Sari la conținut

Grupul posesorilor de Suzuki Burgman


Fanel
 Share

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Draga grupule  , (cam inactiv in ultima perioada dupa ce in 2008 cu Burgmanul meu a fost deschis acest topic) dupa aproape 14 ani de Suzuki Burgman AN400 , ma despart de acest model , incantat si foarte multumit , ocazie cu care recomand oricui pentru fiabilitate si confort ! Scuterul pleaca la Adi Piticu , din Chitila , la 94.500 km inca merge bine ! 

 

Mi-a furat inima un Sym Joymax 250 😍😅

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Convietuitori de suferinta (in ceea ce priveste consumul de ulei) de la ce nivel al consumului ar trebui sa incep sa ma gandesc daca merita investit in motor sau nu? 
 

E vorba de varianta de 250. 

Editat de Pandy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, ArmandV a spus:

Salutare!

Am nevoie pentru un Burgman 400 / 1997 de kit-ul de pornire (cu cheie) SAU de un mecanic care sa adapteze un alt kit de pornire. 

Multumesc. 

Esti din Bucuresti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
La 04.06.2022 la 11:50, Silviu tm a spus:

Se pricepe cineva la partea electrică din timișoara mar interesa

Am un burman an400 se tot opreste acum.e desfăcut fata complet dar ma uit la fire si habar nu am

Va rog un ajutor ca nu stiu ce sai mai fac

Pe strada Babolna e un service auto cu electrician f bun sau Vasi pe strada Lidia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ma interesează sa cumpar un maxi-scuter astfel:
An : minim 2005....... cu cât mai nou cu atât mai bine. 
Capacitate cilindrica : Min 400cc, dar nu ma deranjează nici 500, 600, 650
Marca, in ordinea preferintei:
- Honda Silver Wing 
- Suzuki Burgman
- Yamaha Majesty

Nr de km este important, dar mai important este cum arata, cum a fost întreținut, sa nu fie tăvălit etc
Buget: in jur de 2.000 eur

Daca pe aici se găsește cineva dornic, aștept mesaje cu detalii despre preț și locul unde poate fi văzut.
Mulțumesc anticipat pentru răspuns și asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare.

De câteva zile am achiziționat un Burgman 650 cu doar 13.000 km rulați.

Sunt destul de novice în ale motociclismului și as avea nevoie de puțin ajutor. 

Va rog sa îmi spuneți și mie ce ulei/filtre se folosește la acest model?

Uleiul din cutia de viteze se schimba separat fata de uleiul din motor? 

As vrea sa îmi recomandați un service moto sau pe cineva care se pricepe în Teleorman, București sau Ilfov. 

Ce ar trebui sa mai stiu legat ce acest model?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 10 months later...

Salutare tuturor,

Tocmai ce am cumpărat un Burgman 400 K2 stat de ceva timp cu numai 10300km.Se dau următoarele probleme: pornește f greu după șprițuri și nu își ține relantiul...cred că carburatorul trebuie desfăcut și înlocuit acele membrane și curățat,daca pun mana la gura filtrului de aer pornește mai ușor și se accelerează bine.Stie cineva de unde pot lua acele membrane?A doua problema este că nu are baterie și nici schimb ulei facut.La ce sa mai fiu atent?poze cu scuterul mai jos.Multumesc.

IMG-20230801-WA0015.jpg

IMG-20230801-WA0016.jpg

IMG-20230801-WA0013.jpg

IMG-20230801-WA0014.jpg

IMG-20230801-WA0012.jpg

IMG-20230801-WA0010.jpg

IMG-20230801-WA0011.jpg

IMG-20230801-WA0008.jpg

IMG-20230801-WA0007.jpg

IMG-20230801-WA0005.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10300km conform odo.parbruzul touring și top case mare sunt semne că a fost folosit pentru distante mari.

Numai in Ro apar fiare la vanzare cu rulaj de 1000km pe an

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare,

sunt nou aici si nu stiu daca intreb unde trebuie.

Caut un cod  sau corespondent pentru amortizor sa Burgman 400 an 2001, caroserie L3E scrie in talon.

Am citit undeva de Stabilus 2334BC, 366cm, l-am cumparat insa este pentru model mai nou de burgman 400, an 2008 cred.

Cel pentru An 2001 ca al meu trebuie sa aiba cca 48cm.

Daca stie cineva ce cod Stabilus, sau altceva, s-ar potrivi, ar fi de mare ajutor.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

E cineva pe aici care are nevoie de niste piese de Burgman editia 1999?

 

Ma gandesc sa mai fac loc prin subsol si sa lichidez la preturi de beri. 
 

Am un cadru, fara acte, carene interne, carene laterale (zona spate), un far, radiator si inca cateva elemente din zona fetei, pompa frana, cric si ce mi-oi mai aminti. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, @Pandy!

