plescoi rulz Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Pentru cine gaseste F800GS nu prea confortabil sau chiar inaccesibil din cauza inaltimii motocicletei, Touratech ofera chitul de coborare cu 5 cm, format din suspensie spate si arcuri progresive fata. Costa cca 680€. Apoi se mai poate adauga saua joasa (minus 2cm, 339€) si se castiga in total 7cm. Mi-am pus eu chitul de coborare la F, e 255 euro la Hyperpro. Montajul te mai costa vreo 300 ron. Pentru persoane mici de statura (1,70) e fantastic, e acelasi F mult mai manevrabil, isi coboara si centrul de greutate, e mai 'aplecabil' pe curbe. Intr-devar cand te uiti la motor acum pare mai mic/coborat, dar te obisnuiesti cu privelistea...si apropos cricul lateralramane un pic lung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Deci hyperpro schimba doar arcurile in timp ce touratech vrea bani pe suspensii noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 http://bmw-camp.myforum.ro/-vp149.html#149 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/bike/enduro/2012/f700gs/f700gs_overview.html F700GS ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 F700GS ??? E dragut Dar nu stiu de ce le place lor sa lase filtrul de ulei neprotejat Doar ca sa faca si Wunderlich / Touratech niste bani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 E dragut Dar nu stiu de ce le place lor sa lase filtrul de ulei neprotejat Doar ca sa faca si Wunderlich / Touratech niste bani? Pentru ca: 1. exista optiune din fabrica ce rezolva problema 1bis. optiunea este optiune, deci aduce bani 2. este o motocicleta destinata drumurilor 2bis. pe strada nu prea ai probleme, chiar daca e filtrul la vedere Eu observ o alta problema. Pret cu TVA = ~11000 euro. Echivalentul Honda (care ii cam este superior BMWului) e 7000 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 unde e pretu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 unde e pretu? 10600 era pretul la F650GS anul trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 11.998 cu TVA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 (editat) 11.998 cu TVA Ala e F800GS. Vorbeam de F650GS-2, versiunea "stradala", cu jenti de aliaj, un singur disc si "doar" ~60cp. Am cerut o oferta asta iarna pentru un F650GS si pretul era de 10590 euro TVA inclus (dotari: ABS, grip-uri si cric central - parca mai erau si altele "incluse"), care includea motocicleta gata de drum, cu talon (sau numai carte? nu stiu exact ce iti da la inceput), cu numere rosii deja pe ea. Oricine e incantat de ideea de F650GS-2 sau F700GS (exclus fani adventure/F800GS): va recomand sa va uitati cu minte deschisa la NC700X de la Honda - e o motocicleta net superioara din punctul meu de vedere. Editat Iulie 2, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 E tentant NC700x-ul (mai ales ca pendulez intre f800 si altceva) dar nu prea vad cum s-ar putea descurca unde nu mai e asfalt/suprafata plana solida. Cam chinuite rotile alea (desi m-as distra putin pe transmisia semi auto ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 2, 2012 Share Postat Iulie 2, 2012 (editat) Pentru ca: 1. exista optiune din fabrica ce rezolva problema 1bis. optiunea este optiune, deci aduce bani 2. este o motocicleta destinata drumurilor 2bis. pe strada nu prea ai probleme, chiar daca e filtrul la vedere Eu observ o alta problema. Pret cu TVA = ~11000 euro. Echivalentul Honda (care ii cam este superior BMWului) e 7000 euro. Care e minunatia aia de echivalent Honda? Te referi cumva la NC700x? Daca da iti spun eu cateva deosebiri de principiu. F 650 gs bi are 71 de cai, are 19 pe fata si are si ceva cursa la suspensie si 178 kg. La Honda aia sincer nu stiu greutatea (nu am gasit.o pe nicaieri) dar mi s.a parut grea la salon mai ales ca este destinata incepatorilor sau asa o lauda nenea de acolo; cursele suspensiilor mai nou sunt un subiect tabu la Honda iar in rest deja nu mai vad nici o echivalenta ....dar poate te referi la alta mobra. Editat Iulie 2, 2012 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 (editat) Ma refer la NC700X. Compar cu F650GS/F700GS si nu cu F800GS. Dupa cum am mentionat, pasionatii de adventure nu au ce cauta in aceasta discutie. 