Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

Pentru cine gaseste F800GS nu prea confortabil sau chiar inaccesibil din cauza inaltimii motocicletei, Touratech ofera chitul de coborare cu 5 cm, format din suspensie spate si arcuri progresive fata. Costa cca 680€.

Apoi se mai poate adauga saua joasa (minus 2cm, 339€) si se castiga in total 7cm.

Mi-am pus eu chitul de coborare la F, e 255 euro la Hyperpro. Montajul te mai costa vreo 300 ron.

Pentru persoane mici de statura (1,70) e fantastic, e acelasi F mult mai manevrabil, isi coboara si centrul de greutate, e mai 'aplecabil' pe curbe.

Intr-devar cand te uiti la motor acum pare mai mic/coborat, dar te obisnuiesti cu privelistea...si apropos cricul lateralramane un pic lung :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

E dragut

Dar nu stiu de ce le place lor sa lase filtrul de ulei neprotejat

Doar ca sa faca si Wunderlich / Touratech niste bani?

Pentru ca:

1. exista optiune din fabrica ce rezolva problema

1bis. optiunea este optiune, deci aduce bani

2. este o motocicleta destinata drumurilor

2bis. pe strada nu prea ai probleme, chiar daca e filtrul la vedere

 

Eu observ o alta problema. Pret cu TVA = ~11000 euro. Echivalentul Honda (care ii cam este superior BMWului) e 7000 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala e F800GS. Vorbeam de F650GS-2, versiunea "stradala", cu jenti de aliaj, un singur disc si "doar" ~60cp. Am cerut o oferta asta iarna pentru un F650GS si pretul era de 10590 euro TVA inclus (dotari: ABS, grip-uri si cric central - parca mai erau si altele "incluse"), care includea motocicleta gata de drum, cu talon (sau numai carte? nu stiu exact ce iti da la inceput), cu numere rosii deja pe ea.

 

Oricine e incantat de ideea de F650GS-2 sau F700GS (exclus fani adventure/F800GS): va recomand sa va uitati cu minte deschisa la NC700X de la Honda - e o motocicleta net superioara din punctul meu de vedere.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E tentant NC700x-ul (mai ales ca pendulez intre f800 si altceva) dar nu prea vad cum s-ar putea descurca unde nu mai e asfalt/suprafata plana solida. Cam chinuite rotile alea (desi m-as distra putin pe transmisia semi auto :D).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca:

1. exista optiune din fabrica ce rezolva problema

1bis. optiunea este optiune, deci aduce bani

2. este o motocicleta destinata drumurilor

2bis. pe strada nu prea ai probleme, chiar daca e filtrul la vedere

 

Eu observ o alta problema. Pret cu TVA = ~11000 euro. Echivalentul Honda (care ii cam este superior BMWului) e 7000 euro.

 

 

Care e minunatia aia de echivalent Honda?

Te referi cumva la NC700x? Daca da iti spun eu cateva deosebiri de principiu.

F 650 gs bi are 71 de cai, are 19 pe fata si are si ceva cursa la suspensie si 178 kg.

La Honda aia sincer nu stiu greutatea (nu am gasit.o pe nicaieri) dar mi s.a parut grea la salon mai ales ca este destinata incepatorilor sau asa o lauda nenea de acolo; cursele suspensiilor mai nou sunt un subiect tabu la Honda iar in rest deja nu mai vad nici o echivalenta ....dar poate te referi la alta mobra.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refer la NC700X. Compar cu F650GS/F700GS si nu cu F800GS. Dupa cum am mentionat, pasionatii de adventure nu au ce cauta in aceasta discutie. 90% din oameni merg 95% din timp pe asfalt, asa ca acolo e relevanta comparatia.

 

Roata fata - Honda 17, BMW 19. Oricum niciuna din ele nu e destinata off-ului. Aici e unicul avantaj la BMW.

