Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

Cum zice Ionel, la pretul asta nu schimba nimeni scaune. E un pret realist pt restul operatiilor.

Am schimbat eu la Simson, aici sunt niste poze si poa detalii:

/index.php?/topic/106232-simsonu-lu-mercuru/page-4

Nu exista sa motiv sa pui fonta, normal fonta s-a pus si acum 50 de ani si nu rezista azi din cauza lipsei (tetraetil)plumbului din benzina. Azi se folosesc diverse oteluri cu divese tratamente termice in functie de gusturi, buget si duritatea frezelor la dispozitie pentru a le freza...

Ghiduri din alea am si eu cateva. Exista si altele similare la cote exterioare putin marite (cu 0.05, 0.1, 0.2) tot din domeniul "auto"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Are cineva manualul in care sunt trecute date mai clare despre stragerea suruburilor la nipru? Ma intereseaza la cate kgf se strang suruburile bielelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piulitele fixarii arborelui cotit cu biela 3,2-3,6 ?


» Post actualizat in 02 May 2017 13:06

Intrebarea No.2 pe ziua de azi: Ce telescoape de spate/atas imi recomandati? Unele care sa tina ceva km, sa nu curga in primele 2 sapt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desigur ca originalele tin multi km numai sa nu fie uzate, caz in care chiar schimband garniturile vor borsi dupa primul contact mai dur- off-road.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alea sunt tobe de la gaspar? arata destul de bine...............si cum ai facut sa aliniezi pe volanta bolturile ,adica sa aiba toate exact aceeasi inaltime la partea de sus unde intra suruburile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alea sunt tobe de la gaspar? arata destul de bine...............si cum ai facut sa aliniezi pe volanta bolturile ,adica sa aiba toate exact aceeasi inaltime la partea de sus unde intra suruburile?

Da, tobele sunt de la gaspar, chrom china, ma tenteaza sa le sablez/vopsesc, dar mai vad. Bolturile nu le-am masurat, buna idee oricum, o sa le masor. Sunt batute pe suprafata dreapta si sunt aliniate in spate cu volanta, cum erau si cele ce le-am scos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe cele cateva volante care le am, bolturile sunt aliniate la partea de sus si pe spate au o mica diferenta de nivel(difera intre ele)lucru care ma facut pe mine sa renunt la schimbarea lor chiar daca aveau uzuri destul de pronuntate. probabil la fabrica alinierea a fost facuta la presa cu o placa care le-a presat pe toate odata, daca vrei sa masor nu ai decat sa pui volanta pe un geam ,sau ceva foarte drept ,cu bolturile in jos bineinteles si unde ai diferenta poti verifica cu lera ,dar nu am nici o idee de cum le-ai putea alinia pe toate la fel si cert este ca ambreiajul nu va functiona corect fara asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ideea e nemaipomenit de simpla , dar nu apare pe feisbuci(feţe+cururi in traducere..)

Se foloseste o cală la presare....

Daca va mai fi vreodata echilibrata dupa toate manevrele de ciocanire (hîţînă-mă-lasă-mă in termeni de specialitate), asta e alta poveste....doar potîrnichile de pe marginea drumului vor putea spune (dupa curba parabolica descrisa de placile de ambreiaj desprinse , care urmeaza sa le păleasca....


» Post actualizat in 17 May 2017 19:39

...am vorbit cu cineva care a citit undeva , si ,cica va fi oke!

Sau ca sa-l parafrazez pe Dymethil " daca maturi pilitura de bismut , intr-un faras , si tii farasul nustiucum in mana , scapi de negi"....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ii trebuie ceva km unui M, Nipru,Ural sa-si roada bolturile de volanta. Probabil mers multi km cu ambreiajul lucrand prost si placile zdranganind la plecarea de pe loc , cuplare cu soc etc...
Mai repede se alungesc gaurile din placile de otel, in aceiasi masura in care se tocesc dintii placutelor cu ferodou si inlocuiesti si placile de otel si placile de ferodou.
Singura data in care am gasit uzura asa de mare pe bolturi de volanta in multi km cu boxere, nu am facut reparatie intrucat aveam volanta de schimb. Atentie volanta de M/Ural difera subtil de cea de Nipru - la conicitatea alezajului de montare pe ambielaj.. (Nu stiu aia de K, dar banuiesc ca e ca la M, ca doar nu-s ambielajele diferite).
Pentru cine schimba in prezent bolturile cu ce e di pi stoc, cred ca e util sa dea cu pila sa vada cum e ferul.

Daca @ales a constatat ca la mai multe volante a gasit bolturile de aceiasi lungime in partea dinspre placi (asa cum trebuie sa fie) dar infipte in volanta la adancimi diferite inseamna ca "rusul" dupa ce le-a infipt le-a masurat si aliniat prin scurtare.
Inseamna ca greutatea nu este distribuita asa de bine cum am crede.
volantele ciocanite, placile cu mai mutl ferodou mai umflate intr-o parte s.a. astfel de abateri or fi in tolerante.

