Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

Am inversat carburatoarele si intr-adevar de la carburator este necazul. Mi-am luat decarburol pentru a-l tine o zi in aceasta solutie. Mai aveti alte solutii pentru desfundarea carburatorului?

 

 

o noapte lasat in decarburol si a doua zi sublat la compresor si iese ca nou,de ani de zile le fac operatiunea asta si e cea mai buna.

mai sint niste spreiuri speciale care fac treba buna in cazurile astea,dar numai cele de firma,cele de 2 lei nus bune de nimic.

 

spor.

Editat de dany_oldmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

poate sunt arcurile de vina, pastilele

culbultoarele reglate cum trebuie cu jocul corect

 

 

Am spus deja ca este de la carburator treaba... sau tu vorbesti de chestia cu iesitul pastilelor? La pastile nu stiu ce sa fac! Decat sa incerc sa schimb arcurile... Sper sa nu se fi uzat axa cu came... E aiurea... dar e clar ca imi sta pe creier...

Dupa ce ii curat carburatorul si merg cu ea... vad daca mai ies pastiolele... Le-am pus ca in carte la 0.07! Ciudat este ca pe stanga mai tzacane dar nu ies... In schimb pe dreapta sunt OK dar ies!

poate se strica de tot si voi fi nevoit sa-mi iau un BMW :P :moron: :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spus deja ca este de la carburator treaba... sau tu vorbesti de chestia cu iesitul pastilelor? La pastile nu stiu ce sa fac! Decat sa incerc sa schimb arcurile... Sper sa nu se fi uzat axa cu came... E aiurea... dar e clar ca imi sta pe creier...

Dupa ce ii curat carburatorul si merg cu ea... vad daca mai ies pastiolele... Le-am pus ca in carte la 0.07! Ciudat este ca pe stanga mai tzacane dar nu ies... In schimb pe dreapta sunt OK dar ies!

poate se strica de tot si voi fi nevoit sa-mi iau un BMW :P :moron: :P

 

ai uzura pe filetele de la culbutori,nu sta surubul acolo de aia sar pastilele.culbutori noi sau de facut alte filete in ei si alte suruburi bineteles.

sau cauta niste chiulose de pe un mt9 sau un mt10 primele modele si scoti de acolo culbutori,aia sint pe viata, daca nu a fost moto pe mina unul cirpaci.

axact asa am patit si eu la o nipra..de aici reglam si imediat aveam ditanta dubla...schimbati culbutori si te tine mult si bine..

Mesaj completat

ai uzura pe filetele de la culbutori,nu sta surubul acolo de aia sar pastilele.culbutori noi sau de facut alte filete in ei si alte suruburi bineteles.

sau cauta niste chiulose de pe un mt9 sau un mt10 primele modele si scoti de acolo culbutori,aia sint pe viata, daca nu a fost moto pe mina unul cirpaci.

axact asa am patit si eu la o nipra..de aici reglam si imediat aveam ditanta dubla...schimbati culbutori si te tine mult si bine..

 

si din cauza uzuri la ghid sau arcurile slabite sa iti jongleze distanta...tre sa verifici de mai multe ori jocul la culbutori prin rotatia motorului si ai sa observi ca nu ai acelasi joc la fiecare rotatie a motorului...este joaca dar se poate rezolva....

 

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no!

daca e carburatia, desfa-l mami nevoii, atitea solutii! pentru ce?

il desfaci ocazie cu care inspectezi vizual ce mil s-a depus in pahar, crocodili ajunsi acolo,reglarea pontoanelor dacai cazul, 0.3 m cub de aer comprimat ,doua trei picaturi de benzina si l-ai curatat, atentie sporita pe jiglere, chiar daca se vede lumina prin gaura, poate fi un film transparent depus in el si obtureaza, o lita de cupru bagata in curu jiglorului si ai rezolvat desfundarea ei.

plimbarea pastilei de la locul ei se poate sa fie de la culbuturi cum afirma cineva mai sus, refiletat merge daca vrei sa te complici, poti! in schimb mai usor iti ie sa pui o piulita intre capul surubului si umarul culbutorului pe post de contra sa nu se mai slobozeasca......poti incerca.

piulita este de 8 cu pas filet de 1, se gasesc la magazine de soroafe mai bine dotate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E infundat undeva in corpul carburatorului, mas! Carbul era curat, fara apa! am curatat jicloarele dar degeaba! Il voi pune in decarburol.

 

Mersi, Dany, pentru explicatia cu pastilele!

 

Voi incerca sa le schimb la cealalta chiulasa sa vad daca asta e treaba!

 

Sau incerc, cum spune mas, cu o contrapiulitza!

Editat de ss_mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E infundat undeva in corpul carburatorului, mas! Carbul era curat, fara apa! am curatat jicloarele dar degeaba! Il voi pune in decarburol.

 

Mersi, Dany, pentru explicatia cu pastilele!

 

Voi incerca sa le schimb la cealalta chiulasa sa vad daca asta e treaba!

 

Sau incerc, cum spune mas, cu o contrapiulitza!

verifica si piciorul culbutorului care impinge coada supapei sa nu fie uzat(rotunjit).daca corectezi refa aliniamentul -coada supapa/culbutor, supapa sa fie impinsa pe axa ei de culbutor.

sa nu mai tancane,incearca sa nu lasi nici un fel de joc la reglaj,culbutorul sa stea fix in coada supapei-pastila(chiar sa impinga un pic in coada supapei culbutorul)porneste motorul lasa-l sa mearga si reverifica, sigur vei avea mai apoi jocul necesar.