Greutate - BMW are vreo 200kg fara optiuni (numai ABS e aproape 5kg), Honda are 214 cu tot ce se poate pe ea (ABS DCT daca nu ma insel) / greutati cu rezervor plin gata de drum

Centru de greutate - mult mai jos la Honda; diferenta intre NC700X si F650GS-2 ca intre R1100GS si TDM.

Putere - avantaj BMW pe hartie; cuplul conteaza si ala e cam tot acolo

 

Si inca o chestie care pentru multi nu inseamna nimic insa pentru mine este extrem de importanta: compartiment de depozitare, independent de topcase sau cutii laterale. Doar nu o sa ma car la fiecare plimbare cu tankbag (usor de furat de pe motor), tailbag (la fel de usor de furat) sau topcase (topcase la un motor = cel mai inestetic lucru din lume; exceptie la touring cu pasager - acolo da bine :P ).

 

Nu as avea de gand oricum sa fac touring nici cu NC700 nici cu F650/700 si de aici pleaca parerea mea cum ca NC700X este superior F650/700-lui. Iar diferenta de pret incheie discutia pentru mine. Daca ar fi comparabile as intelege.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putere maxima 71 cp / 7000 rpm 52 cp / 6250 rpm

Cuplu Maxim 75 Nm / 4500 rpm 62 Nm / 4750 rpm

Greutate la gol 179 Kg 200 Kg

Cursa suspensie fata 180 mm 153.5 mm

Cursa suspensie spate 170 mm 150 mm

Anvelopa fata 110/80 - 19 59H 120/70 ZR17 (58W)

Anvelopa spate 140/80 - 17 69H 160/60 ZR17 (69W)

Raport CP/Kg 0,39 0,26

 

pentru mai multe comparatii aruncati un ochi aici: http://www.motoflash.ro/moto/compare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Switch, tu vrei hondita doar pentru ca are "portcasca" :D recunoaste. In rest, din hartie, cam toate cifrele BMW-ului bat Honda.

Conteaza foarte mult curbele de cuplu si putere. BMWul e liniar si lenes. NC700-le... (recunosc, am mers doar cu S) mi s-a parut mai intepat, cel putin fara sa il turez (daca stateam pe la 6000 cu turatia probabil observam opusul - rar patesc asta). Iar eu fac comparatia asta cu F800GS care teoretic e mai "suparat" decat 650/700. Si la curbe... manevre pe loc... Honda all the way. Mi-aduce aminte de mutatul unui CBR de 125 prin parcare.

 

Pentru un 20cp in plus la ultima treime a turometrului unde ajung 5% din timp, pentru o roata de 19" de care am nevoie 5% din timp (de fapt 1%; 5% daca era de 21)... nu inteleg de ce sa platesc 33% in plus. Poseta de la Honda e bonus :)

 

Raman la ideea mea: F800GS >>> NC700X > F650GS-2/F700GS. As indrazni sa o spun la modul: F800 > Tiger XC > Tiger > NC700 > F650-2/700. BMW inchide si deschide :D

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conteaza foarte mult curbele de cuplu si putere. BMWul e liniar si lenes. NC700-le... (recunosc, am mers doar cu S) mi s-a parut mai intepat, cel putin fara sa il turez (daca stateam pe la 6000 cu turatia probabil observam opusul - rar patesc asta). Iar eu fac comparatia asta cu F800GS care teoretic e mai "suparat" decat 650/700. Si la curbe... manevre pe loc... Honda all the way. Mi-aduce aminte de mutatul unui CBR de 125 prin parcare.

