tibosee Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) deci e ok burgmanu meu cu copresia dupa 100.000 km? dupa 100.000 a piedut 7% din compresie, deci pana la 360.000 km cand ajunge la 25% mai am ceva benzina de consumat. Editat Aprilie 2, 2013 de tibosee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 de mine nu ati auzit cu compresie 11 cand din fabrica pleaca cu 10.5.am stricat un electromotor si 2 bendixuri( freewheel)motorul meu a trebuit decomprimat cu 2 garnituri intre carter si camasa cand toti s eplang ca nu prea au compresie eu aveam prea multa ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 deci e ok burgmanu meu cu copresia dupa 100.000 km? Ai scapat de morcov, ai-ai-ai...vrei sa spui 187.000 km....e cel mai kilometrat burg de care stiu in Romaniaaaaaaaaaa.... Daca ti-a masurat-o si ti-a iesit ok e super!...bine ca te-ai lasat in final convins sa o faci; te-ai linistit...pacat ca ai nimerit de prima data la aia de ti-au stricat fulia.... La fel ca sa vezi daca e ok "calul", dai blana si daca atinge viteza maxima constructiva (145km/h???) si daca la 90 km/h mers relativ constant scoti 3,2-3,4 L/100 km, e clar de tot ca e in stare f. buna. De fapt functionalitatea te intereseaza si sa fie bine reglat. Dupa ce vei face si reglarea jocului la supape-culbutori si ce-i mai zice mecanicul o sa scoti toti parammetri sa fi multumit. de mine nu ati auzit cu compresie 11 cand din fabrica pleaca cu 10.5.am stricat un electromotor si 2 bendixuri( freewheel)motorul meu a trebuit decomprimat cu 2 garnituri intre carter si camasa cand toti s eplang ca nu prea au compresie eu aveam prea multa ) Ai prelucrat mecanic ceva?..ai micsorat camera de ardere?..alt cilindru prea scurt, sau piston prea lung??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Practic spune ca daca ti-a scazut compresia de la 8,6-9 atm la 6,6 atm, adica cu 25% atunci trebuie reparatie capitala obligatorie. nu tre sa-l iei din bara-n-bara...schimbat numai cilindru-piston-segmenti-bolt. da....ce repede iti merge PC-ul ''Sir''....ai bagat 2 posturi cat ma chinuiam eu sa editez unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Robert tu ai permis A?...parca....sau te confund? de obicei la ore de seara mai ales pe motociclism.ro imi merge f f. lent pc-ul... ramane mult blocat pe cate o pagina; dimineata e mai bine, pana inepe lumea serviciul:)...asa o fi la toti? Vin vremuri grele....unele masuri sunt bune altele nu: http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-14542557-mai-lansat-dezbatere-publica-proiect-lege-pentru-modificarea-codului-rutier.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Ma gandeam sa fac o "chinezarie" Sa nu dezlipesc firele carbunilor vechi de pe platou,sa tai firul de pe la jumatate,si sa il cositoresc cu cel al carbunelui nou...zic asta pentru ca am vazut ca firul carbunelui original e sudat pe platou si ma tem ca nu pot face la fel de bine lipitura cu cositor. Si ca sa mai spun si o povestioara,ieri mi-am dat jos aproape toate carenele de pe Burg,vreau sa il curat,sa ii fac o revizie,trebuie sa schimb uleiul,anvelope,curatat filtre,suflat ambreiajul de praf si curatat filtrul ala de aer de la ambreiaj,ca gasesc numai minuni pe acolo,paie,pietricele,placutele le-am schimbat anul trecut,aproape de iarna...cam ce ar mai fi de verificat? Am gasit un joc la bucsa telescopului...exista vreun magazin online de unde se pot cumpara maruntaie din astea? Pe gugăl nu gasesc mai nimic. Si inca o intrebare: Gasesc destule piese de Burgman 400,al meu e de AN250,sunt compatibile celelalte piese? In afara de cele