Aleko Postat Decembrie 24, 2015 Share Postat Decembrie 24, 2015 Original, era negru indiferent de culoare, pentru ca asa venea ca accesoriu. Acum e la alegera fiecaruia daca sa fie negru sau in culoarea motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 o intrebare as avea si eu .recent am luat un nipru si nu stiu ce ulei trebe in motor?ma puteti ajuta ce ulei sa bag in motor nu in cutia de viteza.stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius dneperistu Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Sal.eu folosesc 20w50mineral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 (editat) ok ms mult ptr ajutor.asfalt uscat stima Editat Ianuarie 11, 2016 de comunistul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Sal.eu folosesc 20w50mineral Si eu tot asa foloseam la Nipra, Aral 20w50 si dupa ce nu s-a mai fabricat am pus Motul 20w50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Are cineva vreo ideie despre carburatoarele acestea de pus pe un k 750 ... ? nu sint prea chinezesti ? http://olx.ro/oferta/carburator-k65-ij-nipru-ural-stangu-dreptu-ID5biOu.html sau acestea http://olx.ro/oferta/carburator-k68-ij-nipru-ural-stangu-dreptu-ID5aEOs.html .... multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 (editat) Sfatul meu e sa fugi de ele. Dacă vrei fiabilitate si sa scapi de bătaia de cap pune vacuumatice. Dacă vrei neaparat k-uri ia-i 68 dar nu așa la plesneala ca te trezești cu niște chinezisme care au șuruburi de reglaj de forma si te-ai fericit! Mai bine SH de la cineva de încredere. Totuși vezi mai sus ca zicea Ursu de ceva de ATV, poate e mai ok sa te plimbi decât sa repari. Oricum nu lua ceva ce nu poți verifica ochiometric. "Stângu si dreptu" nu prezintă încredere. » Post actualizat in 21 Jan 2016 21:09 Răsfoind printre anunțurile utilizatorului am văzut ca are mai multe piese. Calitatea nu o pot ghicii dar exista posibilitatea sa fie ok. Totuși recomand upgrade pe vacuumatice. Dacă ai de ales doar dintre k68 si k65 mergi pe k68. Parca se dereglau o leaca mai greu... Editat Ianuarie 21, 2016 de Motojurnal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Ianuarie 22, 2016 Share Postat Ianuarie 22, 2016 (editat) Pina la urma cred ca am sa ajung la asa ceva .. http://olx.ro/oferta/carburator-de-atv-oferta-ID5aWCc.html#f1e5f098c9 , doar ca-mi trebuie doua la fel . Nu stiu cum o sa fac cu socul electric , am gasit carburatoare in mintile lor de la scutere de 250 /300 doar ca ma lovesc de aceeiasi problema , socul electic . Editat Ianuarie 22, 2016 de mihaai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Ianuarie 22, 2016 Share Postat Ianuarie 22, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Ianuarie 22, 2016 Share Postat Ianuarie 22, 2016 Ursane, astea sunt cele pe pe care le montezi pe K-ul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SF Moto Postat Ianuarie 23, 2016 Share Postat Ianuarie 23, 2016 Pina la urma cred ca am sa ajung la asa ceva .. http://olx.ro/oferta/carburator-de-atv-oferta-ID5aWCc.html#f1e5f098c9 , doar ca-mi trebuie doua la fel . Nu stiu cum o sa fac cu socul electric , am gasit carburatoare in mintile lor de la scutere de 250 /300 doar ca ma lovesc de aceeiasi problema , socul electic . Socul ala electric e o lamela bimetal (de regula). El se leaga pe plus prin contact si in functie de temperatura de afara inchide sau nu. Daca nu-ti place ca tine motorul prea mult cu socul, poti sa-i legi pe fir un intrerupator si-l decuplezi cand vrei. A nu se lega direct pe baterie pt ca e un consumator permanent cand e rece. Dezavantajul este ca la pornire are putina inertie (cam 2 minute). Adica pui contactul si astepti vreo doua minute sa inchida, dupa care poti da pedala. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Ianuarie 23, 2016 Share Postat Ianuarie 23, 2016 (editat) Intrebare intrebatoare , fiind un bimetal , in momentul cind a fost decuplat , el tinde sa se raceasca , asta nu inseamna ca tinde sa se inchida ? asta inseamna ca ar trebui sa fie sub tensiune in permanenta , asta cind este disponibil 12 volt ... dar eu inca merg pe 6 ... Tot ceva cu soc manual trebuie ... un atv de 300 ... doua carburatoare la fel este cam greu de gasit , doar luat ceva chinezesc cum se spunea mai sus . Editat Ianuarie 23, 2016 de mihaai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminx11 Postat Ianuarie 24, 2016 Share Postat Ianuarie 24, 2016 Salut.Eu am pus pe k 750 , K68, cu adaptoarele necesare si deocamdata sunt multumit de ele.As pune filmul cum merge motorul ,dar nu stiu cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Ianuarie 24, 2016 Share Postat Ianuarie 