Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa se pare. Desi inca nu a fost nici un anunt oficial. Ma intreb care vor fi modificarile. Un rezervor mai mare probabil, scut, parbriz mai de doamne ajuta, handguard-uri, crashbar-uri, si probabil proiectoare ca sa pastreze traditia.

 

As fi vrut suspensii bune si jante excel.

 

A si s-ar putea sa creasca puterea cu motorul de 900 de la Nuda.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intreb care vor fi modificarile. Un rezervor mai mare probabil, scut, parbriz mai de doamne ajuta, handguard-uri, crashbar-uri, si probabil proiectoare ca sa pastreze traditia.

 

Pai inseamna ca ajunge la pret de R12GS?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O veste buna pentru cei care vor sa transforme F800GS intr-o mobra de adventure : http://advrider.com/forums/showthread.php?t=872418

 

Nu ca nu ar fi avut autonomie destul de mare, dar cateodata e confortabil sa stii ca ai benzina sa dai si la altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Destul de interesant pt. amatorii de gen, adica are cam de toate.

 

Din pacate accesoriile extra vin si cu 15kg in plus dar este scuzabil ca sunt vreo 7kg de la combustibil plus fiarele aferente necesare la o motocicleta ca asta.

Viteza maxima scade la 193km/h (desi nu stiu cu ii pasa la un ADV) iar consumul oficial creste cu 0,5L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare nu le-o fi trecut prin cap sa rezolve "din fabrica" protectia la filtrul ala de ulei?

 

Se rezolva "de la sine" cand pui scutul enduro... ca banuiesc ca oricine si-l va pune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se rezolva "de la sine" cand pui scutul enduro... ca banuiesc ca oricine si-l va pune.

 

am vazut dupa aia ca e accesoriu, ma rog vedeam mai util ala stoc pt f800 decat altele....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant.....pacat ca pretul la modelul de baza e cam 12.000...cu ceva accesorii ajungi repede la 14-15.000,....si atunci te pune pe ganduri :)



...oricum e bine ca a aparut si asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

este ca si cum ai judeca pretul lui F800GS... pt ca dupa parerea mea cei 1300 suplimentari pt Adv sunt justificati. Pe langa rezervor, primesti alt parbriz, saua mai confortabila, suporturile pt sidecases, crashbar... Sa nu uitam ca si ABS-ul este deja standard la orice BMW.

Apoi... ca s-o duci la 14-15000 inseamna sa-i pui tot: cutii metalice de top, ASC (+ mod enduro), scut enduro, computer de bord (inclusiv treapta de viteza), proiectoare LED, navigatie, manere incalzite, (eventual si ESA desi nu prea cred ca la Adv ar fi prea dorita) etc etc. Si tot nu ajungi f usor la 15k.

La majoritatea celorlalti producatori nu prea visezi la toate astea... cine iti mai da sansa sa ai toate astea gata montate/integrate frumos din fabica, sa nu fie nimic incropit? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu asta am vrut sa zic, ca nu e ok pretul cu plusurile astea fata de F800GS, e super ok, sa ai toate astea montate din fabrica....numai ca pretul se apropie de categoria "big adv"(R1200GS, 1190 ADV) si asta pe mine personal ma pune pe ganduri....

 

 

P.S. si la kg deja se apropie de "big adv"(mai ales acum ca si r1200gs-ul a devenit mai usor,mai manevrabil pe off)

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numai ca pretul se apropie de categoria "big adv"(R1200GS, 1190 ADV) si asta pe mine personal ma pune pe ganduri....

 

In primul rand, diferenta intre un 800GS si 1200GS nu este chiar ca "de la cer la Pamant", unii chiar apreciaza greutatea redusa, gabaritul mai mic, roata de 21" etc.

 

Apoi... am mai vazut greseala asta de a compara o motocicleta full-full echipata cu una mai mare "cheala" si nu cred ca este relevanta. Daca echipezi ECHIVALENT un 12GS Adv, o sa vezi ca bate usor spre 19.000 (fara ESA). Eu zic ca e ceva diferenta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

............ Daca echipezi ECHIVALENT un 12GS Adv, o sa vezi ca bate usor spre 19.000 (fara ESA). Eu zic ca e ceva diferenta...

 

complet ?..aproape de 20 000 , plecand de la pretul de baza redus cu 12% :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate e o greseala sa compari asa, DAR:

 

nu stiu, au adaugat numele de Adventure, dar avand in vedere ce s-a imbunatatit si ce optiuni(kg in plus,pret mai mare, parbriz mai mare , saua mai confortabila,ASC,ESA etc) se apropie mai mult de vacile mari, asa mai bine ii spuneau F800GS Touring.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum nu vreau sa fiu carcotas, dar daca nu au modificat ceva si la suspensii, atunci tot degeaba.

Cred ca nu am vazut furca care sa lucreze mai prost ca asta, de cand s-au inventat motoarele. Parca vin din epoca de piatra.

Cateodata parca sunt nebuni astia de la BMW, fac o groaza de ESP-uri, ESA-uri, ABS-uri si alte briz-briz-uri din astea, dar cand e vorba de comportament off, parca i-si baga picioarele. Cand asta ar fii primul lucru la care trebuie sa se gandeasca.

Poate e si asta o strategie, ca ulterior sa dai cateva alte mii pe suspensii.

