Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cele de evacuare de Aro diesel de Brasov 2000 au tija de 8 si taler de 37-38. Lungimea tijei e mare, sigur iese pt Dnepr daca se scurteaza. Asta in caz ca se pupa restul marimilor.

Ghidurile pt. aceiasi motor sunt de 14.0 cu 8. Sunt si mai lungi si mai scurte.

Editat de Mikulaish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi poate spune cineva ce supspe de ARO se potrivesc pe DNEPR? Brasov sau Campulung? e vreo diferenta intre ele? potrivesc si ghidurile?

un amic (nu tu Aline,altcineva) si-a luat supape noi,toate bune,rectificat scaune,facute ghiduri noi,si... stupoare - supapele erau de ural 650 nu de nipra :unsure:

asadar,astept sfaturile din partea voastra,spre a i le oferi mai departe amicului meu,necajit de altfel.

 

Va multumesc! :cheers:

are Gaspar.60 lei setu.asa am luat si eu. 100 lei origilalul.

 

are Gaspar.60 lei setu.asa am luat si eu. 100 lei origilalul.nu cred ca se merita sa iei de aro si sa te apuci de prelucrari pri aschiere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele de evacuare de Aro diesel de Brasov 2000 au tija de 8 si taler de 37-38. Lungimea tijei e mare, sigur iese pt Dnepr daca se scurteaza. Asta in caz ca se pupa restul marimilor.

Ghidurile pt. aceiasi motor sunt de 14.0 cu 8. Sunt si mai lungi si mai scurte.

eu de aro am pus pe r35 si este ok rest cu scurtare slefuire a facut un atelier de specialitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele de evacuare de Aro diesel de Brasov 2000 au tija de 8 si taler de 37-38. Lungimea tijei e mare, sigur iese pt Dnepr daca se scurteaza. Asta in caz ca se pupa restul marimilor.

Ghidurile pt. aceiasi motor sunt de 14.0 cu 8. Sunt si mai lungi si mai scurte.

si trebuie facut un canal pe exteriorul ghidului,pentru o siguranta sa nu cumva sa treaca in vecini in camera de ardere.!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...care-i faza cu bobina dublă de Logan, gata tăiată la jumătate?

Am facut-o sa fie de rezerva sau sa ajut un prieten. Daca iti trebuie, este a ta... dar nu ma pune sa umblu pe la posta.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri m-am întors de la ţară, numai de Nipru m-am ocupat. Când veniţi unul - weekend-ul ăsta - cu o pereche de carburatoare bune să vedem ce-i putem face să meargă bine? Cu unul din ele am reuşit - pe rând - un ralanti de invidiat pe fiecare din cei doi cilindri. În video cam harlăieşte.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Sigur că îmi trebuie! zic şi sărumîna şi ne mai întâlnim noi cumva! cine mă poate ajută cu rolul de curier?

 

O să treacă adrian s pe la matale zilele astea pt rezolvarea acestei cestiuni. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri m-am întors de la ţară, numai de Nipru m-am ocupat. Când veniţi unul - weekend-ul ăsta - cu o pereche de carburatoare bune să vedem ce-i putem face să meargă bine? Cu unul din ele am reuşit - pe rând - un ralanti de invidiat pe fiecare din cei doi cilindri. În video cam harlăieşte.

e de la aripa aia fata, se produce o turbioanare puternica de la bridele alea nasoale de loveste fix filtrul de aer. Vartejurile apar si stand pe loc ?! . Te pot ajuta cu orice daca ma lasi sa-ti pun sus la loc aripa :D .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se aud rateuri in admisie pe dreapta si nu este neaparat din carburatie! Acestea pot fi cauzate si de o scanteie(prea rece) incapabila sa aprinda combustia, incearca cu o alta bujie(in nici un caz cu una veche). Spune-mi ce culoare are aceasta(eu cred ca este neagra), fa distanta intre electrozi la 0,5, incearca din nou si apoi mai vorbim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, de ieri sunt posesorul unui Nipru pregatit de Dany_oldmoto.

Azi l-am pornit si am obs ca martorul de la alternator (al doilea de la stanga la dreapta, rosu) sta aprins cand moto este pornita si scoasa din viteza. Asa este normal sau are ceva Nipra mea?



Si o alta problema, ce bujii sa ii pun ca pe cele pe care le are scrie in rusa si nici nu prea se inteleg cifrele ca sa am idee ce sa caut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, de ieri sunt posesorul unui Nipru pregatit de Dany_oldmoto.

Azi l-am pornit si am obs ca martorul de la alternator (al doilea de la stanga la dreapta, rosu) sta aprins cand moto este pornita si scoasa din viteza. Asa este normal sau are ceva Nipra mea?

 

Si o alta problema, ce bujii sa ii pun ca pe cele pe care le are scrie in rusa si nici nu prea se inteleg cifrele ca sa am idee ce sa caut.

Ala e becul cu incarcarea,la relantiu mic mai sta aprins,cum creste relantiul sau ii dai ture se stinge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai mers ceva da jos baterie pune-o la incarcat si da o fuga pana la mine, sau cu multimetrul pe voltaj in scala de masurare curenti cu 2 zecimale pui o ansa pe borna din mijloc a alternatorului (+) si cealalta pe masa si turezi mtoorul vezi daca creste.
SI da la relanti trebuie sa stea aprins si intarzie mai mult aprinsa cu cat cuplezi mai multi consuamtori.

Bujiile rusesti s-ar putea sa fie excelente, mai fa rost de la antevorbitorul meu sau iei bujii Falke filet scurt din Carfur sau Brisk N15YC, Sinterom 14NP21, sau Beru B6 ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Credeam că tot de la turbioanele provocate de aripa faţă e problema cu martorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

instalatia noua este o mizerie sinsitra, din ce am observat in mare parte cablurile se potrivesc unde trebuie, se mufeaza DAR firele sunt asa subtiri cu 4 lite de cupru de se smulg papucii, cad din ea dac-o scuturi , darmite sa treaca prin ele curent de intensitate.
Nu stiu daca mai e si instalatia noua cu fire mai groase, acu ceva timp exista posibilitatea s-o cumperi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să se-audă, nene, când claxonez! :P

 

post-7792-0-23911000-1367864644_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...