Estremadura Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 Aici e aici, multi oameni confunda modelele noi de la Ural sau Jawa cu cele vechi si se mira de ce costa atat de mult. Raspunsul e simplu : nu sunt tot motoarele alea de pe vremea lu' bunicu', evolutia isi spune cuvantul, si orice firma care vrea sa supravietuiasca este fortata sa se alinieze tehnologic la cerintele actuale ale pietii (intre altele de-aia Ural se fabrica si se vinde si Nipru s-a inchis de 5 ani). Ca Ural nu bate BMW e clar, dar nici nu costa cat un BMW (comparand pretul de nou la ambele marci, nu pretul de nou la Ural cu pretul de SH la BMW). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 (editat) orice ai face/zice uralul nu este altceva decat copia imbunatatzita a motorului nemtzesc folosit de Wehrmacht in al doilea razboi mondial. mult imbunatatzita... dar io zic ca (dak ai bani) fie ai bmw-ul original dak eshti fan declarat si intr-adevar pasionat, fie iei o japoneza/bmw nou/italianca noua... pt ca o copie ramane o copie... iar o copie facuta dupa 60 de ani ajunge sa fie chiar kitch Editat Octombrie 10, 2005 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 deci dupa teoria asta toate chopperele japoneze cu motor V-twin sunt de evitat pentru ca toate sunt copii facute si dupa 60 de ani dupa Harley? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 Deci: 1. comuniste s-au vandut la noi si inainte de revolutie (Ij, MZ, Jawa-CZ,Simson,NSU) cu preturi decente. 2. dupa revolutie in afara de puhoiul de Sh-uri Nipru, Minsk, Voshod, Ij Planeta4,5, Jupiter4,5 au fost vandute si noi . Astfel au fost importatori de Ij care vindeau o Planeta 5 cu totul cu <1500$ si un Minsk cu <1000$. Marfa s-a vandut o vreme. S-ar parea ca si Niprul. Io zic ca merita 1500$ o Planeta 5 nou-nouta cu atash, cu frana pe disc, suspensia aer/ulei, spite turnate si o garantie la cumparare. Merita pentru a fi folosita utilitar. Nici un Minsk nou la sub 1000$ nu cred ca e o afacere asa proasta. Ganditi-va ca pe atunci nu era constientizata varianta SH japoneza in mintea romanului. Ijul nu practica aceleasi preturi odioase pe care le practica Uralul. De aceea e motocicleta cea mai des intalnita in Asia, si de aceea Uralul nu vinde mai mult de 1000 unitati pe an. Sigur se puteau produce aceleasi transformari de bun simt pe care le-a facut Uralul in ceea ce priveste controlul calitatii fara sa umfle preturile atat de mult . Ei au crezut ca piata va absorbi cu f mult entuziasm produsul lor ca pe un produs exotic. Sigur ca au un produs de nisha dar se adreseaza acum doar unor oameni cu adevarat pasionati altfel in legatura cu polemica despre Ural pot sa zic si io cate ceva. Uralul Wolf il suspectez ca ajunge pe la 150 km/h, si il poti tine in 120. Nu de alta dar Uralul 650 se putea tine in 100-110. Ca sa ma laud pot sa spun ca Uralul meu din 1961 cu 80 000km la bord a prins duminica 100 cu 3 oameni si bagaje si mai avea rezerva de gaz la maneta, dar mi-a fost tarsa pentru el. Cat despre cuplu 50 NM cat o fi avand un Wolf (io am 44) sunt rupere. Suzuki Marauder e un motorash f misto, dar nu suporta comparatie cu un Ural. Uralul e pentru pasionati nostalgici. Cat despre Uralul care nu a pornit: te inseli prietene... Fie nu s-a priceput "pailotu" fie era motorul rupt de cineva. Altfel, Uralul reglat porneste de la prima pedala la sfert, ca la mine. Apoi trece la un relanti linistit, cam prea silentios. Ca apoi dupa incalzire sa trezeasca fiori daca rotesti maneta de gaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 Acum nici sa exageram spunand ca, virgula, comunistele sunt super bune si ca ar merita banii acum la ora actuala chiar si noi, dar nici sa cadem in pacatul mishto-ului. Ce-a fost a fost, vorba lu' Harciogu, au fost alte vremuri care probabil nu se vor mai intoarce si cand se merita sa iei o comunista noua la banii aia. Dar acum sunt multe alte variante, piata moto incepe