Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sal.stie cineva ce carburator as putea sa pun la nipru ,ma refer la ceva japonez?stima

cu un carburator japonez nu se descurca niprul,cu doua mai ca ar merge :)) lasand gluma la o parte,se pot adapta carburatoare vaccumatice pe nipru daca confectionezi flanse de adaptare si mai faci ceva modificari si anume :filtrul de aer il arunci de pe nipru(asta in cazul in care mai ai filtrul de aer cel orijinal),trebuie scurtat schimbatorul de viteze(taiat si sudat).pornirea va fi mai greoaie cu caburatoarele de japo,am avut carburatoare de honda vfr pe nipru dar am renuntat la ele,iarna risti sa nu poti porni nipra.mai bine ii pui k 65 sau k 68 asta in funcie de ce vrei sa faci cu el (off road sau asfalt)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.stie cineva ce carburator as putea sa pun la nipru ,ma refer la ceva japonez?stima

Salut! Cauta carburatoare de en500Kawasaki. Din cate stiu sunt aproape identice cu ce a echipat uralul de750 pina in 2003.O sa trebuiasca sa manufacturezi ceva flanse de prindere.Poti pastra filtrul de aer original,chiar este recomandat.Daca tot uzinezi orienteaza-te si spre un egalizator de presiune.Am vazut carburile astea in actiune la Cuca pe un motor si mergea golanie mare.Sacrifici putin spatiu in zona schimbatorului si a franei spate, ori mergi doar cu papuci low_profile sa nu ramana blocata frana sub carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam baieti de informatie.ma gandeam sa pun carb de japo ptr ca odata le-ai reglat si nai treaba dupa aceea,daca nu gasesc atunci o sa pun carb. normale de k 65.atunci mai bine sa las carburatoarele originale?stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam baieti de informatie.ma gandeam sa pun carb de japo ptr ca odata le-ai reglat si nai treaba dupa aceea,daca nu gasesc atunci o sa pun carb. normale de k 65.atunci mai bine sa las carburatoarele originale?stima

daca ai pe nipra carburatoare k 62 schimba le cu k 65 sau k 68

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce diametru are fisa de bujie la

Dnepr si unde gasesc sa cumpar in Bucuresti?

eu folosesc fise de Daewoo espero, au in ele un cărbune si sunt flexibile. Am citit pe undeva pe forum ca sunt bune si cele de Logan chiar cu tot cu conectorul de la bujie. Sa ai grija sa verifici lungimea înainte sa le cumperi.

» Post actualizat in 01 Aug 2014 21:50

daca ai pe nipra carburatoare k 62 schimba le cu k 65 sau k 68

Recomand k68. Eu am din alea ucrainene cu capac de aluminiu si le-am reglat doar prima data, apoi nu am avut ce sa le reprozez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Inca un fier sovietic functional ...


» Post actualizat in 11 Sep 2014 20:30


Inca un fier sovietic functional ...

post-64494-0-03427900-1410467306_thumb.jpg

post-64494-0-01522500-1410467407_thumb.jpg

Editat de mihaai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu folosesc fise de Daewoo espero, au in ele un cărbune si sunt flexibile. Am citit pe undeva pe forum ca sunt bune si cele de Logan chiar cu tot cu conectorul de la bujie. Sa ai grija sa verifici lungimea înainte sa le cumperi.

» Post actualizat in 01 Aug 2014 21:50

 

Recomand k68. Eu am din alea ucrainene cu capac de aluminiu si le-am reglat doar prima data, apoi nu am avut ce sa le reprozez.

Eu am pe Nipru carburatoare noi K68 rusesti luate de la Gaspar si unul nu prea l-am nimerit ca se deregleaza mai mereu si il da peste cap si pe celalalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca un fier sovietic functional ...

» Post actualizat in 11 Sep 2014 20:30

o poza mai acatari cu fierul functional, pare a fi o frumusete de Kau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci este cum ar veni o frumusete de MT12, musai o lopata militara, vezi ca cea romaneasca lunga e la fel cu cea ruseasca minus poate poansonare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Întreb pentru un prieten cu Dnepr, poate îmi răspunde cineva:

1. Pe ceasul de măsurarea compresiei, care este valoarea care trebuie s-o arate? Nouă ne arată doar 6,5 atm iar motorul este proaspăt refăcut, deci nu scapă compresie.