Procedura de schimbare e prezentata in manualele motociclistului de Mayer, sa aruncam cate un ochi.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut la un prieten tobe de jupiter de la gaspar acelas crom de china ,mersese un timp cu ele si aratau tot asa de bine ,nu cred ca e cazul de sablare si vopsire. cred ca daca nu ti mobra in ploaie te vei bucura un timp de ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu știu dacă de vede in poze dar am pus de curiozitate placa de presiune și de aliniază perfect pe bolțuri, fără șuruburi montate

» Post actualizat in 30 May 2017 17:32

Nu știu dacă de vede in poze dar am pus de curiozitate placa de presiune și de aliniază perfect pe bolțuri, fără șuruburi montate

» Post actualizat in 30 May 2017 17:36

Așteptând să ajungă chiulasele de la reparat am operat și cutia, schimbat rulmenți și simeringuri, aștept semiluna și pinioanele de pornire de la Gașpar, ele aveau ceva uzură mai pronunțată

» Post actualizat in 03 Jun 2017 19:28

Gata asamblarea, mâine urmează pornirea, sper să mai pornească după toată munca depusă...

post-21334-0-51368600-1496165482_thumb.jpg

post-21334-0-54995200-1496165505_thumb.jpg

post-21334-0-92156200-1496165518_thumb.jpg

post-21334-0-91334000-1496165561_thumb.jpg

post-21334-0-84327100-1496165673_thumb.jpg

post-21334-0-93747400-1496165688_thumb.jpg

post-21334-0-65229200-1496165702_thumb.jpg

post-21334-0-37087300-1496165716_thumb.jpg

post-21334-0-39135200-1496165751_thumb.jpg

post-21334-0-02758500-1496165770_thumb.jpg

post-21334-0-18495100-1496165781_thumb.jpg

post-21334-0-07875200-1496517995_thumb.jpg

post-21334-0-04588600-1496518009_thumb.jpg

post-21334-0-64683700-1496518036_thumb.jpg

post-21334-0-22796900-1496518055_thumb.jpg

post-21334-0-30644700-1496518104_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

:))))))

 

 

Intretimp am luat și ITP-ul

» Post actualizat in 09 Jun 2017 15:50

Motocicleta asta nu încetează să mă uimească. Priviți inginerie...mă mir că scapă discul de ambreiaj

post-21334-0-49164000-1496943168_thumb.jpg

post-21334-0-57871400-1496943186_thumb.jpg

post-21334-0-08032400-1497023403_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 6 months later...
  • 1 year later...

Rusii astia sunt dati draqului. sau/si  ucrainienii mai precis..

Au facut un cacao de motocicleta dintr-un proiect care n-ar fi fost rau daca era pus in practica cu niste materiale mai atent alese si prelucrate.

Acu tât poporul incearca sa faca din cacao bici si sa si plesneasca...

Imi plac oamenii astia , sunt ambitiosi si inventivi, tât este mai bine decăt să stai în fața blocului și să spargi semințe mestecând politică cu o perfuzie din PET de bere.

Bravo lor !

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 13.08.2020 la 14:14, pinnochio a spus:

Nush cât rezistă lagăru turbinei ăleia,acolo tre presiune de ulei🙄

 

De principiu DNEPR-ul ar trebui sa ofere presiune, este motor pe cuzinet.

Daca nu are probleme in palierul frontal unde este hemoragia la acest motor n-ar trebui sa existe probleme cu presiunea.

Pe vremea cand aveam Nipru am presurizat zona cu doua simeringuri spate-n spate in acel palier si am montat o pompa de GPZ. Pompa a avut nevoie doar de un ax modificat mai lung, admisia am facut-o prin spatele pompei iar evacuarea a ramas pe fata unde s-a mufat direct pe orificiul standard.

La ralantiu presiunea mi-a spart filrul centrifugal din aluminiu. L-am refacut din otel si sa vezi atunci ungere....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Aaa,bine c-am bagat un ochi+lentila si pe topicul asta;chiar eram curios cine a mai pus simeringuri la tzisnitoare,si i-a functionat patentu*;eu le-am schimbat in vara,si am ramas placut surprins ca dupa 15 ani nu s-au intarit/inmuiat/deformat,...romanesti,Fart-tec parca.Nimic fancy,ca acum,viton la bidon,etc.Si vad mai sus un vedeo cu magnetou minsk...ca dilema zilei la mine ar fi daca aprinderea elecronica ar merge cu curentul alternativ,sau care ar fi un releu optim pt a incarca o baterie.Vreun stimabil Guru electronist printre noi?La mine magnetoul ma servea doar cu lumini,aprinderea de pe o baterie;200 km,s-apoi priza...dnepr hibrid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...