sa se uniformizeze si fiecare motocicleta isi capata locul indiferent de tara de provenienta si anul de fabricatie si astfel comunistele din nefericire (sau nu?) dispar nu chiar incet de pe piatza iar japonezele, italiencele, austriecele si altele le vor lua locul. In maxim 2 ani se va putea achizitiona o japoneza mai veche cu pretul la care astazi se gaseste o comunista bunicica! Pentru noi nostalgicii, ramane restauratia si cautatul! Asta e... comunistele nu vor mai putea fi utilitare ci mai degraba piese de muzeu, pentru "plimbarea de duminica" (bine, cele ceva mai noi vor mai putea fi utilizate in conditii bune ceva timp dar piesele devin din ce in ce mai rare, iar normele de poluare tot mai drastice!). Astea fiind spuse nu putem decat sa asteptam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 La comparatie: Un BMW SH va fi oricand MUUUUULT mai dezirabil decat orice ruseasca noua. Pai la 3000 de euro o sa iei: Fie un motor BMW K100 cu circa 15 ani vechime, sub 60.000 de km, cu 4 cilindri, motor in 4 timpi, injectie electronica, eventual cu parbriz reglabil, ABS fata-spate, manere incalzite, transmisie prin cardan, suspensie Paralever, complet dotat cu coburi laterali si topcase, motor care va merge linistit pana la 200.000 de km, uneori poate si mai mult, fara sa aiba probleme tehnice majore. Probleme: masivitatea si greutatea, deci implicit dificultatea manevrelor din scurt prin oras, faptul ca nu e un motor adecvat oricarui calaret, cere o anumita statura si constitutie fizica, consuma destul prin oras, cam cat o masina de mic litraj (7l/100km) dar pune in balanta o tinuta de drum exceptionala, viteza de croaziera ridicata si consum mic la mers constant (6l/100km la viteza constanta de 140km/h), nerv si raspuns excelent la accelerare. SAU un IJ nou cu atas, tehnologia anilor '50-'60, design invechit, motor in 2 timp cu un carburator care se deregleaza, facut neglijent si cu materiale proaste, care merge maxim 20.000km cu un set motor, transmisie pe lantz, pornire la pedala si viteza de croaziera 100km/h si poate 18 luni garantie daca ai noroc. Are ca avantaje consumul mic de carburant si un oarecare nerv si manevrabilitate buna la mersul prin oras. Sta insa prost cu tinuta de drum la iesirea din oras, se plafoneaza repede cand ii ceri putere in depasiri. SAU un Ural nou, dar la asta se mai adauga taxe vamale, motor 2 cil boxer in 4 timpi, destul de robust, care merge acceptabil daca e bine intretinut de la inceput, consuma ca 6% si cara 2 sau 3 persoane (daca are atas) cu o viteza medie de 100-120km/h, nu e o alternativa proasta, dar are si el plusuri si minusuri: agilitatea nu e chiar punctul lui forte, nici consumul nu e chiar mic, are nevoie permanenta de intretinere pentru ca se deregleaza aprinderea, sincronizarea carburatiei, jocul la culbutori, etc. Transmisia prin cardan este un avantaj, iar la noul Wolf s-a promis si pornire la electromotor ceea ce il face tentant, impreuna cu niste comenzi mai moderne si jante de aliaj cu frane pe disc nu e o oferta rea. Ceea ce am facut aici este o comparatie destul de sumara intre 3 motociclete complet diferite, pentru scopuri diferite, si cu solutii constructive TOTAL diferite. Fiecare cu plusuri si minusuri, avantaje si dezavantaje. Ceea ce vreau sa subliniez este ca rusii inca nu se ridica cu motocicletele lor noi nici macar la nivelul unor moto europene sau japoneze de acum 20 de ani. Si ca sunt multe oferte de SH care bat pana si motoarele NOI facute de rusi. Eu nu am avut pana acum probleme cu bavarezul meu, si are 20 de ani si bine peste 100.000 de km, si singurele probleme au fost un simering la furca si o scurgere minora de benzina. Asta in 2 sezoane si vreo 14.000 de km. Si cu siguranta o sa mai merga mult si bine. Tin minte pe cand am avut Ij ca era mai mult in reparatii decat pe drumuri... e o oaresce diferenta. Succes la vanatoare! Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 BMW K100 sunt motocilete foarte bune...Studiez si eu de o luna-doua ofertele de pe internet, dar am observat o chestie foarte ciudata.. Toate motociletele mai vechi peste 15 ani aprox, cu kilometraj mecanic au nr de kilometri putini si pret mic, iar la cele putin mai noi care au deja kilometraj electronic nu prea gasesti cu asa putin kilometri cum zici tu sub 60000 km... Deci cu motociletele mai noi se merge mult mai multi km/an decat cu cele mai vechi?!? De ce cele cu kilometraj electronic nu au pret mic indiferent daca au depasit si 100.000 km?!? Parerea mea comparatia ta nu e relevanta... Pretul unui BMW K100 in stare buna este peste 4000 eur fara taxe si transport... sa poti sa zici ca e mult mai fiabila decat un URAL nou.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 BMW K100 sunt motocilete foarte bune...Studiez si eu de o luna-doua ofertele de pe internet, dar am observat o chestie foarte ciudata.. Toate motociletele mai vechi peste 15 ani aprox, cu kilometraj mecanic au nr de kilometri putini si pret mic, iar la cele putin mai noi care au deja kilometraj electronic nu prea gasesti cu asa putin kilometri cum zici tu sub 60000 km... Deci cu motociletele mai noi se merge mult mai multi km/an decat cu cele mai vechi?!? De ce cele cu kilometraj electronic nu au pret mic indiferent daca au depasit si 100.000 km?!? Parerea mea comparatia ta nu e relevanta... Pretul unui BMW K100 in stare buna este peste 4000 eur fara taxe si transport... sa poti sa zici ca e mult mai fiabila decat un URAL nou.. BMW K100 au bord electronic. Faptul ca DISPLAYUL nu e electronic e altceva, tahometrul nu este pus in miscare de un cablu ci de un impuls electric. Mai uita-te pe www.moto.it vei gasi multe oferte de K100 si/sau K75 care la 3000 de euro sunt bijuterii. Aduse in tara mai costa vreo 5-600 de euro cu vama si transport. Iti spun eu ca doar din asta am si stiu cat am dat pe el. Le poti cumpara din Italia la bani putini, dar sa te astepti sa aiba peste 100.000 de km. Din punctul meu de vedere asta nu a fost o problema, pretul la achizitie se invarte intre 1500 si 2000 de euro pentru un astfel de motor, iar la 3000 gasesti sigur si sub 60.000 de km. Am studiat piata de acolo un an de zile si nu vorbesc fara sa stiu. Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 Beton site-ul..Ia uite http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=605782 Ori ce ai zice pretul pietei la un K100 este mult peste 3000 eur..Eu m-am uitat mai mult pe paginile nemtesti, si am ales o anumita locatie... La anunturile la pret asa mic nu sunt poze.. etc..etc.. Dar ori cum ai dreptate.. Un BMW sh e superior unuei motocilete rusesti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 Beton site-ul..Ia uite http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=605782 Ori ce ai zice pretul pietei la un K100 este mult peste 3000 eur..Eu m-am uitat mai mult pe paginile nemtesti, si am ales o anumita locatie... La anunturile la pret asa mic nu sunt poze.. etc..etc.. Dar ori cum ai dreptate.. Un BMW sh e superior unuei motocilete rusesti.. Nu te supara, dar esti carcotas. Ai gasit un anunt la care poza nu se potriveste cu motocicleta si pe ala il dai de exemplu? Ala e un R, nu un K100 si e clar ca e destul de nou si scump. Nu stiu cum ai cautat, dar uite ce am gasit eu la prima vedere: CLICK AICI!!! Si de aici am selectat: Uite K100, chiar si cu garantie de la dealer, la 1800 de euro: http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=643785 Uite K100RT, din '87, cu 35.000 de km, iarasi, cu garantie de la concesionar: http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=634008 K100Rs 16 V, din '93, cu genti laterale, manere incalzite, motor cu 16 valve la 2850 Euro: http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=625512 K100 din '90, cu carene de touring de pe K1100, complet echipat cu genti, 2200 euro