Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Decizia a fost anevoiasa fiindaca mi-a intrat in suflet si este greu s-o scot de acolo. Nu banii au stat la baza hotararii, ci teama degradarii la care v-a fii expusa. Acum 2-3 luni am terminat reparatia ce durat aproape un an, astazi vad cum praful se tot depune, cu fiecare saptamana isi pierde din stralucire… lipsa spatiului de depozitare, prelata ce nu poate oprii rugina si coroziunea… acesta este motivul, singurul motiv.

Daca nu se vinde nu-i bai, am s-o pastrez in continuare impacandu-ma cu gandul… o consolare fireasca. Apoi o sa ma vedeti cu ea la intrunirile de comuniste, sau in hoinarelie anuale facute prin munti…

Iar daca se vinde, am sa-mi iau un MT-16 pentru intrunirile de iarna la care inca nu am participat, sau mers la pescuit in week-uri…

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

And another one bites the dust... :(

Cristi, daca-mi permiti, spuneai ca vrei un MT16. De ce nu-l faci din lamaita ta?

Spor la vanzare

 

e pacat de stricat cadrul la bijuteria din imagine sal transformi in mt16,cadrele de mt9,10,11 difera fata de cele de mt12 si mt16,alte unghiuri unde vin telescoapele,daca pune bascula de mt16 acuma nu mai pica telescoapele cum trebuie si asa incep imporvizatiile si la urma nu iese nimic..

nu mai zic ca la unele mt12 si mt16 este diferenta serioasa la cadre si la suduri..eu folosesc la ofroud doar cadre de mt12 sau mt16 anumite seri de moto.. care rezista solicitari cind e vorba de facut nebunii..

daca nu ai cadru calumea grupul til termina imediat.. sa nu mai zic daca te mai bagi si prin padure sau iarna la zapada unde solicitarea cadrului este enorma..

voi pune ceva poze cu diferentele la cadre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...spuneai ca vrei un MT16. De ce nu-l faci din lamaita ta?..

Din MT-11 n-o sa iasa niciodata un MT-16(dany a punctat bine in ce a scris), iar eu sunt un perfectionist, principial accept modificari usoare(de bun simt), apoi nu a-s strica niciodata "galbena"(cutia si grupul sunt ptr solo,armonia este perfecta)... poate apare un garaj, nu se stie niciodata!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut 2 "MT16" din MT11 fara nicio problema - gaurile in basculele de MT16 in acelasi loc ca in cea de MT 11. Probleme la cadru - exclus, am facut ofroud pe unde am putut, cand am putut + sarituri pe circuit la Ciolpani.

Am avut cadre de MT9, MT10, Mt11 si nu am vazut nicio diferenta calitativa. Sudurile sunt foarte rezistente desi inestetice, pentru ca fabrica a fost bine utilata din start - la origine e fabrica de tancuri. La Ij am vazut sudura la cadru rupta.

 

@dani: Cine stie, asta cu gaurile, poate e vorba de diferente intre serii. Mi-aduc aminte , sper sa nu gresesc, ca ai pus intrebarea de ce sunt in alt loc gaurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt diferențe clare între cadre. Fotografiile stau mărturie pe topicul cu Bemvenipra.

 

daca am timp fac eu miine poze la mai multe cadre,nu le mai cintaresc ca nam cintar acasa.. si nu umblu cu ele prin magazine :D

greutate,teava si alte nebuni mai difera..depinde de anul de fabricatie si pt.cine erau fabricate mai exact.sint serii de moto care nu sau bagat in magazine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut 2 "MT16" din MT11 fara nicio problema...

In primul rand nu contest ce ai facut tu(in general apreciez cunostiintele tale, sti bine).. admit ca este oarecum posibil, dar ptr mine este mult mai simplu sa fac un MT-16 dintr-un MT-16, fara modificari si adaptari... in al doilea rand moral nu as putea strica un lucru pe care abea l-am terminat facand altceva. Si totusi sa sti ca este diferenta intre cadre, chiar daca crezi ca nu conteaza, ca merge oricum... si nu ma refer la calitatea sudurilor si estetica imbinarilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce poza-i a 2-a Cristi si ce treaba are cu Niprul scos din fabrica? MT16 cum sa aiba asa unghiurile?

Nu te-as indemna sa-l transformi. De vandut cu atat mai putin.

 

Ia mai baga aici o data pozele Mihai, ca topicul tau nu-l gasesc. Imi aduc amintea ca erau gaurile usor mai in fata. Da, in poze se vad cateva MT-uri, in general mai vechi, cu gaurile usor mai in fata. Dar in 90% din cazuri vad poze cu MT12, MT16, MV650/750 cu gaurile standard - ca la MT9/10/11/19 .

post-4291-0-16898200-1323043150_thumb.jpg

post-4291-0-46253500-1323043166_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce poza-i a 2-a Cristi si ce treaba are cu Niprul scos din fabrica?...