24, 2016 Cu filmuletul este mai simplu , il descarci pe you tube si apoi pui aici link-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Ianuarie 24, 2016 Share Postat Ianuarie 24, 2016 De acord cu Cosminx11,merge bine, perfect cu carburi originale eu prefer la nipru k65,am mers și am reglat și k68... Cine se vaită ca nu merge carburatia nu are de fapt chiulase... Bine, perfect și identic nu o sa meargă niciodată. Nici nu trebuie. Dar vorba aia niciodată nu spune niciolata! Puneți japoneze dacă nu aveți altceva dar k_ul merge bine pe boxere sovietice, pornesc bine la rece,se repara pe drum la nevoie,permit puțin ulei în benzina,se întretin ușor...da sunt mare fan. Cei care au japo,sunt mulțumiți merg cu ele, e și un efect placebo. Sunt în totalitate deacord și cu ei. Singura problema e ca nimic nu e perfect și nici nu trebuie mai ales nipru. Nici ural. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 24, 2016 Share Postat Ianuarie 24, 2016 Uralul e perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Ianuarie 24, 2016 Share Postat Ianuarie 24, 2016 Mersi, costa cat o garsoniera,utilata. Știu, dacă nu muncim nu avem bani. Cunosc oameni care cară spalieri de vie cu atasul,cu nipru sa fim pe topic. E un vehicul ok, dar trebuie sa le ținem pe drum și pe astea vechi și mai ieftine. Noi ăștia vechi și ieftini...Gen » Post actualizat in 24 Jan 2016 20:56 Când zic vehicul ok ma refer la uralul de750 ca al tău... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SF Moto Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Intrebare intrebatoare , fiind un bimetal , in momentul cind a fost decuplat , el tinde sa se raceasca , asta nu inseamna ca tinde sa se inchida ? asta inseamna ca ar trebui sa fie sub tensiune in permanenta , asta cind este disponibil 12 volt ... dar eu inca merg pe 6 ... Tot ceva cu soc manual trebuie ... un atv de 300 ... doua carburatoare la fel este cam greu de gasit , doar luat ceva chinezesc cum se spunea mai sus . De regula sunt pe deschis , iar la alimentare cu curent, daca-i frig se cupleaza socul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Mersi, costa cat o garsoniera,utilata. Știu, dacă nu muncim nu avem bani. Cunosc oameni care cară spalieri de vie cu atasul,cu nipru sa fim pe topic. E un vehicul ok, dar trebuie sa le ținem pe drum și pe astea vechi și mai ieftine. Noi ăștia vechi și ieftini...Gen » Post actualizat in 24 Jan 2016 20:56 Când zic vehicul ok ma refer la uralul de750 ca al tău... E, costa un (cuvant urat). Pune atas la Honda si ai terminat povestea. Iei Nipru cu 800 de euro, bagi 2000 de euro in el, nu-l folosesti si la final il vinzi cu 650, negociabil. Been there. Vrei sa te plimbi, iei nene Ural. P-al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 E de vânzare? Ma gândesc și la Honda cu ataș, momentan pina vine un ataș original o sa fie pe nipru, după...poate o sa fie pe Honda. Am ataș "de cooperativa", ceva copie după un stoie. E ușurel mult mai ușor decât cel de nipru numai bine ca eu merg cu roti 18și grup solo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Si eu tot asa foloseam la Nipra, Aral 20w50 si dupa ce nu s-a mai fabricat am pus Motul 20w50. Salut baieti! Stie careva pe unde mai gasim ulei mineral 20W50. Eu am fost saptamana trecuta prin targul de la Vitan Barzesti si nu mai avea nici o pravalie de acolo asa ceva. Multumesc! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 (editat) Salut baieti! Stie careva pe unde mai gasim ulei mineral 20W50. Eu am fost saptamana trecuta prin targul de la Vitan Barzesti si nu mai avea nici o pravalie de acolo asa ceva. Multumesc! Numai bine! Eu am luat Motul mineral 20W50 bidon de 4 l de la un magazin de pe Calea Vacaresti, dupa Piata Timpuri Noi in lateral la al doilea bloc pe dreapta. Daca vrei ti-l vand pe al meu ca intre timp am dat Nipra si nu am desfacut bidonul. Editat Ianuarie 26, 2016 de edyneagu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius dneperistu Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Salut Edi cat costa uleiul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Eu l-am luat cu 125 sau 130 dar îl dau cu 100 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 E de vânzare? Ma gândesc și la Honda cu ataș, momentan pina vine un ataș original o sa fie pe nipru, după...poate o sa fie pe Honda. Am ataș "de cooperativa", ceva copie după un stoie. E ușurel mult mai ușor decât cel de nipru numai bine ca eu merg cu roti 18și grup solo... Dap, o sa-l pun la vanzare, anul acesta nu o sa am timp de plimbari si oricum ma bate gandul sa trec la EFI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.