smok3 Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Sa imi fie cu iertare de la fanii Suzuki , dar e pur o chestiune de gust ... iar dupa parerea mea .. este absolut hidoasa ... putine biciclete de 1000 sa arate asa urat .. de fapt doar Onda DN1 e la fel de urata ! gusturile sunt impratite la fel ca la orice alta motoreta ,parerea mea este ca are foarte mult aproape identic cu K8 de 750 in afara de ce 2 tobe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Este la fel de grea si teoretic are cam aceiasi putere ca si R1. Care R1 are o multime de tech goodies desi nu arata la fel de bine ca variantele precedente. Tobele sunt hidoase ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Septembrie 26, 2008 Autor Share Postat Septembrie 26, 2008 Specificati tehnice Motor si transmisie Tip 4 cilindri in linie, 4 timpi, 16 valve, DOHC, racit cu lichid Capacitate cilindrica 999 cc Alezaj x cursa 74,5 x 57,3 mm Raport de compresie 12.8 : 1 Putere maxima nc cp / rpm Cuplu Maxim nc Nm / rpm Alimentare Injectie Cutie de viteze Manuala, 6 viteze Transmisie finala Lant Cadru si dimensiuni Dimensiuni (L x l x H) 2.045 x 710 x 1.130 mm Ampatament 1.405 mm Inaltime sa 810 mm Garda la sol 130 mm Greutate la gol nc Kg Cursa suspensie fata nc Cursa suspensie spate nc Anvelopa fata 120/70 ZR17M/C (58W) Anvelopa spate 190/50 ZR17M/C (73W) Frana fata Disc dublu de 310 mm Frana spate Disc de 220 mm Alte specificatii Consum nc Capacitate rezervor 17,5 litri Performante Acceleratie 0-100km/h nc Viteza maxima nc Raport CP/Kg nc ( ~ 190cp/170kg) http://www.youtube.com/watch?v=GvgOR7ZCf6s&eurl si filmuletul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin C. Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Frumoasa tare ,dat tot nu imi plac tobele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian91089 Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Cu niste tobe gen jardine gp ar arata bestial...tot mai are butonul de schimbare a modurilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenkey14 Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 si niste roti albe si e a mea. imediat ce ridic banii de la loto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Au integrat semnalele spate in codita, ca sa poti scoate fara griji lopata aia de suport de numar, dar pe de alta parte au lasat semnalele fata in oglinzi... ce dreaq o fi fost asa greu sa le puna ca la zx6 in marginea carenelor unde dupa parerea mea sunt si mai vizibile, inclusiv din lateral? Daca avea o singura toba gp style si semnalele fata ca la zx6 era perfecta ca design dpmdv. Schemele de culori mi se par de asemenea ff misto. Ramane se vedem ce va arata pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 e o bestie ! .... foarte frumoasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 (editat) Si cu asta s-a dus dracu' speranta ca o sa avem macar o motoreta 1000 noua care sa arate altfel decit un accident aviatic. P.S. Daca se mai straduiau un pic cu esapamentu ala care oricum n-are nici o legatura cu motoreta ii ajungeau din urma pe aia de la Micron cu cacatoiu ala facut pt. Hayabusa. :) Editat Septembrie 27, 2008 de Taz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Septembrie 27, 2008 Autor Share Postat Septembrie 27, 2008 Si cu asta s-a dus dracu' speranta ca o sa avem macar o motoreta 1000 noua care sa arate altfel decit un accident aviatic. P.S. Daca se mai straduiau un pic cu esapamentu ala care oricum n-are nici o legatura cu motoreta ii ajungeau din urma pe aia de la Micron cu cacatoiu ala facut pt. Hayabusa. modelul asta e chiar reuist... fata de resul din clasa de 1000 care arata mult mai tablagite.Tobele arata a burlane.. ce e drept,dar in rest e superba. Cu tobe sport pe ea o as arate si mai bestial. uite aici .... am facut ceva in graba in photoshop eu zic ca nu ar arata rau cu o toba de genu respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian91089 Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 sau asa..:X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Septembrie 27, 2008 Autor Share Postat Septembrie 27, 2008 arata fain oricum ... tobele originale sunt seci... in rest cu un micron ceva... arata bini breee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 (editat) arata fain oricum ... tobele originale sunt seci... in rest cu un micron ceva... arata bini breee! Mai, ce sa zic, aici o fi treaba aia cu "de gustibus