bear rider Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Cred ca s-a mai postat despre asta dar ,ma scuzati, nu am rabdare sa caut acum. Cam ce tipuri de ulei recomandati pentru Dnepr? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 daca umbli pe vreme rece foloseste unul mai putin vascos 15 w 40 da tot eftin ca nui mofturoasa si nu merita ca oricum il "suge"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahonen Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Intr-un muzeu mecanic din Rusia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Bestiala moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Astfel de fise ecranate se gasesc pe la vechile avioane rusesti MiG 15. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Astfel de fise ecranate se gasesc pe la vechile avioane rusesti MiG 15. superb motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 Erau misto poze din mai multe unghiuri. Asta parca ar fi Niprul Eskort si alea seamana a carbelitoare Bing... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 @Lupu - ai zis bine @Mas Oyama, da 15W40 iarna. 20W50 vara. Sunt niste tipi cu experienta in state care spun ca cel mai bine este cu sintetice 5W30 - sunt argumente teoretice in favoarea lor. Din experienta mea cu 15W40 vara motocicleta gafaia foarte rau - doar 20W50 isi facea treaba. Manualul da uleiul M8B = 15W40 rusesc cu o norma echvalenta cu API SF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 @Lupu - ai zis bine @Mas Oyama, da 15W40 iarna. 20W50 vara. Sunt niste tipi cu experienta in state care spun ca cel mai bine este cu sintetice 5W30 - sunt argumente teoretice in favoarea lor. Din experienta mea cu 15W40 vara motocicleta gafaia foarte rau - doar 20W50 isi facea treaba. Manualul da uleiul M8B = 15W40 rusesc cu o norma echvalenta cu API SF exact!nu e indicat pe vreme rece sa folosim ulei prea viscos,uzura mai mare... stie cineva daca valorile date mai jos sunt adevarate? se refera la inaltimea totala a unui lob de pe axa cu came pentru cele 3 motoare diferite. M72 inaltime lob 35,9mm K750 inaltime lob 36,8mm la dnepr se stie, 33,6mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 ...M72, K750... Difera unghiurile de distributie intre MT, IMZ......Mult! In consecinta nu ai sa le poti inlocui una cu alta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 (editat) ...M72, K750... Difera unghiurile de distributie intre MT, IMZ......Mult! In consecinta nu ai sa le poti inlocui una cu alta... nu asta se doreste nenea Drobu, doar date de comparatie sa ma ajute sa modific lobii la axa cu came pentru MT. vesnic recunoscator pentru mina" intinsa! inaltimea maxima pentru lob se stie acuma,(pentru ceea modificata)nu stiu inca, timpul"cit sta ridicata supapa de pe scaun.adica latimea lobului.....so las sa respire mai bine. Editat Noiembrie 29, 2011 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 (editat) stii vreun atelier care sa 'incarce' camele si sa le refaca? scuze de offtopic! Editat Noiembrie 29, 2011 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 ...specialități si finețuri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 ...specialități si finețuri.... la ce vad io in pozele astea pot spune numai atat:FORJA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 (editat) Pentru un dnepr FORJA inseamna turatia de ralanti la motocicletele normale. Ma mir cum de le mai suportati.. Sunt satul de parciuri si mecanica ambulanta.. Spor la toate! Editat Noiembrie 29, 2011 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 Pentru un dnepr FORJA inseamna turatia de ralanti la motocicletele normale. Ma mir cum de le mai suportati.. Sunt satul de parciuri si mecanica ambulanta.. Spor la toate! unii le mai iubesc inca altii nu dar nu poti compara un mt cu ceva actual difera f multe.ce au in comun 2 roti si cate o data niptu are 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 (editat) la ce vad io in pozele astea pot spune numai atat:FORJA cele mai spectaculoase (nu supape, pistoane si biele) au cauze externe