Sari la conținut

Honda CBR1000RR Fireblade (2006)


PreciouS
 Share

Postări Recomandate

Hai frate ca e f greu sa zici ca un superbike e puturoasa.! Poate nu e cea mai reusita la design, in schimb bate la fundulet noul ZX10 - gustu' nu se discuta. Si ZX10 are doua iesiri in decor la testele facute la lansare. Cam mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 83
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu prea are sens ceea ce spui tu. Gusturile nu se discuta. Iar aici ne dam cu parerea doar, despre motociclete. Si fii sigur ca daca as primi-o cadou, as iubi-o. Si fii sigur ca daca mi-ar pica acum 15.000E cu care sa-mi iau motor, nu as cumpara totusi motoreta asta odioasa, lipsita de caracter!

Nu stiu de ce ti se pare asa odioasa si lipsita de caracter! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@stege vb ca o persoana ce a fost depasita de multe ori de baieti pe Honda sau nu si-a permis una SH datorita valorii ridicate de ravanzare ale motocicletelor Honda.

 

Ca o a doua intrebare poti defini termenul "lipsa de caracter"??????

La ce te referi: la imagine de marca??? nu cred, o Honda se recunoaste din zeci de motoare (la fel ca si alte marci).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colonele' cifrele pe care le dai tu au 2 mari defecte:

1. sunt din comunicatul de presa Kawasaki

2. se refera la generatia veche de Fireblade

 

 

PS: ca tot ridici in slavi pe Kawa, stiai ca la lansarea oficiala de anul asta 2 piloti au culcat motoarele???? Nu o sa vezi asa ceva la Honda...

 

1. corect

2. nu, se refera la asta noua

 

ps: nu o ridic in slavi si da, stiu ca au culcat motoarele. din cauza cauciucurilor dunlop cu care vine si care nu au aderenta pe partea exterioara si sint de-a dreptul periculoase

mai stiu si de puterea dezvoltata (m-am interesat intre timp) si honda e cea mai puturoasa dintre cele 4 si ca honda isi ia cel mai putin in treapta 1 (e singura care nu sare de 150) - asta din ce zic cei care s-au dat cu ele, nu din experienta mea

sint cat de poate de obiectiv, vorbesc doar pe baza informatiilor acumulate.

 

pps: chiar e urata la design in comparatie cu r1 dar este mult mai frumoasa ca un kawasaki zx10r care este, de departe, cea mai urata dintre toate. noroc ca isi permite :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa nu vb de lipsa de caracter si uratenia Firebladeului. Sa nu uitam totusi de Kawa ZX 10-R 2006. :D :baldy: Regres din punct de vedere estetic ar cam cea mai fina si de bun simt formulare. Altfel spus, ar fi ca arata ca organu' genital masculin. Este cel putin hidoasa si are in mod cert caracter... :cheers: .

Unii vb de parca ar circula toata ziua in blana si ar sta ei tocmai in aia 5 cai in plus sau in minus. Multi care se dau pe asa ceva (majoritatea coplesitoare de altfel) nu folosesc nici 60 % din ce poate un astfel de motor insa sunt tari in cioc. Mama ce ma deranjeaza ca Blade-ul (tata lor :baldy: ) nu prinde 150 in 1-a. :baldy:

Cat despre CM de Superbike hai sa nu discutam ca e pacat de Kawa. :P

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu. inteleg perfect ce zici. de ce sa-mi iau subaru impreza care fuge de rupe si are si 4x4 cand la aceeasi bani imi pot lua un mercedes clasa e (sa zicem)

 

comparatia e fortata dar nu inteleg de ce mi-as lua o motocicleta urata si puturoasa cand LA ACEEASI BANI imi pot lua una urata si incredibil de rapida (vezi kawa) sau frumoasa si rapida (vezi gsxr) sau foarte foarte frumoasa (vezi r1 ... care e oricum mai rapida ca cebereu')

Editat de Colonelu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colonele' cifrele pe care le dai tu au 2 mari defecte:

1. sunt din comunicatul de presa Kawasaki

2. se refera la generatia veche de Fireblade

 

Noul 'Blade este atat de puturos, incat a casigat prima cursa din Superbike. Daca simti nevoia iti explic regulamentul.

In aceeasi idee, CBR600RR a dat fum in nas noului R6 in cursa Supersport.

 

Multi nu stiu asta, insa Honda straluceste la capitolul ciclistica.

 

PS: ca tot ridici in slavi pe Kawa, stiai ca la lansarea oficiala de anul asta 2 piloti au culcat motoarele???? Nu o sa vezi asa ceva la Honda...