http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=632830 Toate anunturile sunt cu poza si au nr de telefon. Ca idee, timp de un an cat am cautat eu motocicleta, si am cautat ion special un K, mi-au trecut pe la nas doua anunturi: unul din ele cu un K75 din 92, vandut de un concesionar BMW din Milano, 57.000 de km, genti laterale si topcase, garantie 18 luni fara limita de kilometri oferita de concesionar, 2 proprietari anteriori, nr de km demonstrabil cu hartiile de la revizii (carte de service), atentie: pret 900 de euro plus costul actelor! si BMW K100RS Special Edition din 1989, 16V, ABS, manere incalzite, vopsea alba perlata, spoiler sub motor, complet cu genti si geanta originala BMW pt. rezervor, 87.000 de km, vandut de reprezentanta BMW din Roma la pretul de 2200 de euro tot cu garantie 18 luni fara limita de km. La primul anunt am sunat prea tarziu si se vanduse, iar al doilea era prea departe de mine si nu aveam cum sa ajung destul de repede la Roma. Ocazii sunt, trebuie sa fii dispus sa stai sa le cauti si eventual sa ai pe cineva in Italia care sa se ocupe repede cand gasesti ocazia. Noroc, Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Octombrie 10, 2005 Share Postat Octombrie 10, 2005 Nu te supara, dar esti carcotas. Ai gasit un anunt la care poza nu se potriveste cu motocicleta si pe ala il dai de exemplu? Ala e un R, nu un K100 si e clar ca e destul de nou si scump. Nu stiu cum ai cautat, dar uite ce am gasit eu la prima vedere: Ry. Stiu ca nu se potrieste..L-am bagat de exemplu..sa vezi cat de serioase sunt anunturile de pe net..ce usori dai de tzepe... Mai ales la motocilete cu preturi mici.. ce sa zic de garantie..daca o aduci in Romania..poti sa uiti de ea... Pentru mine in Timisoara singura posibilate de a cumpara motocicleta noua ce are service aici in zona sunt Suzuki sau BMW.... IN fine..Totusi un Ural nou eu zic ca merita cumparat..daca stai aproape de reprezentata si de service.. Daca nu mai bine fara motor, decat sa ai garantie si sa nu poti sa beneficiezi de ea!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Octombrie 11, 2005 Share Postat Octombrie 11, 2005 (editat) Asa, Discutia s-a deplasat putin spre comparatii de genul comuniste noi/sh -uri occidentale (exact unde trebuia ). Am vazut ca "se bat campii" mult pe tema Wolf, asa ca mai jos o sa postez cateva dintre caracteristicile tehnice ale acestei motociclete, care prersoal nu prea ma incanta datorita amplasarii comenzilor avansate deasupra cilindrilor Tip 4 timpi, carburator, racire cu aer, 2 cilindri, boxer Alezaj/cursa 78x78 Capacitate, cc 745 Putere 40 cp la 5600 rpm Cuplu 52 Nm la 4000 rpm Raport compresie 8.6:1 Ansamblu supape OHV. prin 2 tije , 2 supape pe cilindru Diametru supape Admisie 1x42 Evacuare 1x38 Carburatoare 2x Keihin L22-AA Volum ulei 2.3 L, 20W50 Sistem aprindere Microprocesor, NPO Avtomatika Benzina Regular fara plumb, 95 Tip rezervor Metal cu robinet automat Capacitate rezervor 19 L Alternator DENSO, 500 Wt, 14V Demaror electric CT 395B, 736 Wt Baterie 12 V, 18 A/H Trenul de rulare Ambreiaj Dublu disc uscat, disc actionat diametru 180 mm Cutie viteze Mecanica, 4 viteze + revers Rapoarte viteze 1-3,6 2-2,28 3- 1,56 4- 1,19 Revers –4,2 1,2 L 15W40 Cadru, suspensie Cadru Sudat circular,tevi rotunde intersectate Furca fata Telescopica, PAIOLI Cursa suspensiei fata 140 mm Suspensie spate Bascula, amortizoare hidraulice si arcuri Cursa suspensiei spate 100 mm Frane Frana fata disc,actionata hidraulic, 4 pistonase, diametru pistonase 2x32 mm si 2x 34mm Diametru tambur 298 mm Frana spate disc, actionata hidraulic, 2 pistonase, diametru pistonase 2x32mm Diametru tambur 200mm Roti/anvelope Roata fata 2.15x16 Anvelopa fata 90/90 – 16, MITAS H-03 59P Roata spate 3.50x16 Anvelopa spate 130/90-16 MITAS H-11 76T Dimensiuni/greutate Lungime 2530 mm Latime 850 mm Inaltime 1300 mm Ampatament 1550 mm Garda la sol 115 mm Raza intoarcere 3700 mm Greutate la