Sari la conținut

Motor Cbr 600 F


cristi cbr
 Share

Postări Recomandate

este vb de cbr 600 din 95. nu a fost destul ca dupa 5mii( am louato la 37 mii) km au inceput sa se auda tachetii, tacaneli mici prin motor dar de 3 zile incoace cand o pornesc se aude normal, o incalzesc 5 min cat ma echipez, sui pe ea, plec si cand ajung la primul semafor si o las la relanti se aude in partea dreapta(pistonul 4) pe acolo cred un tac-tac ca si cum as bate cu o lingura de lemn in ceva de plastic.si nici nu se aude cursiv cum se aud tachetii adik la fiecare rotatie o clantaneala. nush cum sa explic altfel da e un sunet tare dubios. fac 2-3 km si nu se mai aude. totusi asta e ciudat: cand o pornesc si merge 5 min nu se aude nimic, fac 300 metri incepe sa se auda, si dupa 3 km parcursi nu mai face deloc. aveti idee ce se poate auzi si de ce mama dreaq k nu fac nici burnuri, nici 15 mii/min nui dau, uleiul il schimb la timp si ii pun numa 300v factory, ce naiba sa i mai fac k in primavara cand am scoso din garaj nik nu se auzea in motorul asta. si dupa 10 mii cat am facut pana acum deja tre sa umblu in el cred. ms anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este vb de cbr 600 din 95. nu a fost destul ca dupa 5mii( am louato la 37 mii) km au inceput sa se auda tachetii, tacaneli mici prin motor dar de 3 zile incoace cand o pornesc se aude normal, o incalzesc 5 min cat ma echipez, sui pe ea, plec si cand ajung la primul semafor si o las la relanti se aude in partea dreapta(pistonul 4) pe acolo cred un tac-tac ca si cum as bate cu o lingura de lemn in ceva de plastic.si nici nu se aude cursiv cum se aud tachetii adik la fiecare rotatie o clantaneala. nush cum sa explic altfel da e un sunet tare dubios. fac 2-3 km si nu se mai aude. totusi asta e ciudat: cand o pornesc si merge 5 min nu se aude nimic, fac 300 metri incepe sa se auda, si dupa 3 km parcursi nu mai face deloc. aveti idee ce se poate auzi si de ce mama dreaq k nu fac nici burnuri, nici 15 mii/min nui dau, uleiul il schimb la timp si ii pun numa 300v factory, ce naiba sa i mai fac k in primavara cand am scoso din garaj nik nu se auzea in motorul asta. si dupa 10 mii cat am facut pana acum deja tre sa umblu in el cred. ms anticipat

 

 

Posibil sa fie lantul de distributie care se aude lovind in ceva. Nu e normal cand ai un moto din 95 sa te plangi asa tare. Cand iei un sh iti asumi si intelegi ca o sa ai multe de schimbat pe parcurs :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa fie lantul de distributie care se aude lovind in ceva. Nu e normal cand ai un moto din 95 sa te plangi asa tare. Cand iei un sh iti asumi si intelegi ca o sa ai multe de schimbat pe parcurs :)

faza dura k draq e ca cel mai apropiat service e la 110 km de orasu, pardon satu' in care stau, deci nui d'ajuns k tre sa cheltui pe reparatii, mai cheltui si pe drumuri. off drace

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca sa te uiti/asculti si intinzatorul de la lantul de distributie, mie imi face probleme intinzatorul, s-a slabit arcul dintre surub si piulita care tine tensionat lantul. Am incercat sa fac ceva , am scos arculetul acela si am pus unul de pix, a mers o perioada( 3- 4 luni) dar tot asa a inceput sa imi faca.trebuia sa imi cumpar unu nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n'are ba nimic. asa fac la rece.asa face si a mea. dupa ce mergi nu se mai aude nuh? super. cat despre lant/intinzator...vezi daca iti tzacane in ture..du'o treptat, chiar stand pe loc. tzacanitul de intinzator de lant difera de cel de tacheti. bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca sa te uiti/asculti si intinzatorul de la lantul de distributie, mie imi face probleme intinzatorul, s-a slabit arcul dintre surub si piulita care tine tensionat lantul. Am incercat sa fac ceva , am scos arculetul acela si am pus unul de pix, a mers o perioada( 3- 4 luni) dar tot asa a inceput sa imi faca.trebuia sa imi cumpar unu nou.

