mas oyama Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 ok! priceput-am! podul e plin de multam! cred ca mai e loc de unu! multam! ori un det de fatzata...cind ne-om intalni Mesaj completat cota bucsei bolt-piston din biela e devastata rau(biela de pe partea cu necaz),biela care va ajunge la nenea frezoru, bucsa noua dupa cote noi, sper sa ramana suficient in carne cit sa se poata freza avind ca inspiratie imaginea de mai sus mi-am confectionat presa dintr-o bucata de teava de 32 o saiba lata in capatul ei, 3 piulite de 10 o tija filetata de 10 si mai o saiba normala de 12(care avea exact cota exterioara a bucsei de bronz). a mers de minune.... am verificat bielele daca sunt drepte dupa metoda descrisa mai sus de maestro Drobu, spre surprinderea mea,amandoua sunt drepte! barbarismul e in floare... a se vedea piulita transata" Mesaj completat ok! priceput-am!podul e plin de multam! cred ca mai e loc de unu! multam! ori un det de fatzata...cind ne-om intalni Mesaj completat cota bucsei bolt-piston din biela e devastata rau(biela de pe partea cu necaz),biela care va ajunge la nenea frezoru, bucsa noua dupa cote noi, sper sa ramana suficient in carne cit sa se poata freza avind ca inspiratie imaginea de mai sus mi-am confectionat presa dintr-o bucata de teava de 32 o saiba lata in capatul ei, 3 piulite de 10 o tija filetata de 10 si mai o saiba normala de 12(care avea exact cota exterioara a bucsei de bronz). a mers de minune.... am verificat bielele daca sunt drepte dupa metoda descrisa mai sus de maestro Drobu, spre surprinderea mea,amandoua sunt drepte! barbarismul e in floare... a se vedea piulita transata" he! a mers improvizatia la bucsa nesanatoasa, la ceea sanatoasa ba! le-am inmanat unui meserias, care stie bine ce are de facut, le voi recupera maine cel tarziu poimaine. vesti bune legat de arbore, la o inspectie atenta, Meseriasul sa pronuntat pozitiv in privinta lui, lucru care m-a incintat enorm. astept bielele..... Mesaj completat http://www.mahle.com/C12572E600480825/vwCo...re%20Manual.pdf un material care merita o deosebita atentie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 ...am gasit o firma in Baia Mare care e dispusa sa produca cuple elastice ( daca le duc eu matrita, ca-s tare ocupati...) si am sa ma enervez si o sa le duc matrita, si am sa-mi bag picioarele nespalate in toti chinezii , austriecii si marfa lor... Un set de poansoane cu litere e vreo 50 de lei , si am sa scriu pe ele 'Facut la mama lor in Baia' Daca intradevar pot controla si pot produce mai multe sortimente de cauciuc, atunci , oprim fabrica din china care produce gunoaiele....si mai taiem din berile pe care le beau nesimtitii de austrieci (marii protectori ai mototciclismului si comertului cu petrol din estul europei...)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Bravos @Drobu!!! Asa mi-as dori sa fie toti motociclistii, ambitiosi, inventivi si de ce nu, patrioti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 ...am gasit o firma in Baia Mare care e dispusa sa produca cuple elastice ( daca le duc eu matrita, ca-s tare ocupati...) si am sa ma enervez si o sa le duc matrita, si am sa-mi bag picioarele nespalate in toti chinezii , austriecii si marfa lor...Un set de poansoane cu litere e vreo 50 de lei , si am sa scriu pe ele 'Facut la mama lor in Baia' Daca intradevar pot controla si pot produce mai multe sortimente de cauciuc, atunci , oprim fabrica din china care produce gunoaiele....si mai taiem din berile pe care le beau nesimtitii de austrieci (marii protectori ai mototciclismului si comertului cu petrol din estul europei...)