Sari la conținut

Ural Sau Nipru


lil debul
 Share

Postări Recomandate

Ce ma sfatuiti sa-mi iau, nipru sau ural???

Referitor la consum, piese, fiabilitate care e fratilor mai bun, ca m-am zapacit de tot. Vreau unul din cele doua si fiecare zice altceva, din ce am vorbit eu cu lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa iti dau eu o parere impartiala, dat fiind ca nu am avut nici Ural nici Nipru: ia-ti URAL.

 

E mai fiabil, e mai bine facut, mai cu grija oarecum decat Nipru, exista reprezentanta in Romania, deci gasesti chiar si piese noi, si daca nu-ti bati joc de el e o motocicleta reusita (la nivelul anilor '60) si te va tine destul de bine.

 

Succes!

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea am vazut ural de vanzare... mai mult nipru. De unde concluzia ca ural ar fi mai rar pe la noi... acum intrebarea: asta inseamna ca e mai scump ural ca nipru?

239377[/snapback]

 

In general e un pic mai scump uralul, dar ofera alta calitate. Diferenta nu e uriasa, tot o comunista e pana la urma, dar pastreaza mai multe de la motocicleta germana dupa care a fost copiata. Si din cate stiu si la ural modelele mai noi sunt de 650. Gresesc?

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ural

taman am avut accident si m-am dus la asigurari cu devizu de la reprezentanta (preturi de piese originale) si au inceput sa se sperie

239453[/snapback]

 

E important de spus ca la Ural SE POATE aduce catre societatea de asigurari un deviz cu valoarea pieselor. La un Ij de exemplu nu se poa'!

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ural

taman am avut accident si m-am dus la asigurari cu devizu de la reprezentanta (preturi de piese originale) si au inceput sa se sperie

239453[/snapback]

 

se pare ca unii au inteles gresit cu ca mi s-a luat pielea de pe mine pt reparatii :eek:

 

oamenii de la Ural Moto SRL m-au ajutat cu devizu pentru asigurari astfel incat sa fie cat mai bine pt toata lumea, sa pot recupera cat mai multi bani de la asigurari.

in rest sunt super OK si se pare ca sunt una din firmele care implica sa ajute motociclistii (cu atat mai mult daca au URAL :P )

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste
Ce ma sfatuiti sa-mi iau, nipru sau ural???

Referitor la consum, piese, fiabilitate care e fratilor mai bun, ca m-am zapacit de tot. Vreau unul din cele doua si fiecare zice altceva, din ce am vorbit eu cu lumea.

239057[/snapback]

 

Eu zic Ural, si asta pentru ca e mult mai fiabil decat un DNEPR, arata mai bine, ai cativa caluti in plus si gasesti piese NOI facute chiar de fabrica Ural si nu de te miri ce cooperative de prin Ucraina ca in cazul Niprului. Asta daca vrei sa-l pastrezi in forma originala. Pentru operatiunea de "choperire" insa iti recomand un Nipru :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E important de spus ca la Ural SE POATE aduce catre societatea de asigurari un deviz cu valoarea pieselor. La un Ij de exemplu nu se poa'!

 

Ry.

239463[/snapback]

 

hmm... oricum nu cred ca te gandeshti mult la cum o sa-tzi scotzi banii pt motor dupa accident in momentul in care il cumperi :lol: . parerea mea :) .

 

io nu vreau accident cu ijul meu... si serios ca repararea planetei ar fi o prblema secundara in acel moment.

 

exista diferentze intre nipra si ural. ar trebui sa intrebi un om de pe forum care le are pe amandoua (Aleko): nipra solo si ural cu atash. el e omul cu care ar trebui sa vorbeshti pt dilema ta. peste o saptamana cand revine din grecia :ok: . gata cu publicitatea mascata.

 

din ce shtiu io uralu nu are probleme cu ungerea pt ca spre deosebire de nipra care are doar ungere prin presiune uralul are si ungere prin barbotaj. mai putzine shanse de a-l cala :P .

 

parerea mea,

 

m :eek: :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar ca uralul are mai multe avantaje ( piese noi, calitate, finisaje ) si desi ma cam sperie consumul cumpar ural pina la urma. Chiar daca e un pic mai scump investitia se amortizeaza in timp , nu te mai dispera reparatiile par examplu si nu dai tone de bani pe piese zilnic.

Ma gindeam sa-l cioparesc , dar a inceput sa-mi placa forma clasica de motor german si cum sint si nazi e la fix.

