Jump to content
Sign in to follow this  
Marat

BMW F650/F700/F800GS/A

Recommended Posts

Ma bate gandul sa trec la categoria enduro touring , cred ca e mai frumos sa te dai cu diverse scule specializate de enduro , dar cum ajungi pana acolo? Apoi daca vrei sa faci o plimbare cu prietena ce faci iti iei GS 1200 sau varadero? (pt plimbare relaxata +bagaje)?

Intrebarea este cat din toate astea poate acoperi noul F800 GS de la BMW? Este intradevar un motor polivalent sau este struto-camila? Stiu si singur ca nu se poate compara in enduro cu adevaratii campioni , dar pana unde merge ?Cat de comoda este la drum lung ? Cum sta pasagerul?

Rugaminte mare este sa nu se laude motorul doar pt ca cineva a dat banii pe ea.

Toate bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma bate gandul sa trec la categoria enduro touring , cred ca e mai frumos sa te dai cu diverse scule specializate de enduro , dar cum ajungi pana acolo? Apoi daca vrei sa faci o plimbare cu prietena ce faci iti iei GS 1200 sau varadero? (pt plimbare relaxata +bagaje)?

Intrebarea este cat din toate astea poate acoperi noul F800 GS de la BMW? Este intradevar un motor polivalent sau este struto-camila? Stiu si singur ca nu se poate compara in enduro cu adevaratii campioni , dar pana unde merge ?Cat de comoda este la drum lung ? Cum sta pasagerul?

Rugaminte mare este sa nu se laude motorul doar pt ca cineva a dat banii pe ea.

Toate bune!

 

Nu m-am dat pe asa ceva, insa am vazut si studiat bine unul la intrunirea de la Bacau, de anul asta. Ce sa zic ? Este mai scund decat pare intr-o fotografie, pare destul de subtirel si nu prea iti vine sa ii dai kilogramele alea care sunt trecute in fisa tehnica. Apoi ... finisajele specifice marcii, adica de exceptie. motocicleta pare destul de supla dat fiind alta solutie a motorului.

Nu am reusit sa vorbesc cu proprietarul pentru ca ..... nu l-am gasit ! Porbabil era ocupat cu berea ! :rolleyes:

Un motor destul de fain dupa parerea mea care se preteaza destul de bine la ... motoaventura !

post-10224-1221735017_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legat de partea de enduro: motorul poate multe, depinde acum de apropitar ce stie/ce poate sa faca.

Legat de partea de touring: pasagerul nu va fi prea happy dupa 300 km, saua nu e foarte comoda

Legat de partea de 1200GS: cu sa aftermarket, nu ai treaba la drum lung, pasager, bagaje

Legat tot de partea de 1200GS - enduro: idem pct 1 :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu m-am dat pe asa ceva, insa am vazut si studiat bine unul la intrunirea de la Bacau, de anul asta. Ce sa zic ? Este mai scund decat pare intr-o fotografie, pare destul de subtirel si nu prea iti vine sa ii dai kilogramele alea care sunt trecute in fisa tehnica. Apoi ... finisajele specifice marcii, adica de exceptie. motocicleta pare destul de supla dat fiind alta solutie a motorului.

Nu am reusit sa vorbesc cu proprietarul pentru ca ..... nu l-am gasit ! Porbabil era ocupat cu berea ! :rolleyes:

Un motor destul de fain dupa parerea mea care se preteaza destul de bine la ... motoaventura !

 

 

Si asta vine din gura unui impatimit ktm :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

(exista deja topic special F800GS, cauta la enduro)

 

Eu recomand noul F650GS mai ales daca vrei sa mergi si cu pasager. Este mai comod, saua mai adapata pt confort decat cea enduro a lui 800.

F800GS este foarte inalt (atentie la asta) si este clar mai axat pe enduro in detrimentul confortului.

