bach Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Azi am reusit dupa multe batai de cap si calcule infinite de a impartii "multimea" de bani pt a lua un "fier", incet incet iarna asta o sa se transforme in starea initiala deci cea originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 ai luat rezervorul de la milan ba si de cand tot asteptam sa-l iau ce vrei pe el? am unul de nipru 16 e in stare buna si nu e ruginit il dai la schimd cu ala visiniu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Octombrie 31, 2008 Autor Share Postat Octombrie 31, 2008 am luat si rezervoru de la MIlan....nush vedem cum facem ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
White_Dragon Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 e frumoasa motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 ............ o sa se transforme in starea .... cea originala wau.. primul motor la care vad telescoapele inversate! Asteptam! ...sa vi cu poze, cu etapele de restaurare si sa ne vedem cu bine pe sosea! Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Octombrie 31, 2008 Autor Share Postat Octombrie 31, 2008 wau.. primul motor la care vad telescoapele inversate!Asteptam! ...sa vi cu poze, cu etapele de restaurare si sa ne vedem cu bine pe sosea! Succes! ms ...mda o sa le schimb telescoapele (nush cum au ajuns asa) .....o sa incerc sa fotografiez toate etapele restaurarii\reconditionarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 ...este primul lucru vare mi-a sarit in ochi si mie! Ambele axe se baga din aceiasi parte (stanga) si pe fatza are filet invers ca sa nu se desfaca datorita sensului de rotatie... Un motor curatel , care poate fi adus usor la un aspect original... Spor la frecat! ...pentru depresii gasesti consilirere p-aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Octombrie 31, 2008 Autor Share Postat Octombrie 31, 2008 sunt mai multe pe dos dar se rezolva:P......telescoapele pe spate , prinderi de ghidon.....oricum ma intereseaza cum sa procedez in caz ca vreau sa-i schimb culoarea.......ma gandeam ca inainte de identificarea de la RAR sa-l fac negru(poate asa gasesc un atas imprumut ca sa nu-l treaca solo pana imi premit sa cumpar unu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovisey Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Faina fiara frate, nu stiu ce sa zic, arata bine si asa, oricum daca vrei sa o aduci la forma initiala, cred ca vei avea un pic de lucru, dar si satisfactii. Oricum vei decide, bafta si sa-l folosesti sanatos si sa multi multi km placuti impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Salut. Bine ai venit printe noi, sa-l stapinesti sanatos, sa ai nervi de otel si prima restaurare: desfiinteaza naibii filtrele suplimentare de benzina. Cind are sa-ti fie lumea mai draga ai sa constati ca nu lucreaza un cilindru si pina sa te prinzi ca nu vine benzina... cine stie pe unde umbli si te umpli de draci degeaba. Unii spun ca filtraza benzina mai bine, nu se infunda carburatoarele etc, etc. OK. Dar prin carburatoarele Niprului si la cit de mari sint jiglerele trece si un barzaune prin ele nestingherit. Ori filtrele alea sint foarte sensibile, la o molecula de apa s-au praf se infunda. In robinetul de inchidere al benzinei este o sita care eu cred ca este suficienta ptr. filtrare. De doua ori pe sezon dai rezervorul jos, spalat cu trei, patru litri de benzina montat la loc. Tot atunci desfacut paharul decantor de la robinetul de benzina, spalat, spalat sita, suflat cu aer, montat la loc si pe urma... benzina, paie si bataie. Hai ca ajunge. Te-am luat tare de bine ce ai intrat in gasca nebunilor cu Nipre. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 ...cand il duci la identificare, musai trebuie sa aiba culoarea definitiva (ca-i data cu pensula , sau vopsita la reprezentantza toyota nu are importantza...) Si preferabil sa-l inmatriculezi far atas, ulterior poti sa-i agheti un atas cand vrei sau cand ai de transportat dulapuri , aragaze...etc....altfel va trebui sa vi la fiecare verificare cu atasul.... Pentru ca dca o sa ajungi cu el la liman , o sa-ti doresti sa calatoresti cu el , si cu atas nu are o viteza nemaipomenita...si o sa preferi un grup solo, care nu se prea impaca cu atasul...si tot asa... E bine oricum, numa sa circule pe drumurile patriei si sa contarieze organele de politie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Octombrie 31, 2008 Autor Share Postat Octombrie 31, 2008 (editat) Salut. Bine ai venit printe noi, sa-l stapinesti sanatos, sa ai nervi de otel si prima restaurare: desfiinteaza naibii filtrele suplimentare de benzina. Cind are sa-ti fie lumea mai draga ai sa constati ca nu lucreaza un cilindru si pina sa te prinzi ca nu vine benzina... cine stie pe unde umbli si te umpli de draci degeaba. Unii spun ca filtraza benzina mai bine, nu se infunda carburatoarele etc, etc. OK. Dar prin carburatoarele Niprului si la cit de mari sint jiglerele