Sari la conținut

Inca Un Politist Accidentat In Bucuresti !


cl63amg
 Share

Postări Recomandate

Deci eu daca sint pe banda 2 sau 3 (ma rog, linga axul drumului) si vreau sa fac la stinga (peste linie continua sau intrerupta) ma doare la basca de cine vine din spate, atita timp cit semnalizez si dau prioritate la cei care vin din sens opus.

Mersi de sugestia cu codul rutier, prefer bunul simt si condusul preventiv decit sa mor cu dreptatea in mina si legea in buzunarul de la piept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci eu daca sint pe banda 2 sau 3 (ma rog, linga axul drumului) si vreau sa fac la stinga (peste linie continua sau intrerupta) ma doare la basca de cine vine din spate, atita timp cit semnalizez si dau prioritate la cei care vin din sens opus.

Mersi de sugestia cu codul rutier, prefer bunul simt si condusul preventiv decit sa mor cu dreptatea in mina si legea in buzunarul de la piept.

 

Si daca iei pe unu se cheama neacordare de prioritate. Cand depasesti nu te baza ca se uita cineva, dar cand faci stanga asigura-te si in oglinda, legea TE OBLIGA sa faci asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci amindoi mergeau in acelasi sens, iar masina a taiat banda la stinga. Asta e contraventie de citeva puncte, nici macar nu se suspenda permisul. In schimb pulitzaiul venea din spate, era treaba lui sa caste ochii. Se cheama condus preventiv, dar de unde sa stie el.... Asta e faza clasica de accident cu culpa comuna. Sau la aia cu girofaruri nu se aplica ?

 

Masina a facut stanga cu intentia de a intoarce fara semnal, fara asigurare si peste dubla linie continua. Nu m-ar mira ca soferul sa fi vorbit si la telefon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul in care motopolitistul era pe banda superioara fata de SUV atunci nu mai conteaza daca banda era discontinua sau continua. Este vorba de neacordare de prioritate. In schimb daca erau pe aceiasi banda langa axul drumului si motopolitistul a intrat in el este culpa comuna.

Cazul cel mai grav ar fi ca posesorul de SUV sa fie scos basma curata. Probabil o sa se gandeasca, daca am dat eu jos un politist pe moto si am scapat de poate sa se intample daca tavalesc un motociclist fara girofar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci eu daca sint pe banda 2 sau 3 (ma rog, linga axul drumului) si vreau sa fac la stinga (peste linie continua sau intrerupta) ma doare la basca de cine vine din spate, atita timp cit semnalizez si dau prioritate la cei care vin din sens opus.

Mersi de sugestia cu codul rutier, prefer bunul simt si condusul preventiv decit sa mor cu dreptatea in mina si legea in buzunarul de la piept.

 

 

Continua tu in stilu' "ma doare la basca" si poate te trezesti violat anal de propria roata in care s-a infipt o masina. Sau, daca esti in conserva, poate te trezesti ca discuti de foarte aproape cu filtrul de aer dupa ce a trecut un TIR peste tine.

 

Orice schimbare a directiei de mers presupune urmatoarele:

 

1. Asigurare.

2. Semnalizare cu 50m inainte de locul in care se va produce manevra.

3. Asigurare.

4. Acordarea prioritatii daca este cazul.

5. Asigurare.

6. Efectuarea manevrei, mentinand semnalul pe toata durata ei.

 

Daca manevra presupune oprirea, atunci e interzisa in raza de actiune a indicatoarelor "drum ingustat", "oprirea interzisa", etc.

De asemenea, orice manevra care presupune incalcarea marcajului continuu simplu sau dublu este interzisa, precum si orice manevra care ii obliga pe alti conducatori de vehicule sa incalce aceste marcaje sau sa efectueze manevre bruste de evitare.