gol 230 kg Greutate cu plinul facut 250 kg Masa maxima autorizata 400 kg Viteza maxima 140 km/h (sursa-Ural Romania) Si ca tot am ajuns la nivelul asta, poate ar fi bine sa introducem in discutie si noua Jawa 650 care costa 7500 euro(in Romania cu toate taxele). V-ati cumara o Jawa noua sau o Honda apropape noua? Editat Octombrie 11, 2005 de moto_comuniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Octombrie 11, 2005 Share Postat Octombrie 11, 2005 (editat) Pt. cei care nu stiu nimic despre Jawa 650 informatii pe http://jawa.as/ (foto 2) sau Jawa 125 - 3200 euro? (foto1) Cylinder 1 Bore & stroke (mm) 56,5 x 49,5 Displacement 124 Compression rate 9 : 1 Maximal power (kW/ot. x min-1) 9,4 / 8200 Maximal torque (Nm/ot x min-1) 9,2 / 7000 Starter system kick Transmission 5 - speed Wheelbase (mm) 1330 Seat height (mm) 830 Fuel tank capacity (l) 6,5 Reserve (l) 1,2 Wheels Spoke Tyre front/rear 3 x 19 / 3,5 x 16 Front suspension Telescopic forks 170mm Rear suspension central hydraulic teleskopic 150mm Front brake Disc 220mm Rear brake Disc 180mm Dry weight (kg) 99 Maximal speed (km/h) 108 Editat Octombrie 11, 2005 de moto_comuniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Octombrie 11, 2005 Share Postat Octombrie 11, 2005 Jawa 650 e un motor cam turat pentru un chopper, nu cred ca mi-ar place zgomotul, in afara de asta un Wolf e mai ieftin (6.600 Euro in Romania cu toate taxele si TVA) si are si revers ceea ce se poate dovedi util la un motor greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Octombrie 11, 2005 Share Postat Octombrie 11, 2005 Cat despre IJ nu se mai poate inmatricula in Romania de la inceputul acestui an pentru ca nu are omologare pentru CE. Cum sa nu se poata dom'le?!? Eu mi-am inmatriculat IJ-u' in urma cu 2 luni. Si-ti dai seama ca un Festival n-are treaba cu nici un fel de certificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Octombrie 11, 2005 Share Postat Octombrie 11, 2005 Cum sa nu se poata dom'le?!? Eu mi-am inmatriculat IJ-u' in urma cu 2 luni. Si-ti dai seama ca un Festival n-are treaba cu nici un fel de certificat E vorba de motocicletele noi nu de cele care au mai fost inscrise in circulatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 11, 2005 Share Postat Octombrie 11, 2005 jawa aia de 650 nu e chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Octombrie 11, 2005 Share Postat Octombrie 11, 2005 jawa aia de 650 nu e chopper Au o versiune "Clasic" care e un fel de chopper. La aia ma refeream Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Octombrie 11, 2005 Share Postat Octombrie 11, 2005 (editat) pana la urma cios (nu shtiu dak calareshti o motocicleta, dar deduc ca "nu prea", nu-tzi shtiu varsta) tu ce vrei? nu exista reprezentantza ij la noi in romania! punct. si e beleaua draq ca sa inmatriculezi o comi la noi si nu se face. de ce naiba mai tzinem topicul asta? cum a spus si axa cu scame... am pornit de la comuniste pt ca erau ieftine... asta e motivul pt care le calarim... sincer nu shtiu ce vrei d-le cios! vorba vorba vorba ...mai bine ne suim pe motoare si mergem unde vedem cu ochii (pt cei care au asha ceva )... ce draq? Editat Octombrie 11, 2005 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Octombrie 11, 2005 Share Postat Octombrie 11, 2005 Jawa aia de 650 e o gluma buna...arata ca porcul (design) , motorul e preluat de la Yamaha XTZ660 Tenere, monocilindru racit cu apa care e montat si pe MZ Baghira.Un motor reusit, ce-i drept, dar ce te faci cu celelalte componente ale motocicltei? Mie personal nu-mi place si nu am incredere in asa ceva, si sa dai 7500 Eur pe asta e de domniul SF cand la banii aia iti iei o japoneza second de cativa ani vechime care se invarte singura dupa soare Sunt convins ca in primii 2 ani de functonare are mai multe probleme decat o honda la clasa omoloaga veche deja de 3-4 ani cu km putini (la 20.000 transalpul de ex de-abia poate fi