F650GS a castigat la grupa all-round la Alpen Masters, vezi UM septembrie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Si asta vine din gura unui impatimit ktm :rolleyes:

 

Eu, in primul rand sunt motociclist ! Partea cu ,,ce motocicleta detii" este in plan secund ! Conteaza sa fii in sa ..... chiar daca aceasta este de ..... Jawa !

Am mare respect pentru BMW si nu am contestat aceasta marca, cu toate ca nu am avut nici o data motocicleta BMW, insa sufletul meu tot spre portocala austriaca, inclina !

 

Pe la batranete, ma vad in saua unui BMW R1200R ! :cheers:

 

Revenind la subiect ... mobra in discutie mi se pare faina, daca o sa am ocazia o sa o testez, negresit !

Share this post


Link to post
Share on other sites

F800 GS 70%enduro - 30%turing

F1200GS 30%enduro - 70%turing

F1200GS ADV 50%enduro - 50%turing, Parerea mea :rolleyes:

Edited by bogdan_harea

Share this post


Link to post
Share on other sites
F800 GS 70%enduro - 30%turing

F1200GS 30%enduro - 70%turing

F1200GS ADV 50%enduro - 50%turing, Parerea mea :blink:

 

Parerea mea este ca nici una din cele trei de mai sus, nu au nici o treaba cu ... enduro ! Nu va mai osteniti cu procentele alea !

 

Despre enduro putem sa vorbim despre modelul G450X, ..... ca sa fim ,,in ton" cu BMW, altfel cele trei sunt doual-sport si atat !

 

Hai ca am atins un punct sensibil ! :grinbandit:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut motorul asta de cateva ori prin Bucuresti , sa fie oare unul singur si proprietarul sa nu fi auzit de motociclism.ro? Sau nimeni nu vrea sa ne spuna impresiile sale personale? Am incercat sa aranjez un test la BMW dar ei nu le au inmatriculate si deocamdata nu este posibil...mai astept.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F800 GS 70%enduro - 30%turing

F1200GS 30%enduro - 70%turing

F1200GS ADV 50%enduro - 50%turing, Parerea mea :grinbandit:

 

Uite si punctul meu de vedere, pastrand metodologia de comparatie, care este oricum discutabila:

F800 GS 70%enduro - 30%turing

R1200GS 60%enduro - 70%touring

R1200GS ADV 30%enduro - 70%touring,

Stu sa calculez, nu iti face probleme. Doar ca adv nu este in nici un caz mai enduro decat GS-ul simplu, ci dimpotriva. Este mai greu, are mai multe lucruri care se pot rupe (proiectoare, deflectoare, etc.), nu se vede bine peste parbriz s.a.

 

Sau nimeni nu vrea sa ne spuna impresiile sale personale?

Eu am facut test. In conditii reale de enduro (soft).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am vazut motorul asta de cateva ori prin Bucuresti , sa fie oare unul singur si proprietarul sa nu fi auzit de motociclism.ro? Sau nimeni nu vrea sa ne spuna impresiile sale personale? Am incercat sa aranjez un test la BMW dar ei nu le au inmatriculate si deocamdata nu este posibil...mai astept.

Nasol ca nu vor sa dea motorul macar o tura prin spatele show roomului , penibil ca nu-l inmatriculeaza...cand o sa inteleaga ca asa nu pot vinde...dar asa e in romanika, iei motor pe ghici si dup-aia vezi ca nu-ti place ceva si e greu sa-l dai...eu nu mai iau nimic pana nu testez...daca dai de proprietar si e dispus sa-si faca pomana..desi sa dai motor de 10.000 de euro la un test off-road cat de mic sau onroad mai lung nu prea cred ca vrea nimeni...macar sa spuna cum se simte el...vazusem pe un post ca a iesit cu el pe Valea Doftanei dar numai din povestirile altora de pe forum, el nu a zis nimic..ce sa zic...omul a riscat si tare sunt si eu curios daca a castigat.. :grinbandit: mai vedem, cred ca solutia e o excursie pana la Viena... :blink: eu am ratat o tura cu BMW-ul F800 GS cu care a venit un amic din Anglia in concediu(a plecat in Turcia si inapoi , apoi a plecat repede in Anglia), am vorbit numai la telefon, el mi-a zis ca e super, comod la drum lung (venise cu nevasta-sa) si cu viata adevarata, a zis ca nici nu se compara cu vapoarele celelalte din categoria enduro-touring si omul a facut enduro calumea la viata lui..dar nu s-a indurat sa-l bage in off road (mai are un DR 400). Asta e, mai asteptam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma intereseaza si pe mine f tare sa fac un drive test cu F800 gs. Daca mai aflati noutati despre cei de la BMW si despre posibilitati de testare tineti topicul in priza.

Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lasa mah omu'. Si-o fi dat si el seama ca asta e calea cea dreapta :goodposting:

 

oscilez intre KTM 990 adventure si mai noul BMW 800 gs. Au foarte multe asemanari (greutate, inaltime...ceea ce ma intereseaza mai mult), lant, injectie...ce e drept ktm-ul are vreo 15 cai in plus dar Bmw-ul are parca alta tinuta de drum ...de aia as vrea sa fac un test cu Bmw, ktm am mai vazut...

 

poate facem o discutie de diferentele si avantajele celor 2 modele care mie mi se par destul de asemanatoare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posesorii de motoare boxer care cred ca pot face mai mult decat un soft enduro sunt rugati sa se trezeasca.Namila ,desi e greoaie si nu asi incerca sa plec singur la endureala (ca daca e nevoie sa o ridic de jos nu ma tin salele ), nici sa o bag prin sleauri adanci ca sa nu raman suspendat , totusi e visul meu pentru cand voi face 50 de ani ca atunci voi ramane doar pe sosea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soft enduro, soft enduro... dar cu stil :agree: Daca stau sa ma gandesc, pana acum o singura data m-am bagat pe un traseu hard cu DRu' si, desi nu pot spune ca nu mi-a placut, nu e tocmai genul meu. Comparand cu masinile, Ru' este echivalentul batranului X5, in timp ce Fu' e un X3 pe doua roti. Si merg pe aceleasi tipuri de drumuri. Sunt SUM-uri, Sports Utility Motorbikes :goodposting: Dar nu cred ca ar fi cineva pe forumul asta care sa poata demonstra ca acolo unde a ajuns cu F800GS n-a putut ajunge cu R1200GS. Asta pentru ca niciunul dintre noi nu este Cyril Depres si pentru ca, in afara de putinii cativa care chiar se dau pe trasee hard core cu capre adecvate, mai mult de o forestiera cu multe pietre si ceva noroi mobrele noastre n-au vazut niciodata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da dar un f800 il ridici mai usor de pe jos

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Uite un fel de promo...nu stiu cat e de real dar arata bine si are si aspecte critice cateva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
da dar un f800 il ridici mai usor de pe jos

Uite cum arata cineva care isi da cu presupus-ul. Este exact pe dos. R-ul se ridica cel mai usor de jos, dintre toate motoarele de noroi, in afara caprelor. O persoana este intotdeauna de ajuns. Motivul: cilindrii creaza parghie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Uite cum arata cineva care isi da cu presupus-ul. Este exact pe dos. R-ul se ridica cel mai usor de jos, dintre toate motoarele de noroi, in afara caprelor. O persoana este intotdeauna de ajuns. Motivul: cilindrii creaza parghie.

 

Daaa...si marmota invelea ciocolata in staniol.

Ridica tu de jos ,singur ,o bestie echipata cu toate cele necesare unei excursii (doua sidebags,un topcase sau un ditamai sacul iar cireasa de pe tort,un tankcase) si asta daca ai cazut in noroi unde iti aluneca picioarele.Daca te-ai si lovit la unul din picioare acolo mori.

