ioneld Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Cumpăr basculă spate Dnepr, în stare foarte bună, excepţională, nouă... Ofer preţul corect. Am eu bascula ...dar nu stiu care este pretul corect asa ca zine tu care este si vad si io daca este corect si pentru mine sau doar pentru tine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Salut. Ce esti asa grabit Paule. Azi o pun la posta. Da' daca e asa graba cumpara de la Ionel ca nu-i nici o suparare. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Nene Ionel, pot să pui o poza clară cu bascula? cît despre preţ, i-am oferit altcuiva 35 de le cu tot cu transport şi a fost de acord. E urgent că stau de o săptămână cu motocicleta desfăcută. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Nene Ionel, pot să pui o poza clară cu bascula? cît despre preţ, i-am oferit altcuiva 35 de le cu tot cu transport şi a fost de acord. E urgent că stau de o săptămână cu motocicleta desfăcută. Io zic sa nu mai stai pe ganduri si sa o cumperi imediat la banii astia ...... iar foto nu mai au rost ca la mine e scumpa si nici noua nu este si mai este si folosita , eu am scoso de pe MT 16 cand i-am montat diferentialul la loc . Sa auzim de bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 (editat) Un nou început.... Să dea dreacii-n ea dacă nu-i fac instalaţie nouă direct din cablu la metru, cu mîna mea! A, şi culmea ironiei, din şulfăreala care era şi am desfăcut-o... rotorul era funcţional! =)) aşa că mi-am asamblat un alternator BUN, original E bun că "am cu ce" pînă îl corcesc pe cel de Tico. Editat Mai 8, 2013 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 I-ai dat ma Paule cu lac pe rotor?daca e bun si nu i intrerupt/scurtcicuitat e pacat de el,macar asa-l mai rigidizai un pic pe infasurarea aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Faptul a fost dovedit: aripa faţă n-avea nimic de împărţit cu buna funcţionare a ansamblului ! Clic pe poză pentru o veste bună! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 S-ar putea sa aiba la prima ploaie care nu te prinde pe sosea! A iesit frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Faptul a fost dovedit: aripa faţă n-avea nimic de împărţit cu buna funcţionare a ansamblului ! Clic pe poză pentru o veste bună! felicitari domle! o afirmatie "decelometru" au pus in atas.ala masoara opusul acceleratiei.asa au facut si la mine cei de la ITP. asfalt uscat si multi km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Păi mulţămesc! A mers grozav! Iaca însă şi prima problemă după mai bine de o sută de kilometri: adineauri - aproape de casă - m-am trezit că nu mai am ambreiaj. Cablul în regulă, totul în regulă, mai puţin presetupa din cutia de viteze pe care apasă pârghia ambreiajului (la rândul ei trasă de cablu sau împinsă de semi-automat). Presetupa mi-a intrat în cutia de viteze, de parcă n-ar mai exista tija împingătoare ce apasă pe discuri. Oprit astfel lângă trotuar, am încercat să pun un distanţier între pârghie şi presetupă, în speranţa că doar s-a-nfipt tija împingătoare în piesa intermediară dintre ea şi rulmentul de presiune. Însă presetupa a continuat să intre în cutie la acţionarea ambreiajului. Ce s-o fi întâmplat? Să se fi rupt tija asta împingătoare? Aţi păţit vreunul aşa ceva? Am preferat să mă odihnesc şi să văd ce părere aveţi până să m-apuc să dau jos cutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 S-a dus capatul ala patrat,cred...ai centrat bine la montaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Adrian o are mică! Biluța! Aia pe care a pus-o ca distanțier... Eu o am groasă! Vaselina! Aia pe care i-am dat-o ca să-și pună biluța înapoi! Se pare că funcționează momentan, va trebui să umble din nou pentru a-și pune o biluță mai mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Aveti grija ca dimensiunea tijei nu conteaza. Lunga si groasa sa fie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Gataaa! De când am uns biluţa, merge tija de n-am treabă! Ar fi bună o biluţă mai mare, într-adevăr. Da' pe-aia o ţin la Comana, pe raft . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 O cutie de nipru de vânzare are careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ro nin Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Se găseşte o aripă spate de Nipru disponibilă ? Nu impecabilă-doar utilizabilă.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Felicitari lui Dan, inca un Nipru pe drum e intotdeauna un eveniment de sarbatorit pt comunitate . Poate sa incumeta pana-n Sambata ca-s 350 km.Niprul nu "boraste ulei" decat daca se sparg semeringuri-n-am patit, in general sufera de o usoara incontinenta , doar la grup e mai stringenta verificarea nivelului.Cu M-ul ce se-aude? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Santin Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Apelez si eu la bunavointa celor mai in tema decat mine in ceea ce priveste M-ul 72. Am cumparat recent 2 roti nu prea intretinute. La una din ele zona pe care freaca sabotii e denivelata din cauza ruginii. -E posibil sa introduc o bucsa de 3 mm acolo ? A mai facut cineva asta ? -Butucii sant asemanatori , dar nu identici fiindca la unul dintre ei tubul" in care stau rulmentii e mai mare in diametru , la fel si capacul filetat care o inchide.[zona dintzata e identica] Sant din ani diferiti sau unul dintre ei nu provine de la M 72 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Apelez si eu la bunavointa celor mai in tema decat mine in ceea ce priveste M-ul 72. Am cumparat recent 2 roti nu prea intretinute. La una din ele zona pe care freaca sabotii e denivelata din cauza ruginii. -E posibil sa introduc o bucsa de 3 mm acolo ? A mai facut cineva asta ? -Butucii sant asemanatori , dar nu identici fiindca la unul dintre ei tubul" in care stau rulmentii e mai mare in diametru , la fel si capacul filetat care o inchide.[zona dintzata e identica] Sant din ani diferiti sau unul dintre ei nu provine de la M 72 ? Salut Santin, completeaza profilul cu locatie, moto detinuta poti sa pui si-un avatar. Ai un butuc de M72 cu rulmenti cu bile si un butuc de M61 cu rulmenti cu role axial-radiali (diametrul mai mic) astfel ca pe motocicleta vor diferi capacele de pe axele rotilor. Pune roata cu rulmenti cu role in spate. Pune poze cu suprafata de frecare a butucului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Santin Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Multumesc Aleko. Am avut acum 20 ani un Simson , iar rotile astea sant primele piese pe care le-am cumparat pentru realizarea unui proiect la care ma gandesc de prea multi ani. E vorba de un bobber ce va avea la baza un Dnepr , singura motocicleta care ma intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 (editat) Deci. Mi-a luat cinşpe desfaceri şi recompuneri de motocicletă până să mă prind într-un final de problemă. Dar m-am prins! Greu. Am postat aici despre problema mea cu sistemul de acţionare al ambreiajului. Pe scurt, nu aveam suficientă lungime în tija împingătoare din sistemul de debreiere şi - crezând că e vorba de uzuri normale - am tot încercat să simulez lungirea tijei prin diverse bile sau artificii adăugate pe traseul pârghie - culisă - rulment de presiune - ciupercă - tijă. N-am reuşit să obţin ceva prea fiabil, astfel că iată-mă din nou am ajuns la problema iniţială. Başca-i fain să mergi prin Bucureşti fără ambreiaj la oră de vârf. După îndelungi căutări pe net mi-am dat seama care-i buba: se pare că am capătul acestei tije retezat. Voi să-mi spuneţi dacă este aşa sau nu. Prima poză de mai jos este cu tija mea, iar pozele următoare reprezintă o tijă şi un set de reparaţie noi. De remarcat că lipseşte capătul dinspre ciupercă al tijei mele: Aşadar are cineva din Bucureşti o tijă bună de care se poate lepăda? Mulţam anticipat! Editat Mai 16, 2013 de AdrianS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Nu-ti trebe alta tija, ti-am scris dincolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Faci o tija la fel ca a ta plus 5mm diametru mare+ x mm diametru mic (masori adancimea in ciuperca).Ideal faci si ciuperca ca si tija din acelasi material dintr-o duritate mai mare pana in duritatea bilei de rulment (Rockwell C 60).Un otel calit revenit, eventual un inox calit sa fie un HRC 40-50. Materialul de aici http://www.grantmetal.ro/produse/bara-inox in incinta ICEM te interesezi de o bagheta de AISI 420.Cu totul s-ar putea sa coste dublu fata de un set de reparatie, dar precum ti-am explicat acel set poate sa fie mamaliga- cum am patit sau in caz ca e dur nu e si tenace se reteaza ultima bucata .Deci fa ce te-am sfatuit mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Mai cumperi mamaligi, ca are cine sa ti le vanda, folosesti un ciocan mai mare (pe toata suprafata "motocicletei") sau mergi inapoi la scoala si inveti despre oteluri, e foarte poetic. Sau faci ce a facut baiatul de la Metric Custom. Si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Eei? "Nou" versus vechi Să trăieşti, nea Victore ! Totodată, au dispărut şi alte înplusuri de pe acolo. Începe să prindă formă.... În sfîrşit, telescoapele spate au ajuns la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.