Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

A si sa nu uit pretul. OMFG am citit pe undeva pe ADV ca proiectoarele alea care apar in poze, costa aprox 1300 nu mai stiu daca USD sau Euro dar nici nu mai conteaza.

Sunt exact proiectoarele LED care se pot monta si pe 12GS sau K1600 si costa sub 600€ kit-ul complet inclusiv montaj. Si fac toti banii!

Multi vorbesc ca sa se auda, inclusiv pe ADV.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt exact proiectoarele LED care se pot monta si pe 12GS sau K1600 si costa sub 600€ kit-ul complet inclusiv montaj. Si fac toti banii!

Multi vorbesc ca sa se auda, inclusiv pe ADV.

 

sa-mi bag si sa-mi tot scot de 600E :) ca sa zic asa ... bembe, aveai client da' n-ai ca sa ramana treaba oabla :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-mi bag si sa-mi tot scot de 600E :) ca sa zic asa ... bembe, aveai client da' n-ai ca sa ramana treaba oabla :P

 

Eu zic ca te agiti degeaba. Daca proiectoarele alea ar fi problema ta nu ti le iei si gata visionx sunt mult mai ieftine iar dpdv calitativ dau clasa oricarui alt produs de gen. Dar cred ca tu nu prea te incadrezi in target la aceasta mobra. Daca vrei sa inlocuiesti Tenerele cu ceva "similar" varianta "simpla" a lui F800GS as fi mult mai aproape si cand spun asta ma refer in primul rand la greutate. Daca o vrei ca o completare pt WRR si te gandesti la drumurile cu pasager cred ca 1200 e mai aproape de nevoile tale, nu de alta dar stiu ca-ti place sa tragi de gaz si ti-a si placut boxerul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe scurt: ce să-mi iau - un F650 GS pre-2008 sau unul post-2008?

 

Pe lung: am o dilemă. Am un buget de 4500 de euro cu care vreau să-mi iau un 650 GS. Am traversat Africa anul trecul cu același model din 2001, îmi place, acum vreau unul mai nou.

 

A nu se lua în seamă dacă zic diverse gherle, nu sunt un experimentat al motocicletelor, treaba cu Africa a fost o aventură de provocare și n-am murit din pur noroc.

 

Reluând: din câte m-am uitat la prețuri, la bugetul ăsta mă-ncadrez să-mi iau fie unul de dinainte de 2008, cu eventuale dotări, întreținut bine, kilometri mai puțini, fie, cu puțin efort, unul de după 2008, să-i zicem "modernul" 650 GS, dar cu kilometri mai mulți, eventual pe care să mai adaug chestii (scut, crash-bars, alte treburi)

 

Mie, de răsfăț prostesc, îmi plac ăstea noi de după 2008. Sunt mai tăioase, mai "așa-cumva". Dar e strict o chestie de aspect, de gust, în sfârșit. Dar aud că astea de după 2008 sunt un pic mai... sclifosite. Sunt mai electronice, mai urbane, mai de nemți pe care-i doare-n șpiț dacă îi lasă-n drum, că-i ia service-ul și îi taxează sute de euro să schimbe vreo mufă și le-o aduce înapoi acasă.

 

E adevărat? Să mă strofoc pentru unul de 2008 sau să-mi pun fițele-n cui și să-mi iau unu' sănătos de dinainte de 2008?

 

(Ca idee, nu îmi va mai trebui neapărat pentru ture gen Africa. Pentru ture mai europene, on și offroad, dar nu bivoleală de zeci de mii de kilometri prin războaie.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presupun din start ca vorbim de F650GS monocilindru (actual G650GS) si F650GS bicilindru.

Ca si altii de pe aici am avut F650GS pre 2008 (mai exact 2001) si acum am F650GS twin 2008.

Prima diferenta se simte la puterea mai mare cu 45%. Datele tehnice le poti compara dealtfel si singur. Intradevar, noul F pare mai robust, mai taios desi are aceeasi greutate. Vechiul F pare mai legat si mai simplu.

Eu dupa ce am testat noul F, acum 2 ani, dupa 1 saptamana il cumparasem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E adevărat? Să mă strofoc pentru unul de 2008 sau să-mi pun fițele-n cui și să-mi iau unu' sănătos de dinainte de 2008?