2. Cam câţi kilometri faceţi în medie cu cauciucuri obişnuite? Deşi în cazul nostru ataşul pare a fi bine reglat, după aproximativ 1000 km, băiatul tot schimbă cauciucurile obişnuite. Cele ruseşti nu-l ţin mai mult de 2500 km. La IJ-ul meu de exemplu, după 3000 km cauciucurile Mitas (fost Barum) încă par ca noi. Prin cauciucuri obişnuite înţeleg cauciucuri second-hand dar încă bune ce se găsesc pe la atelierele de vulcanizare.

 

Vă mulţumesc anticipat pentru eventualele răspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6,5 atmosfere, adică aproape 100 psi? Mi se pare o presiune excelentă, de unde-ţi cumperi simeringurile şi pompă de ulei de la ce japoneză ai? :P

 

Dacă e să mă iau după kilometraj, cauciucul meu de pe spate (ucrainene amândouă, design-ul clasic) are vreo 8.000 km pe care i-am făcut numai solo (ce-i drept, adesea cu multe bagaje şi pasager) şi uzura a-nceput să se cunoască, dar încă mai are destul până să roadă prima "pastilă". Ăla de pe faţă a parcurs aceeaşi distanţă şi e ca nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la un raport de compresie de 7 (raport de volume) dat de manualul de Dnepr,
presiunea pe care o citeste manometrul ar trebui sa fie tot in jur de 7 atm. 6,5 e OK.

Cauciucurile "obisnuite" de enduro SH sunt deja destul de tocite, noroc ca le ia ieftine.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

standard pentru M/DNepr/Ural cu atas e 8-37, pentru 8-40 nu exista nicio informatie, cu asa ceva ar trebui sa poti sa urci de-a dreptul povarnisurile, pune te rog poze cu grupul conic si povesteste mai multe despre provenienta grupului.


» Post actualizat in 08 Oct 2014 07:14


Dnepr pe lemne - instalatie de alimentare cu gaze din arderea incompelta a lemnelor


» Post actualizat in 08 Oct 2014 08:11

Etapa din Romania a unei calatorii aventuroase: http://paulbgsa.blogspot.ro/2011/05/romania-beyond-to-turkey.html
Premizele sunt urmatoarele: un cuplu australian specializat in organizat de expeditii a decis sa faca o calatorie care urmarea coasta Marii Negre, Egee si Adriatica pe Dnepr.
Au comandat pregatirea unei duzini de Dnepr la un atelier din Ucraina. De-a lungul expeditie nou refacutele Dnepr au avut felurite defectiuni, rata de defectare scazand pe masura ce chichitele ce se pot rezolva si regla doar prin folosire erau eliminate.
Este posibil sa fie vorba de grupul de Dnepr refacute intalnit de Danny in Siret.

post-4291-0-69100600-1412755850_thumb.jpg

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum mama dracu am numarat eu dintii de la coroana de mi au iesit 40.l am demontat iar azi si sunt 8 cu 37,pare sa fie un diferential pt atas,imi cer scuze pt ducerea in eroare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am de ceva timp un Nipru iar acum imi fac probleme carburatoarele si ma gandesc sa le schimb cu unele mai fiabile. Initial a fost echipat cu K65 dar pentru ca unul curgea foarte tare le-am schimbat cu K68. Astea au mers bine o vreme dar de vreo 2 luni nu reusesc sa le reglez sa stea la relanti, in sarcina merg fara probleme dar cand scot motorul din viteza acesta se opreste daca nu il tin turat.

In concluzie ma gandesc sa imi montez unele de japo dar nu prea stiu ce sa caut. Imi dati si mie cateva idei?

Multumesc.

Editat de edyneagu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat acum 2 saptamani pt. amândouă de la Gaspar dar nu am avut timp sa le montez. Voi incerca si asa dat tot nu renunt la ideea de a pune niste carburatoare japoneze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...