 

Stie cineva ceva metode si reglaje pt. CONSUM REDUS , sau sint eu redus ca pun intrebarea asta referitor la un ural si cu atas agatat de el???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva ceva metode si reglaje pt. CONSUM REDUS , sau sint eu redus ca pun intrebarea asta referitor la un ural si cu atas agatat de el???

239679[/snapback]

 

 

:P Daca te gandesti sa cumperi unul folosit.. Nu are rost sa te uiti la consum.. :) O sa bagi o gramada de bani la inceput pana il pui la punct (de la 100-200 Eur pana la ....5-600...) in cazul daca vrei sa circuli ....

Daca esti scartan atunci cumpara un motor cu consum mic ex trotineta cu pedale care consuma cica 2%.....

 

:eek: Nu se poate sa ai motor mare si consum mic !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste
E clar ca uralul are mai multe avantaje ( piese noi, calitate, finisaje ) si desi ma cam sperie consumul cumpar ural pina la urma. Chiar daca e un pic mai scump investitia se amortizeaza in timp , nu te mai dispera reparatiile par examplu si nu dai tone de bani pe piese zilnic.

Ma gindeam sa-l cioparesc , dar a inceput sa-mi placa forma clasica de motor german si cum sint si nazi e la fix.

 

Stie cineva ceva metode si reglaje pt. CONSUM REDUS , sau sint eu redus ca pun intrebarea asta referitor la un ural si cu atas agatat de el???

239679[/snapback]

 

Modelul nou are carburatoare KEIHIN si consuma 6/100 solo si 6,5/100 cu atas, da pentru detalii de felu asta intreaba-i pe baietii de la reprezentanta, sunt de gasca si or sa-ti rasunda; dar cum zicea Arpi'- e motor mare si exceptand alternatorul DENSO si Keihin-urile nu-i foarte diferit de BMW-ul de acum 50 si ceva de ani asa ca ... e normal sa-ti ia 6/100

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am auzit povesti horror referitoare la consumuri de 10 la 100 , si la ce preturi ajunge benzina e clar ca si eu ma transform intr-un Hagi Tudose. Ideea e ca il iau sa ma duc si la munca cu el , si in alte parti , si daca se pot face diverse mantocareli si reglaje , de ce sa nu le fac??? Banii ramasi mai bine ii beau cu voi.

 

Referitor la trotinete si alte mijloace de deplasare , daca o mai tine asa , multa lume o sa treaca la categoria chitrosi, plus ca eu am fost mereu pasionat de ideei noi pt. reducerea consumului , nu sint genul care isi ia motor de 1200 cc sau mai mult pt. ca merg incetisor si sincer , ma gindesc si la POLUARE.

 

Bagati tare cu caterinca pe tema asta , dar nu uitati sa ziceti ceva si de posibilitatea scaderii consumului , sa-mi fie si mie de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

Uralul sau Niprul clar nu sunt motoare de folosit zilnic sau de mers cu ele la serviciu. Pentru mersul in oras se foloseste scouterul (cel putin asa cred eu). Cat despre reducerea consumului prin diverse metode->motorul nu va mai functiona normal si dupa o perioada de "chin" incpe surubareala si banii economisiti din benzina merg pe piese si reparatii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai fratilor , e clar ca nu o sa consume - 10 la 100, si nici nu vreau sa incerc lucruri de nemaivazut , ca nu ma tine , ziceam ca poate se poate face ceva de bun simt. Si cu uralu de ce sa nu merg la munca, ca am mai mers cu nipru si nu am avut probleme??? Am brandul necesar sa il tin sa nu cada peste mine si bani de mai multe motoare nu am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura asemanare dintre Ural si Nipru este capacitatea cilindrica. In rest sint cit se poate de deosebite. Uralul e facut in Siberia, Niprul in Ucraina (pe-aproape). Apoi difera la cilindri, la chiulase, la cutia de viteze (desi cred ca merg de la una la alta), Niprul are arbore/cuzineti iar Uralul ambielaj....

Una peste alta, doar niste suuburi si piulite se potrivesc de la unul la altul.

Eu as lua Nipru, al meu (l-am vindut anul trecut) are acum vreo 30.000 km la bord, consum de ulei zero, presiune ulei peste 4 atm. (la manometru). Piese se gasesc, si daca-l intretii cum trebuie+exploatare normala, atunci tine fara probleme. Daca iesi cu el la arat, o sa te miri ca se strica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...