 

(Ca idee, nu îmi va mai trebui neapărat pentru ture gen Africa. Pentru ture mai europene, on și offroad, dar nu bivoleală de zeci de mii de kilometri prin războaie.)

 

Daca nu mai vrei "bivoleala" (pt care probabil un Dakar pana-n 2008 era ideal), merita clar mai mult un bicilindru. Este clar mai puternic (mai ales cuplu) si motorul clar mai rafinat in 2 cilindri. Daca nu gresesc, si o treapta in plus la cutie.

Eu am facut test anul trecut cu G650 Sertao (urmasul Dakar-ului) si am fost foarte dezamagit de vibratiile si "halul" in care mergea (desi era nou). Macar testul m-a facut sa renunt la ideea de a inchiria unul in viitoarea excursie Islanda ca mi-as strica bunatate de vacanta, voi cauta alta varianta.

 

Ca o paranteza, am testat tot atunci si noul F700GS care mi se pare excelent pentru clasa lui. Diferenta foarte mare la frane fata de 650 (bicilindru) odata cu introducerea celui de-al doilea disc pe fata.

 

Problema este ca nu cred ca te incadrezi deloc la buget pt. bicilindru ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Romania - vezi, probezi, cunosti omu.

Mobile.de - preturi mai mari, oamenii au incredere mai mare.

Italia - preturi mai mici, lumea mai speriata de italieni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, daca vrei sa iesi de pe asfalt si asta intamplandu-se eventual la mii de km de casa mergi pe monocilindru. Vechiul F650GS are roti cu spite si nu turnate ca noul bicilindru. Nu stiu de ce ti-e frica de Dakar, pt ca este motocicleta ideala pentru plecat la dracu'n praznic. Diferenta intre 19 si 21 pe fata, precum si suspensia mai lunga se simt atat in afara asfaltului cat si pe drumuri proaste. De asemenea mie mi-a placut mult parbrizul de Dakar [mentionez ca e vorba de cel de pana in 2004 versiunea 2.0 fiind o porcarie]. Daca crezi ca Dakarul e prea inalt pt tine afla ca eu am 1.69 si calaresc acum un F800GS; daca nu reuseam sa mi-l iau pe asta, urmatoarea optiune pe lista era un Dakar. Cum spuenam F650GS [eventual Dakar] este o mobra careia ii arunci pe ea niste crashbar-uri, bagaje la alegere si ai plecat. Consuma foarte putin, versiunea BMW a Rotax-ului este un "icon" al fiabilitatii. Bineinteles ca se pot aduce multe imbunatatiri, dar carei mobre nu-i poti aduce?

Sa nu ma intelegi gresit. Noul F650GS, cel bicilindru e o mobra foarte buna si ea, dar mai urbana fata de varianta bicilindru. Si sincer, de diferenta de bani intre cele doua ai benzina sa ajungi pana in Mongolia.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, daca vrei sa iesi de pe asfalt si asta intamplandu-se eventual la mii de km de casa mergi pe monocilindru. Vechiul F650GS are roti cu spite si nu turnate ca noul bicilindru. Nu stiu de ce ti-e frica de Dakar, pt ca este motocicleta ideala pentru plecat la dracu'n praznic. Diferenta intre 19 si 21 pe fata, precum si suspensia mai lunga se simt atat in afara asfaltului cat si pe drumuri proaste. De asemenea mie mi-a placut mult parbrizul de Dakar [mentionez ca e vorba de cel de pana in 2004 versiunea 2.0 fiind o porcarie]. Daca crezi ca Dakarul e prea inalt pt tine afla ca eu am 1.69 si calaresc acum un F800GS; daca nu reuseam sa mi-l iau pe asta, urmatoarea optiune pe lista era un Dakar. Cum spuenam F650GS [eventual Dakar] este o mobra careia ii arunci pe ea niste crashbar-uri, bagaje la alegere si ai plecat. Consuma foarte putin, versiunea BMW a Rotax-ului este un "icon" al fiabilitatii. Bineinteles ca se pot aduce multe imbunatatiri, dar carei mobre nu-i poti aduce?

