bach Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 acu` jumate de ora ce ma amuzam si eu pe aceasi tema, compenseaaza totusi calitatea lucrarilor (ma refer la motorul din poza care dupa parerea mea de Rat-ist e o bijuterie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 acu` jumate de ora ce ma amuzam si eu pe aceasi tema, compenseaaza totusi calitatea lucrarilor (ma refer la motorul din poza care dupa parerea mea de Rat-ist e o bijuterie) motorul arata super,se vede ca sau bagat lovele acolo fara numar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Din pacate memoria si logica la mine nu mai functioneaza in parametrii asa ca va intreb pe voi cu riscul de a ma face de cacao, cum e pozitia corecta la montat pistoane (ma refer la distanta bolt-exterior)?....am uitat na! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iula Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 am de vanzare un dnepr mt11, motor boxer, transmisie pe cardan grup fuga, pret 1000 euro negociabil nr de contact 0720049757 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 (editat) Daca tot se duc bobinele de inductie originale... la modul fest. Stie cineva ceva mai fiabil in acest sens? Un upgrade pe urmatorii 20 de ani, ceva? Cum se verifica daca-i bobina data dreq? In afara de un schimb cu alta? M-ar interesa si ceva comenzi care ar veni la fix, dar cu riscuri mai mici de scurtcircuite... Ca astea rusesti sunt cam aiurea gandite. Multumesc! Editat Mai 31, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bear rider Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 stie careva o statie itp in judetul suceava sau neamt (cat mai aproape de brosteni) unde as putea face itp-ul la 'droasca'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Daca tot se duc bobinele de inductie originale... la modul fest. Stie cineva ceva mai fiabil in acest sens? Un upgrade pe urmatorii 20 de ani, ceva? Cum se verifica daca-i bobina data dreq? In afara de un schimb cu alta? M-ar interesa si ceva comenzi care ar veni la fix, dar cu riscuri mai mici de scurtcircuite... Ca astea rusesti sunt cam aiurea gandite. Multumesc! bobine folosesti din alea japoneze. foarte greu se duc. dar iti trebuie cel putin aprindere tranzistorizata.am testat si merg fff bine. la comenzi poti folosi cu succes tot cele de japoneza la care adaugi si niste relee de protectie pt a nu praji butoanele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Fir-ar al dracului. Niprul e sexy. Niprul e sexy. Niprul e sexy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 (editat) Buna, ma intereseaza o aprindere, daca aveti, pentru un motor Ural. In prezent am aprindere electronica de tip 3. E exact la fel ca la nipru. Multumesc Va salut! In principu, va trebuie o aprindere AT012 (cu fire in loc de borne) si un senzor 012CCW. Singurul lucru la care nu ma pot pronunta, este "fazarea" senzorului. Adica sa fie pozitionat in locul platinei in asa fel incat sa dea scanteia atunci cand trebuie. Pe Nipru au mai fost montate, daca cautati (sau poate ca deja v-ati uitat) la topicul lui Zoly la aprindere electronica pentru Jawa350. Este cineva acolo care a postat montarea. Cu AT011 si senzor 012CCW, trebuie sa aveti platoul original cu platina si avansul centrifugal. Pretul (cred ca va intereseaza) este 78 lei+8 lei cheltuieli postale. Si inca ceva, va trebuie o bobina de inductie originala pentru platina, care sa aibe in primar o rezistenta ohmica de minim 3 ohmi. Numai bine! Stiti cumva cine si cum a pus aprinderea gotronic pe nipru? Mersi Editat Iunie 3, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Grup mt 16, pentru cine este intresat. 0767107887-petre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bear rider Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Grup mt 16, pentru cine este intresat. 0767107887-petre cat ceri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 (editat) Fir-ar al dracului. Niprul e sexy. Niprul e sexy. Niprul e sexy. Numai sexy nu e Niprul! E o troaca simpatica si atat! Bine te-am mai auzit Cristi 57! Cum mai merge treaba? Sa-mi trimiti si mie un PM cu nr. tau! Mi s-a stricat telefonul cu tot cu numere in el! Editat Iunie 4, 2011 de ss_mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 Nă-ă! E sexy. Îmi provoacă erecții chiar Âşi numai din poze, mai ales acum - în prag de licență - când libidoul meu atinge cote minime, ca Dunărea pe timp de vară. Mă-ngrijorează însă că Âşi Niprul îi de sex masculin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 nu stiu de ce am impresia ca peste 2-3 ani de mers iti schimbi parerea, eu mi-am luat de curand un kawasaki si pretenarii au avut grija sa-mi scoata ochii ca am tradat nipra, desi nu e chiar asa, nipra are o tona de minusuri dupa cum stie toata lumea dar compenseasa la fel de bine cu stilul de a merge de a vibra etc. Eu de 2 luni de cand merg pe japoneza n-am avut nici o traire, in afara ca am picat si era sa-mi fracturez un genunchi , chiar nu se compara cu mersul pe nipra, asa greoaie cum e merge excelent inclusiv in oras (cel putin pt mine) sper sa il gat asa incet si sa revin la mersul pe comunista ca asa am cele mai mari satisfactii motoristice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 Ase sa faci Aline,gata-l pana la festival! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Fir-ar al dracului. Niprul e sexy. Niprul e sexy. Niprul e sexy. Adevar graieste poetul nostru Adrian. Cateva poze de la intrunirea de zilele astea de la noi, oltenii. Stiu ca pot fi acuzat de lipsa de modestie, dar nu pot sa nu ma laud ca am dat gata 2 rezervoare de benzina in cele 2-3 zile de petrecere.Am avut continuu cereri de genul "vreau si io o tura in atas, te rooooog!", asa ca mai trageam o pedala si vizitam localitatzile vecine. Sa nu mai zic de cat popor s-a pozat cu Natasha. A fost super, mai ales ca si eu abia primisem permisul de la tanti postaritza si eram dornic de ture. Salutare tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Frumos,poate reusesti sa vii peste 2 saptamani la intrunirea de la Timisoara,acum ca ai permis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Mai dragi stapani de fiare comuniste, vin si eu cu o intrebare, ridicola dar necesara. Avand probleme cu incarcarea am banuit ca alternatorul si-a dat obstescul sfarsit, puntea de diode fiind deja inlocuita acum doi ani. De unde, l-am pus pe bancul de lucru, i-am dat excitatie la borne, l-am invartit si surpriza!!! traieste. asa ca mi-am confirmat o a doua banuiala: releul ori e mort ori e legat gresit. De cand i-am schimbat instalatia electrica Nipra nu a mai vazut soseaua. Acum i-am facut asigurare, am mai completat lipsurile de piese (fisele de la bujii le mancase cainele, lafel si furtunele de la filtrul de aer), am montat pe ea ce mai era de montat, am pornit-o si incarcare - ciuciu. Releul are doua borne si un fir plus legatura care se face la masa. O borna e inscriptionata cu "A+", alta are inscriptia "DF" si alta lipseste si a fost inlocuita cu un fir. Acum vine rugamintea mea la voi: explicati-mi va rog, ca la prosti (prin desene mi-ar fi cel mai simplu ) cum mama dracu' se verifica un releu si cum se leaga corect la instalatie . Maine va dau si o poza cu dracia aia mica de releu, pana atunci doar un desen. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 (editat) sper ca e clar: /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=548049 A+-----plus din contact df------legi la excitatie, daca nu stii care este iei un plus de la baterie si pui pe cele 3 iesiri de pe alternator, doar una face flama albastra, acolo il si legi minusul releului se face prin prinderea lui, deci se strange direct pe cadru in mod normal cam asta este schema, dar la tine zice sa pui si firul rosu la iesirea de putere a altern. , daca pui excitatia si invarti alternatorul usor, cu un aparat de masura sau bec gasesti plotul de putere, acolo legi firul care duce la borna plus a bateriei si temutul fir rosu inventat de dacia petesti...... de' astia st' mai dastepti si ne-au lovit in schema cu hiru' lor ros' Aaa! si pagina: /index.php?/topic/298789-ural-8103/page__view__findpost__p__2180806 Editat Iunie 7, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Multumesc. Si o ultima intrebare: In instalatia originala de nipru becul martor de incarcare duce un fir la releu. Eu asa am avut si imi functiona (acum doi ani, inainte de reconditionare). Unde trebuie agatat si asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Poate te ajuta schema asta.Fii cu ochii pe cea din chenarul rosu din dreapta.Partea proasta e ca nu mai ai releul original dar poate ajuta cu ceva!Sal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 (editat) Am schema dar multumesc oricum. Asa cum ai dedus nu se aplica intrucat am alt releu, deci: unde leg becul martor? Editat Iunie 7, 2011 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 La releul de dacie nu ai unde sa-l legi,dar a postat mi se pare domnul "Cristi57",o schema si pentru legarea becului martor,trebe sa fie pe undeva.Eu am renuntat la el si am legat la acumulator in indicator cu 3 led-uri,cum se gaseau pentru dacii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 (editat) Ciudatenia consta tocmai in aspectul asta. Eu inainte sa-i schimb instalatia aveam acelasi releu, asta cu firul rosu. Martorul incarcarii functiona. E posibil sa fie conectat separat, un fir vine de la excitatie si altul la un plus permanent... doar ca in acest caz martorul sta aprins in timpul incarcarii, opus modului normal de functionare. vad eu cum o scot la capat. Multumesc. Editat Iunie 7, 2011 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 uite aici schema postata de cristi, cum sa adaptezi releu de dacia, cu bec martor cu tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.