! cuple elastice la cardan? batranul meu a avut simson si ii trebuia si lui cupla elastica.asta in timpu lu ceasca.si fain frumos a facut el matrita in fabrica.e la mine matrita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 daca tot s-a inchis topicul pe care am inceput sa scriu atunci scriu pe asta daca nu e bine plasat unde scriu, sunt de acord sa mi se mute postul scriam acolo ca am gasit o moto DNEPR din 1992 cu 856 km la bord, diverse bube mici pe la vopsea dar in rest e ok, porneste usor, motorul merge rotund, propietarul (fost politist - 75 ani acum) spune ca nu a umblat la nimic , a scos si joje si de toate , tot gresat , uns de cand nu a mai mers cu masinaria (uleiul lacrima) intrebarea este : cam cat ar fi pretul corect avand in vedere ca proprietarul cere undeva la 900-1000 euro (nu e hotarat) anexez si niste foto cu moto, ea a stat de ani buni intr-o camaruta, am facut poze dar nu a vrut sa scoata utilajul la lumina ca sa nu o mai lungesc: ; ; ; ; ; am vazut pe celalat topic una asemanatoare (zic eu), tot din 92 cerea omul 700 euro, s-a vandut , nu stiu cu cat eu cam cat ar trebui sa-i dau? 600 euro e putin ? merita mai mult? sau mai putin? salutari pt. Drobu ! respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 "cealalta" era un mt16, model destul de rar si cautat pt tractiunea pe atas, asta este un mt11 simplu si comun, eu m-am chinuit sa dau pt un prieten de-al meu 2 buc la 2000 lei. una era intreaga , cu acte suferise un mic accident, cealalta era fara cadru , dar avea tot ce tine de mecanica, motor, grup, cutie. am reusit sa o dau dupa 2 ani. asa ca vezi cat dai la pe ea, in nici un caz 1000 eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 "cealalta" era un mt16, model destul de rar si cautat pt tractiunea pe atas, asta este un mt11 simplu si comun, eu m-am chinuit sa dau pt un prieten de-al meu 2 buc la 2000 lei. una era intreaga , cu acte suferise un mic accident, cealalta era fara cadru , dar avea tot ce tine de mecanica, motor, grup, cutie. am reusit sa o dau dupa 2 ani. asa ca vezi cat dai la pe ea, in nici un caz 1000 eu. multumesc de raspuns drobule cam asa ceva asteptam de la tine si stiu ca poti raspunde ai si cunostintele dar nu vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) daca tot s-a inchis topicul pe care am inceput sa scriu atunci scriu pe astadaca nu e bine plasat unde scriu, sunt de acord sa mi se mute postul scriam acolo ca am gasit o moto DNEPR din 1992 cu 856 km la bord, diverse bube mici pe la vopsea dar in rest e ok, porneste usor, motorul merge rotund, propietarul (fost politist - 75 ani acum) spune ca nu a umblat la nimic , a scos si joje si de toate , tot gresat , uns de cand nu a mai mers cu masinaria (uleiul lacrima) intrebarea este : cam cat ar fi pretul corect avand in vedere ca proprietarul cere undeva la 900-1000 euro (nu e hotarat) anexez si niste foto cu moto, ea a stat de ani buni intr-o camaruta, am facut poze dar nu a vrut sa scoata utilajul la lumina ca sa nu o mai lungesc: ; ; ; ; ; am vazut pe celalat topic una asemanatoare (zic eu), tot din 92 cerea omul 700 euro, s-a vandut , nu stiu cu cat eu cam cat ar trebui sa-i dau? 600 euro e putin ? merita mai mult? sau mai putin? salutari pt. Drobu ! respect asta cu cat merita un Nipru e fumata. Nu mai ai de unde sa alegi. Pentru un Nipru cu 865 km reali pretul corect este cel mai mic pret pe care il poti obtine. 1000 nu mi se pare mult, nici 2000 nu mi se pare mult, in Germania ar fi vreo 4000. Mesaj completat daca nu te intelegi am insa 2 cunoscuti care vand Nipru cu atas, unul perfect original ca asta si altul lejer modificat dar bien functional. Ambele MT11 negociezi in jos de la 800 (nu pt ca atat ar face ci pentru ca asa se vand acum in Romania). Editat Mai 21, 2010 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Aurelian, pretul corect al MT11 este pretul cel mai mic pe care poti sa il obtii. Daca dai 200 de lei pe ea, atunci ala e pretul cel mai bun. Cred ca un pret ok si pt tine si pt vanzator ar fi undeva la 450 e, o sa ai ceva de refacut la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 ...am gasit o firma in Baia Mare care e dispusa sa produca cuple elastice ( daca le duc eu matrita, ca-s tare ocupati...) si am sa ma enervez si o sa le duc matrita, si am sa-mi bag picioarele nespalate in toti chinezii , austriecii si marfa lor...Un set de poansoane cu litere e vreo 50 de lei , si am sa scriu pe ele 'Facut la mama lor in Baia' Daca intradevar pot controla si pot produce mai multe sortimente de cauciuc, atunci , oprim fabrica din china care produce gunoaiele....si mai taiem din berile pe care le beau nesimtitii de austrieci (marii protectori ai mototciclismului si comertului cu petrol din estul europei...)