Sari la conținut

Am Luat Insfarsit Un Nipru


bach
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 198
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

wau.. primul motor la care vad telescoapele inversate!

Asteptam! ...sa vi cu poze, cu etapele de restaurare si sa ne vedem cu bine pe sosea! Succes!

 

 

 

ms ...mda o sa le schimb telescoapele (nush cum au ajuns asa) :laugh: .....o sa incerc sa fotografiez toate etapele restaurarii\reconditionarii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...este primul lucru vare mi-a sarit in ochi si mie!

Ambele axe se baga din aceiasi parte (stanga) si pe fatza are filet invers ca sa nu se desfaca datorita sensului de rotatie...

Un motor curatel , care poate fi adus usor la un aspect original...

Spor la frecat! :laugh:

 

 

...pentru depresii gasesti consilirere p-aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt mai multe pe dos dar se rezolva:P......telescoapele pe spate , prinderi de ghidon.....oricum ma intereseaza cum sa procedez in caz ca vreau sa-i schimb culoarea.......ma gandeam ca inainte de identificarea de la RAR sa-l fac negru(poate asa gasesc un atas imprumut ca sa nu-l treaca solo pana imi premit sa cumpar unu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina fiara frate, nu stiu ce sa zic, arata bine si asa, oricum daca vrei sa o aduci la forma initiala, cred ca vei avea un pic de lucru, dar si satisfactii. Oricum vei decide, bafta si sa-l folosesti sanatos si sa multi multi km placuti impreuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Bine ai venit printe noi, sa-l stapinesti sanatos, sa ai nervi de otel si prima restaurare: desfiinteaza naibii filtrele suplimentare de benzina. Cind are sa-ti fie lumea mai draga ai sa constati ca nu lucreaza un cilindru si pina sa te prinzi ca nu vine benzina... cine stie pe unde umbli si te umpli de draci degeaba. Unii spun ca filtraza benzina mai bine, nu se infunda carburatoarele etc, etc. OK. Dar prin carburatoarele Niprului si la cit de mari sint jiglerele trece si un barzaune prin ele nestingherit. Ori filtrele alea sint foarte sensibile, la o molecula de apa s-au praf se infunda. In robinetul de inchidere al benzinei este o sita care eu cred ca este suficienta ptr. filtrare. De doua ori pe sezon dai rezervorul jos, spalat cu trei, patru litri de benzina montat la loc. Tot atunci desfacut paharul decantor de la robinetul de benzina, spalat, spalat sita, suflat cu aer, montat la loc si pe urma... benzina, paie si bataie. Hai ca ajunge. Te-am luat tare de bine ce ai intrat in gasca nebunilor cu Nipre. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...cand il duci la identificare, musai trebuie sa aiba culoarea definitiva (ca-i data cu pensula , sau vopsita la reprezentantza toyota nu are importantza...)

Si preferabil sa-l inmatriculezi far atas, ulterior poti sa-i agheti un atas cand vrei sau cand ai de transportat dulapuri , aragaze...etc....altfel va trebui sa vi la fiecare verificare cu atasul....

Pentru ca dca o sa ajungi cu el la liman , o sa-ti doresti sa calatoresti cu el , si cu atas nu are o viteza nemaipomenita...si o sa preferi un grup solo, care nu se prea impaca cu atasul...si tot asa...

E bine oricum, numa sa circule pe drumurile patriei si sa contarieze organele de politie! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Bine ai venit printe noi, sa-l stapinesti sanatos, sa ai nervi de otel si prima restaurare: desfiinteaza naibii filtrele suplimentare de benzina. Cind are sa-ti fie lumea mai draga ai sa constati ca nu lucreaza un cilindru si pina sa te prinzi ca nu vine benzina... cine stie pe unde umbli si te umpli de draci degeaba. Unii spun ca filtraza benzina mai bine, nu se infunda carburatoarele etc, etc. OK. Dar prin carburatoarele Niprului si la cit de mari sint jiglerele trece si un barzaune prin ele nestingherit. Ori filtrele alea sint foarte sensibile, la o molecula de apa s-au praf se infunda. In robinetul de inchidere al benzinei este o sita care eu cred ca este suficienta ptr. filtrare. De doua ori pe sezon dai rezervorul jos, spalat cu trei, patru litri de benzina montat la loc. Tot atunci desfacut paharul decantor de la robinetul de benzina, spalat, spalat sita, suflat cu aer, montat la loc si pe urma... benzina, paie si bataie. Hai ca ajunge. Te-am luat tare de bine ce ai intrat in gasca nebunilor cu Nipre. Numai bine.

