ianachim Postat Noiembrie 6, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2008 Asa e ! Suntem niste inconstienti !Eu m-am hotarat ! Imi vand motoreta, ca oricum nu stiu sa merg cu ea ! Tu ... ? eu sunt mai al dracu O DONEZ DOAR UNUIA CARE TAI CURBELE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 eu sunt mai al dracu O DONEZ DOAR UNUIA CARE TAI CURBELE Fac eu lista Cristi? : Sa ma apuc din timp... ca e cam lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Io as avea nevoie doar de un transplant de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Cam greu cu sifonieru' pe curbe,nu?...Pana una-alta cine s-a uitat atent a putut oberva bolovanu' care se vede in dreapta langa linia continua si pe langa care trece roata spate poate prea aproape in momentul pierderii aderentei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Cu un "sifonier" din asta m-am dat si eu pe Cheia .. ah, nu, am zis Cheia ... ma rog, trecem peste ... si pot sa spun ca .. pe cat de frica mi-a fost cand m-am urcat pe el, pe atat de usor am mers si m-a inclinat .. cand m-am dat jos impresia a fost .. "frate, motorul asta merge singur, parca e pe sine" Nici eu nu tai curbele, nu stiu de ce ... poate pentru ca imi place sa ma inclin, din cauza asta mi-am luat motor, altfel mergeam cu masina. Desi, nici nu masina nu-mi place sa tai curbe, dar asta e alta discutie. Nu e bine sa le tai pentru ca te poti obisnui asa, adica prost. Anyway .. nu acuz pe nimeni, fiecare merge cum vrea, cum poate, cum simte .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladSpeed Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 daca te uiti atent pe partea dreapta se vede ceva ca si o ureche de pod...eu zic ca ai atins chestia aia ...se vede si din filmulet ca e smucitura...nu prea cred sa fie vorba de vreo pata de ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator trotinet Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 daca te uiti atent pe partea dreapta se vede ceva ca si o ureche de pod...eu zic ca ai atins chestia aia ...se vede si din filmulet ca e smucitura...nu prea cred sa fie vorba de vreo pata de ulei... e ceva alunecos mah pe asfaltul ala . se vede clar ca omul a cazut dupa ce a calcat pe pata aia. daca lovea bordura se vedea la motor lovitura iar cazatura era cu totul altfel cu dezecchilibru si rostogolire, nu alunecare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albastru.vertical Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 ba n-ati inteles nimic! tipu e foarte bun iar cazatura e foarte studiata. profesional executata. nu va mai straduiti ca n-o sa-l puteti egala. v-a zis omuletzu de zeci de ori aici sa va uitati la semnatura lui nu la cum merge. da voi numa nu vreti sa pricepeti, ceapa voastra de cocalari! semnatura bey, atentie la semnatura!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grownup.punk Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 la min. 4:34 se vede clar cum cade un castravete din lada ce venea din contra sens ... asa ca vinovat pentru acest incident este castravetele bulgaresc atentie la castraveti din bulgaristan, sunt foarte periculosi (inca ne mai poarta ranchiuna pentru cadrilater), este recomandat sa ii evitati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 6, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2008 ba n-ati inteles nimic! tipu e foarte bun iar cazatura e foarte studiata. profesional executata. nu va mai straduiti ca n-o sa-l puteti egala.v-a zis omuletzu de zeci de ori aici sa va uitati la semnatura lui nu la cum merge. da voi numa nu vreti sa pricepeti, ceapa voastra de cocalari! semnatura bey, atentie la semnatura!!! castigator pt donatie singurul care s.a prins cum vrei motocicleta cred ca cel mai bine impartita in 5 ca sa fie pe maasura ta de 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator trotinet Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 la min. 4:34 se vede clar cum cade un castravete din lada ce venea din contra sens ... asa ca vinovat pentru acest incident este castravetele bulgaresc atentie la castraveti din bulgaristan, sunt foarte periculosi (inca ne mai poarta ranchiuna pentru cadrilater), este recomandat sa ii evitati cadrilaterul e la ei mah nu la noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grownup.punk Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 cadrilaterul e la ei mah nu la noi ca sa intelegi trebuia sa frecventezi orele de istorie din generala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 (editat) cadrilaterul e la ei mah nu la noi "Cea mai mare parte din sudul Dobrogei, situată la nord de linia Turtucaia-Balcic, a fost obținută de România ca