! daca iti merge manevra vreu si eu una-doua bucati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 ...am gasit o firma in Baia Mare care e dispusa sa produca cuple elastice ( daca le duc eu matrita, ca-s tare ocupati...) si am sa ma enervez si o sa le duc matrita, si am sa-mi bag picioarele nespalate in toti chinezii , austriecii si marfa lor...Un set de poansoane cu litere e vreo 50 de lei , si am sa scriu pe ele 'Facut la mama lor in Baia' Daca intradevar pot controla si pot produce mai multe sortimente de cauciuc, atunci , oprim fabrica din china care produce gunoaiele....si mai taiem din berile pe care le beau nesimtitii de austrieci (marii protectori ai mototciclismului si comertului cu petrol din estul europei...)! tot pe acelasi topic pe care vb acum ii spuneam la bach ca lucrez cu o firma din baia mare care toarna orice bucsa din cauciuc matrita o face el daca considera ca exista suficienta cerere pt tipul asta de bucsa (cupla in cazul asta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morbid_angel Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 ...am gasit o firma in Baia Mare care e dispusa sa produca cuple elastice ( daca le duc eu matrita, ca-s tare ocupati...) si am sa ma enervez si o sa le duc matrita, si am sa-mi bag picioarele nespalate in toti chinezii , austriecii si marfa lor...Un set de poansoane cu litere e vreo 50 de lei , si am sa scriu pe ele 'Facut la mama lor in Baia' Daca intradevar pot controla si pot produce mai multe sortimente de cauciuc, atunci , oprim fabrica din china care produce gunoaiele....si mai taiem din berile pe care le beau nesimtitii de austrieci (marii protectori ai mototciclismului si comertului cu petrol din estul europei...)! si marimea pansoanelor ( literelor) ?se poate schimba? asa mai rezolvam si noi din piedicile puse de RAR ........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Splitter acceleratie /index.php?...0&start=540 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Splitter acceleratie /index.php?...0&start=540 Ingenios! ...romanesc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Ingenios! ...romanesc.... si functional pe deasupra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 (editat) si functional pe deasupra cit de functional? faina treaba! atirna doar un cablu de sus de pe ghidon. Editat Mai 22, 2010 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Cat de functional poate fi o chestie facuta manual. Oricum sunt foarte multumit de el. Ambele carburatoare se deschid si se inchid simultan, in proportii egale cand actionez mansonul de acceleratie. In plus se elimina mica dar existenta variatie de intindere cabluri in momentul rotirii ghidonului. Una peste alta am cugetat vre-o 2 saptamani pana sa pun mana pe scule. Abea in momentul in care gandul a devenit aproape tangibil m-am apucat de treaba si am stiut de la inceput ce am de facut ca si cand ar fi fost o chestie uzuala confectionarea de splitere. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Cat de functional poate fi o chestie facuta manual.Oricum sunt foarte multumit de el. Ambele carburatoare se deschid si se inchid simultan, in proportii egale cand actionez mansonul de acceleratie. In plus se elimina mica dar existenta variatie de intindere cabluri in momentul rotirii ghidonului. Una peste alta am cugetat vre-o 2 saptamani pana sa pun mana pe scule. Abea in momentul in care gandul a devenit aproape tangibil m-am apucat de treaba si am stiut de la inceput ce am de facut ca si cand ar fi fost o chestie uzuala confectionarea de splitere. Numai bine. spliter de acceleratie se poate folosi de la japonezele in 2 timpi(ex yamaha dt 80). are asa ceva ff bine lucrat, mic, fiabil, nu se gripeaza ca este dintr-un plastic, il foloseste pt a comanda debitul pompei de ulei. un cablu vine de la maneta de acc, si ies 2 unu duce la carb, iar celalalt la pompa de ulei.gasesti asa ceva a cei ce dezmembreaza moto nu cred sa fie ff scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 hahaha, si ce rezolvi doar cu pistoanele? trebuie sa umbli in tot motorul stii bine; ma indoiesc ca se justifica; dar daca insisti, intra pe kolbenschmidt sau mahle si cauta in pdf-urile lor de 1000 de pagini pistoanele care ar merge; cu inaltimea de compresie corecta, boltul la fel, diametrul potrivit... si multe altele am gasit eu unele care merg la M. poate se mai gasesc la mahle, desi aia cand epuizeaza stocul de piese pt vehicule vechi nu il mai refac ca nu-i intereseaza. si ultima; ai fi dispus sa dai peste o sutica (evro) pe UN piston+bolt+segmenti? sa il pui in ce??? sau poate iasa fabricat mai eftin la dinsi http://www.turnef.ro/index.htm daca se poate am trimis mesaj astept raspunsul dumnealor.. Mesaj completat spliter de acceleratie se poate folosi de la japonezele in 2 timpi(ex yamaha dt 80). are asa ceva ff bine lucrat, mic, fiabil, nu se gripeaza ca este dintr-un plastic, il foloseste pt a comanda debitul pompei de ulei. un cablu vine de la maneta de acc, si ies 2 unu duce la carb, iar celalalt la pompa de ulei.gasesti asa ceva a cei ce dezmembreaza moto nu cred sa fie ff scump. da nu ai satisfactia ca l-ai facut tu...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masa Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 buna ziua, are cineva montat pe nipru indicator pentru nivelul benzinei din rezervor? se poate oare monta sistemul de la alta motocicleta sau scuter? se pot face indicatoare de acestea si home made avand la baza plutitorul rudimentar sau scheme electrice cu ultrasunete sau infrarosu.Daca a realizat cineva asa ceva poate imi explica si mie.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 eu am o coada de matura cu niste zgarieturi facute cu un briceag! merge fain nu am facut niciodata pana gogului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 eu am o coada de matura cu niste zgarieturi facute cu un briceag! merge fain nu am facut niciodata pana gogului! Eu eram convins ca masori nivelul benzinei cu pedala de pornire!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 buna ziua, are cineva montat pe nipru indicator pentru nivelul benzinei din rezervor? se poate oare monta sistemul de la alta motocicleta sau scuter? se pot face indicatoare de acestea si home made avand la baza plutitorul rudimentar sau scheme electrice cu ultrasunete sau infrarosu.Daca a realizat cineva asa ceva poate imi explica si mie.Multumesc Uita o metoda ingenioasa pe aici: /index.php?...t=0&start=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masa Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 (editat) faina idee Editat Mai 23, 2010 de Masa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 apropo de problema lu masoyama, am un prieten la care nipra ii manca ulei pe cilindrul stang si scoate fum de nu te vezi om cu om......idea e ca si cu capacul de chiulasa scos scoate inclusiv fum pe supapa de evacuare cand deschide pe ghid aveti idee ce ar putea fi nasol acolo.....motorul merge ok da de problema asta nu pot scapa nu-i dau nici cum de cap, nea drobu rogu-te da-mi un sfat, nea Cristi, nea Rocknroll si restu sariti in ajutoru nostru va rog sa salvam o nipra din putinele nipre din banat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.