 

 

De asemenea, daca vrei sa treci de pe banda 1 pe 3, (sau de pe 3 pe 1), practic tot o schimbare a directiei de mers, pasii sunt:

 

 

1. Asigurare.

2. Semnalizare.

3. Asigurare.

4. Acordarea prioritatii daca este cazul.

5. Asigurare.

6. Efectuarea manevrei de trecere de pe 1 pe 2 (sau de pe 3 pe 2), mentinand semnalul in functiune pe toata durata manevrei.

7. Repetarea pasilor de la 1 la 5.

8. Trecerea de pe 2 pe 3 (sau de pe 2 pe 1) mentinand semnalul pe tata durata manevrei.

 

Manevra de mai sus e interzisa in apropierea intersectiilor si a trecerilor de pietoni, in tunele si in curbe precum si orinde este prezent marcaj continuu intre benzi. Banuiesc ca toate astea le stiai de la cursurile de "bun simt si condus preventiv".

 

Oi prefera tu bunul simt si condusul preventiv, dar asta nu te absolva de cunoasterea codului rutier. Daca tu crezi contrariul, iti doresc permis suspendat pe o perioada cat mai lunga, atat tie cat si celor ce gandesc ca tine. Nu vreau sa ma intalnesc cu voi in trafic. Vreau sa traiesc.

 

Apropos, daca te uiti bine in aberatiile mele, o sa vezi ca se repeta obsesiv un cuvant: ASIGURARE. Asta il cuprinde si pe ala de vine din spatele tau. Get it?

Editat de Wolfman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Continua tu in stilu' "ma doare la basca" si poate te trezesti violat anal de propria roata in care s-a infipt o masina. Sau, daca esti in conserva, poate te trezesti ca discuti de foarte aproape cu filtrul de aer dupa ce a trecut un TIR peste tine.

 

Orice schimbare a directiei de mers presupune urmatoarele:

 

1. Asigurare.

2. Semnalizare cu 50m inainte de locul in care se va produce manevra.

3. Asigurare.

4. Acordarea prioritatii daca este cazul.

5. Asigurare.

6. Efectuarea manevrei, mentinand semnalul pe toata durata ei.

 

Daca manevra presupune oprirea, atunci e interzisa in raza de actiune a indicatoarelor "drum ingustat", "oprirea interzisa", etc.

De asemenea, orice manevra care presupune incalcarea marcajului continuu simplu sau dublu este interzisa, precum si orice manevra care ii obliga pe alti conducatori de vehicule sa incalce aceste marcaje sau sa efectueze manevre bruste de evitare.

 

 

De asemenea, daca vrei sa treci de pe banda 1 pe 3, (sau de pe 3 pe 1), practic tot o schimbare a directiei de mers, pasii sunt:

 

 

1. Asigurare.

2. Semnalizare.

3. Asigurare.

4. Acordarea prioritatii daca este cazul.

5. Asigurare.

6. Efectuarea manevrei de trecere de pe 1 pe 2 (sau de pe 3 pe 2), mentinand semnalul in functiune pe toata durata manevrei.

7. Repetarea pasilor de la 1 la 5.

8. Trecerea de pe 2 pe 3 (sau de pe 2 pe 1) mentinand semnalul pe tata durata manevrei.

 

Manevra de mai sus e interzisa in apropierea intersectiilor si a trecerilor de pietoni, in tunele si in curbe precum si orinde este prezent marcaj continuu intre benzi. Banuiesc ca toate astea le stiai de la cursurile de "bun simt si condus preventiv".

 

Oi prefera tu bunul simt si condusul preventiv, dar asta nu te absolva de cunoasterea codului rutier. Daca tu crezi contrariul, iti doresc permis suspendat pe o perioada cat mai lunga, atat tie cat si celor ce gandesc ca tine. Nu vreau sa ma intalnesc cu voi in trafic. Vreau sa traiesc.

 

Apropos, daca te uiti bine in aberatiile mele, o sa vezi ca se repeta obsesiv un cuvant: ASIGURARE. Asta il cuprinde si pe ala de vine din spatele tau. Get it?