Mesaj completat

!!!!!

post-9005-1303728765_thumb.jpg

post-9005-1303728774_thumb.jpg

post-9005-1303728781_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,imi spune si mie cineva cotele sau codul rulmentilor din grupul de Nipru,mai intereseaza in special cei de la axul pinionului de atac,(cred ca sunt 2 cu bile si unil cu ace).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti habar daca imi pun o bobina de japoneza trebuie sa mai adaug ceva? Asta ruseasca e cu lamele de descarcare! Alea japoneze nu au asa ceva!

Eu am pus de vre-un an bobina dubla de pe ceva suzuki,si senzor + aprindere Gotronic si mere bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! A facut careva ITP-ul la Nipru (cele care inca mai au frana cu saboti) de cand au bagat standul de franare? Ati avut probleme? Sunt curios daca fac astia figuri la inspectie!

Respect!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! A facut careva ITP-ul la Nipru (cele care inca mai au frana cu saboti) de cand au bagat standul de franare? Ati avut probleme? Sunt curios daca fac astia figuri la inspectie!

Respect!!!

mirarea ar fi sa gasesti un service ITP cu stand de frine moto!chiar si in orasele mari doar RAR detine stand de frine, din cite stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mirarea ar fi sa gasesti un service ITP cu stand de frine moto!chiar si in orasele mari doar RAR detine stand de frine, din cite stiu.

 

 

Orice statie itp trebuie sa aiba mai nou stand altfel nu poate functiona!! Asa ca vor avea cei care vor sa mai faca itp-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai baietii astia de la ITP de la noi deja is modernizati si au in dotare acel stand...si cum spuneai si tu, fara el nu mai au voie sa faca inspectia la motoare!! Stiu ca la motoretele cu frana pe disc nu is probleme la ITP, dar eram curios de cele pe tambur, in special la Nipru!!

O zi buna!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...stand special destinat moto nu cred ca o sa gaseasca,tot pe unul de auto o sa faca probele...daca e sa le faca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...stand special destinat moto nu cred ca o sa gaseasca,tot pe unul de auto o sa faca probele...daca e sa le faca.

 

O sa te convingi singur cand o sa treci pe la statia ITP!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cilindrul din dreapta functioneaza din cate vad pentru ca se incinge la fel ca si cel din stanga! Ciudat este ca daca scot fisele pe rand ca sa echilibrez cilindrii se intampla ceva aiurea! cand o scot pe cea din stanga se opreste si cilindrul din dreapta, cand scot fisa din dreapta cilindrul din stanga continua sa functioneze... si asta nu se intampla tot timpul! va dati seama in ce ceata am fost bagat... Asadar eu cred ca are ceva bobina! Cred ca nu se mai descarca pe clema probabil tot timpul, asadar are un circuit intrerupt ceva! Voi incerca sa pun o bombina de japoneza! Voi comanda cred si la dany o bobina de Dnepr! Vi s-a intamplat asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu bobila la nipru este simpla si are distribuitor. Din cate spui tu problema ar fi de la distribuitor(capacul de delcou) sau din lulea.

Verifica sa fie capacul inregula. Daca ai un aparat de masura digital iti pot spune cum sa masori capacul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cilindrul din dreapta functioneaza din cate vad pentru ca se incinge la fel ca si cel din stanga! Ciudat este ca daca scot fisele pe rand ca sa echilibrez cilindrii se intampla ceva aiurea! cand o scot pe cea din stanga se opreste si cilindrul din dreapta, cand scot fisa din dreapta cilindrul din stanga continua sa functioneze... si asta nu se intampla tot timpul! va dati seama in ce ceata am fost bagat... Asadar eu cred ca are ceva bobina! Cred ca nu se mai descarca pe clema probabil tot timpul, asadar are un circuit intrerupt ceva! Voi incerca sa pun o bombina de japoneza! Voi comanda cred si la dany o bobina de Dnepr! Vi s-a intamplat asa ceva?

nu prea merge faza asta cu reglatul pe rand prin scoaterea fiselor. Stai linistit, atata timp cat daca tai aprinderea la 80 la ora si scoti bujia si -s brune (inchis sau mai light) e totul in regula.

 

Din cate stiu eu bobila la nipru este simpla si are distribuitor. Din cate spui tu problema ar fi de la distribuitor(capacul de delcou) sau din lulea.

Verifica sa fie capacul inregula. Daca ai un aparat de masura digital iti pot spune cum sa masori capacul.

e valabil la 6V Dnepr 650, MT9, MT10 primele modele, MT12 primele modele, in Romania au fost f putine Dnepr importate cu 6V

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...stand special destinat moto nu cred ca o sa gaseasca,tot pe unul de auto o sa faca probele...daca e sa le faca.

 

BA DA !

Tocmai asta ii departajeaza pe cei autorizati in a face ITP la motociclete. Este OBLIGATORIU :shootingsmilie:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice statie itp trebuie sa aiba mai nou stand altfel nu poate functiona!! Asa ca vor avea cei care vor sa mai faca itp-ul

am ITP reanoit de o luna si nu a urcat pe stand de frina ciorsul, NU AU AVUT, ei mi-au spus ca in Oradea, doar RAR detine stand de frine moto, nu ca ar mai conta atitia timp cit eu am ITP :rolleyes:

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...