 

Si se mai cheama si "Adventure". Adventure unde? Pe strada? Marketingul asta ... :eek:

 

Pacat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum nu vreau sa fiu carcotas, dar daca nu au modificat ceva si la suspensii, atunci tot degeaba.

Cred ca nu am vazut furca care sa lucreze mai prost ca asta, de cand s-au inventat motoarele. Parca vin din epoca de piatra.

Cateodata parca sunt nebuni astia de la BMW, fac o groaza de ESP-uri, ESA-uri, ABS-uri si alte briz-briz-uri din astea, dar cand e vorba de comportament off, parca i-si baga picioarele. Cand asta ar fii primul lucru la care trebuie sa se gandeasca.

Poate e si asta o strategie, ca ulterior sa dai cateva alte mii pe suspensii.

 

Si se mai cheama si "Adventure". Adventure unde? Pe strada? Marketingul asta ... :eek:

 

Pacat!

 

 

Poti sa fii carcotas. Nu au facut nimc la suspensii. Shame on you BMW.

La partea cu: " nu am vazut furca sa lucreze mai prost", exagerezi un pic [dar nu mult], daca vrei iti pot spune eu catva furci, dar nu in public ca imi sar fanii in cap; si nu vorbesc aici de pseudo Adventure bikes de gen Crossdresser, Versys sau V-Strom, ci de mobre care fac parte de adevaratelea din segmentul asta.

Doar 2 chestii are mobra asta noua interesante :

1 Rezervorul mai mare [deja exista solutie]

2 Parbriz si la asta exista solutii si chiar mai bune.

 

Kg in plus mi se par nejustificate, la fel si modificarea frontala. A si sa nu uit pretul. OMFG am citit pe undeva pe ADV ca proiectoarele alea care apar in poze, costa aprox 1300 nu mai stiu daca USD sau Euro dar nici nu mai conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A si sa nu uit pretul. OMFG am citit pe undeva pe ADV ca proiectoarele alea care apar in poze, costa aprox 1300 nu mai stiu daca USD sau Euro dar nici nu mai conteaza.

Sunt exact proiectoarele LED care se pot monta si pe 12GS sau K1600 si costa sub 600€ kit-ul complet inclusiv montaj. Si fac toti banii!

Multi vorbesc ca sa se auda, inclusiv pe ADV.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt exact proiectoarele LED care se pot monta si pe 12GS sau K1600 si costa sub 600€ kit-ul complet inclusiv montaj. Si fac toti banii!

Multi vorbesc ca sa se auda, inclusiv pe ADV.

 

sa-mi bag si sa-mi tot scot de 600E :) ca sa zic asa ... bembe, aveai client da' n-ai ca sa ramana treaba oabla :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-mi bag si sa-mi tot scot de 600E :) ca sa zic asa ... bembe, aveai client da' n-ai ca sa ramana treaba oabla :P

 

Eu zic ca te agiti degeaba. Daca proiectoarele alea ar fi problema ta nu ti le iei si gata visionx sunt mult mai ieftine iar dpdv calitativ dau clasa oricarui alt produs de gen. Dar cred ca tu nu prea te incadrezi in target la aceasta mobra. Daca vrei sa inlocuiesti Tenerele cu ceva "similar" varianta "simpla" a lui F800GS as fi mult mai aproape si cand spun asta ma refer in primul rand la greutate. Daca o vrei ca o completare pt WRR si te gandesti la drumurile cu pasager cred ca 1200 e mai aproape de nevoile tale, nu de alta dar stiu ca-ti place sa tragi de gaz si ti-a si placut boxerul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe scurt: ce să-mi iau - un F650 GS pre-2008 sau unul post-2008?

 

Pe lung: am o dilemă. Am un buget de 4500 de euro cu care vreau să-mi iau un 650 GS. Am traversat Africa anul trecul cu același model din 2001, îmi place, acum vreau unul mai nou.

 

A nu se lua în seamă dacă zic diverse gherle, nu sunt un experimentat al motocicletelor, treaba cu Africa a fost o aventură de provocare și n-am murit din pur noroc.

 

Reluând: din câte m-am uitat la prețuri, la bugetul ăsta mă-ncadrez să-mi iau fie unul de dinainte de 2008, cu eventuale dotări, întreținut bine, kilometri mai puțini, fie, cu puțin efort, unul de după 2008, să-i zicem "modernul" 650 GS, dar cu kilometri mai mulți, eventual pe care să mai adaug chestii (scut, crash-bars, alte treburi)

 

Mie, de răsfăț prostesc, îmi plac ăstea noi de după 2008. Sunt mai tăioase, mai "așa-cumva". Dar e strict o chestie de aspect, de gust, în sfârșit. Dar aud că astea de după 2008 sunt un pic mai... sclifosite. Sunt mai electronice, mai urbane, mai de nemți pe care-i doare-n șpiț dacă îi lasă-n drum, că-i ia service-ul și îi taxează sute de euro să schimbe vreo mufă și le-o aduce înapoi acasă.

 

E adevărat? Să mă strofoc pentru unul de 2008 sau să-mi pun fițele-n cui și să-mi iau unu' sănătos de dinainte de 2008?

 

(Ca idee, nu îmi va mai trebui neapărat pentru ture gen Africa. Pentru ture mai europene, on și offroad, dar nu bivoleală de zeci de mii de kilometri prin războaie.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...