Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

Cumpăr basculă spate Dnepr, în stare foarte bună, excepţională, nouă...

 

Ofer preţul corect.

Am eu bascula ...dar nu stiu care este pretul corect asa ca zine tu care este si vad si io daca este corect si pentru mine sau doar pentru tine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Ce esti asa grabit Paule. Azi o pun la posta. Da' daca e asa graba cumpara de la Ionel ca nu-i nici o suparare. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Nene Ionel, pot să pui o poza clară cu bascula?

 

 

 

cît despre preţ, i-am oferit altcuiva 35 de le cu tot cu transport şi a fost de acord.

 

E urgent că stau de o săptămână cu motocicleta desfăcută.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nene Ionel, pot să pui o poza clară cu bascula?

 

 

 

cît despre preţ, i-am oferit altcuiva 35 de le cu tot cu transport şi a fost de acord.

 

E urgent că stau de o săptămână cu motocicleta desfăcută.

Io zic sa nu mai stai pe ganduri si sa o cumperi imediat la banii astia ...... iar foto nu mai au rost ca la mine e scumpa si nici noua nu este si mai este si folosita , eu am scoso de pe MT 16 cand i-am montat diferentialul la loc . Sa auzim de bine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Un nou început....

Să dea dreacii-n ea dacă nu-i fac instalaţie nouă direct din cablu la metru, cu mîna mea! :)

 

A, şi culmea ironiei,

din şulfăreala care era şi am desfăcut-o... rotorul era funcţional! =))

aşa că mi-am asamblat un alternator BUN, original :)

E bun că "am cu ce" pînă îl corcesc pe cel de Tico.

 

 

gedc0525.th.jpg

Editat de VULPOIU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-ai dat ma Paule cu lac pe rotor?daca e bun si nu i intrerupt/scurtcicuitat e pacat de el,macar asa-l mai rigidizai un pic pe infasurarea aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DSC_2630.jpg

Faptul a fost dovedit: aripa faţă n-avea nimic de împărţit cu buna funcţionare a ansamblului :P! Clic pe poză pentru o veste bună!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

DSC_2630.jpg

Faptul a fost dovedit: aripa faţă n-avea nimic de împărţit cu buna funcţionare a ansamblului :P! Clic pe poză pentru o veste bună!

felicitari domle! o afirmatie "decelometru" au pus in atas.ala masoara opusul acceleratiei.asa au facut si la mine cei de la ITP.

asfalt uscat si multi km. :biker:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi mulţămesc! A mers grozav!

 

Iaca însă şi prima problemă după mai bine de o sută de kilometri: adineauri - aproape de casă - m-am trezit că nu mai am ambreiaj. Cablul în regulă, totul în regulă, mai puţin presetupa din cutia de viteze pe care apasă pârghia ambreiajului (la rândul ei trasă de cablu sau împinsă de semi-automat). Presetupa mi-a intrat în cutia de viteze, de parcă n-ar mai exista tija împingătoare ce apasă pe discuri. Oprit astfel lângă trotuar, am încercat să pun un distanţier între pârghie şi presetupă, în speranţa că doar s-a-nfipt tija împingătoare în piesa intermediară dintre ea şi rulmentul de presiune. Însă presetupa a continuat să intre în cutie la acţionarea ambreiajului.

 

Ce s-o fi întâmplat? Să se fi rupt tija asta împingătoare? Aţi păţit vreunul aşa ceva? Am preferat să mă odihnesc şi să văd ce părere aveţi până să m-apuc să dau jos cutia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adrian o are mică! Biluța! Aia pe care a pus-o ca distanțier... :P

Eu o am groasă! Vaselina! Aia pe care i-am dat-o ca să-și pună biluța înapoi! :D

 

Se pare că funcționează momentan, va trebui să umble din nou pentru a-și pune o biluță mai mare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gataaa! De când am uns biluţa, merge tija de n-am treabă! Ar fi bună o biluţă mai mare, într-adevăr. Da' pe-aia o ţin la Comana, pe raft :P.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari lui Dan, inca un Nipru pe drum e intotdeauna un eveniment de sarbatorit pt comunitate ;). Poate sa incumeta pana-n Sambata ca-s 350 km.

Niprul nu "boraste ulei" decat daca se sparg semeringuri-n-am patit, in general sufera de o usoara incontinenta :), doar la grup e mai stringenta verificarea nivelului.


Cu M-ul ce se-aude?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Santin

Apelez si eu la bunavointa celor mai in tema decat mine in ceea ce priveste M-ul 72. Am cumparat recent 2 roti nu prea intretinute. La una din ele zona pe care freaca sabotii e denivelata din cauza ruginii.