 

Pentru un 20cp in plus la ultima treime a turometrului unde ajung 5% din timp, pentru o roata de 19" de care am nevoie 5% din timp (de fapt 1%; 5% daca era de 21)... nu inteleg de ce sa platesc 33% in plus. Poseta de la Honda e bonus :)

 

Raman la ideea mea: F800GS >>> NC700X > F650GS-2/F700GS. As indrazni sa o spun la modul: F800 > Tiger XC > Tiger > NC700 > F650-2/700. BMW inchide si deschide :D

 

Nu am mers cu F650GS bi insa faptul ca are acelasi motor ca si 800-le insa mai putini cai imi spune clar ca are cuplu mai bun. Iar la 800-le meu nu ma pot plange de cuplu. De fapt chiar am fost placut impresionat in acest concediu in care am fost plecat intr-un grup de 4 mobre eu fiind singurul cu pasager si bagajele aferente si nu numai ca am tinut pasul dar pe serpentine unde apare si diferenta de nivel am mers in "siajul" unui 1200 iar celelalte 2 mobre au ramas constant in urma. Nu dau modelul sa nu sara proprietarii in sus. Amicul cu 1200 nu mergea in mare forja asta e evident din faptul ca m-am putut tine dupa el si cu toate astea totusi celelalte 2 mobre ... nu .

Pt donmul Harea direct mobra mea a avut cel mai mic consum in mod constant [la fiecare alimentare] cu toate ca nu era mobra cu cea mai mica cilindree. De fapt celelalte 2 aveau cilindree mai mica.

 

 

Dar am divagat rau. Concluzie . La F800-le pe care il detin nu ma pot plange de cuplu. Iar 650-ul bi conform legilor fizicii are cuplu mai bun.

 

Poate ne mai indulcesti tu cu niste date tehnice de la Hondita aia . Vezi ca a postat Nael mai sus datele de la 650-ul lui bi vezi daca poti sa pui aceleasi date sa vedem care cum sunt echivalente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

datele sunt comparative de la 650bi si nc700x

Honda aia o vad mai aproape de sv sau versys

 

Cum spuneam intr-un post anterior nu am gasit nici un fel de date despre cursa suspensiilor. Nici la asta nici la Crossdreser. Si da suspensia conteaza nu nu mai la enduro ca nu mergem pe autostrazile nemtilor.

 

Si sa nu ne lasam pacaliti de motocicleta care este "advertizata" cu un consum mic de combustibil ..intai sa vedem...ca Honda nu prea are cu ce se lauda la acest capitol pe segmentul asta pe care suntem cel putin.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai oameni buni, F800GS e enduro/adventure. F650GS-2 e allrounder. E o alta mancare de peste. F650GS-2 e comparabil si cu Versys, da. La fel si hondacu nou. In fine. Ce-mi trebe bartai suspensiile la allrounder? Pe drum (DRUM, adica asfalt, nu offroad) prost nu ai nevoie de cursa de 200mm ca sa iti fie bine. 150mm (sau 160mm?) pentru suspensii stradale (in off iti iei f800gs sau ktm) e mai mult decat rezonabil chair si pentru Romania.

 

Sa speram ca o sa vanda Honda 100 motoare anul asta (de cam 33-50 de ori mai multe decat in prezent :unsure: ) si o sa avem placerea sa facem test-drive-uri cu NC700S/X. Dincolo de asta, la BMW test drive oricand. Si atunci opinii...

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai oameni buni, F800GS e enduro/adventure. F650GS-2 e allrounder. E o alta mancare de peste. F650GS-2 e comparabil si cu Versys, da. La fel si hondacu nou. In fine. Ce-mi trebe bartai suspensiile la allrounder? Pe drum (DRUM, adica asfalt, nu offroad) prost nu ai nevoie de cursa de 200mm ca sa iti fie bine. 150mm (sau 160mm?) pentru suspensii stradale (in off iti iei f800gs sau ktm) e mai mult decat rezonabil chair si pentru Romania.

 

Sa speram ca o sa vanda Honda 100 motoare anul asta (de cam 33-50 de ori mai multe decat in prezent :unsure: ) si o sa avem placerea sa facem test-drive-uri cu NC700S/X. Dincolo de asta, la BMW test drive oricand. Si atunci opinii...