 

 

nu stiu la voi cu ii intinzatorul de lant, dar la mine, daca lantul ii prea slabit - am 2 cilindrii, unul culiseaza in celalalt, si is tensionati de un arc interior; unul sta fix iar celalalt imi apasa pe patina mobila; am incercat sa schimb arcul, dar degeaba, la fel mi se aude, asa ca am mers la strung si am facut un adaos la arcul ala, sau poti pune nuste saibe acolo, sau ce ti se potriveste, ca sa iti stranga mai tare arcul, sa iti intinda lantul si sa iti dispara bataia. da asta ii numai o solutie de termen scurt, ca pana la urma va trebui sa schimbi lantul ala slabit, cu tot cu pinioane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n'are ba nimic. asa fac la rece.asa face si a mea. dupa ce mergi nu se mai aude nuh? super. cat despre lant/intinzator...vezi daca iti tzacane in ture..du'o treptat, chiar stand pe loc. tzacanitul de intinzator de lant difera de cel de tacheti. bafta!

se aud niste batai care nu-s cursive cu mersul motorului. dupa 5 min de stat la relanti incepe sa se auda si tine pana ce fac 2 km. dupa asta nu mai am treaba.. deci nu-i un tic tic ca la tacheti, e un TAC TAC, si o nu o face la fiecare rotatie a motorului, intre bataile astea are pauze in care nu se mai aude nimic: ba de 3 sec, ba de 5 sec, si tot asta.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intinzatorul lantului de distributie. CCT (Cam Chain Tensioner).

Este boala (poate singura, la a ta -F3- se mai buseste releul regulator) CBR'urilor, e vorba doar de zdranganeala, zgomot, nu e niciun pericol mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intinzatorul lantului de distributie. CCT (Cam Chain Tensioner).

Este boala (poate singura, la a ta -F3- se mai buseste releul regulator) CBR'urilor, e vorba doar de zdranganeala, zgomot, nu e niciun pericol mecanic.

uhhhhh......ce crezi ca am scapat de boala ''releul de incarcare''?

ms mult de info

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intinzatorul lantului de distributie. CCT (Cam Chain Tensioner).

Este boala (poate singura, la a ta -F3- se mai buseste releul regulator) CBR'urilor, e vorba doar de zdranganeala, zgomot, nu e niciun pericol mecanic.

 

nu inteleg ce treaba are releul de incarcare cu distributia...exemplifica te rog?......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicio treaba, doar ca la F3 releul e o boala mai pronuntata, iar la F4 CCT'ul e boala mai grea. Eu la F4, de 2,5 ani si 26000km de cand o am nu am avut nici cea mai mica problema, releul incarca 14,4V (verificat chiar ieri), iar CCT'ul parca incepe sa zornaie din cand in cand..

Dar cam astea doua sunt bolile CBR'ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicio treaba, doar ca la F3 releul e o boala mai pronuntata, iar la F4 CCT'ul e boala mai grea. Eu la F4, de 2,5 ani si 26000km de cand o am nu am avut nici cea mai mica problema, releul incarca 14,4V (verificat chiar ieri), iar CCT'ul parca incepe sa zornaie din cand in cand..

Dar cam astea doua sunt bolile CBR'ului.

 

 

aa stiu asta si eu in aproximativ doi ani am schimbat doua relee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intinzatorul de F3 se poate "doftori" prin pretensionarea arcului 2-3 rot.

Daca sunetul persista si dupa ....este posibil sa fie lantul pompei de ulei (sub ambreiaj)

nu nu cred ca ar fi varianta a 2-a ca se aude undeva in partea dreapta sus a motorului undeva prin zona cilindrului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu nu cred ca ar fi varianta a 2-a ca se aude undeva in partea dreapta sus a motorului undeva prin zona cilindrului...