Super post.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Continua tu in stilu' "ma doare la basca" si poate te trezesti violat anal de propria roata in care s-a infipt o masina. Sau, daca esti in conserva, poate te trezesti ca discuti de foarte aproape cu filtrul de aer dupa ce a trecut un TIR peste tine.

 

 

Oi prefera tu bunul simt si condusul preventiv, dar asta nu te absolva de cunoasterea codului rutier. Daca tu crezi contrariul, iti doresc permis suspendat pe o perioada cat mai lunga, atat tie cat si celor ce gandesc ca tine. Nu vreau sa ma intalnesc cu voi in trafic. Vreau sa traiesc.

 

Apropos, daca te uiti bine in aberatiile mele, o sa vezi ca se repeta obsesiv un cuvant: ASIGURARE. Asta il cuprinde si pe ala de vine din spatele tau. Get it?

 

mai bine nu se poate explica

pe moto nu mai conteaza cine e vionovat ... tot tu esti cel care va suferi

in plus ... ASIGURAREA e sfanta ... atat cand schimbi benzi pleci de pe loc sau treci prin intersectii

nu ma deranjeaza carne si claxoane in plus din partea conservarilor cand sunt primul la semafor si plec cu capul precum girofarul cu 30 km/h sa nu forteze unu galbenul si trece pe rosu

 

spunea cineva pe aici pe forum ca sunt doua tipuri de motociclisti :" CEI CARE AU CAZUT, SI CEI CARE OR SA CADA" ( tu sigur nu ai cazut ca de aia te doare doar la basca)

asa cum spune si wolfman ... sper sa nu te intalnesc in trafic esti un pericol social ...

Multa sanatate Motopolitistului ca e da'l nostru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa raspund sau sa nu raspund la de-astia care au carnet de 1 an sau mai putin, sint speriati de moarte de motocicleta si probabil ca o sa-i tina "pasiunea" pina la prima cazatura ? Nu.

Oricum, va multumesc pentru sfaturi. Experienta voastra e nepretuita pentru mine.

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa raspund sau sa nu raspund la de-astia care au carnet de 1 an sau mai putin, sint speriati de moarte de motocicleta si probabil ca o sa-i tina "pasiunea" pina la prima cazatura ? Nu.

Oricum, va multumesc pentru sfaturi. Experienta voastra e nepretuita pentru mine.

 

toata lumea vrea sa fu.ta dar nu toata lumea stie pe cine!

 

eu zic sa nu raspunzi la "de-astia care avem carnet de 1 an sau mai putin, sintem speriati de moarte de motocicleta"

Editat de _Dexter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa raspund sau sa nu raspund la de-astia care au carnet de 1 an sau mai putin, sint speriati de moarte de motocicleta si probabil ca o sa-i tina "pasiunea" pina la prima cazatura ? Nu.

Oricum, va multumesc pentru sfaturi. Experienta voastra e nepretuita pentru mine.

 

 

Mda. Mai mult de atat poti? Te-ai gandit ca poate mai am si alta categorie de permis in afara de A? Sau e prea mare efortu'?

 

cred ca nu ati inteles politistu avea viteza cam 305 km :rolleyes:)) asa relateaza babele

 

 

Pai in cazu' asta, moarte satanistului! Ce satul mi-s de babe d-astea. Oare cand s-or muta definitiv la Bellu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multi dintre voi aveti un spirit de turma demn de luat in seama. Restul care l-ati acuzat pe cristi-mic inclusiv cel care a "initiat actiunea", ati inteles ca poate colegul nostru, in cauza, bate si el intr-o directie ? ..o directie in care trebuie sa privesti mai atent ? ......