Sa nu ma intelegi gresit. Noul F650GS, cel bicilindru e o mobra foarte buna si ea, dar mai urbana fata de varianta bicilindru. Si sincer, de diferenta de bani intre cele doua ai benzina sa ajungi pana in Mongolia.

doamne ce mi-a placut postul asta ,pt ca tot timpul imi spun ca nu am o mobra proasta(mie imi place enorm),ca cei mai multi colegi ,prieteni motociclisti asta imi spun,ca scutura ,ca nu are putere ,e slaba ,frane proaste,suspensia extraordinar de proasta etc .........dar eu cu atat mai mult o "iubesc".

 

si mai ales cand mai citesc cate un post pe unde a ajuns moto asta!!!!! ma bucur si mai tare ca o am ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te supara ca te intreb dar colegii tai motociclisti cu ce mobre fac comparatia ? In segmentul ei adica Enduro Touring [mobra pe care sa poti merge si cu pasager fara sa-i modifici subcadrul spate] monocilindru de 650 sau pe langa; tot ce spun colegii tai motociclisti este fix pe dos, ...mai putin partea cu suspensiile.

 

Scutura ..din cate monocilindre am calarit eu asta mi s-a parut ca vibreaza cel mai putin.

Nu are putere ... pai celelalte monocilindre in jur de 650 au max 48 de cai pe cand asta are 50 si o curba de cuplu foarte buna. [exista cateva expeptii KTM 690 si BMW Xchalenge imi vin acum in minte dar astea doua nu sunt chiar Enduro Touring si nu poti merge cu pasager si bagaje decat daca modifici subcadrul spate ]

E slaba ..adica in sensul ca e usoara ..pai da in afara de alea mentionate mai sus dar care nu-s chiar in acelasi segment e cam cea mai usoara [aici ar mai fi DR 650 dar ala nu are racire pe apa]

Frane proaste nu mi s-a parut si poate sa aiba optional ABS si asta din 2000 unii nici acu' nu au.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bineinteles ca fac comparatia cu ce au sub fund!!!........eu oricum cum am mai spus sant foarte multumit asa cum este ea si da am abs pe frane si e foarte eficient!

 

benzina sa fie ............si sa zica cine ce o vrea.

Editat de ow3x3xpr3ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai cutii laterale de la Konvoi, așa-i?

 

Băieții m-au dotat și pe mine. Rezistă la orice, mai puțin un tir, care mi-a spulberat-o pe aia de pe stânga, prin Angola.

(la minutul 1:38 o vezi dându-și ultima suflare).
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai cutii laterale de la Konvoi, așa-i?

 

Băieții m-au dotat și pe mine. Rezistă la orice, mai puțin un tir, care mi-a spulberat-o pe aia de pe stânga, prin Angola.

(la minutul 1:38 o vezi dându-și ultima suflare).

da asa este sant cele de la konvoi(modelele vechi ca le am de ceva timp),vai cat am mai asteptat dupa ele!

 

da ,rau de tot arata cutia aia! bine ca ai scapat nevatamat. cum te-ai descurcat doar cu 1 ? si felicitari pt. o asa excursie (putin spus) si curaj! :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Darius pe unde mai vrei sa pleci? Banuesc ca ai ceva in minte de iti cauti motor ...

 

Deocamdată nu vreau neapărat ceva aventuros (în afară de ture normale, prin Europa, chestii de ăstea).

 

 

 

da asa este sant cele de la konvoi(modelele vechi ca le am de ceva timp),vai cat am mai asteptat dupa ele!

 

da ,rau de tot arata cutia aia! bine ca ai scapat nevatamat. cum te-ai descurcat doar cu 1 ? si felicitari pt. o asa excursie (putin spus) si curaj! :10:

 

Când mi-a pleznit geanta stângă, eram deja în Angola. Mai aveam "doar" 3500 de kilometri. Aveam o desagă de aia mare, în care de obicei îmi puneam toate boarfele și echipamentul când le dădeam jos de pe motocicletă. Și am făcut eu o geantă laterală din desaga respectivă, ca să contrabalansez ce era-n geanta rămasă de pe dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un f800gs din 2011. Am observat de curand ca la discurile fata am un joc de vreo 1-2 mm. Unii zic ca e normal la modelul asta, altii spun ca trebuie schimbate. Voi ce ziceti? Mobra are 19000km facuti mai ales in regim de touring (70%) si restul forestiere soft enduro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dariusgroza

Eu mi-am gasit moto din italia, pe net.

