comunistul Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 sal.stie cineva ce carburator as putea sa pun la nipru ,ma refer la ceva japonez?stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 sal.stie cineva ce carburator as putea sa pun la nipru ,ma refer la ceva japonez?stima cu un carburator japonez nu se descurca niprul,cu doua mai ca ar merge ) lasand gluma la o parte,se pot adapta carburatoare vaccumatice pe nipru daca confectionezi flanse de adaptare si mai faci ceva modificari si anume :filtrul de aer il arunci de pe nipru(asta in cazul in care mai ai filtrul de aer cel orijinal),trebuie scurtat schimbatorul de viteze(taiat si sudat).pornirea va fi mai greoaie cu caburatoarele de japo,am avut carburatoare de honda vfr pe nipru dar am renuntat la ele,iarna risti sa nu poti porni nipra.mai bine ii pui k 65 sau k 68 asta in funcie de ce vrei sa faci cu el (off road sau asfalt) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 sal.stie cineva ce carburator as putea sa pun la nipru ,ma refer la ceva japonez?stima Salut! Cauta carburatoare de en500Kawasaki. Din cate stiu sunt aproape identice cu ce a echipat uralul de750 pina in 2003.O sa trebuiasca sa manufacturezi ceva flanse de prindere.Poti pastra filtrul de aer original,chiar este recomandat.Daca tot uzinezi orienteaza-te si spre un egalizator de presiune.Am vazut carburile astea in actiune la Cuca pe un motor si mergea golanie mare.Sacrifici putin spatiu in zona schimbatorului si a franei spate, ori mergi doar cu papuci low_profile sa nu ramana blocata frana sub carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 multam baieti de informatie.ma gandeam sa pun carb de japo ptr ca odata le-ai reglat si nai treaba dupa aceea,daca nu gasesc atunci o sa pun carb. normale de k 65.atunci mai bine sa las carburatoarele originale?stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 multam baieti de informatie.ma gandeam sa pun carb de japo ptr ca odata le-ai reglat si nai treaba dupa aceea,daca nu gasesc atunci o sa pun carb. normale de k 65.atunci mai bine sa las carburatoarele originale?stima daca ai pe nipra carburatoare k 62 schimba le cu k 65 sau k 68 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan17 Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Ce diametru are fisa de bujie la Dnepr si unde gasesc sa cumpar in Bucuresti? eu folosesc fise de Daewoo espero, au in ele un cărbune si sunt flexibile. Am citit pe undeva pe forum ca sunt bune si cele de Logan chiar cu tot cu conectorul de la bujie. Sa ai grija sa verifici lungimea înainte sa le cumperi.» Post actualizat in 01 Aug 2014 21:50 daca ai pe nipra carburatoare k 62 schimba le cu k 65 sau k 68 Recomand k68. Eu am din alea ucrainene cu capac de aluminiu si le-am reglat doar prima data, apoi nu am avut ce sa le reprozez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 salutare m-am uitat la carburatoare si ii de K63 este asa ceva?asa ca o sa caut K68 si multam ptr raspunsuri.stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 (editat) Inca un fier sovietic functional ... » Post actualizat in 11 Sep 2014 20:30 Inca un fier sovietic functional ... Editat Septembrie 11, 2014 de mihaai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 eu folosesc fise de Daewoo espero, au in ele un cărbune si sunt flexibile. Am citit pe undeva pe forum ca sunt bune si cele de Logan chiar cu tot cu conectorul de la bujie. Sa ai grija sa verifici lungimea înainte sa le cumperi. » Post actualizat in 01 Aug 2014 21:50 Recomand k68. Eu am din alea ucrainene cu capac de aluminiu si le-am reglat doar prima data, apoi nu am avut ce sa le reprozez. Eu am pe Nipru carburatoare noi K68 rusesti luate de la Gaspar si unul nu prea l-am nimerit ca se deregleaza mai mereu si il da peste cap si pe celalalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Inca un fier sovietic functional ... » Post actualizat in 11 Sep 2014 20:30 o poza mai acatari cu fierul functional, pare a fi o frumusete de Kau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Septembrie 14, 2014 Share Postat Septembrie 14, 2014 o poza mai acatari cu fierul functional, pare a fi o frumusete de Kau Ceva poze cu tractorul pe benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 14, 2014 Share Postat Septembrie 14, 2014 deci este cum ar veni o frumusete de MT12, musai o lopata militara, vezi ca cea romaneasca lunga e la fel cu cea ruseasca minus poate poansonare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Septembrie 14, 2014 Share Postat Septembrie 14, 2014 Întreb pentru un prieten cu Dnepr, poate îmi răspunde cineva: 1. Pe ceasul de măsurarea compresiei, care este valoarea care trebuie s-o arate? Nouă ne arată doar 6,5 atm iar motorul este proaspăt refăcut, deci nu scapă compresie. 