90% din oameni merg 95% din timp pe asfalt, asa ca acolo e relevanta comparatia. Roata fata - Honda 17, BMW 19. Oricum niciuna din ele nu e destinata off-ului. Aici e unicul avantaj la BMW. Greutate - BMW are vreo 200kg fara optiuni (numai ABS e aproape 5kg), Honda are 214 cu tot ce se poate pe ea (ABS DCT daca nu ma insel) / greutati cu rezervor plin gata de drum Centru de greutate - mult mai jos la Honda; diferenta intre NC700X si F650GS-2 ca intre R1100GS si TDM. Putere - avantaj BMW pe hartie; cuplul conteaza si ala e cam tot acolo Si inca o chestie care pentru multi nu inseamna nimic insa pentru mine este extrem de importanta: compartiment de depozitare, independent de topcase sau cutii laterale. Doar nu o sa ma car la fiecare plimbare cu tankbag (usor de furat de pe motor), tailbag (la fel de usor de furat) sau topcase (topcase la un motor = cel mai inestetic lucru din lume; exceptie la touring cu pasager - acolo da bine ). Nu as avea de gand oricum sa fac touring nici cu NC700 nici cu F650/700 si de aici pleaca parerea mea cum ca NC700X este superior F650/700-lui. Iar diferenta de pret incheie discutia pentru mine. Daca ar fi comparabile as intelege. Editat Iulie 3, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Putere maxima 71 cp / 7000 rpm 52 cp / 6250 rpm Cuplu Maxim 75 Nm / 4500 rpm 62 Nm / 4750 rpm Greutate la gol 179 Kg 200 Kg Cursa suspensie fata 180 mm 153.5 mm Cursa suspensie spate 170 mm 150 mm Anvelopa fata 110/80 - 19 59H 120/70 ZR17 (58W) Anvelopa spate 140/80 - 17 69H 160/60 ZR17 (69W) Raport CP/Kg 0,39 0,26 pentru mai multe comparatii aruncati un ochi aici: http://www.motoflash.ro/moto/compare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Switch, tu vrei hondita doar pentru ca are "portcasca" recunoaste. In rest, din hartie, cam toate cifrele BMW-ului bat Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 (editat) Switch, tu vrei hondita doar pentru ca are "portcasca" recunoaste. In rest, din hartie, cam toate cifrele BMW-ului bat Honda. Conteaza foarte mult curbele de cuplu si putere. BMWul e liniar si lenes. NC700-le... (recunosc, am mers doar cu S) mi s-a parut mai intepat, cel putin fara sa il turez (daca stateam pe la 6000 cu turatia probabil observam opusul - rar patesc asta). Iar eu fac comparatia asta cu F800GS care teoretic e mai "suparat" decat 650/700. Si la curbe... manevre pe loc... Honda all the way. Mi-aduce aminte de mutatul unui CBR de 125 prin parcare. Pentru un 20cp in plus la ultima treime a turometrului unde ajung 5% din timp, pentru o roata de 19" de care am nevoie 5% din timp (de fapt 1%; 5% daca era de 21)... nu inteleg de ce sa platesc 33% in plus. Poseta de la Honda e bonus Raman la ideea mea: F800GS >>> NC700X > F650GS-2/F700GS. As indrazni sa o spun la modul: F800 > Tiger XC > Tiger > NC700 > F650-2/700. BMW inchide si deschide Editat Iulie 3, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Conteaza foarte mult curbele de cuplu si putere. BMWul e liniar si lenes. NC700-le... (recunosc, am mers doar cu S) mi s-a parut mai intepat, cel putin fara sa il turez (daca stateam pe la 6000 cu turatia probabil observam opusul - rar patesc asta). Iar eu fac comparatia asta cu F800GS care teoretic e mai "suparat" decat 650/700. Si la curbe... manevre pe loc... Honda all the way. Mi-aduce