 

Nu stiu dc tot aduci vorba despre 800 . Cand am vb despre suspensii era vb despre suspensiile lui 650 gs bi ca sa nu existe loc de eroare. care sunt cat a zis Nael ca sunt gasesti date tehnice tot pe site-urile BMW. La Honda gasesti pauza asta iti spuneam. Le tin secrete si ca orice aspect tehnic tinut secret creaza intrebari . La fel au facut si cu Crosstourerul . Tot ce se spunea despre suspensie era diametrul furcii si nici ala nuera de doamne ajuta.

 

Si daca ai impresia ca nu iti trebuie suspensii pe asfalt mergi pe un super sport ca are aprox 2 ~5 cm suspensie sa vezi cum iti schimbi parerea.

Am avut 650-ul mono si stiu ca suspensia aluia era cam la limita . Pe scurt as fi dorit-o mai mare si nu pentru off..pentru asfalt. 19 respectiv 17 cm nu mi se par niste curse mari . Cam atat are si 1200 GS care in pofida parerii multora nu e pt offroad cam tot pe acolo e si Yamaha ST 1200. Sunt allaroundere toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simt nevoia sa reamintesc de F800 pentru ca mai apare in argumente ici colo. Si pentru ca se marsaza pe cursa suspensiilor si pe dimensiunea rotilor. Astea conteaza foarte mult la adventure. Mai putin la un allrounder care teoretic merge pe strada, nu pe camp.

 

In plus, informatii legate de suspensii sunt publice la Honda pe site. Probabil pana la lansare au pastrat "tacerea":

SUSPENSION

Type Front: 41mm telescopic fork, 153.5mm travel

Rear: Monoshock damper, Pro-Link swingarm (obs - amortizare progresiva), 150mm travel

 

In principiu e vorba de cursa de 150mm. Cu 3cm mai putin ca la BMW (din amintiri - scrie mai sus ca a postat cineva comparatia directa). Stradal e indeajuns. Cu versys poti merge pe forestier si nu e incomod. Poti sari borduri si nu e incomod. Si are 15cm cu 13.5cm parca. Nu, 15 cu 15 mi se pare perfect logic si suficient pentru o motocicleta cu roti de 17-17. Stradala adica. Allrounder. Are niste suspensii extraordinar de "lungi" pentru o vitezana (care are, dupa cum s-a amintit anterior, vreo catva cm de cursa doar).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am o pb cu puterea aia care mi se pare mica, asa cum mi se pare acuma si puterea lui G650GS (comparativ cu 658) mai ales pentru o motocicleta de strada :)

In alta ordine de idei, daca gasesc sa vind F650GS am de gand sa mai pun un ban langa sa imi iau un F800GS :)

(acum 5-6 cand aveam r1100 si mi-a zis un mos ca nu o sa mai imi iau decat BMW credeam ca bate campii, dar inca nu am gasit ceva mai interesant)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW face schimbari in gama F650/800 GS.

 

F650 devine F700GS; marea schimbare va fi introducerea celui de-al doilea disc de frana pe fata.

La F800GS se va putea comanda din fabrica, ca si la 1200GS, varianta mai joasa.

 

Se pare ca, pe langa ceva modificari estetice, stop fumuriu cu LED etc, ambele vor avea in standard ABS (cu 2 canale).

In plus, optional, se vor putea comanda ESA si ASC.

 

Poze aici.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW face schimbari in gama F650/800 GS.

 

F650 devine F700GS; marea schimbare va fi introducerea celui de-al doilea disc de frana pe fata.

La F800GS se va putea comanda din fabrica, ca si la 1200GS, varianta mai joasa.

 

Se pare ca, pe langa ceva modificari estetice, stop fumuriu cu LED etc, ambele vor avea in standard ABS (cu 2 canale).

In plus, optional, se vor putea comanda ESA si ASC.

 

Poze aici.

 

Dar niste suspensii din secolul asta macar pt F800 nu pun si ei macar optional.

 

Si nu imi sariti in cap ca ESA face si drege, ca e doar pt asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...