2. Cam câţi kilometri faceţi în medie cu cauciucuri obişnuite? Deşi în cazul nostru ataşul pare a fi bine reglat, după aproximativ 1000 km, băiatul tot schimbă cauciucurile obişnuite. Cele ruseşti nu-l ţin mai mult de 2500 km. La IJ-ul meu de exemplu, după 3000 km cauciucurile Mitas (fost Barum) încă par ca noi. Prin cauciucuri obişnuite înţeleg cauciucuri second-hand dar încă bune ce se găsesc pe la atelierele de vulcanizare. Vă mulţumesc anticipat pentru eventualele răspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 6,5 atmosfere, adică aproape 100 psi? Mi se pare o presiune excelentă, de unde-ţi cumperi simeringurile şi pompă de ulei de la ce japoneză ai? Dacă e să mă iau după kilometraj, cauciucul meu de pe spate (ucrainene amândouă, design-ul clasic) are vreo 8.000 km pe care i-am făcut numai solo (ce-i drept, adesea cu multe bagaje şi pasager) şi uzura a-nceput să se cunoască, dar încă mai are destul până să roadă prima "pastilă". Ăla de pe faţă a parcurs aceeaşi distanţă şi e ca nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 M-am referit la compresia motorului nu la presiunea de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 (editat) la un raport de compresie de 7 (raport de volume) dat de manualul de Dnepr, presiunea pe care o citeste manometrul ar trebui sa fie tot in jur de 7 atm. 6,5 e OK.Cauciucurile "obisnuite" de enduro SH sunt deja destul de tocite, noroc ca le ia ieftine. Editat Septembrie 17, 2014 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Mulţumesc pentru lămuriri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 am demontat ieri un grup de nipru si am constatat ca la pinionul de atac are 8 dinti si la coroana 40.de ce sa fie grupul?atas sau solo.sau o fi ceva mixaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 E de tractiune, mt11, La mt19(solo) aveam 9-36. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 E de tractiune, mt11, La mt19(solo) aveam 9-36. multumesc pt raspuns @lantz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 (editat) standard pentru M/DNepr/Ural cu atas e 8-37, pentru 8-40 nu exista nicio informatie, cu asa ceva ar trebui sa poti sa urci de-a dreptul povarnisurile, pune te rog poze cu grupul conic si povesteste mai multe despre provenienta grupului. » Post actualizat in 08 Oct 2014 07:14 Dnepr pe lemne - instalatie de alimentare cu gaze din arderea incompelta a lemnelor » Post actualizat in 08 Oct 2014 08:11Etapa din Romania a unei calatorii aventuroase: http://paulbgsa.blogspot.ro/2011/05/romania-beyond-to-turkey.htmlPremizele sunt urmatoarele: un cuplu australian specializat in organizat de expeditii a decis sa faca o calatorie care urmarea coasta Marii Negre, Egee si Adriatica pe Dnepr.Au comandat pregatirea unei duzini de Dnepr la un atelier din Ucraina. De-a lungul expeditie nou refacutele Dnepr au avut felurite defectiuni, rata de defectare scazand pe masura ce chichitele ce se pot rezolva si regla doar prin folosire erau eliminate.Este posibil sa fie vorba de grupul de Dnepr refacute intalnit de Danny in Siret. Editat Octombrie 8, 2014 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 nu stiu cum mama dracu am numarat eu dintii de la coroana de mi au iesit 40.l am demontat iar azi si sunt 8 cu 37,pare sa fie un diferential pt atas,imi cer scuze pt ducerea in eroare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 (editat) Salutare, am de ceva timp un Nipru iar acum imi fac probleme carburatoarele si ma gandesc sa le schimb cu unele mai fiabile. Initial a fost echipat cu K65 dar pentru ca unul curgea foarte tare le-am schimbat cu K68. Astea au mers bine o vreme dar de vreo 2 luni nu reusesc sa le reglez sa stea la relanti, in sarcina merg fara probleme dar cand scot motorul din viteza acesta se opreste daca nu il tin turat. In concluzie ma gandesc sa imi montez unele de japo dar nu prea stiu ce sa caut. Imi dati si mie cateva idei? Multumesc. Editat Octombrie 15, 2014 de edyneagu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Incearca la k 65 sa-i cauti kit-ul de reparatie , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Mi-am luat acum 2 saptamani pt. amândouă de la Gaspar dar nu am avut timp sa le montez. Voi incerca si asa dat tot nu renunt la ideea de a pune niste carburatoare japoneze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.