aminte de mutatul unui CBR de 125 prin parcare. Pentru un 20cp in plus la ultima treime a turometrului unde ajung 5% din timp, pentru o roata de 19" de care am nevoie 5% din timp (de fapt 1%; 5% daca era de 21)... nu inteleg de ce sa platesc 33% in plus. Poseta de la Honda e bonus Raman la ideea mea: F800GS >>> NC700X > F650GS-2/F700GS. As indrazni sa o spun la modul: F800 > Tiger XC > Tiger > NC700 > F650-2/700. BMW inchide si deschide Nu am mers cu F650GS bi insa faptul ca are acelasi motor ca si 800-le insa mai putini cai imi spune clar ca are cuplu mai bun. Iar la 800-le meu nu ma pot plange de cuplu. De fapt chiar am fost placut impresionat in acest concediu in care am fost plecat intr-un grup de 4 mobre eu fiind singurul cu pasager si bagajele aferente si nu numai ca am tinut pasul dar pe serpentine unde apare si diferenta de nivel am mers in "siajul" unui 1200 iar celelalte 2 mobre au ramas constant in urma. Nu dau modelul sa nu sara proprietarii in sus. Amicul cu 1200 nu mergea in mare forja asta e evident din faptul ca m-am putut tine dupa el si cu toate astea totusi celelalte 2 mobre ... nu . Pt donmul Harea direct mobra mea a avut cel mai mic consum in mod constant [la fiecare alimentare] cu toate ca nu era mobra cu cea mai mica cilindree. De fapt celelalte 2 aveau cilindree mai mica. Dar am divagat rau. Concluzie . La F800-le pe care il detin nu ma pot plange de cuplu. Iar 650-ul bi conform legilor fizicii are cuplu mai bun. Poate ne mai indulcesti tu cu niste date tehnice de la Hondita aia . Vezi ca a postat Nael mai sus datele de la 650-ul lui bi vezi daca poti sa pui aceleasi date sa vedem care cum sunt echivalente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 datele sunt comparative de la 650bi si nc700x Honda aia o vad mai aproape de sv sau versys Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 (editat) datele sunt comparative de la 650bi si nc700x Honda aia o vad mai aproape de sv sau versys Cum spuneam intr-un post anterior nu am gasit nici un fel de date despre cursa suspensiilor. Nici la asta nici la Crossdreser. Si da suspensia conteaza nu nu mai la enduro ca nu mergem pe autostrazile nemtilor. Si sa nu ne lasam pacaliti de motocicleta care este "advertizata" cu un consum mic de combustibil ..intai sa vedem...ca Honda nu prea are cu ce se lauda la acest capitol pe segmentul asta pe care suntem cel putin. Editat Iulie 3, 2012 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 (editat) Mai oameni buni, F800GS e enduro/adventure. F650GS-2 e allrounder. E o alta mancare de peste. F650GS-2 e comparabil si cu Versys, da. La fel si hondacu nou. In fine. Ce-mi trebe bartai suspensiile la allrounder? Pe drum (DRUM, adica asfalt, nu offroad) prost nu ai nevoie de cursa de 200mm ca sa iti fie bine. 150mm (sau 160mm?) pentru suspensii stradale (in off iti iei f800gs sau ktm) e mai mult decat rezonabil chair si pentru Romania. Sa speram ca o sa vanda Honda 100 motoare anul asta (de cam 33-50 de ori mai multe decat in prezent ) si o sa avem placerea sa facem test-drive-uri cu NC700S/X. Dincolo de asta, la BMW test drive oricand. Si atunci opinii... Editat Iulie 3, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Mai oameni buni, F800GS e enduro/adventure. F650GS-2 e allrounder. E o alta mancare de peste. F650GS-2 e comparabil si cu Versys, da. La fel si hondacu nou. In fine. Ce-mi trebe bartai suspensiile la allrounder? Pe drum (DRUM, adica asfalt, nu offroad) prost nu ai nevoie de cursa de 200mm ca sa iti fie bine. 150mm (sau 160mm?) pentru suspensii stradale (in off iti iei f800gs sau ktm) e mai mult decat rezonabil chair si pentru Romania. Sa speram ca o sa vanda Honda 100 motoare anul asta (de cam 33-50 de ori mai multe decat in prezent ) si