 

mai strange unpic intinzatorul....si vezi daca iti mai face, dar vezi sa nu il strangi prea tare ca dai in alte belele atunci chiar o sa ai probleme cu lantul grave si altele.

 

ps: asta incaz de ai intinzator de lant mecanic, daca ai hidraulic e mai nasol, ca trebuie sa iti cumperi altul nou...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai strange unpic intinzatorul....si vezi daca iti mai face, dar vezi sa nu il strangi prea tare ca dai in alte belele atunci chiar o sa ai probleme cu lantul grave si altele.

 

ps: asta incaz de ai intinzator de lant mecanic, daca ai hidraulic e mai nasol, ca trebuie sa iti cumperi altul nou...

nu nici nu umblu macar, pt k nam mai umblat niciodata si nici mecanici de asa ceva nu am prin zona....raman deocamdata cu speranta ca nu se va agrava, sper....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu nici nu umblu macar, pt k nam mai umblat niciodata si nici mecanici de asa ceva nu am prin zona....raman deocamdata cu speranta ca nu se va agrava, sper....

Salut ! Aceasi problema am avut-o si eu dar la cbr f2 , intradevar la mine se auzea si cand porneam insa doar atunci cand era cald motorul,la rece nu, in ture disparea bataia, se auzea parca era diesel nemernicul , cauza : intinzatorul lantului de distributie. Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Aceasi problema am avut-o si eu dar la cbr f2 , intradevar la mine se auzea si cand porneam insa doar atunci cand era cald motorul,la rece nu, in ture disparea bataia, se auzea parca era diesel nemernicul , cauza : intinzatorul lantului de distributie. Bafta si asfalt uscat!

la mine treaba asta a aparut dupa 2 burnuri pe asfalt, scurte, insa nu a inceput sa se auda imediat dupa burn ci a aparut cand am pornito a 2-a zi si de atunci imi face asa cam 5 min la pornire , cat se incalzeste dupa asta nu se mai aude nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa tacane si de la valve. Asa zice pe topicul "Valve clearance"...sau "jocul la supape"... Si eu am tacanit din asta cand motorul e rece la Hornet (motor tot de CBR) si mi s-a spus ca poate fi intinzatorul de la lantul de distributie sau am citit pe forum ca ar putea fi jocul la supape...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa tacane si de la valve. Asa zice pe topicul "Valve clearance"...sau "jocul la supape"... Si eu am tacanit din asta cand motorul e rece la Hornet (motor tot de CBR) si mi s-a spus ca poate fi intinzatorul de la lantul de distributie sau am citit pe forum ca ar putea fi jocul la supape...

nu cred ca e de la supape ceva, ca altfel s-ar fi auzit intruna tac-tac-tac-tac-tac,.........etc, asa se aude tac, tac-tac-tac, tac-tac la intervale ba de 3 sec, ba de 5......

 

da....deci cam in felul urmator sta treaba.....de pe la jumatea sezonului imi zdranganea ceva prin anumite turatii 3-4000, 5-7000 etc nu mai stiu exact dar cam asa. eu credeam k e vreo tablita ceva pe la carene care vibreaza.....nu i-am dat importanta ca eram mai mult ca sigur ca e din cauza asta. acum 2 zile i-am dat tot carenaju jos, pt diverse operatii estetice si azi am iesit cu ea asa strretfighter dak pot sa-i spun asa. ZORNAITUL E PREZENT si e din motor asta e sigur. in anumite turatii zornaie-exact asta e cuvantu. de mult imi face asa insa eu abia azi am constatat ca sunetul vine din motor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti idee ce se poate auzi si de ce mama dreaq k nu fac nici burnuri, nici 15 mii/min nui dau, uleiul il schimb la timp si ii pun numa 300v factory,

 

 

la mine treaba asta a aparut dupa 2 burnuri pe asfalt, scurte

 

Te-ai dat de gol.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...