 

 

:laugh: ....apropo de filtre azi mi-am rupt piciorul dand la pedala ca nu se alimenteaza cilindrul drept.....le zbor oricum ozeneurile alea de filtre maine cand ma apuc de curatat carburatoare si paharul decantor ca tare cred ca au pamant cu tot cu flori de cand nu au mai fost desfacute :)

 

 

 

...multumesc de urari si sfaturi tuturor ...."cand dau cu capu de ceva o sa tip".....in mare parte am cam priceput ca urmaresc zilnic forumul si incerc sa bag la bila demult cum e cu motoarele astea.Sa ne vedem la 7scari cu ele !!!:laugh:

Editat de bach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah, mai intai sa-l stapanesti sanatos si in al doilea rand tine minte o vorba de la un fost detinator de patru Nipre.., daca nu porneste fieratania din prima pedala, asta dupa ce-i dai jet la carburatoare cu degetelul apasat pe cuiul pontou, e clar ca are o problema de ordin tehnic si trebe sa vezi ce are.., prima pedala e esentiala! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multa bafta si un sfat, sa nu te ia valul si sa te apuci sa cumperi piese ,,noi", calitate ukrainiana garantata, facute intre 2 vodci...........

Pe mine m-a pus dreacu (si fratele plecat in Zeelanda si venit cu idei straine) sa cumpar piese noi si sa le inlocuiesc si pe cele care mai mergeau......

Am dat de 2 tipuri de piese, unele care aratau bine dar NU se potriveau la montaj si altele care se potriveau la motaj dar se stricau in 100km.........

Parerea mea e ca piesele mai vechi , poate inainte de faimosul an 92 sunt MULT mai bine prelucrate si din materiale mai bune.......

Eu am bagat in al meu peste 1300 euroi, 8 luni de munca, nervi si tutun si abia l-am dat cu 1000( scopul meu nu a fost sa-l iau si sa-l vand, ci sa-l tin pt ca era un vis inca din liceu......).............asa ca baga bani doar dak vrei sa tii motorul mult si bine........

 

Bafta, asfalt uscat si vreme buna cat mai multa ..........inainte de prima zapada............

Editat de serjuro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multa bafta si un sfat, sa nu te ia valul si sa te apuci sa cumperi piese ,,noi", calitate ukrainiana garantata, facute intre 2 vodci...........

Pe mine m-a pus dreacu (si fratele plecat in Zeelanda si venit cu idei straine) sa cumpar piese noi si sa le inlocuiesc si pe cele care mai mergeau......

Am dat de 2 tipuri de piese, unele care aratau bine dar NU se potriveau la montaj si altele care se potriveau la motaj dar se stricau in 100km.........

Parerea mea e ca piesele mai vechi , poate inainte de faimosul an 92 sunt MULT mai bine prelucrate si din materiale mai bune.......

Eu am bagat in al meu peste 1300 euroi, 8 luni de munca, nervi si tutun si abia l-am dat cu 1000( scopul meu nu a fost sa-l iau si sa-l vand, ci sa-l tin pt ca era un vis inca din liceu......).............asa ca baga bani doar dak vrei sa tii motorul mult si bine........

 

Bafta, asfalt uscat si vreme buna cat mai multa ..........inainte de prima zapada............

 

 

adica tu vrei ca piesele de Nipru sa se potriveasca ca la Yamaha?

:laugh: :) :laugh:

toata lumea intampina dificultati cu piesele rusesti, dar ca si odinioara trebuie sa ai putina mecanica in vene

daca un piston,un surub,o tabla nu se potriveste pui mana pe subler,masori pilesti sau slefuiesti pana vine

niciodata sa nu crezi pana nu vezi tu cum se imbina respectivele

piesele rusesti proaste si frigurile din Africa nu o sa dispara niciodata

un motor bun este ala luat la mana in parte si montat cu piese noi .

si din experienta mea personala pot spune ca un motor ref. complet fara alternator ,ax cu came si carb costa cam 350-400 euro

deci cam cat costa 2-3 pistoane Yamaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi am curatat carburatoarele si paharul decantor si a prins viata.......am reusit sa ma dau cu el cateva ture si sunt placut surpins de calitatiile lui

 

DA,DA :laugh: , daca-ti place si daca merge bine, modifica- neaparat. :)

 

P.S.: Eu vreau tobele alea de rahat....sa-mi bat joc de al meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica tu vrei ca piesele de Nipru sa se potriveasca ca la Yamaha?