 

N-au nici o legatura motoarele din SBK cu motoarele de strada.E irelevant ce spui mai ales ca in curse pilotul face diferenta.Numai bine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar asa. Poate tu vrei sa zici ca nu au nici o legatura motoarele de MotoGP cu cele de strada.

Intre un motor de SBK si unul de serie exista numeroase similitudini.

 

Ceea ce trebuie sa intelegeti voi este ca, desi o idee mai inceata pe circuit in varianta de serie, Fireblade-ul are mult mai mult potential racing. Capisci???

Editat de nec+ultra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar asa. Poate tu vrei sa zici ca nu au nici o legatura motoarele de MotoGP cu cele de strada.

Intre un motor de SBK si unul de serie exista numeroase similitudini.

 

Si totusi exista unele similitudini chiar si intre motoarele din MotoGp si cele de strada, mai ales intre RCV211 si CBR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum am mai precizat in citeva rinduri, NU VA LUATI KAWASAKI, pt. ca sint naspa. :baldy:

Mai ales sa va feriti ca de dracu' de Zx-10R-ul model 2006, care nu are deloc potential racing. Da' chiar deloc. :baldy:

Ca sa nu mai vorbim de faptul ca au cazut 2 fraieri cu el, ceea ce la Honda nu s-a intimplat niciodata din 1978 incoace, asa ca....TOMATOES, PLEASE!! :D

Cu respect, Taz. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-RCV211 ARE 5 V,CBR 4 IN LINIE,POATE LA STICKERE SA SEMENE,IN REST MOTORETELE DE GP TREBUIE SA FIE PROTOTIPURI...

-LA SBK MOTOARELE SINT DE SERIE CU MODIFICARI IN LIMITA REGULAMENTULUI...

 

Corect :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-RCV211 ARE 5 V,CBR 4 IN LINIE,POATE LA STICKERE SA SEMENE,IN REST MOTORETELE DE GP TREBUIE SA FIE PROTOTIPURI...

-LA SBK MOTOARELE SINT DE SERIE CU MODIFICARI IN LIMITA REGULAMENTULUI...

 

Nu... MotoGP e asa... "nu ca traba da' sa fie". Chiar deloc nu influenteaza productia de serie iar experienta acumulata si inovatiile se... pierd.

Bineinteles ca legatura intre Superbike si serie e mult mai mare decat intre MotoGP si serie. S-a spus doar ca SI intre MotoGP si serie exista asemanari. Cat despre RCV 5 cil in V si CBR 4 in linie... serios? Na ca am mai aflat ceva.

Daca tu pui in aceiasi oala niste stickere si o bascula de motor... ai o problema. Afla ca bascula Pro-link de pe Fireblade e provenita DIRECT de pe RCV 211. Apoi afla ca virgula chiar si la motorul CBRului sunt solutii preluate direct din MotoGP: de ex aliemtarea cu injectie electronica in 2 etape, ultima noutate in dezvoltare. Astea doar cateva dintre asemanari, mai importante.

Mai documentati-va inainte de a posta si corecta pe altii doar de dragu postului.

 

No offence.

 

:cheers:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-RCV211 ARE 5 V,CBR 4 IN LINIE,POATE LA STICKERE SA SEMENE,IN REST MOTORETELE DE GP TREBUIE SA FIE PROTOTIPURI...

-LA SBK MOTOARELE SINT DE SERIE CU MODIFICARI IN LIMITA REGULAMENTULUI...

Cu micile modificari aduse cbr-ul s-a clasat oricum PESTE zx10r in SBK....asa ca daca era asa torpila cum o lauda toti ,era si ea mai sus in clasament ,dar asa imi e si rusine sa spun ca un zx10 e mai bun decat un 1000rr.Puneti-l pe Rossi pe 1000rr si pe oricare de pe aici pe zx10r ,iar daca cel de pe TOPRILA ,prea -nervoasa ,super-sportiva(na ,ca am obosit :cheers: )zx10r v-a fi in fata acelui cbr ,atunci va fac cadou la toti cate un zx10r :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu micile modificari aduse cbr-ul s-a clasat oricum PESTE zx10r in SBK....asa ca daca era asa torpila cum o lauda toti ,era si ea mai sus in clasament ,dar asa imi e si rusine sa spun ca un zx10 e mai bun decat un 1000rr.Puneti-l pe Rossi pe 1000rr si pe oricare de pe aici pe zx10r ,iar daca cel de pe TOPRILA ,prea -nervoasa ,super-sportiva(na ,ca am obosit :cheers: )zx10r v-a fi in fata acelui cbr ,atunci va fac cadou la toti cate un zx10r :D

