AdrianS Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Şi normalul eu pot face rost de aşa ceva tot de la tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Nu mai am, insa la nevoie o sa imi fac. Daca nu gasesti o sa te sfatuiesc cum sa iti faci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Păi zic eu să mă sfătuieşti, te rog, că deocamdată se pare că nu găsesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Un simplu telefon posesorilor saraci de Ural & Co. si pana acum problema era rezolvata. Ma rog, si asta tot experienta este. Acum, cumpara cateva suruburi de 8x1.5 cu cap inecat si hexagon, mai lungi si partial filetate si cu ajutorul unei filiere (daca nu gasesti am eu) iti faci suruburile la lungimea dorita. Salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Gaspar. Sunt bune pentru ce iti trebuie tie. Sau ce ti-a zis Urse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 (editat) Cele pentru surubelnita dreapta sunt stock pe Ural nou sau vechi, Nipru etc.De la Gaspar parca am luat cu inbus ca in poza ta, dar nu mai sunt sigur. Suna-l. Daca nu cel mai bine te duci la rocast si iei niste suruburi cum ti-a spus Urse o grupa peste 8.8, te ajuta el si iti iese ceva mai fain decat normal. Editat Ianuarie 14, 2014 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Voi nu mai citiţi deloc ce scriu . Spuneam că am sunat la Rocast şi - pe pasul cerut de mine - aveau doar cap normal hexagonal, nu îngropat. Am găsit însă pe Calea Ferentari ce-mi trebuie, doar pasul fiind altul. Îl voi suna şi pe Gaşpar, dar Urse mi-a dat o idee chiar bună. Mulţam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Salut. Adriane, decit sa cauti cai verzi, indigo, ori maro, te duci pe la Gorbaciovuri din astea care stii tu pe unde sunt si cumperi o SURUBELNITA DE IMPACT. Din aia care primeste ciomege in cap. Eu am gasit asa ceva, 15 ori 20 lei, cu patrat de 12,5 mm in cap, am cumparat de la tirg capete de imbus de 6, 8, 10 mm cu gaura patrata de 12,5mm pe care le-am polizat la gradul de surubelnita. Si cind am nevoie de stringeri fara mila, poca poca si rezolvat problema. Poti sa montezi si capete de tubulare si stringi surubul prin bataie. Sfatul meu este sa nu umbli cu surub cap inecat cu gaura imbus in el. Volanta aia are si ambreiaj acolo, ceva frecare si mai multa temperatura si s-a dus dracului tratamentul din surubul tau imbus. Rusii au facut suruburile alea din otel moale, materialul din ele i-si pastreaza structura si la +300 grade si la - 30 grade, materialul este elastic. Ori panaramele astea de suruburi care sunt in comertul nostru numai tratamentul este de ele, daca a disparut tratamentul, pa si pu la toata lumea, sunt de rahatul tirgului.. Tu faci cum vrei, alegerea i-ti apartine. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Nene Victore, ai întotdeauna cele mai zemoase postări de pe orice forum! Pe cuvânt de onoare! Cu şurubelniţa de impact m-am împrietenit din greşeală în urmă cu destui anişori, pe când taică-meu a cumpărat una din pe-atunci măreţul şi cam unicul în domeniu Metro. Era sculă "nouă" să-i zicem, abia ce apăruse pe lângă alte OZN-uri. Nu se-auzise pe-atunci de ATV-uri şi alte astea, deci eram chiar micuţ. De-atunci şi până acum m-a scos şurubelniţa asta din foarte multe situaţii nasoale, mai ales în combinaţie cu pistolul de căldură pare să deblocheze orice. Ba chiar că pe dumneaei am folosit-o când am strâns (la nemurire am crezut io) aceste şase şuruburi pe volantă. Plus körnere. Dar iată că ceva oi fi făcut io greşit, că n-a ţinut. Pesemne că am fost cam milos. Mulţumesc de sfaturi, să mă socotesc până mâine ce am de făcut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 cumpara cateva suruburi de 8x1.5 cu cap inecat si hexagon, mai lungi si partial filetate si cu ajutorul unei filiere (daca nu gasesti am eu) iti faci suruburile la lungimea dorita. acu' intelegi? Asta plus un material de surub mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Hai coane Pera, da' drumu la topicu' cu intrunirea, nu vezi ca pa' aici e moarte pe Nil... si a venit si caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares607 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 @AdrianS. Daca te ajuta sunt M8 ,pas normal, si sunt de inox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 WP_20140117_0011.jpg@AdrianS. Daca te ajuta sunt M8 ,pas normal, si sunt de inox. Cred ca a cam rezolvat...http://motorist.ro/viewtopic.php?f=30&t=168&p=2168#p2168 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 plimbare de duminica cu Niprelul si 2 locuri interesante din Bucuresti: Delta Vacaresti Castelul Tepes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Aleko, ieri ti-am urmat sfatul si am iesit si eu la o plimbarica pe campul din apropiere. Totul a fost ok pana m-am intalnit cu vreo 15 "prieteni necuvantatori" care m-au alergat pana acasa, asa ca nu s-a pus problema sa ma opresc sa fac ceva poze desi imi luasem aparatul foto la mine. Oricum Nipra s-a comportat admirabil, avand in vedere ca am mers cu ea si pe arătură. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 (editat) <p>ehee cand ai totul nou pe ea amortizoare, bucsaraia de cauciuc la toate incheieturile, rulmentaraia, electrica, anvelopele, vopseaua pe langa un motor si transmisie tinere,<br /> </p> Editat Ianuarie 20, 2014 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 (editat) WP_20140117_0011.jpg@AdrianS. Daca te ajuta sunt M8 ,pas normal, si sunt de inox. Mulţumesc frumos, dar într-adevăr se pare că am rezolvat deocamdată! Am reuşit să tai şi să filetez cu o filieră M8 x 1 cele câteva şuruburi filetate incomplet, de duritate 8.8, pe care le-am cumpărat de la FixKit. Le-am vârât în locul celor originale şi le-am şmacuit în prealabil cu pastă blocatoare de la Bison. Vedem cum or ţine! Oricum, cu inbusul le-am putut strânge mult mai sănătos decât le-am strâns vreodată cu şurubelniţa pe cele precedente. Povestea mult mai detaliată aici. Editat Ianuarie 21, 2014 de AdrianS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gal Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Salut, Am un Nipru din epoca mea Nipru si acum vreau sa il dau. Nu am reusit sa fac actele cu domnul vanzator dar pot sa dau contactul acestuia. A avut si atas dar a fost lasat in ploaie si a ruginit (l-am dat la fier vechi, oricum nu imi placea si era si fff greu de transportat pentru un eventual cumparator) acum am atas Stoye 1 la Simsonul meu. Nipru este restaurat si pastrat in conditii bune, motorul este aproape nefolosit de mine. Cand l-am luat, am inceput cu restaurarea lui (vopsit, cromat, spitat, exact in varianta originala), a durat ceva pana l-am finalizat, iar in timpul restaurarii am luat japoneza ...............si asa a ramas. Se afla in Judetul Arges si daca vrea cineva sa o cumpere, trebuie sa se ocupe de acte de transport si sa ofere si un pret pentru ea. Motocicleta nu este modificata cu nimic este reconditionata in starea ei originala. Poze daca vreti o sa pun cand ajung pe acolo. Multumesc ca ati avut rabdare sa cititi mesajul. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Buna seara,stie cineva cotele de reparatie la cilindri,parca cota "0",este de 78mm.Ma intereseaza cotele urmatoare si daca se gasesc pistoane,sau imi trebuie set nou?. Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Mulţumesc frumos, dar într-adevăr se pare că am rezolvat deocamdată! Am reuşit să tai şi să filetez cu o filieră M8 x 1 cele câteva şuruburi filetate incomplet, de duritate 8.8, pe care le-am cumpărat de la FixKit. Le-am vârât în locul celor originale şi le-am şmacuit în prealabil cu pastă blocatoare de la Bison. Vedem cum or ţine! Oricum, cu inbusul le-am putut strânge mult mai sănătos decât le-am strâns vreodată cu şurubelniţa pe cele precedente. DSC_6910.jpg Povestea mult mai detaliată aici. ...ia cată si de-o piuliţă buna la alternator....si mult smac , că , ca si samacu sau sivoiţa nu-i nimica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uricaru_andrei Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Buna seara,stie cineva cotele de reparatie la cilindri,parca cota "0",este de 78mm.Ma intereseaza cotele urmatoare si daca se gasesc pistoane,sau imi trebuie set nou?. Stima! Standard 78.00 Cota 1: 78.20 Cota 2: 78.50 Cota 3: 79.00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 ...ia cată si de-o piuliţă buna la alternator....si mult smac , că , ca si samacu sau sivoiţa nu-i nimica! salut, ce ai pus in poza este miciuna ce m ia facut mie piulita aia fara stift de blocare doar cu zmag bison autoblking, pur si simplu m ia dezintegrat pinionul ala si aveam cam 70 in a treia am crezut ca ma lovit trenu,pacat ca nam poza dar am sa incerc sa adun bucatelele din pinion si sa le pozez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 ...ia cată si de-o piuliţă buna la alternator....si mult smac , că , ca si samacu sau sivoiţa nu-i nimica! LOL, nu ai degresat suficient suprafaţa şi nu ai lăsat timpul de uscare, bisonul sau loctita e tehnologie spaţială salut, ce ai pus in poza este miciuna ce m ia facut mie piulita aia fara stift de blocare doar cu zmag bison autoblking, pur si simplu m ia dezintegrat pinionul ala si aveam cam 70 in a treia am crezut ca ma lovit trenu,pacat ca nam poza dar am sa incerc sa adun bucatelele din pinion si sa le pozez. L-OL Cotele de reparatie cilindri, pistoane, bolturi etc. se gasesc in manuale si sunt cu tolerante, complicatii si dichis. Un set nou e mai sigur si nu mult mai scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 LOL, nu ai degresat suficient suprafaţa şi nu ai lăsat timpul de uscare, bisonul sau loctita e tehnologie spaţială L-OL ...nu e al meu , Aleku, nu folosesc lipiciuri, prefer tehnologiile medievale verificate. Chiar si asa , o chestie similara am patit si eu , cu tablica care asigura pinionul de alternator...o tablica foarte tare (probabil singura chestie tare din tot motorul...)...s-a rupt o bucata din ea , si au sarit niste masele de pe pinioane dupa ce a fost mestecata...si bucatica de tabla a ramas intacta....asa am ajuns la distributia de Cugir.... Poate de aia tot repara statia spatiala internationala, pentru ca e facuta cu lipici si smacuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gal Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Salut, Pentru mesajul de mai sus cu vanzarea MT11, multumesc pentru ca ma suportati. M-am hotarat la suma de 500 eur. Daca cineva il va cumpara vreodata, trebuie sa se ocupe de transport si acte. Nu am facut actele cand l-am cumparat pe motiv de timp si asa a ramas, dar va pun in legatura cu vanzatorul si se rezolva. Motorul este functional (proba), vopsit visiniu foarte aranjat si dupa restaurare nu l-am folosit decat 3-4 plimbari scurte (maxim 500 km). Poze o sa pun cand ajung acolo unde este pastrat, (la inceputul lunii febr. sper). Multumesc, Salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.