urmare a participării sale la cel de-al Doilea Război Balcanic, în 1913. Pentru a denumi acest teritoriu se foloseÂşte în mod eronat tot numele Cadrilater, probabil din comoditate Âşi din cauză că nu s-a găsit un alt nume. Rămâne în componența României până în 1940 când prin Tratatul de la Craiova, semnat la 7 septembrie, reintră în componența Bulgariei." On-Topic:Ian, daca tot te pensionezi, imi cesionezi mie motorul?BTW, ador semnatura ta! E un fel de Codul lui DaVinci al motociclismului, nu? Editat Noiembrie 6, 2008 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 6, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2008 hai ma nenea cu castravetele iar bagi galceava si pe postul asta o sa inceapa lumea ca era bio catravete fara chimicale si coaja prea cruda si lucioasa gogoneii astia de 2008 ,,,, un an de fapt foarte bun da samanta proasta <Cred ca am slabit un kil la prima iesire in oras dupa ce la scoala tot ce am invatat o fost poligonu in viteza1. Acu am mai prins ceva incredere dar tot ma simt extrem de vulnerabil pentru ca nu stiu mai nimic si mi groaza de prima situatie in care voi avea de efectuat o franare de urgenta. Cred ca o sa ma vars pe asfalt instantaneu la prima situatie de acest gen. Am citit eu pe aici topicuri legate de procedee de franare dar teoria e teorie iar in realitate e cu totul altfel. This post has been edited by albastru.vertical: Sep 11 2008, 08:49 PM> astia imi sunt tare haiosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manuel_ktm Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 ianachim, nu te cunosc dar sunt de acord cu petrica. nu merita sa te consumi pentru parerile celor care se cred riderii perfecti. oricum probabil cand voi avea 100.000 km voi avea si eu curajul sa-mi dau cu parerea despre un anumit stil de condus dar pana atunci toata stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albastru.vertical Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 oricat de gogonel as fi tot iau curbele mai bine ca protagonistul acestui topic. iar despre depasirea aia n-am cuvinte. orice bou isi da seama ca si-a cautat-o dar noroc ca de data asta n-a gasit-o. eu zic ca merita sa mai incerce. poate pana la urma tot gaseste el vreo capota libera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 oricat de gogonel as fi tot iau curbele mai bine ca protagonistul acestui topic. iar despre depasirea aia n-am cuvinte. orice bou isi da seama ca si-a cautat-o dar noroc ca de data asta n-a gasit-o. eu zic ca merita sa mai incerce. poate pana la urma tot gaseste el vreo capota libera. Domnu' albastru... va rog... un pic de decenta, da? Multumesc. Poate nu toti avem talentul si experienta dumneavoastra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manuel_ktm Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 oricat de gogonel as fi tot iau curbele mai bine ca protagonistul acestui topic. iar despre depasirea aia n-am cuvinte. orice bou isi da seama ca si-a cautat-o dar noroc ca de data asta n-a gasit-o. eu zic ca merita sa mai incerce. poate pana la urma tot gaseste el vreo capota libera. deocamdata avem un film si restul vorbe. se poate face un clasament cu cine stie cel mai bine sa ia curbele numai cu aceste date? suna a bambilici adica care spune numarul mai mare castiga! asa ca cei care cred ca sunt perfecti sa posteze filme din plimbarile de zi cu zi si mai vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 oricat de gogonel as fi tot iau curbele mai bine ca protagonistul acestui topic. iar despre depasirea aia n-am cuvinte. orice bou isi da seama ca si-a cautat-o dar noroc ca de data asta n-a gasit-o. eu zic ca merita sa mai incerce. poate pana la urma tot gaseste el vreo capota libera. daca ai mers un pic pe 1200 gs,si daca ai mers si mai mult in spatele mai multor posesori de mobra d-asta,o sa intelegi un lucru(e valabil si pt ceilalti suparati pe cum ia protagonistul curbele): ..este o mobra comoda,foarte liniara si cu o tinuta de invidiat..care insa te face sa te plictisesti la drum...nu am vazut nici macar un singur posesor de asa ceva,care sa nu se arunce stanga/dreapta,sau acceleratie/frana,desi nu impune drumul...unii nu cad..altii au ghinionul sa agate marginea drumului....nu ar fi primul,cum am spus si acum cateva pagini.. PS:nu prea ai cum sa-ti dai seama de abordarea curbelor,dupa o filmare cu camera montata pe casca,mai napoleon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladSpeed Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 inca imi sustin ideea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Domnu'albastru.... daca nu va suparati...eu nu prea stiu sa merg. Invatati'ma si pe mine va