pentru motor,bineinteles(segmenti si altele). LE: Burgman AN250 din 1999 referitor la lipirea firelor carbunilor....poti incerca o lipitura cu electrod (bara 2mm grosime, aliaj cupru-ag) ce se foloseste la lipirea tevilor de cupru la centralele de apartament, incalzesti cu o lampa cu gaz nu cu letcon sau ciocan de lipit, faci o proba inainte pe alte piese sa nu le strice pe cele bune...eu unul nu am incercat inca, dar am de gand s-o fac. mai poti verifica (gresa) eventual inlocui, semeringul de la roata fata de pe partea stanga, daca e slab (uzat) intra apa la rulment si-l phoote inainte de termen. la fel verificat si gresat senzorul de kilometraj de la roata fata, inauntrul mansonului tre sa fie o bucsa magnet, curatat bec si vaselina curata, altfel risti sa ramai fara ea. evita pe cat posibil sa mergi pe drumuri de tara cu el si daca nu ai alta varianta verifica si curata mai des zonele predispuse la infundare, imbacsire de praf sau alte obiecte. verifica si greseaza etrierul de la roata spate, cele doua bolturi pe care culiseaza partea mobila a etrierului, asta preventiv...chiar daca ganiturile de protectie sant ok. in general vorbind daca sant aceiasi ani de fabricatie ai ceva sanse sa se potriveasca piese de pe 400cc pe 250cc, cum ar fi elementele caroserie, plasticuri, rulmenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 (editat) trebuie sa schimb cureaua. ce parere aveti despre cea de kevlar? http://scuter-centre.ro/magazin/curea-kevlar-burgman-400cc.html originala este cu 250 lei mai mult, in 2 saptamani..asta e pe stoc. am citit ca cele kevlar uzeaza mai repede transmisia, fiind mai dure, aluneca la rece... o sa comand una originala, m-am hotarat. Editat Aprilie 3, 2013 de tibosee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 (editat) trebuie sa schimb cureaua. ce parere aveti despre cea de kevlar? http://scuter-centre.ro/magazin/curea-kevlar-burgman-400cc.html originala este cu 250 lei mai mult, in 2 saptamani..asta e pe stoc. am citit ca cele kevlar uzeaza mai repede transmisia, fiind mai dure, aluneca la rece... o sa comand una originala, m-am hotarat. Omule bogat care esti!!!...daca ai bani sa iei originala e ok...dar zici ca e 650 lei????....eu pt al meu mi-am luat Malossi; la 460 lei. Originala ar fi fost vreo 800 lei; inca nu am montat-o. Din ce am citit sunt la fel de bune, unii zic ca astea maslossi ar fi chiar mai bune (americanii). dupa cate am inteles eu toate-s cu kevlar, numai alea China cu fibre ca la anvelope...ce sa uzeze la transmisie?..ceva dungi la variator?nu, ca fibrele nu sunt laterale unde atinge cureaua, fibrele sunt longitudinale pe mijloc si nu au cum sa ajunga la suprafetele de contact. Stratul de fibre de kevlar ofera numai rezistenta la TRACTIUNE, nu au treaba cu zona de frecare laterala prin care se transmite miscarea de la variator la curea si prin curea la fulia spate; deci nu are ce sa alunece, nici la rece , nici la cald; asta-s teorii de la cei care nu stiu deloc cum functioneza ca principiu mecanismele astea. Vad ca astia de la Scuter-Center au una pe stoc; e bine ca rezolvi maine totul. Eu nu am gasit la nimeni pe stoc, la ELF dura 1,5 luni si am gasit sa mi-o aduca intr-o luna de la Dual Tours(Yamaha-Pipera); ma grabeam ca era vara si faceam 24.000 km...si nu stiam ce gasesc inauntru; dar am gasit totul ca nou si am si acum cureaua pe stoc; daca vrea cineva pot sa i-o imprumut pana face comanda si-i vine sa mi-o restituie. (Atentie e de 2007-2012), deci nu se potriveste la 2004. Vad ca te-ai indragostit rau de tot de burgul asta; vrei sa-i dai tot ce e mai bun... ..ce