dany_oldmoto Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Ce părere aveți de modificarea (sau mai degrabă normalizarea) asta? http://www.youtube.com/watch?v=OtLmEh8JHoY&feature=related sti cum e cu ciinele care nu are ce face..cam asta face si tipul din filmulet, dar din cauza burti e mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 (editat) Ţin minte că au fost discuţii despre carburatorul K-68, care pesemne a fost pus pe piaţă prea devreme şi că nu a fost dezvoltat suficient din lipsă de fonduri pentru cercetare. Omul încearcă oare să deschidă canalul nr. 15 care figurează în schema K-68-ului, dar care nu există de fapt în carburatorul propriu-zis? Editat Martie 27, 2012 de AdrianS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 am vazut si eu filmuletul mai demult.parerea mea,este ca merge foarte bine si fara canalul respectiv.dar daca vrei sa faci experimente si ai o pereche de carburatoare in plus,ne ajuti sa nu murim prosti.adica eu is foarte curios ce stie canalul ala.spor la mesterit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 (editat) Ăin minte că au fost discuții despre carburatorul K-68, care pesemne a fost pus pe piață prea devreme Âşi că nu a fost dezvoltat suficient din lipsă de fonduri pentru cercetare. Omul încearcă oare să deschidă canalul nr. 15 care figurează în schema K-68-ului, dar care nu există de fapt în carburatorul propriu-zis? Exact. Editat Martie 27, 2012 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 (editat) Exact. Sint si eu curios care strica o pereche de carb.originale, ca barbosul din filmulet a facut experimentul pe niste chinezarii...dar continuarea nu a mai filmat sigur ia dat eroare..era si logic la cita gaura a dat vita acolo, sa mai si lucreze carburatorul ala. Eu recomand sa se circule cu ce au iesit pe fabrica,am folosit la nipru si ural: k301,k65,k68 si au mers perfect motoarele alea. Editat Martie 27, 2012 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 (editat) S-ar putea sa fie si chinezarii (nici jiclorul nu avea cele 4 aerisiri/gauri facute in el). Normal ca nu exista oameni [cel putin romani (gresesc ?)] care ar lucra cu picioarele la un carburator original. Nici n-ar avea motiv/e. K301 mi se par cele mai fiabile carburatoare pentru boxerele rusesti. Editat Martie 27, 2012 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Io nu dau k65-urile de pe nipru nici mort! rupe pur si simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Ia cauta 2 buc. K301 in mintile lor pentru DNEPR matale si foloseste-le pentru vreo 3-4 saptamani zilnic pe moto si apoi vorbim si despre cuplu/raspuns la comanda de pe ghidon/consum (treaba e ca va trebui sa faci flanse adaptoare pentru ca, carburatoarele K301 au prindere verticala pe chiulase). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Am io, stau degeaba prin garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 va trebui sa faci flanse adaptoare[...], carburatoarele K301 au prindere verticala pe chiulase). O mică precizare: chiulasele au fost făcute pentru prinderea pe verticală a carburatoarelor tip K301. Ulterior a fost inventată o flanÂşă adaptoare pentru carburatoarele "pe orizontală". Va trebui doar să deÂşurubeze flanÂşa de pe chiulasă Âşi va putea monta direct K301-le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) Ce părere aveți de modificarea (sau mai degrabă normalizarea) asta? Pe tema asta m-am contrazis cu @krokodilu cu un an in urma(vezi postarile mai vechi pe acest topik), nu intelegea si am renuntat... Ansamblul 18 este format din 3 componente se numeste tub emulsor, in capatul inferior se afla jiglerul principal. Tubul interior este mai scurt facilitand formarea efectului venturi, la finalul tubului exterior. Rezulta un amestec mai omogen si mult mai precis dozat. Operatia este mult mai laborioasa decat in filmulet(unde nu exista un banc dinamic de testare - totul pare la plesneala), aceste gauri sunt calibrate, cu conicitati ale tuburilor, dupa un calcul al fluidelor apoi totul este corectat si optimizat prin teste. Probabil ca din acest motiv a renuntat si fabricantul la acest dispozitiv. Piesa existenta(2 componente) are tuburile aproape egale iar spatiul dintre ele nu are nici un rol(poate fi si plin), respecta doar cotele de gabarit pentru asamblare. Editat Martie 28, 2012 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) O mică precizare: chiulasele au fost făcute pentru prinderea pe verticală a carburatoarelor tip K301. Ulterior a fost inventată o flanÂşă adaptoare pentru carburatoarele "pe orizontală". Va trebui doar să deÂşurubeze flanÂşa de pe chiulasă Âşi va putea monta direct K301-le. Mt9 si primele modele de mt10 au plecat din fabrica cu k301,dupa sau pus k65, au aparut k68 care sau pus pe ural, de acolo si pe nipru. Eu am scos cel mai mic consum cu k301 fara uzuri si cu k68 Daca se circula mult local sau in zona de munte, ofroud, k301 si k65 sint perfecte K68 sint super la drum lung,loco au o mica intirziere fata de k65.