SEBYK Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Am o nelamurire... sunt curios...pentru a umbla in cutia de viteze....se poate desface doar cutia...sau trebuie dat jos de pe mobra tot motorul??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 (editat) Really...de ce nu spui macar care-i modelul in cauza? In majoritate cam 2 posibilitati: 1. cutie separata cu ambreiaj uscat monodisc la care (de obicei) e corp separat 2. carter unitar cu ambreiaj umed multidisc la care ca sa ai acces la cutie trebuie sa desfaci in doua carterul deci expunand si ambielajul odata cu trenurile de la cutia de viteze. Editat Octombrie 17, 2008 de rechinulalb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Octombrie 17, 2008 Autor Share Postat Octombrie 17, 2008 Oooopss... am uitat... motoru kawa zzr400. Si din cate am vazut acum intr-un manual se pare ca trebuie dat motoru jos. Daca stie altceva...as fi bucuros sa nu trebuiasca demolata toata mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Da omule, se da motorul jos si se desface complet. Adica se da in doua. Nu ai cum umbla la cutie altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adam.adrian Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Am o nelamurire... sunt curios...pentru a umbla in cutia de viteze....se poate desface doar cutia...sau trebuie dat jos de pe mobra tot motorul??? nu trebuie dat jos motoru.dar iti trebuie un FLEX mare,un makita profesional,cu un disc cat roata la caruta!glumeam.trebuie dat jos motorul la absolut orice motocicleta din lume daca vrei sa umbli in curie.ceaules! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 (editat) nu trebuie dat jos motoru.dar iti trebuie un FLEX mare,un makita profesional,cu un disc cat roata la caruta!glumeam.trebuie dat jos motorul la absolut orice motocicleta din lume daca vrei sa umbli in curie.ceaules! mah, lasa caterinca si afirmatiile astea radicale! Am umblat de 2 ori in cuRie la nipru fara sa dau motoru jos. Doar cutia, si roata data ma incolo sa pot scoate axul cardanului. Daca zici absolut orice motocicleta din lume cu ambreiaj multidisc in ulei, acelasi ulei ca al motorului, atunci poate. Pt ca nici tu, nici eu nu cunoastem absolut orice motocicleta din lume. baules! Editat Octombrie 18, 2008 de sharpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 Si la Minsk se poate umbla in cutie fara sa dai motorul jos. Destepti rusii astia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 (editat) Si la Minsk se poate umbla in cutie fara sa dai motorul jos. Destepti rusii astia! Si la IJ Planeta 5,destepti rusii da si ce pinioane de tractor pun inauntru puteau sa o faca si turnata !! Editat Octombrie 18, 2008 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Octombrie 18, 2008 Autor Share Postat Octombrie 18, 2008 Multumesc pt raspunsuri...Dar mai am o intrebare...are cineva idee unde gasesc silicon (sau cum se numeste) pt etansarea motorului? Din ce am vazut eu in manual nu am garnitura.. ci un silicon special...am tot cautat pe net dar se pare ca nu am reusit sa gasesc. Ma poate ajuta cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suhoiviper Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 Acel silicon de care spui tu cred ca se numeste gasket... la IJ Planeta 5 merge de minune! Il gasesti peste tot si la benzinarii si la magazinele specializate. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 (editat) Te duci la piese auto si ceri silicon pentru (in loc de) garnituri. Nu e nimic special. Trebuie sa fie rosu sau albastru. Dar de unde stii ca motorul nu are garnituri? Dar ai de gand sa desfaci motorul singur? DE ce nu o duci la un mecanic, nu cred ca e o treaba pe care o poti face singur, si chiar si asa nu cred ca ai sculele necesare, nu e asa usor. Eu unul nu m-as apuca sa dau in doua un motor, nu am prese de rulmenti, nu am extractor pentru volanta, menghina, etc... Daca o duci la mecanic o sa stie ce fel de silicon sa puna. Editat Octombrie 18, 2008 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Octombrie 18, 2008 Autor Share Postat Octombrie 18, 2008 Eram doar curios ce si cum se face. O sa ma duc la un mecanic, pt ca intr-adevar nu am sculele necesare. As mai avea totusi o intrebare... Exact ce trebuie dat jos pt a ajunge la cutia de viteze. Eu am vazut intr-un manual ca s-ar da jos chiuloasa, pistoane si nu mai stiu ce, pentru a ajunge sa desfac cutia de viteze. Chiar asa e , sau pot sa las la locul lor chiuloasa, si sa desfac doar partea de jos a motorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 Eram doar curios ce si cum se face. O sa ma duc la un mecanic, pt ca intr-adevar nu am sculele necesare. As mai avea totusi o intrebare... Exact