bine e sa ai bani multi; asa iti recomand sa-i pui ulei Motul 300v....si numai benzina OMV de 98... Ar mai fi un filtru K&N, bujie Iridium....parbriz mare Givi si o alarma buna cu senzor de perimetru si pager...si uite-asa il faci de 4.000 euro. Robert, ai permis B?...spune si o sa vezi de ce te intreb... Editat Aprilie 3, 2013 de Sir George Mihail Burghy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 (editat) trebuie sa schimb cureaua. ce parere aveti despre cea de kevlar? http://scuter-centre.ro/magazin/curea-kevlar-burgman-400cc.html originala este cu 250 lei mai mult, in 2 saptamani..asta e pe stoc. am citit ca cele kevlar uzeaza mai repede transmisia, fiind mai dure, aluneca la rece... o sa comand una originala, m-am hotarat. Malossi Editat Aprilie 3, 2013 de balazsfi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 (editat) Vad ca a disparut Tibosee de pe forum!...precis alearga sa-si ia ultima curea de pe stoc de la ScuterCenter, ca sa nu astepte inca o luna si sa o aibe maine la service, sa termine odata cu chestiunile tehnice! S-a dus sa o ia..cred! Editat Aprilie 3, 2013 de Sir George Mihail Burghy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_2011 Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Salutare! Multumesc tuturor pentru sfaturi,imi sunt de foarte mare ajutor. Astazi,fiind o zi ploioasa,m-am apucat sa mai fac cate ceva la Burg. Pe langa asta,am zis sa ma ocup si de electromotor,carbunii sunt gata,mai am doar sa-i montez. Partea proasta e ca nu reusesc sa scot platoul,ca sa-i pot lipi pe cei adjustati. Am incercat sa trag in sus,se misca,dar nu vrea sa iasa...nu-i dau de cap deloc. Apropo,va invit la o bere fara alcool cand mergeti spre Ranca,Transalpina treceti pe la poarta mea pe DN 67,in apropierea orasului Horezu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 pe ploaia asta nu am unde sa merg..stau acasa si discut, cer pareri..am confirmat programarea pentru maine, sper sa fie ok si sa pot merge, ca deja nu mai suport sa stau cu toba aia in cutie de 2 saptamani.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Salutare! Multumesc tuturor pentru sfaturi,imi sunt de foarte mare ajutor. Astazi,fiind o zi ploioasa,m-am apucat sa mai fac cate ceva la Burg. Pe langa asta,am zis sa ma ocup si de electromotor,carbunii sunt gata,mai am doar sa-i montez. Partea proasta e ca nu reusesc sa scot platoul,ca sa-i pot lipi pe cei adjustati. Am incercat sa trag in sus,se misca,dar nu vrea sa iasa...nu-i dau de cap deloc. Apropo,va invit la o bere fara alcool cand mergeti spre Ranca,Transalpina treceti pe la poarta mea pe DN 67,in apropierea orasului Horezu. O da, Horezu...frumos, am rude in ciupercenii de oltet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 (editat) pe ploaia asta nu am unde sa merg..stau acasa si discut, cer pareri..am confirmat programarea pentru maine, sper sa fie ok si sa pot merge, ca deja nu mai suport sa stau cu toba aia in cutie de 2 saptamani.. Tocmai cand am postat ca e ok cureaua de la Malossi, si era ora 17 am vazut ca ai iesit si mi-am zis ca fugi sa o iei ca sa te duci cu ea maine si sa o schimbi (eu intelesesem totusi ca cea actuala ar fi totusi destul de ok, zici ca scuterul dupa ce l-ai luat fugea bine...). Si eu am luat Malossi, la fel si altii si nu am auzit pe cineva sa se planga....