considerat iesit din rodaj ). Chiar daca eu am inceput pe o Jawa si am un mare respect pt marca asta pentru ce era odata si ce a facut in motociclism, trebuie sa recunoastem evidentul : Japanskii RULEZ Ij, jawa,Ural si alte marci de gen nu se pot bate cu japonezii nici macar daca le dai avans 3 ani, sa zicem...nici la pret, nici la fiabilitate, nici la performante.Asta pana scot romanii noua mobra cu reactie foloind efectul Coanda Ca raspuns la intrebare, da, mi-as lua o Honda de 3-5 ani vechime in loc de un "ceva" nou dar cu urme de comunism in el Decat un motor cu garantie 2 ani asigurata greoi si la care sigur apelezi , mai bine unul fara garantie dar care nu se strica singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Octombrie 11, 2005 Share Postat Octombrie 11, 2005 Da,cine are 7500 euro poate sa mai puna langa ei ceva si-si ia o japana noua.Asa o sa se duca pe tobogan fabricile comuniste,pt. simplu fapt ca nu-si cunosc lungul nasului.Am trimis si eu un mail la Jawa sa-mi zica preturile,zic ba imi iau jawra noua,firma cat de cat cu renume in Romenia.Cand am primit raspunsul si am vazut preturile m-a luat ameteala.Sunt curios cate Uraluri noi s-au vandut in Romania anul asta.De fapt imi raspund singur 0(sau or fi luat aia de la compania de paza si vorbesc prostii? ).Axa a avut dreptate,cand n-ai bani e normal sa te arunci si sa te bucuri de o comunista,insa cand ai bani si mai vrei asa ceva treaba e cam patologica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 11, 2005 Share Postat Octombrie 11, 2005 Urale noi vandute de cand s-a deschis sediul (de 2-3 luni) doar 1 Wolf, atata cunosc... Dar parca am vazut la cineva in curte un Gear-Up. Totul tine de ce vreau sa fac cu motorul. Cazul meu: daca vreau sa ma plimb solo apoi sa car 3 pepeni si 10 kile de cartofi, sa ma duc sa fac un gratar in padure , sa ma dau iarna atunci imi iau un Ij, Nipru sau un Ural cu atash. Pot sa am bani sau nu. In Vest si in SUA sunt cativa care au in garaj un Road King si un Nipru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Octombrie 11, 2005 Share Postat Octombrie 11, 2005 pana la urma cios (nu shtiu dak calareshti o motocicleta, dar deduc ca "nu prea", nu-tzi shtiu varsta) tu ce vrei? Cred ca intrebarea ta se referea de fapt la mine Pai eu am 27 de ani si dupa cum scrie si in profil calaresc o Jawa de 350 (asta cand nu-i stricata) fabricata in 1982 . In rest mai calaresc ce mai aduc fratii mei (17 ani cu experienta in mecanica ,,,cum majoritatea de pe forum nu au) prin garaj: MZ-uri, Minsk, IJ-uri, Simson (s425 este pentru mine o adevarata pasiune), Yamaha, etc- in general intra si trec meteoric, cea mai longeviva moto a fost un MZ de 125 care a stat pe la noi cam 3 ani. Ce urmaresc cu topicul asta? Am vrut sa vad daca COLTUL COMUNISTELOR este coltul pasionatilor sau coltul frustratilor ("comunisti" doar din necesitati financiare). Jawa de 650 are motor ROTAX Si ca tot vorbeam de competitivitatea comunistelor (sau ma rog a fostelor comuniste) aruncati o privire si la ce scoate astazi MZ... Acestea fiind spuse putem continua discutiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Octombrie 11, 2005 Share Postat Octombrie 11, 2005 Ce urmaresc cu topicul asta? Am vrut sa vad daca COLTUL COMUNISTELOR este coltul pasionatilor sau coltul frustratilor ("comunisti" doar din necesitati financiare). Si tu de care esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Octombrie 11, 2005 Share Postat Octombrie 11, 2005 (editat) Si tu de care esti? Tot ce stiu e ca poate in viitor o sa am o bavareza DAR pt nimic in lume n-o sa renunt la Jawa mea pe care am adunat-o in dormitor (cu toate protestele prietenei mele) si cu atat mai putin la Simsonul la care lucrez acuma. Gata cu povestile despre mine SUNT DOAR UN NESEMNIFICATIV OARECARE asa ca sa revenim la topic Editat Octombrie 11, 2005 de moto_comuniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.