trece si un barzaune prin ele nestingherit. Ori filtrele alea sint foarte sensibile, la o molecula de apa s-au praf se infunda. In robinetul de inchidere al benzinei este o sita care eu cred ca este suficienta ptr. filtrare. De doua ori pe sezon dai rezervorul jos, spalat cu trei, patru litri de benzina montat la loc. Tot atunci desfacut paharul decantor de la robinetul de benzina, spalat, spalat sita, suflat cu aer, montat la loc si pe urma... benzina, paie si bataie. Hai ca ajunge. Te-am luat tare de bine ce ai intrat in gasca nebunilor cu Nipre. Numai bine. ....apropo de filtre azi mi-am rupt piciorul dand la pedala ca nu se alimenteaza cilindrul drept.....le zbor oricum ozeneurile alea de filtre maine cand ma apuc de curatat carburatoare si paharul decantor ca tare cred ca au pamant cu tot cu flori de cand nu au mai fost desfacute ...multumesc de urari si sfaturi tuturor ...."cand dau cu capu de ceva o sa tip".....in mare parte am cam priceput ca urmaresc zilnic forumul si incerc sa bag la bila demult cum e cu motoarele astea.Sa ne vedem la 7scari cu ele !!! Editat Octombrie 31, 2008 de bach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Mah, mai intai sa-l stapanesti sanatos si in al doilea rand tine minte o vorba de la un fost detinator de patru Nipre.., daca nu porneste fieratania din prima pedala, asta dupa ce-i dai jet la carburatoare cu degetelul apasat pe cuiul pontou, e clar ca are o problema de ordin tehnic si trebe sa vezi ce are.., prima pedala e esentiala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lau dnepr Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 barvo mai ,ma bucur sa aud ca l faci original si io m am apucat seriso de al meu sa l readuc la uratenia ce era ,numnai bine spor la munci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mendozaccc Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 ...RESPECTURI si...SUCCESURI ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Noiembrie 1, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2008 astazi am curatat carburatoarele si paharul decantor si a prins viata.......am reusit sa ma dau cu el cateva ture si sunt placut surpins de calitatiile lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serjuro Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 (editat) Multa bafta si un sfat, sa nu te ia valul si sa te apuci sa cumperi piese ,,noi", calitate ukrainiana garantata, facute intre 2 vodci........... Pe mine m-a pus dreacu (si fratele plecat in Zeelanda si venit cu idei straine) sa cumpar piese noi si sa le inlocuiesc si pe cele care mai mergeau...... Am dat de 2 tipuri de piese, unele care aratau bine dar NU se potriveau la montaj si altele care se potriveau la motaj dar se stricau in 100km......... Parerea mea e ca piesele mai vechi , poate inainte de faimosul an 92 sunt MULT mai bine prelucrate si din materiale mai bune....... Eu am bagat in al meu peste 1300 euroi, 8 luni de munca, nervi si tutun si abia l-am dat cu 1000( scopul meu nu a fost sa-l iau si sa-l vand, ci sa-l tin pt ca era un vis inca din liceu......).............asa ca baga bani doar dak vrei sa tii motorul mult si bine........ Bafta, asfalt uscat si vreme buna cat mai multa ..........inainte de prima zapada............ Editat Noiembrie 1, 2008 de serjuro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 Multa bafta si un sfat, sa nu te ia valul si sa te apuci sa cumperi piese ,,noi", calitate ukrainiana garantata, facute intre 2 vodci...........Pe mine m-a pus dreacu (si fratele plecat in Zeelanda si venit cu idei straine) sa cumpar piese noi si sa le inlocuiesc si pe cele care mai mergeau...... Am dat de 2 tipuri de piese, unele care aratau bine dar NU se potriveau la montaj si altele care se potriveau la motaj dar se stricau in 100km......... Parerea mea e ca piesele mai vechi , poate inainte de faimosul an 92 sunt MULT mai bine prelucrate si din materiale mai bune....... Eu am bagat in al meu peste 1300 euroi, 8 luni de munca, nervi si tutun si abia l-am dat cu 1000( scopul meu nu a fost sa-l iau si sa-l vand, ci sa-l tin pt ca era un vis inca din liceu......).............asa ca baga bani doar dak vrei sa tii motorul mult si bine........ Bafta, asfalt uscat si vreme buna cat mai multa ..........inainte de prima zapada............ adica tu vrei ca piesele de Nipru sa se potriveasca ca la Yamaha? toata lumea intampina dificultati cu piesele rusesti, dar ca si odinioara trebuie sa ai putina mecanica in vene daca un piston,un surub,o tabla nu se potriveste pui mana pe subler,masori pilesti sau slefuiesti pana vine niciodata sa nu crezi pana nu vezi tu cum se imbina respectivele piesele rusesti proaste si frigurile din Africa nu o sa dispara niciodata un motor bun este ala luat la mana in parte si montat cu piese noi . si din experienta mea personala pot spune ca un motor ref. complet fara alternator ,ax cu came si carb costa cam 350-400 euro deci cam cat costa 2-3 pistoane Yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 astazi am curatat carburatoarele si paharul decantor si a prins viata.......am reusit sa ma dau cu el cateva ture si sunt placut surpins de calitatiile lui DA,DA , daca-ti place si daca merge bine, modifica- neaparat. P.S.: Eu vreau tobele alea de rahat....sa-mi bat joc de al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 ....dau cu el cateva ture si sunt placut surpins de calitatiile lui.. asta-i inceputul, sa vezi acum ce urmeaza! Succes in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SamuraiJerk Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 felicitari pentru achizitie si succes la restaurare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serjuro Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 adica tu vrei ca piesele de Nipru sa se potriveasca ca la Yamaha? toata lumea intampina dificultati cu piesele rusesti, dar ca si odinioara trebuie sa ai putina mecanica in vene daca un piston,un surub,o tabla nu se potriveste pui mana pe subler,masori pilesti sau slefuiesti pana vine niciodata sa nu crezi pana nu vezi tu cum se imbina respectivele piesele rusesti proaste si frigurile din Africa nu o sa dispara niciodata un motor bun este ala luat la mana in parte si montat cu piese noi . si din experienta mea personala pot spune ca un motor ref. complet fara alternator ,ax cu came si carb costa cam 350-400 euro deci cam cat costa 2-3 pistoane Yamaha boaska, hai ca m-am saturat de aia care dau reply doar de dragul discutiilor, nu imi mai pune afirmatii in gura, eu doar ii spuneam omului la ce sa se astepte. asa, ca sa stii, am avut 11 motoare pana acuma, de la simsoneta si carpati romanesc ( in clasa a 7a) si pana la nipran si la fiecare am surubarit en gros, deci stiu ce si cum trebuie lucrat si pana acum cativa ani chiar aveam timp sa lucrez cateva ore in fiecare zi. Crede-ma ca si la nipru am lucrat en-gros dar si en-detail si l-am adus dupa luni de munca si bani cheltuiti la forma buna dar l-am dat pt ca nu mai doream sa petrec asa mult timp cu motorul, acum am copil mic si responsabilitati de cap de familie. Am luat japoneza pt ca imi ofera liniste si nu batai de cap, bag benzina, ulei, fac revizii si gata, CAND VREAU, MA SUI PE EA SI O TAI. NU am nimik cu cei care au timp, bani, dorinta si alte chestii in legatura cu comunistele.............. Din partea mea fiecare sa faca ce doreste, pt mine la momentul acesta, tenere ul e solutia optima. V-am lasat si va doresc asfalt uscat cat o mai fi............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 boaska, hai ca m-am saturat de aia care dau reply doar de dragul discutiilor, nu imi mai pune afirmatii in gura, eu doar ii spuneam omului la ce sa se astepte. asa, ca sa stii, am avut 11 motoare pana acuma, de la simsoneta si carpati romanesc ( in clasa a 7a) si pana la nipran si la fiecare am surubarit en gros, deci stiu ce si cum trebuie lucrat si pana acum cativa ani chiar aveam timp sa lucrez cateva ore in fiecare zi. Crede-ma ca si la nipru am lucrat en-gros dar si en-detail si l-am adus dupa luni de munca si bani cheltuiti la forma buna dar l-am dat pt ca nu mai doream sa petrec asa mult timp cu motorul, acum am copil mic si responsabilitati de cap de familie. Am luat japoneza pt ca imi ofera liniste si nu batai de cap, bag benzina, ulei, fac revizii si gata, CAND VREAU, MA SUI PE EA SI O TAI. NU am nimik cu cei care au timp, bani, dorinta si alte chestii in legatura cu comunistele.............. Din partea mea fiecare sa faca ce doreste, pt mine la momentul acesta, tenere ul e solutia optima. V-am lasat si va doresc asfalt uscat cat o mai fi............. Nu pune la suflet am citit de exemplu niste indicatii pretioase ca la Jupiter nu poti monta cilindrii noi prima data trebe alezati etc. unii cam vorbesc prostii daca alezezi sunt gata trebe alte pistoane am unul cu un Jupiter cu atas nu alezeaza nimic si merge grozav Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Noiembrie 3, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2008 Nu pune la suflet am citit de exemplu niste indicatii pretioase ca la Jupiter nu poti monta cilindrii noi prima data trebe alezati etc. unii cam vorbesc prostii daca alezezi sunt gata trebe alte pistoane am unul cu un Jupiter cu atas nu alezeaza nimic si merge grozav Numai bine sunteti un pic offtopic dar va iert ...la mine in ograda se simte un miros cu iz de nipru...tocmai ce am incercat sa pornesc fiara ca sa pot pleca maine la munca cu el si ghici ce??? Nu mai vrea nici s-o f.ti......cilindrul din dreapta merge doar cu socul tras si da rateuri ba dreptul ba stangu.....am inceput distractia.....din fericire "am si bani de nu stiu ce sa fac cu ei" asa ca o sa vedem ce iasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 ai platina impuscata si bujiile innegrite fa 09mm distanta la bujii 2,5 -3 ture de aer o sa porneasca sper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.