ce trebuie dat jos pt a ajunge la cutia de viteze. Eu am vazut intr-un manual ca s-ar da jos chiuloasa, pistoane si nu mai stiu ce, pentru a ajunge sa desfac cutia de viteze. Chiar asa e , sau pot sa las la locul lor chiuloasa, si sa desfac doar partea de jos a motorului? Nu ai cum sa desfaci carterele in doua daca nu dai jos tot de pe ele,aprindere,cilindrii,ambreiajul,etc,se leaga una de alta. Este o operatiune delicata dar pt un mecanic bun si dotat cu scule nu e mare lucru. Cu ocazia asta(nedorita)vezi exact in ce stare este motorul,uzura segmentilor,ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 Nu ai cum sa desfaci motorul in doua fara sa dai jos cilindrii, astia sunt prinsi de partea de jos cu niste suruburi lungi care se cheama prezoane. Ei, ca sa desparti carterele, trebuie sa departezi si aceste prezoane, dar pana nu scoti partea de sus de pe ele nu ai cum. Asa e la orice motor aproape. Far cu noroi la conservari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Octombrie 19, 2008 Autor Share Postat Octombrie 19, 2008 OK. Multzam fain... Deci treaba e nasoala... Eu am un mecanic f bun in materie de masini...sper sa se descurce si cu mobra mea...asta daca vrea sa isi prinda urechile in motoru meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 E cam dubios sa te duci la un mecanic de masini. Pentru ca sistemele sunt diferite. Daca aveai o motocicleta construita ca o masina (ambreiaj uscat, cutie separata de motor etc), gen HD sau BMW, atunci ar fi fost mai ok. Multa bafta. Si posteaza rezultatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 De ce nu? Daca omul se pricepe si-l duce bibilica si-are si sculele necesare nu vad care ar fi problema. Totul e sa vrea si sa aiba un manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Octombrie 19, 2008 Autor Share Postat Octombrie 19, 2008 Manual am eu....e de la zzr600 dar constructia motorului cred ca e aceeasi. Acuma sa vrea omul si sa aiba timp. O sa postez rezultatul peste 2-3 sapt...sa vad cand reusesc sa rezolv problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 La ZZR nu e necesara demontarea cilindrilor si chiulasei in cazul in care se urmareste doar reparatia cutiei de viteze. Se demonteaza doar carterul inferior. Selectorul si furcile cutiei se pot demonta si cu motorul in cadru (este suficienta demontarea baii ulei si ambreiajului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 De ce nu? Daca omul se pricepe si-l duce bibilica si-are si sculele necesare nu vad care ar fi problema. Totul e sa vrea si sa aiba un manual. Bravo frate vad ca ti-ai mai revenit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 Am o nelamurire... sunt curios...pentru a umbla in cutia de viteze....se poate desface doar cutia...sau trebuie dat jos de pe mobra tot motorul??? Dar nu ai zis pt ce vrei sa desfaci cutia de viteze ??? Poate problema ta are alta cauza !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 Dar nu ai zis pt ce vrei sa desfaci cutia de viteze ??? Poate problema ta are alta cauza !!! A zis, dar pe alt topic. II face figuri cutia, nu intra intr-a doua tot timpul parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiticuBc Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 un motor de masina mere in 5 6 mii de ture nu ca un motor de mobra care ajunge la 12000....apropo eu dupa altu nu ma bag ...au mai venit din iasi la mine la service cu motoru desfacut si deja pierdusera aia de la service cateva piese...si apropo cu siliconu rosu...nu e ij dnepr sau java Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 un motor de masina mere in 5 6 mii de ture nu ca un motor de mobra care ajunge la 12000....apropo eu dupa altu nu ma bag ...au mai venit din iasi la mine la service cu motoru desfacut si deja pierdusera aia de la service cateva piese...si apropo cu siliconu rosu...nu e ij dnepr sau java da... stiu.. trebuie silicon sa reziste la 14000 de ture... ufffff... Eu m-am referit la mecanic nu la retardati cu 4 clase care freaca luleaua la dacii prin "service-ul" din garajul din colt. Repet, poate sa zica cine vrea ce-o zice, imi pare imposibil sa cred ca un mecanic auto, care a facut o scoala de mecanici sau ce naiba se face, sa nu fie capabil sa desfaca si sa puna la loc un motor de motocicleta cu manualul in fata si cu sculele langa el. Doar daca e retardat si cu ochelari de cal nu poate. Am incheiat discutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Octombrie 20, 2008 Share Postat Octombrie 20, 2008 [...] sunt prinsi de partea de jos cu niste suruburi lungi care se cheama prezoane [...] da, da, si in partea de sus au niste saibe hexagonale numite si piulite :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.