"hai sa nu mai citesc tot ce s-a scris si sa citesc numai ce au scris ultimii doi....aaaaa....se injura si se acuza....ma bag si io de partea alora mai multi ca doar nu sunt ei nebuni"

 

ONTOPIC, ca deja presimt ca iar incepe o mica cearta in mica noastra "comunitate".....multa sanatate celui nevinovat, dar care trage de pe urma celor intamplate si speram cu totii ca acum se va face dreptate (macar acum)

 

numai bine la toata lumea :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie cel mai mult imi place scuza asta cu "nu te-am vazut..." . Imi place pentru ca implica faptul ca idiotul pretinde ca s-a uitat dar... n-a vazut! Bullshit !!! Nu va mai mirati atat cum de nu a vazut! NICI NU S-A UITAT !!! E simplu! Aveti asta in minte cat sunteti pe 2 roti si veti ajunge teferi acasa. Idiotii nu vad pentru ca nu se uita!!

 

Ride safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie cel mai mult imi place scuza asta cu "nu te-am vazut..." . Imi place pentru ca implica faptul ca idiotul pretinde ca s-a uitat dar... n-a vazut! Bullshit !!! Nu va mai mirati atat cum de nu a vazut! NICI NU S-A UITAT !!! E simplu! Aveti asta in minte cat sunteti pe 2 roti si veti ajunge teferi acasa. Idiotii nu vad pentru ca nu se uita!!

 

Ride safe!

 

 

adevarat....dar tre` sa recunoastem ca in orice padure, mai exista si uscaturi :lol: ( NU IN CAZUL DE FATA ci in general :P )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie cel mai mult imi place scuza asta cu "nu te-am vazut..." . Imi place pentru ca implica faptul ca idiotul pretinde ca s-a uitat dar... n-a vazut! Bullshit !!! Nu va mai mirati atat cum de nu a vazut! NICI NU S-A UITAT !!! E simplu! Aveti asta in minte cat sunteti pe 2 roti si veti ajunge teferi acasa. Idiotii nu vad pentru ca nu se uita!!

 

Ride safe!

Bine, chestia asta cu "nu te-am vazut" e valabila uneori. Am patiti si eu sa ma asigur temeinic uitandu-ma de cate 2 ori in fiecare parte cand ieseam de pe straduta cu motorul de dupa masini parcate aiurea (adica efectuand stop la semnul de cedeaza trecerea), si cand in final am indraznit sa-mi fac vant m-am trezit de 2-3 ori cu claxoane si flash-uri de la cate unul care mergea cu BMW sau ceva de genul asta pe acolo cu 70-80km/h (sigur pe strada unde viteza legala e 50km/h, nu mai mult, si unde legea mai zice ca la treceri de pietoni si intersectii nedirijate sa reduci la 30km/h) ... Partea nasoala era ca eu mergeam pe moto sau scooter si aia mergeau pe masini... De aia imi place mie sa ma plimb prin Bulgaria, ca atata timp cat nu merg in grup cu alti motociclisti romani eu sunt aproape singurul de pe acolo care incalca viteza legala, si nici macar nu se ia politia de mine pe chestia asta :P Bine, depasitul asta al vitezei legale la mine consta in faptul ca ziua in localitati merg pe drum drept cu vizibilitate pe la 70-80 la ora si daca adulmec macar un caine pur si simplu opresc si-l las sa traverseze strada in loc nepermis, si nici macar nu-l caxonez ca sa nu-l stresez sa se poata concentra la ceilalti participanti la trafic, si sigur merg si eu in afara localitatii la cam 115km/h cat tine motorul meu la cruising (uneori si 125km/h daca e mai frig), nu 80km/h cum e limita pe la vecinii Bulgari.

Editat de pmoldovan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"da domne, astia cu SUVele e cei mai grozavi, si cand trece pe strada de asculta Salam si Guta cu telefonu agatat de ochiane ma bucura tare la suflet..."

