Dimethylmercury Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Cum zice Ionel, la pretul asta nu schimba nimeni scaune. E un pret realist pt restul operatiilor. Am schimbat eu la Simson, aici sunt niste poze si poa detalii: /index.php?/topic/106232-simsonu-lu-mercuru/page-4 Nu exista sa motiv sa pui fonta, normal fonta s-a pus si acum 50 de ani si nu rezista azi din cauza lipsei (tetraetil)plumbului din benzina. Azi se folosesc diverse oteluri cu divese tratamente termice in functie de gusturi, buget si duritatea frezelor la dispozitie pentru a le freza... Ghiduri din alea am si eu cateva. Exista si altele similare la cote exterioare putin marite (cu 0.05, 0.1, 0.2) tot din domeniul "auto"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanS25 Postat Aprilie 22, 2017 Share Postat Aprilie 22, 2017 O furca fata adaptabila pe un nipru, cu disc de frana stie careva de vanzare? sau de la ce modele moto potrivesc si arata cat de cat ok, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Are cineva manualul in care sunt trecute date mai clare despre stragerea suruburilor la nipru? Ma intereseaza la cate kgf se strang suruburile bielelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marus Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 http://service.tanga-moteurs.ro/data/dnepr_mt11_manual_intretinere_si_exploatare.pdf In tabelul de pe penultima pagina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Piulitele fixarii arborelui cotit cu biela 3,2-3,6 ? » Post actualizat in 02 May 2017 13:06Intrebarea No.2 pe ziua de azi: Ce telescoape de spate/atas imi recomandati? Unele care sa tina ceva km, sa nu curga in primele 2 sapt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Intrebarea No.2 pe ziua de azi: Ce telescoape de spate/atas imi recomandati? Unele care sa tina ceva km, sa nu curga in primele 2 sapt. http://www.oldtimergarage.eu/catalog/product_info.php?cPath=26_34&products_id=5477 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 desigur ca originalele tin multi km numai sa nu fie uzate, caz in care chiar schimband garniturile vor borsi dupa primul contact mai dur- off-road. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 Aproape de finalizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ales Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 alea sunt tobe de la gaspar? arata destul de bine...............si cum ai facut sa aliniezi pe volanta bolturile ,adica sa aiba toate exact aceeasi inaltime la partea de sus unde intra suruburile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 alea sunt tobe de la gaspar? arata destul de bine...............si cum ai facut sa aliniezi pe volanta bolturile ,adica sa aiba toate exact aceeasi inaltime la partea de sus unde intra suruburile? Da, tobele sunt de la gaspar, chrom china, ma tenteaza sa le sablez/vopsesc, dar mai vad. Bolturile nu le-am masurat, buna idee oricum, o sa le masor. Sunt batute pe suprafata dreapta si sunt aliniate in spate cu volanta, cum erau si cele ce le-am scos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ales Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 pe cele cateva volante care le am, bolturile sunt aliniate la partea de sus si pe spate au o mica diferenta de nivel(difera intre ele)lucru care ma facut pe mine sa renunt la schimbarea lor chiar daca aveau uzuri destul de pronuntate. probabil la fabrica alinierea a fost facuta la presa cu o placa care le-a presat pe toate odata, daca vrei sa masor nu ai decat sa pui volanta pe un geam ,sau ceva foarte drept ,cu bolturile in jos bineinteles si unde ai diferenta poti verifica cu lera ,dar nu am nici o idee de cum le-ai putea alinia pe toate la fel si cert este ca ambreiajul nu va functiona corect fara asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 ...ideea e nemaipomenit de simpla , dar nu apare pe feisbuci(feţe+cururi in traducere..) Se foloseste o cală la presare.... Daca va mai fi vreodata echilibrata dupa toate manevrele de ciocanire (hîţînă-mă-lasă-mă in termeni de specialitate), asta e alta poveste....doar potîrnichile de pe marginea drumului vor putea spune (dupa curba parabolica descrisa de placile de ambreiaj desprinse , care urmeaza sa le păleasca.... » Post actualizat in 17 May 2017 19:39...am vorbit cu cineva care a citit undeva , si ,cica va fi oke! Sau ca sa-l parafrazez pe Dymethil " daca maturi pilitura de bismut , intr-un faras , si tii farasul nustiucum in mana , scapi de negi".... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 (editat) ii trebuie ceva km unui M, Nipru,Ural sa-si roada bolturile de volanta. Probabil mers multi km cu ambreiajul lucrand prost si placile zdranganind la plecarea de pe loc , cuplare cu soc etc...Mai repede se alungesc gaurile din placile de otel, in aceiasi masura in care se tocesc dintii placutelor cu ferodou si inlocuiesti si placile de otel si placile de ferodou. Singura data in care am gasit uzura asa de mare pe bolturi de volanta in multi km cu boxere, nu am facut reparatie intrucat aveam volanta de schimb. Atentie volanta de M/Ural difera subtil de cea de Nipru - la conicitatea alezajului de montare pe ambielaj.. (Nu stiu aia de K, dar banuiesc ca e ca la M, ca doar nu-s ambielajele diferite).Pentru cine schimba in prezent bolturile cu ce e di pi stoc, cred ca e util sa dea cu pila sa vada cum e ferul.Daca @ales a constatat ca la mai multe volante a gasit bolturile de aceiasi lungime in partea dinspre placi (asa cum trebuie sa fie) dar infipte in volanta la adancimi diferite inseamna ca "rusul" dupa ce le-a infipt le-a masurat si aliniat prin scurtare.Inseamna ca greutatea nu este distribuita asa de bine cum am crede.volantele ciocanite, placile cu mai mutl ferodou mai umflate intr-o parte s.a. astfel de abateri or fi in tolerante.Procedura de schimbare e prezentata in manualele motociclistului de Mayer, sa aruncam cate un ochi. Editat Mai 18, 2017 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ales Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 am vazut la un prieten tobe de jupiter de la gaspar acelas crom de china ,mersese un timp cu ele si aratau tot asa de bine ,nu cred ca e cazul de sablare si vopsire. cred ca daca nu ti mobra in ploaie te vei bucura un timp de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 Nu știu dacă de vede in poze dar am pus de curiozitate placa de presiune și de aliniază perfect pe bolțuri, fără șuruburi montate » Post actualizat in 30 May 2017 17:32 Nu știu dacă de vede in poze dar am pus de curiozitate placa de presiune și de aliniază perfect pe bolțuri, fără șuruburi montate » Post actualizat in 30 May 2017 17:36 Așteptând să ajungă chiulasele de la reparat am operat și cutia, schimbat rulmenți și simeringuri, aștept semiluna și pinioanele de pornire de la Gașpar, ele aveau ceva uzură mai pronunțată » Post actualizat in 03 Jun 2017 19:28 Gata asamblarea, mâine urmează pornirea, sper să mai pornească după toată munca depusă... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 treaba cu refacerea cotei la semering e de pe alta lume Adevarat! Uite de ce: https://dexonline.ro/definitie/semering Noh, phütai placut, baieti! ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 ))))) Intretimp am luat și ITP-ul » Post actualizat in 09 Jun 2017 15:50 Motocicleta asta nu încetează să mă uimească. Priviți inginerie...mă mir că scapă discul de ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat August 14, 2018 Share Postat August 14, 2018 Inca una gasita prin soproane la care se lucreza intens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Martie 6, 2019 Share Postat Martie 6, 2019 Faza cu cutitul de strung tinut in mână m-a pus pe gâmduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat August 12, 2020 Share Postat August 12, 2020 Rusii astia sunt dati draqului. sau/si ucrainienii mai precis.. Au facut un cacao de motocicleta dintr-un proiect care n-ar fi fost rau daca era pus in practica cu niste materiale mai atent alese si prelucrate. Acu tât poporul incearca sa faca din cacao bici si sa si plesneasca... Imi plac oamenii astia , sunt ambitiosi si inventivi, tât este mai bine decăt să stai în fața blocului și să spargi semințe mestecând politică cu o perfuzie din PET de bere. Bravo lor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat August 13, 2020 Share Postat August 13, 2020 Nush cât rezistă lagăru turbinei ăleia,acolo tre presiune de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat August 16, 2020 Share Postat August 16, 2020 Colegu" tu tii cu ursu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat August 31, 2020 Share Postat August 31, 2020 La 13.08.2020 la 14:14, pinnochio a spus: Nush cât rezistă lagăru turbinei ăleia,acolo tre presiune de ulei De principiu DNEPR-ul ar trebui sa ofere presiune, este motor pe cuzinet. Daca nu are probleme in palierul frontal unde este hemoragia la acest motor n-ar trebui sa existe probleme cu presiunea. Pe vremea cand aveam Nipru am presurizat zona cu doua simeringuri spate-n spate in acel palier si am montat o pompa de GPZ. Pompa a avut nevoie doar de un ax modificat mai lung, admisia am facut-o prin spatele pompei iar evacuarea a ramas pe fata unde s-a mufat direct pe orificiul standard. La ralantiu presiunea mi-a spart filrul centrifugal din aluminiu. L-am refacut din otel si sa vezi atunci ungere.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat Noiembrie 12, 2020 Share Postat Noiembrie 12, 2020 Aaa,bine c-am bagat un ochi+lentila si pe topicul asta;chiar eram curios cine a mai pus simeringuri la tzisnitoare,si i-a functionat patentu*;eu le-am schimbat in vara,si am ramas placut surprins ca dupa 15 ani nu s-au intarit/inmuiat/deformat,...romanesti,Fart-tec parca.Nimic fancy,ca acum,viton la bidon,etc.Si vad mai sus un vedeo cu magnetou minsk...ca dilema zilei la mine ar fi daca aprinderea elecronica ar merge cu curentul alternativ,sau care ar fi un releu optim pt a incarca o baterie.Vreun stimabil Guru electronist printre noi?La mine magnetoul ma servea doar cu lumini,aprinderea de pe o baterie;200 km,s-apoi priza...dnepr hibrid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Iulie 1, 2021 Share Postat Iulie 1, 2021 Cumpar roti pe 18 " pentru Dnepr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.