 

Bai Dimi vad ca-i trimiti sageti lui MC din toate directiile :baldy: Sunt curios sa vad cat dureaza pana-ti raspunde si aici :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puneti-l pe Rossi pe 1000rr si pe oricare de pe aici pe zx10r ,iar daca cel de pe TOPRILA ,prea -nervoasa ,super-sportiva(na ,ca am obosit :cheers: )zx10r v-a fi in fata acelui cbr ,atunci va fac cadou la toti cate un zx10r :baldy:

 

Daca erai baiat fin :D puteai sa sugerezi ca acelasi Rossi sa le conduca pe amindoua si dupa aia sa compari timpii... :baldy:

Da' poate ca ti-a lipsit curajul :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Dimi vad ca-i trimiti sageti lui MC din toate directiile :D Sunt curios sa vad cat dureaza pana-ti raspunde si aici :baldy:

Nu trimit sageti ,doar spun adevarul ,cel putin cum il vad eu :baldy:

Daca erai baiat fin puteai sa sugerezi ca acelasi Rossi sa le conduca pe amindoua si dupa aia sa compari timpii...

Da' poate ca ti-a lipsit curajul

Nu mi-a lipsit curajul ,nu e vorba de asa ceva. Dar in nici un caz din pilotii de teste ale respectivelor nu face parte si Rossi. Daca sa zicem Honda(care e cea mai "hulita" ca e slaba) ,l-ar plati pe Rossi sa scoata un timp cu un cbr1000rr ,iar kawasaki pe nu stiu care nenea gica(ca sa scoata un alt timp) ,tu ce zici care ar avea un timp mai bun?? Iar in cazul in care ACELASI pilot ar pilota aceiasi motocicleta si cu ACEIASI PASIUNE...e prea relativa faza asta asa ca, NU poti sti exact pt ca firma care l-ar plati pe Rossi (e un exemplu) ,fii sigur ca ar dori EXCLUSIVITATE si NU si-ar lasa pilotul sa testeze si alt motor. Asa ca...e prea relativa faza asta si chestia cu nu stiu cate sutimi ,daca era vorba de secunde bune ,mai ziceam de o diferentiere ,dar cand e vorba de sutimi ,mi se pare prea absurda comparatia

 

 

Ps:ady_viteza asa ,fii bataios pe sbz

:cheers: :baldy: .

Editat de SILVIU.C
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai asta-i, ca pe un tur de circuit nu e vorba de sutimi, ci de secunde... Vreo 2 sau 3... :D

In rest, cred ca iti dai seama ca nu o sa ma apuc sa spun, ca altii, ca Honda e de_cacat, ca alea-alea...

Nu. Sint convins ca daca Honda ar fi vrut ca la CBR-ul de 1000 de cmc DE SERIE sa primeze performanta pe circuit, ar fi reusit sa o faca mai rapida decit este in momentul asta... Asta e politica lor, sa faca motocicletele in acest fel si nu in altul. Un lucru care incepe sa fie inteles de catre unii este ca majoritatea motociclistilor ar fi mai rapizi cu un CBR decit cu un Zx-10R, tocmai din cauza felului in care se comporta motocicleta... Iar clientii isi aleg (sau nu, atunci cind e vorba de fite...) fiecare ceea ce le place mai mult la un motor. Lasam la o parte faptul ca cei de la Honda-marketing par sa nu se intilneasca vreodata cu cei care construiesc motocicleta in sine..:baldy:

Insa ma deranjeaza atunci cind aud a mia oara textul ala "motocicletele Kawasaki sint de_cacat, si Honda la curse face si drege"....

Am o noutate, chiar daca multi nu inteleg asta: Intre motocicletele de curse (chiar si cele de SBK) si cele de strada exista intr-adevar o strinsa legatura, in sensul ca nici una din ele nu are 3 roti :baldy: La curse conteaza SI motocicleta de la care se pleaca, dar asta e doar unul din factorii (MULTI!) care intra in calcul, mai ales la nivelul apropiat la care se afla constructorii in momentul asta.... Iar banii care se baga in _Kurul unui motor ca sa cistige nu sint in nici un caz ultimul dintre factorii la care ma refeream. Si dupa cum se vede la urma urmei se pot invata un lucru sau 2 si de la prototipurile de GP-1 care nu au stat sub fundul lui Rossi..

Asa ca nu ma intereseaza nici cit negru sub unghie ce face Kawasaki sau Honda la curse atita timp cit intru in magazin si vreau sa am cea mai rapida motocicleta de serie de 1000 de cmc de pina acum. In cazul asta nu am de ales altceva decit ZX-10R-ul din 2006. Sorry. (si daca sint sau nu in stare sa o utilizez la potentialul ei asta iar e alta discutie, dar care nu are legatura cu motocicleta in sine.)