non disputandum"... Macar daca n-o fi vrei piticanie de motor, ca atunci chiar ca nu mai faci nimic cu zicala aia latineasca Editat Septembrie 28, 2008 de Taz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Octombrie 1, 2008 Autor Share Postat Octombrie 1, 2008 (editat) majoritatea spun ca e un model reusit... deci e. comparativ cu modelul r1 e mai bine cotat gixeru.la aspect cel putin Il reparto freni vede l?introduzione, aull?anteriore, di nuove pinze monoblocco, in alluminio forgiato e ad attacco radiale. I dischi sono flottanti da 310mm. L'aerodinamica, come sempre molto curata da Suzuki, e stata riprogettata; ora il cupolino e piu coprente, le prese d'aria dinamiche SRAD son state riposizionate piu al centro, nella zona in cui l'aria arriva con maggior pressione. Nuovo il faro anteriore multiriflettente e lo stop posteriore a led. Nuova e ultra completa la strumentazione: contagiri analogico con fondo scala a 15000 giri/min, numerose spie, comprese le frecce sdoppiate e le luci di cambio marcia. Tachimetro digitale multifunzione; digitale anche il sensore della marcia inserita e il simbolo della mappatura inserita. Come per la versione 2008, le mappature del sistema S-DMS, selezionabili dal blocchetto a manubrio, sono ancora tre: A, fullpower, B, media, C la meno scorbutica. Il motore e stato riprogettato, a cominciare dalle misure interne (74,5 mm alesaggio e 57,3 mm la corsa) piu superquadre, dal maggior rapporto di compressione (12,8:1), per finire con nuovi materiali di fusione e con il radioatore maggiorato. Migliora anche l?efficienza, grazie alla gestione elettronica ECM rivista e al sistema SDTV, la doppia farfalla d'alimentazione. I dati di pontenza e coppia ufficiali devono ancora essere confermati, ma di sicuro ci si puo attendere maggiori prestazioni dalla nuova GSX-R. Rimane tuttavia eccessivo il peso complessivo della moto: 203 kg in ordine di marcia non sono pochi per una supersportiva di questo calibro. Editat Octombrie 1, 2008 de gixxxer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 Foarte tare, aia grena cu negru e cea mai misto. Insa tobele trebuie schimbate inainte sa o iei din reprezentanta, groaznice. Momentan cred ca e singura supersportiva care arata bine. Un shortcut ceva de unde ati luat pozele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 in mare nu prea au schimbat cine stie ce la design ... oricum e frumoasa In general Gixxerele nu au dezamagit. Sunt foarte curios cum funcioneaza modurile alea. Nu am avut posibilitatea sa testez pe model 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeBuN@Ke Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 (editat) deja am avut ocazia sa vad una facuta praf intr-un accident /index.php?showtopic=270102 Editat Octombrie 2, 2008 de NeBuN@Ke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian91089 Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 se vede clar ca e gixxu de 7 juma in accident...noi vorbim de miar...de cel din 2009 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeBuN@Ke Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 se vede clar ca e gixxu de 7 juma in accident...noi vorbim de miar...de cel din 2009 ... ok asta e de 7 juma dar exact design-ul miar-ului din 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Octombrie 2, 2008 Autor Share Postat Octombrie 2, 2008 (editat) deja am avut ocazia sa vad una facuta praf intr-un accident /index.php?showtopic=270102 ai vazut prost ... nu era de o mie si nici din 2009. Editat Octombrie 2, 2008 de gixxxer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeBuN@Ke Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 (editat) ok, cred ca l-am confundat eu...imi cer scuze. Editat Octombrie 2, 2008 de NeBuN@Ke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Octombrie 7, 2008 Autor Share Postat Octombrie 7, 2008 (editat) http://www.youtube.com/watch?v=W-tCdX3lcC4 Editat Octombrie 7, 2008 de gixxxer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cappuccino Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 dar parca nu difera mult de k8 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Octombrie 13, 2008 Autor Share Postat Octombrie 13, 2008 poze de la intermot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 dar parca nu difera mult de k8 .. melodia asta rupe tot mi-a intrat la irma si io nu is raper deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.