c7z Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Si cum ziceam am un cui in roata ce sa fac sunt incepator....daca ma duc cu roata la vulcanizare ar fi o treaba sau nu stiu.... Va rog mult un sfat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobo_zxr Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Scoate cuiu mergi , la vulcanizare til vulcanizeaza da nu te baza pe aia doar asa provizoriu si iti iei alt cauciuc asai cel mai bine pt siguranta ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Vorbiti din filme, fugi nenea la vulcanizare, iti baga un "viermisor" (snur) si te tine pana la adanci batraneti (pana iese sarma din guma) TESTAT DE MINE ( La activ vreo 5 snururi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Si cum ziceam am un cui in roata ce sa fac sunt incepator....daca ma duc cu roata la vulcanizare ar fi o treaba sau nu stiu.... Va rog mult un sfat!!! lasa-l acolo, cu timpul o sa rugineasca si cade el singur, la vulcanizare trebuie sa mai dai si bani, da asa iesi mai ieftin; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 nu scoate cuiul decat la vulcanizare. merge facuta pana la orice vulcanizare, nu trebuie data roata jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 vezi ce vulcanizare alegi..ca sunt multi neispraviti.. daca e sa iti scoata cauciucul s-ar putea sa iti zgarâie destul de nasol janta si sa fii nevoit apoi sa o vopseÂşti. Cunosc cazuri similare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...