:laugh: :) :laugh:

toata lumea intampina dificultati cu piesele rusesti, dar ca si odinioara trebuie sa ai putina mecanica in vene

daca un piston,un surub,o tabla nu se potriveste pui mana pe subler,masori pilesti sau slefuiesti pana vine

niciodata sa nu crezi pana nu vezi tu cum se imbina respectivele

piesele rusesti proaste si frigurile din Africa nu o sa dispara niciodata

un motor bun este ala luat la mana in parte si montat cu piese noi .

si din experienta mea personala pot spune ca un motor ref. complet fara alternator ,ax cu came si carb costa cam 350-400 euro

deci cam cat costa 2-3 pistoane Yamaha

 

boaska, hai ca m-am saturat de aia care dau reply doar de dragul discutiilor, nu imi mai pune afirmatii in gura, eu doar ii spuneam omului la ce sa se astepte.

 

asa, ca sa stii, am avut 11 motoare pana acuma, de la simsoneta si carpati romanesc ( in clasa a 7a) si pana la nipran si la fiecare am surubarit en gros, deci stiu ce si cum trebuie lucrat

si pana acum cativa ani chiar aveam timp sa lucrez cateva ore in fiecare zi.

Crede-ma ca si la nipru am lucrat en-gros dar si en-detail si l-am adus dupa luni de munca si bani cheltuiti la forma buna dar l-am dat pt ca nu mai doream sa petrec asa mult timp cu motorul,

acum am copil mic si responsabilitati de cap de familie.

Am luat japoneza pt ca imi ofera liniste si nu batai de cap, bag benzina, ulei, fac revizii si gata, CAND VREAU, MA SUI PE EA SI O TAI.

NU am nimik cu cei care au timp, bani, dorinta si alte chestii in legatura cu comunistele..............

Din partea mea fiecare sa faca ce doreste, pt mine la momentul acesta, tenere ul e solutia optima.

 

V-am lasat si va doresc asfalt uscat cat o mai fi.............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

boaska, hai ca m-am saturat de aia care dau reply doar de dragul discutiilor, nu imi mai pune afirmatii in gura, eu doar ii spuneam omului la ce sa se astepte.

 

asa, ca sa stii, am avut 11 motoare pana acuma, de la simsoneta si carpati romanesc ( in clasa a 7a) si pana la nipran si la fiecare am surubarit en gros, deci stiu ce si cum trebuie lucrat

si pana acum cativa ani chiar aveam timp sa lucrez cateva ore in fiecare zi.

Crede-ma ca si la nipru am lucrat en-gros dar si en-detail si l-am adus dupa luni de munca si bani cheltuiti la forma buna dar l-am dat pt ca nu mai doream sa petrec asa mult timp cu motorul,

acum am copil mic si responsabilitati de cap de familie.

Am luat japoneza pt ca imi ofera liniste si nu batai de cap, bag benzina, ulei, fac revizii si gata, CAND VREAU, MA SUI PE EA SI O TAI.

NU am nimik cu cei care au timp, bani, dorinta si alte chestii in legatura cu comunistele..............

Din partea mea fiecare sa faca ce doreste, pt mine la momentul acesta, tenere ul e solutia optima.

 

V-am lasat si va doresc asfalt uscat cat o mai fi.............

Nu pune la suflet am citit de exemplu niste indicatii pretioase ca la Jupiter nu poti monta cilindrii noi prima data trebe alezati etc. unii cam vorbesc prostii daca alezezi sunt gata trebe alte pistoane am unul cu un Jupiter cu atas nu alezeaza nimic si merge grozav

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pune la suflet am citit de exemplu niste indicatii pretioase ca la Jupiter nu poti monta cilindrii noi prima data trebe alezati etc. unii cam vorbesc prostii daca alezezi sunt gata trebe alte pistoane am unul cu un Jupiter cu atas nu alezeaza nimic si merge grozav

Numai bine

 

 

sunteti un pic offtopic dar va iert :) :laugh:

 

 

 

 

...la mine in ograda se simte un miros cu iz de nipru...tocmai ce am incercat sa pornesc fiara ca sa pot pleca maine la munca cu el si ghici ce??? Nu mai vrea nici s-o f.ti......cilindrul din dreapta merge doar cu socul tras si da rateuri ba dreptul ba stangu.....am inceput distractia.....din fericire "am si bani de nu stiu ce sa fac cu ei" asa ca o sa vedem ce iasa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...