Ok, hai sa ma explic cumva: niciodata nu am avut o ciclistica buna, mereu am avut senzatia de proasta stabiltate si o asieta ce te oboseste la drum, iar in situatii dificile greu de controlat uneori chiar imposibil, preferand sa o pun jos fara a mai incerca o redresare. Un motiv pentru care am inceput sa fac comparatii cu toate niprele intalnite. Neavand mereu la indemana un clinometru am folosit ruleta sau pozele facute pe care le suprapuneam pe calculator. Concluzia a fost ca roata fata este cu 4 cm mai in fata in comparatie cu alte motoare cu acelasi model de furca. Cadrul nu este deformat, nici jugurile, telescoapele sunt drepte apoi le-am tot rasucit fara nici un rezultat. Modificare sau o eroare de fabricatie? Ma refer strict la unghiul de pivotare a furcii.

Cu ceva ani in urma m-am tot plans aici, chiar pe acest topic iar @drobu mi-a trimis mai multe schite cu diverse unghiuri din care am ales doua la intamplare ptr exemplificare(postate anterior)si care nu specifica in mod expres un model anume... insa diferentele intre ele sunt mari(daca vrei pot sa le postez pe toate). Tind sa cred ca este posibil ca motorul meu la origine sa fi fost dotat cu furca cu brate oscilante cu toate ca in ’92 dotarea este asa cum este astazi.

 

Diferenta de 4 cm provine evident din unghiul de inclinare al furcii.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ne lasaaaaaaa, Cristi 57! Si eu mi-am pus Niprul la vanzare in vara! Ma suparasem pe el ca la intoarcerea de la mare aproape de Otopeni mi-au sarit pastilele de la cilindrul din dreapata! E o problema care imi sta pe cap rau! M-au sunat cativa care voiau cu atash! Apoi ca un mare smecher (Dneprul) s-a stricat la partea electrica si nu l-am mai vandut! Acum imi pare bine! Ieri l-am pornit asa cum m-ati invatat voi pe forum! Am pus bateria de la masina direct pe contactul de la manerul din dreapata! Si a plecat tanculetul! Ma unge! Cred ca are ceva la contact!

Eu am vrut sa-l vand sa-mi iau un Transalp! Ar merita un Transalp! Dar si Dneprul e simpatic! Asa ca il pastrez si in viitor cand voi putea strange un ban imi voi lua un Transalp!

 

Orice ai face te sustin, Cristi 57! Jos palaria!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un mt 16 ma primiti si pe mine in randul vostru?mai am o saptamana si ma apuc de mesterit la balaur(nipra)

/

Si zici ca stai bine cu psihicul a? mai vorbim....important e sa nu te descurajezi!,piese iei de la dany timp liber sa ai ca de stricat se strica si singura! :friends: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un mt 16 ma primiti si pe mine in randul vostru?mai am o saptamana si ma apuc de mesterit la balaur(nipra)

 

fai o verificare mai serisoa in motor ca ala conteaza si facut cu simt de raspundere,daca bagi prosti, degeaba te apuci..sau imporvizati ca ala mai merge ca de la aia..se potriveste..etc..atentie si la grup,desfacut si verificat jocurile in el.

 

la nipru trebuie rabdare multa si sa stai bine cu nervi..tot timpul vei avea ceva de mesterit la el..deci nu te plictisesti,asta e si farmecul lor pina la urma..\

 

uitasem cei mai important.lovele sa fie din belsug ca restul se face,mt16 in general il gasesti cu uzuri mari..depinde unde la folosit prop.si daca a avut grija de el...dar mai bine sa asteptam sa desfaci si sa te minunezi ce gasesti prin motor sau grup..poate ai noroc sa fie totul ok.

 

spor :cheers:

Editat de dany_oldmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fai o verificare mai serisoa in motor ca ala conteaza si facut cu simt de raspundere,daca bagi prosti, degeaba te apuci..sau imporvizati ca ala mai merge ca de la aia..se potriveste..etc..atentie si la grup,desfacut si verificat jocurile in el.

 

la nipru trebuie rabdare multa si sa stai bine cu nervi..tot timpul vei avea ceva de mesterit la el..deci nu te plictisesti,asta e si farmecul lor pina la urma..\

 

uitasem cei mai important.lovele sa fie din belsug ca restul se face,mt16 in general il gasesti cu uzuri mari..depinde unde la folosit prop.si daca a avut grija de el...dar mai bine sa asteptam sa desfaci si sa te minunezi ce gasesti prin motor sau grup..poate ai noroc sa fie totul ok.

 

spor :cheers:

nu stiu ce ii in motor abia astept sa ajung acas si sa vad ce bataie de cap mi am putut cumpara.in legatura cu piesele stai linistit ca tot la tine apelez.din start am nevoie de o instalatie electrica pt el.

 

/

Si zici ca stai bine cu psihicul a? mai vorbim....important e sa nu te descurajezi!,piese iei de la dany timp liber sa ai ca de stricat se strica si singura! :friends: :crack:

stai linistit ca in privinta nervilor sunt uns cu toate alifiile.oricum sunt o fire mai calma ma enervez greu si imi trece repede.la cate fiare am am nervi si pentru nipru :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să-mi spuneți dacă tancul ăsta e Dnepr sau Ural - eu nu fac diferența între ele :rusinica:

 

Se vinde, dar nu are acte.

 

20111202113114.th.jpg 20111202113124.th.jpg

Cat face nipra aia asa fara acte? e functionala?unde e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...