Iar daca vreau sa imi fie bine si usor, sa nu ma doara capul si sa fiu mai linistit cind merg relativ repede, nu ma impiedica nimeni sa imi cumpar un Fireblade, motor la fel de "izbutit", dar pentru un alt scop... Aceea de a fi o motocicleta excelenta dar mai aplicata abilitatii celor mai multi potentiali utilizatori. Clar si la obiect.

Nu ca Honda sau Kawasaki ar fi facute din substanta aceea maro la care se refera fanii unei firme sau alteia..

 

Acum daca majoritatea am avea si banii sa ne facem poftele astea... Abia ASTA e alta discutie... :cheers:

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca nu ma intereseaza nici cit negru sub unghie ce face Kawasaki sau Honda la curse atita timp cit intru in magazin si vreau sa am cea mai rapida motocicleta de serie de 1000 de cmc de pina acum. In cazul asta nu am de ales altceva decit ZX-10R-ul din 2006.
Fii antena ca "vestitul" , "prea frumosul" , "prea puternicul" etc etc zx10r dezvolta 175 cp ,pe cand gsxr-ul 1000 dezvolta 178cp. Asa ca ,daca e sa ne luam dupa ce se scrie ,gsxr1000 RULZZZZZZZ ,chiar daca e cu 3cp mai puternic ,dar ESTE!!!....asa ca... :cheers:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-a zis nimeni ca e prea frumos (Kawa :D ):cheers:

Eu ma refeream la timpii scosi pe circuit. Au sa iasa si testele comparative, nu o sa mai fie un secret pentru nimeni. (intr-adevar sint extrem de apropiate.)

Cit despre cai: 1-deosebirea e prea mica, 2-masuratorile pe banc pot diferi, 3-conteaza si ce se intimpla pina la turatia la care se produc caii aia, si 4- uita-te la ce fel de catalizatoate ne referim...

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fii antena ca "vestitul" , "prea frumosul" , "prea puternicul" etc etc zx10r dezvolta 175 cp ,pe cand gsxr-ul 1000 dezvolta 178cp. Asa ca ,daca e sa ne luam dupa ce se scrie ,gsxr1000 RULZZZZZZZ ,chiar daca e cu 3cp mai puternic ,dar ESTE!!!....asa ca... :cheers:

 

Cred ca pentru o comparatie mai exacta ar trebui sa faci un raport CP/KG la fiecare din motociclete.Si mai conteaza si cuplul motor,turatia la care se atinge puterea maxima etc..etc.Diferenta aia de 3 cai conteaza doar pentru Rossi si compania.Pentru amatori ca noi e oricum prea multa putere.Si prea putini le pot folosi la maxim pentru a putea face diferenta.

Parerea mea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bunnn....din datele strict de uzina zx10-2006 are 175cp ,iar gsxr-ul 1000 are 178cp.Deci acum e 1-0 pt Suzuki. La greutate: zx10-2006 pune pe cantar ,la gol ,175kg :cheers: ,iar "vechiul" k5(si in 2006 la fel) pune pe cantar 166kg :D .....deci aproape 10kg in plus si vreo 3cp in minus. 2-0 pt gixxer :baldy: ,asta cel putin din datele lor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bunnn....din datele strict de uzina zx10-2006 are 175cp ,iar gsxr-ul 1000 are 178cp.Deci acum e 1-0 pt Suzuki. La greutate: zx10-2006 pune pe cantar ,la gol ,175kg :baldy: ,iar "vechiul" k5(si in 2006 la fel) pune pe cantar 166kg :baldy: .....deci aproape 10kg in plus si vreo 3cp in minus. 2-0 pt gixxer :P ,asta cel putin din datele lor

 

Daca ne luam dupa datele tehnice ai dreptate.Dar spune-mi daca ne dam noi pe ele crezi ca am putea face diferenta intre ele?Care e mai tare mai rapida mai bengoasa?Eu tot raman la parerea ca numai pilotii profesionisti isi pot da seama cu adevarat de diferente.Noi putem doar sa ne contrazicem in lipsa de altceva mai bun de facut :cheers: Macar pe MC il inteleg ca el trebuie sa laude zx-ul ca doar e jobul lui si asta trebuie sa faca :baldy:

PS.Poate cand o sa trec prin Buzau ne intalnim sa-mi arati cat de buna e berea pe la voi :P (sau cola mai bine :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...