Daca ai fi citit cu atentie ai fi vazut ca exprimarea mea a fost "nu asi pleca singur cu bestia pe forestiere" decat pe trasee soft.

 

 

R-ul se ridica cel mai usor de jos, dintre toate motoarele de noroi, in afara caprelor.

vezi ca de contrazici singur si imi dai mie dreptate?Asta am zis si eu.F800 e si el capra si se ridica mai usor decat R (1200 ca exista mai multe R-uri)

 

Motivul: cilindrii creaza parghie.

Si cum faci? Te duci pe partea opusa si te catzeri pe cilindru? Nu sunt ironic ,sunt curios.Cine stie cand voi avea nevoie de informatia asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ridica tu de jos ,singur ,o bestie echipata cu toate cele necesare unei excursii (doua sidebags,un topcase sau un ditamai sacul iar cireasa de pe tort,un tankcase)

F800 e si el capra si se ridica mai usor decat R (1200 ca exista mai multe R-uri)

Am ridicat si cu sidecase. Este si mai usor, pentru ca ai si mai putin de ridicat de la sol - este mai aproape de verticala, cazuta fiind, decat daca nu ar avea sidecase. Tankbag-ul nu ma incurca deloc, deoarece nu imping de sa sau rezervor, ci ridic de ghidon. Tehnica invatata de la Raul (Rul).

Capra = max. 150kg. Vaca > 150kg, asa orientativ, ca sa bagam si lc4 la capre, desi nu se incadreaza foarte bine.

La ce folosesc cilindrii cand ridici fierul de jos? Parghie. Fizica clasa a 6-a. Doar asa, ca sa-ti dau un motiv sa continui sa contrazici desi nu stii nimic in acest subiect: vorbesc din experienta. Am tot ridicat si R-ul meu si F800 al lui Bogdan (DeltaX). Si F650 meu vechi. Si altele, cum se intampla cand mergi mult pe munte. Concluzia?...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am tot ridicat si R-ul meu si F800 al lui Bogdan (DeltaX). Si F650 meu vechi. Si altele, cum se intampla cand mergi mult pe munte. Concluzia?...

...concluzia e ca l-ai ridicat mai usor pe al tau decat F 800-le nu-i asa?Inainte sa ridici F800-le trebuia sa dai pasagerul jos :))

Oare de ce baietii aia doi din "Long way down" s-or fi bagat amandoi sa ridice motorul cazut al lui Ewan ? Daca era un F 800 cred ca venea si cameramanul :)

 

Concluzia e probabil ca R 1200 e mai bun pt offroad decat F 800.Si baietii de mai jos cred ca sunt de aceeasi parere.

 

post-16372-1222706349_thumb.jpg

 

Dar nu mi-ai zis cum faci parghie.Iei o ranga cu tine si o bagi sub cilindru cand cazi?Acuma sunt serios,chiar nu stiu cum e cu parghia si vreau sa aflu in caz ca la batranetze o sa-mi iau un R ca al tau.

Edited by Enduristul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va certati degeaba. Orice motor oricat de greu poate fi ridicat de jos daca cel ce ridica a invatat tehnica si nu are nevoie de cine stie ce forta. Evident daca a cazut in sant, cu rotile in sus, este mai greu, dar pe teren drept nu este nici o problema. Circula si un filmulet pe internet cu o americanca care in doi timpi si trei miscari ridica singura un Harley de peste 300 kg. Femeia avea cca.50 de ani si nu era culturista, mai degraba gospodina.

Edited by bogdan_harea

Share this post


Link to post
Share on other sites
Va certati degeaba.

nu ne certam

sunt divergente de opinii .E adevarat ca o singura persoana poate ridica un motor.Conteaza mult de unde il scoti si in ce pozitie se afla.De aceea m-am exprimat ca singur nu asi pleca pe noroaie cu un motor asa de greu.

Dar hai sa nu ne mai contrazicem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...