(in ture mici k65 lucreaza super,k68 vrea ture mai mari) Dezavantajele: la k301, k65 daca au uzuri sint greu de raglat si afuma bujia foarte tare,intreruperi...etc Editat Martie 28, 2012 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) Mt9 si primele modele de mt10 au plecat din fabrica cu k301,dupa sau pus k65, au aparut k68 care sau pus pe ural, de acolo si pe nipru. Eu am scos cel mai mic consum cu k301 fara uzuri si cu k68 Daca se circula mult local sau in zona de munte, ofroud, k301 si k65 sint perfecte K68 sint super la drum lung,loco au o mica intirziere fata de k65. Dezavantajele: la k301, k65 daca au uzuri sint greu de raglat si afuma bujia foarte tare,intreruperi...etc pe de alta parte cu kiturile de reparat K65 le faci ca noi K68-urile Kartex de-s montate pe Ural M61 cel putin din 2004 si merg struna, au orificiul acela. Editat Martie 28, 2012 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Ia cauta 2 buc. K301 in mintile lor pentru DNEPR matale si foloseste-le pentru vreo 3-4 saptamani zilnic pe moto si apoi vorbim si despre cuplu/raspuns la comanda de pe ghidon/consum (treaba e ca va trebui sa faci flanse adaptoare pentru ca, carburatoarele K301 au prindere verticala pe chiulase). Nu vad a fi problema am si chiulase cu prindere verticala,asteapta pe raft,gata uzinate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 am si eu gaura aceea in carburatorul de pe ij, un k68 pekar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 eu am avut pe nipru K-65,si imi afuma bujiile de numa.am pus K-68 si merge destul de bine.dar cele doua 68-uri difera intre ele.daca fac cateva poze cu carburile...imi poate spune cineva daca sunt chinezarii? ma tem ca sunt chinezarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 eu am avut pe nipru K-65,si imi afuma bujiile de numa.am pus K-68 si merge destul de bine.dar cele doua 68-uri difera intre ele.daca fac cateva poze cu carburile...imi poate spune cineva daca sunt chinezarii? ma tem ca sunt chinezarii fa poza, ca le cunosc din avion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 le fac pe maine la ora asta.mersi anticipat.esti o persoana de baza pe acest forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 al meu cum e domnu tunky? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 (editat) el ii de vina! de la el am luat virusul dnepr. Editat Martie 29, 2012 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 aici ai ratat concursu cu galagia tobelor.ai iesit greu.sper ca la anul impreuna mergem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 scuze.anul asta.cate o data is intre craciun si revelion ps: dany.. astea sunt carburatearele mele.capacele superioare is facute din alu de batranu si socurile schimbate.restu habar n-am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 scuze.anul asta.cate o data is intre craciun si revelion ps: dany.. astea sunt carburatearele mele.capacele superioare is facute din alu de batranu si socurile schimbate.restu habar n-am Sint varianta k68 pekar ucraina(sint destul de bune),cu un kit de reparatie e posibil sa lucreze mai bine. 32 de lei kitul pt.ambele carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 (editat) suna bine oferta.dar poti sa mai bagi in pachet si 2 perechi de saboti noi pt dnepr si o joja-dop grup MT11 second? Editat Martie 29, 2012 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 suna bine oferta.dar poti sa mai bagi in pachet si 2 perechi de saboti noi pt dnepr si o joja-dop grup MT11 second? Cu saboti e problema acuma,china sint ful dar curg(se topesc de la temperatura)..originali sint mai scumpe. Pe stoc nu am deloc saboti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.