 

 

Phoot-o-le muma-n q'astazi si maine de retardati :lol: . Frustratii pixului. Esti taranoi si nu stii sa citesti dar ai bani ? Esti traficant cu ceafa groasa si ai omorata-o pe maica-ta ca sa taca ? Esti blonda si te bronzezi la becurile din dormitoarele bogatilor? Esti PULItician roman si furi cu 3 maini ? Atunci fa o vizita la MERCEDES, BMW, VW...avem SUV-uri pentru tine !!! Mari, frumoase, solide, numa' bune de imprastiat pe altii pe strada. :ok:

Iar voi meletienilor, faceti draqului o data ceva , scoate-ti-i din uz pe M.U.I.S.T.I.I. astia odata pentru totdeauna inainte sa ne phoota pe toti... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macar cand darama un politist sa pateasca ceva, ca e plina strada de mieji de-astia cu coelari de soare si cu telefonul pe fatza, sunt usor de recunoscut: au jeepuri. Le doresc un permis suspendat 90 de zile pana la urmatoarea iesire in trafic.

 

 

stai linistit, ca circula fara

 

Într-un topic trecut, cineva spunea că Poliția are abia vreo 50 de motoare. Anul ăsta au fost numai aici pe forum 3 poveÂşti din astea: 2 motopolițiÂşti si un jandarm pe scuter.

 

Vreau să văd Âşi acum titlu la ProTV cu motoarele morții, topic pe motociclism în care e acuzată Poliția că nu conduce preventiv sau că n-au experiență sau că motorul e prea mare.

 

Ar trebui înăsprite pedepsele că deja nu se mai poate, sunt prea mulți idioți pe Âşosele.

 

 

necazu' este ca idiotii nu vor suferi de pedepse inasprite. au prieteni acolo unde trebuie, ca altfel nu ar umbla ca nesimtitii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti taranoi si nu stii sa citesti dar ai bani ? Esti traficant cu ceafa groasa si ai omorata-o pe maica-ta ca sa taca ? Esti blonda si te bronzezi la becurile din dormitoarele bogatilor? Esti PULItician roman si furi cu 3 maini ? Atunci

 

... si continuam pe versurile Mafia: "Sa s*ugi p*la de ziua ta!!! :P

 

Pacat ca nu rimeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si continuam pe versurile Mafia: "Sa s*ugi p*la de ziua ta!!! :P

 

Pacat ca nu rimeaza.

da .. si mai mare pacat e ca nu sunt versurile lui Mafia ... hahahahhahah ... sunt Parazzitii ... da lasa ... cresti tu mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Sa raspund sau sa nu raspund la de-astia care au carnet de 1 an sau mai putin, sint speriati de moarte de motocicleta si probabil ca o sa-i tina "pasiunea" pina la prima cazatura ? Nu.

Oricum, va multumesc pentru sfaturi. Experienta voastra e nepretuita pentru mine.

 

Amice, daca te "doare la basca", prefer sa nu fiu langa tine cand esti on the road... Prefer sa fiu langa cineva care a invatat si respecta macar cateva dintre regulile codului rutier...

Imi amintesti de sfatul unui sofer din Bucuresti: "fii atent inainte, lasa spatele, au aia grija"!

Atitudinea asta tzine exact cat "pasiunea" celor pe care-i amintesti tu mai sus.

Hai, bafta! .. si sanatate colegului cu girofar!

Editat de CBR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu personal si de eram schiop il bateam pe ala "smekeru' cu SUV" lu-am casca si atata il plezneam pana ori crapa casca ori capul lui!

 

Lu-ai casca ? Aia da :laugh: esti tare mai ce sa mai .... Si pe asta in care film ai mai vazut`o ? tu ai avut in viata ta un accident de motocicleta ? sa te vad dupa ce zbori si te trantesti de pamant si ai luxatie/fractura la picior ( aici ma refer strict la cazul de fata ) ce chef de bataie ai ... Si in plus , e si politist . Si eu am avut un accident impreuna cu tatal meu (cu motocicleta lui) care e politist la rutiera (fost "motopolitist") si eu nu am patit nimic in schimb el a suferit o fractura destul de urata la glezna ... Si nimeni nu s-a batut cu nimeni . Fii mai realist baiatu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...