Vezi ca e unul aici care are nevoie de ceva lamuriri legate de AN400. Banuiala mea este ca sunt suruburile care sustin galeria, nu toba, dar nu a dat explicatii si nu a pus poze. Am postat o schema explodata si un link catre manual, dar e posibil sa nu fie suficient de istet sa caute pe net. Daca ai dimensiunile suruburilor ii faci o pomana.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut! Unde gasesc si eu in Bucuresti un baiat priceput in a avea grija (mecanica, electrica) de un burgman AN400 2011? Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Urmaresc si eu discutiile de pe acest forum de ceva timp( nu imi luasem inca maxiscuter-ul), dar pana astazi nu am postat nimic deoarece nu am putut sa ajut pe nimeni si nici eu nu am avut nevoie de ajutor.

Am zis pana astazi pentru ca weekend-ul asta lucrurile s-au schimbat.

Ajuns acasa duninica trecuta dupa o plimbare de aproximativ 150 km am oprit motorul fara sa am vreo problema cu el.

Ieri, cand am vrut sa-l scot din nou, am observat cand am pus contactul ca pe afisajul speedometrului nu mai apare nimic: nici ora, nici km , nici cele 5 trepte de viteza pe care le afiseaza atunci cand invarti cheia, ....nimic!

Am apasat butonul rosu pentru aprindere(scanteie) dar nici pe ala nu il mai arata clipind pe bord.

Releul se aude cupland ca si inainte dar pe bord nu apare nimic. 

Am incercat totusi sa pornesc dar degeaba.

Electromotorul isi face partea lui de treaba dar atat. Bateria a fost pusa pe redresor, are curent dar nu inteleg de ce acum, cand pun contactul, pe bord nu mai scrie absolut nimic. Se aprind doar martorii ABS si pompa de ulei.

Ce D-zeu poate sa apara asa din senin? Sa fie vreun releu e posibil dar de ce stinge bordul complet? 

Am verificat toate sigurantele pe care le-am gasit dupa ce i-am dat jos bordul + dat cu contact clean la toate mufele pe care le-am intalnit.

Singura varianta pe care o mai banuiesc si de care ma si tem ar fi CPI defect. Asta ar explica in mare parte simptomele.

Motorul este Suzuki Burgman AN650 Executive din 2007 cu 60k km rulati.

Daca vreun coleg de forum are vreo idee sau stiti pe cineva priceput in partea de vest a tarii m-ar ajuta mult.

Multuemsc frumos!

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata,

revin cu cateva informatii care ar putea ajuta si pe alti posesori de moto cu aceleasi simptome ca si la mine.

Dupa ce am dat jos complet carena fata si bordul am gasit o siguranta arsa de 10 in panoul de sigurante de langa filtrul de aer pe care cred ca am sarit-o la verificarea peliminara( partea stanga sus sub spatiul de depozitare).

Schimband acea siguranta am avut din nou afisaj pe bord( speedometru) dar motorul tot nu a vrut sa porneasca din cauza celebrei erori FI care mi-a aparut atunci cand am pus pe "on" butonul rosu de kill-switch.

Mai departe am scos acea mufa alba cu 4 pini din partea stanga fata a scaunului( cea pe care o folosesc si cei de la reprezentanta Suzuki ca sa afle codul de eroare) si am facut punte cu o agrafa metalica intre doi din cei 4 pini ai mufei respective. Am pus contactul si am apsat butonul de kill-switch iar eroarea care a aparut in bord a fost "C23".

Conform manualului, acea eroare semnifica probleme cu senzorul antirasturnare, senzor pe care il gasiti chiar deasupra de CPI(sau ECU) cum stati pe scaunului motocicletei in pozitia de condus. Are o forma lunguiata si atunci cand il agiti se aude in el ca si cum s-ar rostogoli niste bilute metalice( poate ca asa si sunt).

Scos si curatat mufele de la senzor cu contact clean, montat la loc, dar tot nu a pornit. Plin de nervi ca nu reusesc sa-i dau de capat am tras putin mai tare de manunchiul de mufe si fire care sunt in acea zona in speranta ca poate misc ceva pe acolo si atunci am observat o alta mufa pe care nu o verificasem din simplul motiv ca, fiind pitita atat de bine pe sub celelalte, nu o vazusem.

Am desfacut si acea mufa si am inecat-o in contact clean iar dupa cateva minute am cuplat-o la loc si motorul a pornit fara sa mai arate si acea FI de care ma cam saturasem, sincer.

Am "vorbit" cam mult in cele doua postari ale mele dar am incercat sa fiu cat mai usor de inteles si cand am expus problema si cand am explicat solutia.

Iti multumesc pentru interventie Dl. Pandy.

Indiferent de moment si de imprejurare orice sfat este binevenit.

Multumesc frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...