o sa avem placerea sa facem test-drive-uri cu NC700S/X. Dincolo de asta, la BMW test drive oricand. Si atunci opinii... Nu stiu dc tot aduci vorba despre 800 . Cand am vb despre suspensii era vb despre suspensiile lui 650 gs bi ca sa nu existe loc de eroare. care sunt cat a zis Nael ca sunt gasesti date tehnice tot pe site-urile BMW. La Honda gasesti pauza asta iti spuneam. Le tin secrete si ca orice aspect tehnic tinut secret creaza intrebari . La fel au facut si cu Crosstourerul . Tot ce se spunea despre suspensie era diametrul furcii si nici ala nuera de doamne ajuta. Si daca ai impresia ca nu iti trebuie suspensii pe asfalt mergi pe un super sport ca are aprox 2 ~5 cm suspensie sa vezi cum iti schimbi parerea. Am avut 650-ul mono si stiu ca suspensia aluia era cam la limita . Pe scurt as fi dorit-o mai mare si nu pentru off..pentru asfalt. 19 respectiv 17 cm nu mi se par niste curse mari . Cam atat are si 1200 GS care in pofida parerii multora nu e pt offroad cam tot pe acolo e si Yamaha ST 1200. Sunt allaroundere toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 (editat) Simt nevoia sa reamintesc de F800 pentru ca mai apare in argumente ici colo. Si pentru ca se marsaza pe cursa suspensiilor si pe dimensiunea rotilor. Astea conteaza foarte mult la adventure. Mai putin la un allrounder care teoretic merge pe strada, nu pe camp. In plus, informatii legate de suspensii sunt publice la Honda pe site. Probabil pana la lansare au pastrat "tacerea": SUSPENSION Type Front: 41mm telescopic fork, 153.5mm travel Rear: Monoshock damper, Pro-Link swingarm (obs - amortizare progresiva), 150mm travel In principiu e vorba de cursa de 150mm. Cu 3cm mai putin ca la BMW (din amintiri - scrie mai sus ca a postat cineva comparatia directa). Stradal e indeajuns. Cu versys poti merge pe forestier si nu e incomod. Poti sari borduri si nu e incomod. Si are 15cm cu 13.5cm parca. Nu, 15 cu 15 mi se pare perfect logic si suficient pentru o motocicleta cu roti de 17-17. Stradala adica. Allrounder. Are niste suspensii extraordinar de "lungi" pentru o vitezana (care are, dupa cum s-a amintit anterior, vreo catva cm de cursa doar). Editat Iulie 3, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Eu am o pb cu puterea aia care mi se pare mica, asa cum mi se pare acuma si puterea lui G650GS (comparativ cu 658) mai ales pentru o motocicleta de strada In alta ordine de idei, daca gasesc sa vind F650GS am de gand sa mai pun un ban langa sa imi iau un F800GS (acum 5-6 cand aveam r1100 si mi-a zis un mos ca nu o sa mai imi iau decat BMW credeam ca bate campii, dar inca nu am gasit ceva mai interesant) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 (editat) BMW face schimbari in gama F650/800 GS. F650 devine F700GS; marea schimbare va fi introducerea celui de-al doilea disc de frana pe fata. La F800GS se va putea comanda din fabrica, ca si la 1200GS, varianta mai joasa. Se pare ca, pe langa ceva modificari estetice, stop fumuriu cu LED etc, ambele vor avea in standard ABS (cu 2 canale). In plus, optional, se vor putea comanda ESA si ASC. Poze aici. Editat Iulie 5, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 BMW face schimbari in gama F650/800 GS. F650 devine F700GS; marea schimbare va fi introducerea celui de-al doilea disc de frana pe fata. La F800GS se va putea comanda din fabrica, ca si la 1200GS, varianta mai joasa. Se pare ca, pe langa ceva modificari estetice, stop fumuriu cu LED etc, ambele vor avea in standard ABS (cu 2 canale). In plus, optional, se vor putea comanda ESA si ASC. Poze aici. Dar niste suspensii din secolul asta macar pt F800 nu pun si ei macar optional. Si nu imi sariti in cap ca ESA face si drege, ca e doar pt asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.