-E posibil sa introduc o bucsa de 3 mm acolo ? A mai facut cineva asta ?

 

-Butucii sant asemanatori , dar nu identici fiindca la unul dintre ei tubul" in care stau rulmentii e mai mare in diametru , la fel si capacul filetat care o inchide.[zona dintzata e identica] Sant din ani diferiti sau unul dintre ei nu provine de la M 72 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apelez si eu la bunavointa celor mai in tema decat mine in ceea ce priveste M-ul 72. Am cumparat recent 2 roti nu prea intretinute. La una din ele zona pe care freaca sabotii e denivelata din cauza ruginii.

-E posibil sa introduc o bucsa de 3 mm acolo ? A mai facut cineva asta ?

 

-Butucii sant asemanatori , dar nu identici fiindca la unul dintre ei tubul" in care stau rulmentii e mai mare in diametru , la fel si capacul filetat care o inchide.[zona dintzata e identica] Sant din ani diferiti sau unul dintre ei nu provine de la M 72 ?

Salut Santin, completeaza profilul cu locatie, moto detinuta poti sa pui si-un avatar.

Ai un butuc de M72 cu rulmenti cu bile si un butuc de M61 cu rulmenti cu role axial-radiali (diametrul mai mic) astfel ca pe motocicleta vor diferi capacele de pe axele rotilor. Pune roata cu rulmenti cu role in spate.

Pune poze cu suprafata de frecare a butucului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Santin

Multumesc Aleko. Am avut acum 20 ani un Simson , iar rotile astea sant primele piese pe care le-am cumparat pentru realizarea unui proiect la care ma gandesc de prea multi ani. E vorba de un bobber ce va avea la baza un Dnepr , singura motocicleta care ma intereseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci. Mi-a luat cinşpe desfaceri şi recompuneri de motocicletă până să mă prind într-un final de problemă. Dar m-am prins! Greu.

 

Am postat aici despre problema mea cu sistemul de acţionare al ambreiajului. Pe scurt, nu aveam suficientă lungime în tija împingătoare din sistemul de debreiere şi - crezând că e vorba de uzuri normale - am tot încercat să simulez lungirea tijei prin diverse bile sau artificii adăugate pe traseul pârghie - culisă - rulment de presiune - ciupercă - tijă. N-am reuşit să obţin ceva prea fiabil, astfel că iată-mă din nou am ajuns la problema iniţială. Başca-i fain să mergi prin Bucureşti fără ambreiaj la oră de vârf.

 

După îndelungi căutări pe net mi-am dat seama care-i buba: se pare că am capătul acestei tije retezat. Voi să-mi spuneţi dacă este aşa sau nu. Prima poză de mai jos este cu tija mea, iar pozele următoare reprezintă o tijă şi un set de reparaţie noi. De remarcat că lipseşte capătul dinspre ciupercă al tijei mele:

DSC_2664.jpg

000.533.JPG

img_5034_copy_bb800.jpg?osCsid=sgpakj2m0

Aşadar are cineva din Bucureşti o tijă bună de care se poate lepăda? Mulţam anticipat!

Editat de AdrianS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faci o tija la fel ca a ta plus 5mm diametru mare+ x mm diametru mic (masori adancimea in ciuperca).

Ideal faci si ciuperca ca si tija din acelasi material dintr-o duritate mai mare pana in duritatea bilei de rulment (Rockwell C 60).
Un otel calit revenit, eventual un inox calit sa fie un HRC 40-50.

Materialul de aici http://www.grantmetal.ro/produse/bara-inox in incinta ICEM te interesezi de o bagheta de AISI 420.
Cu totul s-ar putea sa coste dublu fata de un set de reparatie, dar precum ti-am explicat acel set poate sa fie mamaliga- cum am patit sau in caz ca e dur nu e si tenace se reteaza ultima bucata :).
Deci fa ce te-am sfatuit mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai cumperi mamaligi, ca are cine sa ti le vanda, folosesti un ciocan mai mare (pe toata suprafata "motocicletei") sau mergi inapoi la scoala si inveti despre oteluri, e foarte poetic. Sau faci ce a facut baiatul de la Metric Custom. Si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Eei?

"Nou" versus vechi

 

Să trăieşti, nea Victore !

 

gedc0553.th.jpg gedc0554.th.jpg

 

Totodată, au dispărut şi alte înplusuri de pe acolo.



Începe să prindă formă....

 

În sfîrşit, telescoapele spate au ajuns la mine :)

 

20130518192932.th.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...