cel mai probabil - accidente, distrugeri voluntare . Oricum toate au farmecul lor Editat Noiembrie 29, 2011 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 cele mai spectaculoase (nu supape, pistoane si biele) au cauze externe cel mai probabil - accidente, distrugeri voluntare . Oricum toate au farmecul lor CORECT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 cele mai spectaculoase (nu supape, pistoane si biele) au cauze externe cel mai probabil - accidente, distrugeri voluntare . Oricum toate au farmecul lor ...dap , de acord! Lipsa forja si otel forjabil , lipsa tratamente termice corecte, turnari la botul calului, materiale de la remat, si manufactura de colhoz.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 ...dap , de acord! Lipsa forja si otel forjabil , lipsa tratamente termice corecte, turnari la botul calului, materiale de la remat, si manufactura de colhoz.... Bascula nu s-a rupt din cauza sigurantei de pinion neadecvate? Cu respect Bascula nu s-a rupt din cauza sigurantei de pinion neadecvate? Cu respect Scuze sigurantei de la piulita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 preferata mea este.......ham! greu! toate-s cu "farmec" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 (editat) Pentru un dnepr FORJA inseamna turatia de ralanti la motocicletele normale. Ma mir cum de le mai suportati.. Sunt satul de parciuri si mecanica ambulanta.. Spor la toate! Ceea ce nu intelegi tu si multi altii ca tine (inclusiv ceva cunoscuti de-ai mei) e ca fiecare are hobby-urile lui. Coincidential a avea ca hobby Niprul se intersecteaza putin cu hobby-ul care se numeste motociclism dar asta este... Asa cum unii isi cumpara Playstation3 sa se joace stand calare pe motan pe langa soba la caldurica iarna, altii isi iau cate un Nipru sa se distreze in felul lor. Ca unii/altii se enerveaza si fac urat cand nu le iese "pasenta" asta-i bai intr-adevar. Si nu face bine la sanatate. Uite, instructiunile astea care contin si contraindicatiile - ca in cazul oricarui medicament - lipsesc totusi Niprei. Poate asta ar fi o problema. Editat Decembrie 2, 2011 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 ...dap , de acord! Lipsa forja si otel forjabil , lipsa tratamente termice corecte, turnari la botul calului, materiale de la remat, si manufactura de colhoz.... Crezi ca sovieticii nu erau capabili de tratamente termice corecte, nu aveau ei utilare in fabrica, cat despre otel.. minereul de fier rusesc este cel mai bun din lume iar metalurgia sovietica decenta. De ce in Romania seriile 91,92 93 de Nipru- cele mai multe la noi si facute in debandada politica si sociala a URSS-ului nu prezinta astfel de cedari? Cine a vazut arbore de Nipru rupt in 2?! Nu ai de ce sa acuzi fabrica pentru motoare merse fara ulei, merse in regimuri nesimtite. E plin spatiul ex-sovietic de Nipre, din Mongolia pana in muntii Caucazului. Peste tot cu un pic de cumpatare si bun simt tehnic motocicletele isi fac linistit treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Ceea ce nu intelegi tu si multi altii ca tine (inclusiv ceva cunoscuti de-ai mei) e ca fiecare are hobby-urile lui. Coincidential a avea ca hobby Niprul se intersecteaza putin cu hobby-ul care se numeste motociclism dar asta este... Asa cum unii isi cumpara Playstation3 sa se joace stand calare pe motan pe langa soba la caldurica iarna, altii isi iau cate un Nipru sa se distreze in felul lor. Ca unii/altii se enerveaza si fac urat cand nu le iese "pasenta" asta-i bai intr-adevar. Si nu face bine la sanatate. Uite, instructiunile astea care contin si contraindicatiile - ca in cazul oricarui medicament - lipsesc totusi Niprei. Poate asta ar fi o problema. ai mare dreptate mestere ai mare dreptate mestere fiecare cu jucariile lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 segmenti ceva mai buni ca aia de la Gaspar . http://www.hastingsmfg.com/RingFinderMasterDetails.aspx?AppMACD=KMZ%20KMZ%20&AppMOCD=KMZ,%20DNEPR%20Russian%20Motorcycle&AddText= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.