentul motorului atunci e ok si asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu o cobora, ii strici ciclistica garantat, si o sa fie mai rau. nici eu nu ajung cu calcaiele jos. la semafor pun stangul jos, dreptul il tin pe frana, cu ocazia asta mai dezmortesc si dreapta.(m-am obisnuit sa tin frana apasata la semafor, chit ca e panta sau nu.. mai reduce din sansa de primi "scuze, nu te-am vazut").

inghite galusca cat esti oprit, si bucura-te de ea in timp ce merge. doar ai luat-o ca sa mergi cu ea, nu? :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cine spunea mai devreme ca Yamaha nu se strica, ei bine, se strica. Parerea mea strict personala e ca poti sa te sui pe orice, fie Suzy, Yama , Kawa etc, important e sa iti alegi ce iti convine tie mai mult. Si sa o intretii. Motoare corect intretinute si sa se foota din senin nu am prea vazut, indiferent de marca. Iar daca totusi se intampla, e un defect de fabricatie undeva, si se cheama ghinion, dar nu mi se pare normal sa blamam o anume firma ca produce motociclete slabe, ca asa am exemple de la prietenii mecanici cu defectiuni la oricare dintre marcile de mai sus. Iar Honda nu este nici pe departe infailibila si cea mai fiabila. Poate e cea mai putin brutala, dar asta nu o face cea mai buna. Depinde si de ala de-o calareste si cat de tare il mananca-ntre buci sa traga de gaz si in ce fel o face

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da tu dupa aprilia asta ce ai sa-ti iei?

 

Ca si marca.....chiar nu stiu, nu e exclusa nici o japoneza .....am avut ZZR 1100 si l-am dat prea repede(dar nah era-n profit :cheers:) ...prietenii ma bat la cap sa-mi iau enduro, ca ei majoritatea d-astea au, dar eu vreau prima data sport-tourer....

Oricum ce a fii a fii numai bun sa fie :rolleyes:

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cine spunea mai devreme ca Yamaha nu se strica, ei bine, se strica. Parerea mea strict personala e ca poti sa te sui pe orice, fie Suzy, Yama , Kawa etc, important e sa iti alegi ce iti convine tie mai mult. Si sa o intretii. Motoare corect intretinute si sa se foota din senin nu am prea vazut, indiferent de marca. Iar daca totusi se intampla, e un defect de fabricatie undeva, si se cheama ghinion, dar nu mi se pare normal sa blamam o anume firma ca produce motociclete slabe, ca asa am exemple de la prietenii mecanici cu defectiuni la oricare dintre marcile de mai sus. Iar Honda nu este nici pe departe infailibila si cea mai fiabila. Poate e cea mai putin brutala, dar asta nu o face cea mai buna. Depinde si de ala de-o calareste si cat de tare il mananca-ntre buci sa traga de gaz si in ce fel o face

 

perfect de acord :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt bogdan am sa ii transmit ca cele mai ieftine mobre sunt suzuki-urile

asta nu are nimic de a face cu fiabilitatea

suzuki e firma cu cele mai multe titluri in anduranta

e chestie de productie

nu stiu de unde ai scos tu faza cu kawasaki si problemele mecanice

probabil din auzite sau o fi o idee personala probabil influentat si de faptul ca mai toate revistele din domeniu elogiaza honda exagerat

in fine

oricum asta e o problema a romanilor

fiabilitatea scazuta kawasaki

afara nu are nimeni treaba

eu iarasi am 3 prieteni care au avut probleme cu hondele

asta inseamna ca pot si eu spune ca honda nu e fiabila

v-am mai spus nu o data

documentati-va inainte de spune ceva

sau "ganditi-va de 3 ori inainte sa taceti din gura"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 years later...

Salutari!

Vreau sa achizitionez un motor, un Honda CBR 1000 rr Repsol. Am gasit-o la un tip in Braila si as dori niste sfaturi( daca vi se pare ceva ciudat sau lipseste ceva esential ). Tin sa precizez ca arata foarte bine, este tinuta in garaj de vreun an jumate are 8700 km iar pretul este deja negociat. Poate fi vazuta pe http://www.autovit.ro/honda-cbr-M3441171.html
Multumesc anticipat celor ce vor raspunde si asfalt uscat tuturor!

post-69803-0-31191100-1400171020.jpg

post-69803-0-39151800-1400171032.jpg

post-69803-0-98501400-1400171046.jpg

post-69803-0-48655700-1400171054.jpg

post-69803-0-59465000-1400171075.jpg

Editat de Vronak
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasati-l sa o ia. Omul chiar crede ca tot ce are 2 roti si carene cum are motoreta lui Pedrosa, automat inseamna ca e o superocazie.

:)))))) Jagi style:D motoreta cofetarita probabil,anunt la fel...vorba cuiva,cu 5000 iti iei motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...