rog cum ati facut de ati progresat asa de mult din septembrie 2008 pana in prezent. In septembrie scriati: "Eu nici acuma nu pot face opturile in treapta a doua ca la scoala Peter abia m-o lasat de cateva ori sa incerc a doua pe linia dreapta de iesire in poligon. Prin oras merg max cu 40km/h ca mai mult nu am tupeu, nu am incercat niciodata franare de urgenta. Macar asta trebuia sa ne invete macar teoretic cum se face. Nu stiu alti instructori cum or fi dar Peter m-a dezamagit. This post has been edited by albastru.vertical: Sep 11 2008, 08:28 AM" Si acum sunteti deja as in viraje si tehnici de mers... Cu respect va rog sa ma invatati si pe mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albastru.vertical Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 (editat) cand ziceam ca iau mai bine curbele ma refeream la faptu ca stau pe banda mea. a sta pe banda ta nu nu e chestie de gust cum vor unii sa zica, nu e deloc optionala treaba asta cel putin in trafic. acu sa zicem (bat in lemn - mai precis in capul maestrului ianache) ca nu-i reusea depasirea aia. pe mine unu ma durea fix in flasneta despre ce i s-ar fi putut intampla stimabilul maestru ianache pentru simplu motiv ca el si-a cautat-o inadins. dar castravetele bulgaresc de pe contrasens ce vina avea ca lu domnu ianache nu i draga deloc viatza? asta ma doare cel mai tare dpdv principial: ca in multe cazuri rezulta victime colaterale inocente de pe urma unor fapte de vitejie ale acestor eroi ai traficului (era sa zic ai p_u_l_i_i) precum onorabilul sfetnic ianache. eu nu-s in masura sa dau lectii de tehnica, dar stiu atata ca daca nu esti in stare sa stai pe banda ta atunci stai pe (cuvant urat) ta acasa si te da pe simulator. nu risca sa nenorocesti destine doar fiindca pe tine te manca undeva. Editat Noiembrie 6, 2008 de albastru.vertical Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 cand ziceam ca le iau mai bine ma refeream la faptu ca stau pe banda mea. a sta pe banda ta nu nu e chestie de gust cum vor unii sa zica, nu e deloc optionala treaba asta cel putin in trafic. acu sa zicem (bat in lemn - mai precis in capul maestrului ianache) ca nu-i reusea depasirea aia. pe mine unu ma durea fix in flasneta despre ce i s-ar fi putut intampla stimabilul maestru ianache pentru simplu motiv ca el si-a cautat-o inadins. dar castravetele bulgaresc de pe contrasens ce vina avea ca lu domnu ianache nu i draga deloc viatza? asta ma doare cel mai tare dpdv principial: ca in multe cazuri rezulta victime colaterale inocente de pe urma unor fapte de vitejie ale acestor eroi ai traficului (era sa zic ai p_u_l_i_i) precum onorabilul sfetnic ianache. eu nu-s in masura sa dau lectii de tehnica, dar stiu atata ca daca nu esti in stare sa stai pe banda ta atunci stai pe (cuvant urat) ta acasa si te da pe simulator. nu risca sa nenorocesti destine doar fiindca pe tine te manca undeva. Domnu' albastru... zona aia in care a alunecat Ianachim o stiu ca pe propriile mele buzunare... Am trecut prin Shipka anul asta cam de 6 ori. Am revazut si filmul de fata...sincer sa fiu, nu prea vad asa greseli catastrofale cum spuneti dvs... Sunteti sigur ca v'ati uitat la filmul care trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albastru.vertical Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 (editat) adica n-ai observat de cate ori o iesit de pe banda lui? si n-ai observat depasirea aia imbecila? (la depasirea masinii break fac referire). mai chiar daca te simti viteaza si stapan pe utilaju de sub tine nu te bagi asa in depasire macar din respect pt aia de pe contrasens daca de epiderma ta nu-ti pasa. si nu stiu de ce dar merge f chinuit asa cam cum merg eu ca incepator cu diferenta ca eu cel putin stau pe banda mea. merge pe niste traiectorii atata de anacronice ca si cum ar fi prima data pe motorul ala. dupa zeci de mii de km la bord tre totusi sa se vada ceva mult mai profesional. dar astea is chestii discutabile insa statul pe banda ta si depasirea in conditii de siguranta nu-s chestii optionale. Editat Noiembrie 6, 2008 de albastru.vertical Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manuel_ktm Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 adica n-ai observat de cate ori o iesit de pe banda lui? si n-ai observat depasirea aia imbecila? (la depasirea masinii break fac referire). mai chiar daca te simti viteaza si stapan pe utilaju de sub tine nu te bagi asa in depasire macar din respect pt aia de pe contrasens daca de epiderma ta nu-ti pasa. daca ai fi corect cu tine insuti pot sa pun pariu ca ai facut greseli mult mai mari macar odata in cariera ta de rider perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.