Am contactat pe cineva (roman) care locuieste in Italia si care se ocupa cu asa ceva -achizitii si expeditii catre Ro.

La sugestia lor am cautat pe net, am ales si respectivul s-a dus si a vazut-o. Am discutat la telefon - eu acasa, el cu moto in fata - despre ce are sau nu are fata de fotografiile postate in anunt. Dupa aprobarea mea a cumparat-o si mi-a trimis-o in ro.

Nu am platit nici un ban inainte; am achitat tot (pretul moto, comision, transport) cand am ridicat moto din Bucuresti. Oameni seriosi.

Daca te intereseaza varianta, da-mi un PM si caut prin calculator datele de contact ale romanilor care m-au ajutat la treaba asta.

Fata de pretul agreat si platit vanzatorului, mi-au cerut un comision pentru serviciul de vizionare-cumparare- acte- transport acasa la ei plus transportul in Bucuresti. parca 250+50, 200 +100 sau 250+100.nu mai stiu exact.

 

Ref la optiunea inainte/dupa 2008, modelul "dupa" este net superior. alta generatie, alta putere.

Compara Dacia 1310 cu Logan. Tot Dacie este, dar mai altfel. Alt concept, alt proiect, alta putere.

Eu am avut F650GS2002 si acum am F650GS2009 twin.

Mai bine mai cauti un F650GS Twin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Anul trecut in toamna am avut un eveniment rutier [mi-a deschis unu usa in fata, noroc ca aveam max 15km/h]. In urma acestui eveniment mi s-a distrus definitiv partea fixa a parbrizului [Desierto3 de la Touratech] care si asa era lipit anterior si cam in atele. In fine dupa o balbaiala cu asiguratorul vinovatului, ASTRA care mi-a tras tzeapa de zile mari cu sprijinul CSA , m-am hotarat sa ma apuc de renovare.

 

Ca sa avem un punct de reper, atasez cateva poze. Prima, parbrizul lipit dar inca in stare de functionare : post-47250-0-12623300-1369762008_thumb.jpg si parbrizul tandari : post-47250-0-44713200-1369761952_thumb.jpg

 

Primul gand, este sa imi cumpar unul nou, evident nu tot parbrizul ci doar bucata sparta. Vb la AB prin care am cumparat parbrizul, care ma amana si ma aburesc niste luni de zile pana ma hotarasc sa-i sar si sa vb direct la Touratech, astia macar mi-au raspuns promt si mi-au spus ca bucata sparta ma costa 400 euro [vreau sa mentionez ca parbrizul nou a fost 500 si ca e compus din trei subansamble mari : cadrul metalic, partea fixa cea care s-a spart si partea mobila + diverse ]

Drept pt care am zis pas si am inceput sa caut pe forum unde am gasit mai multe referinte vis a vis de reparatori de carene, de la care am cerut niste cotatii de preturi si pana la urma m-am dus la unul dintre ei care nu a reusit sa mi-l repare. Eu doream sa fie reparat si apoi sa-l copieze in carbon sau fibra de sticla. Oricum baiatul de treaba mi-a dat niste contacte ale cuiva care se ocupa de fibra de carbon si care pana l-a urma mi-a si facut lucrarea.

L-am contactat omul mi-a spus ca nu poate sa-mi dea un pret fara sa vada piesa. Pe scurt mi-a placut omul [aici as vrea sa mentionez ca alti doi au fost exclusi din etapa mail sau telefon din cauza modului in care au pus problema sau pretului, paradoxal poate, dar un pret prea mic nu ajuta mereu in obtinerea unei lucrari]

Asa ca am ajuns la Catalin aka Gore care mi-a reparat parbrizul si mi-a luat mulaj ca sa-mi faca altul:

 

post-47250-0-81114500-1369762607_thumb.jpg post-47250-0-20835500-1369762614_thumb.jpg



Asa arata cu matrita pusa pe el : post-47250-0-72858700-1369762908_thumb.jpg

 

Si acum cateva poze cu produsul final :

 

post-47250-0-13859400-1369763009_thumb.jpg post-47250-0-17740500-1369763010_thumb.jpg post-47250-0-16296800-1369763011_thumb.jpg

 

Inca nu l-am montat intrucat nu am avut timp, dar voi reveni cu poze dupa montaj.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...