(bine, la mine nu e concludent ca nu am pus-o inca, dar am citit mult despre ea si parerile sunt bune; alea competente bineinteles. Si fiind una bucata pe stoc, oricand o poate lua cineva; eu am asteptat-o pe a mea o luna ca putini tin stoc de componente care se schimba rar. Doar nu te-ai speriat de o ploicica; lasa ca daca o sa mergi cu burgu pe la munte, sa vezi tu ce ploi torentiale o sa prinzi, de abia o sa vezi ceva pe unde mergi; si astea fac parte din viata si trebuie sa le treci. Daca tot te duci maine la service ar trebui sa rezolvi cat mai multe sau daca poti TOT....(poti sa cumperi cureaua la prima ora). Acum au zis la TV ca o sa fie vreme nasoala pana joia ailalta, adica inca o saptamana Editat Aprilie 3, 2013 de Sir George Mihail Burghy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Salutare! Multumesc tuturor pentru sfaturi,imi sunt de foarte mare ajutor. Astazi,fiind o zi ploioasa,m-am apucat sa mai fac cate ceva la Burg. Pe langa asta,am zis sa ma ocup si de electromotor,carbunii sunt gata,mai am doar sa-i montez. Partea proasta e ca nu reusesc sa scot platoul,ca sa-i pot lipi pe cei adjustati. Am incercat sa trag in sus,se misca,dar nu vrea sa iasa...nu-i dau de cap deloc. Apropo,va invit la o bere fara alcool cand mergeti spre Ranca,Transalpina treceti pe la poarta mea pe DN 67,in apropierea orasului Horezu. ca sa poti sa scoti platoul din capac trebuie sa-l dezlipesti mai intai. aici in poze e incercuit cu rosu lamelele care tre dezlipite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alipop Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 salutare din nou colegilor! e buna si ploicica... mai ales pt cei care mai au de lucru la "cai"... le prinde bine si lor si noua (calaretilor)... pe asa vreme nu ai altceva de facut decat sa "bibilesti" la calut si sa te rogi sa vina vremea buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentino1 Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Sambata va fi super vreme de motociclit...vor fi 19-20 grade...asa ca lasati "internetele" si iesiti la plimbare...se pare ca de duminica se cam strica vremea !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Daca are cineva nevoie, in scurt, de o curea de transmisie noua pt. AN400 K(7-12), Malossi (insertie kevlar) reper 6113396, sigilata pe blister cu factura de la vendor, o pot ceda cu conditia sa-mi comande alta, care de obicei vine intr-o luna sau mai mult pe comanda. Interesat!!!. S-a deschis SAM (Salonul Auto Moto) in Piata Constutitiei; pare interesant; vazut reportaj la Stiri la TV. Perioada 3-7 aprilie. Fost si anul trecut , f. interesant; slab la capitolul vizitatori moto; adica la moto din parcari... salutare din nou colegilor! e buna si ploicica... mai ales pt cei care mai au de lucru la "cai"... le prinde bine si lor si noua (calaretilor)... pe asa vreme nu ai altceva de facut decat sa "bibilesti" la calut si sa te rogi sa vina vremea buna. Daaaa, daca ai un garaj incapator, incalzit, bine luminat si dotat cu tot ce-ti trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alipop Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 salut, Sir! esteeeeeee si garajul - incapator, incalzit si superutilat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Sir George Mihail Burghy Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 salut, Sir! esteeeeeee si garajul - incapator, incalzit si superutilat Sincer te invidiez...eu trebuie sa ma multumesc cu tastatura.......iar cand trebuie sa-mi fac ceva, ma apuc, si fac totul bine tot la tastatura, documentare, plan si ordine de operatiuni, grupez piesele si sculele, astept vremea buna, imi fac avant si dau lovitura "fulgeratoare" ca la carte. Acum astept vreme frumoasa sa schimb uleiurile si filtrele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_2011 Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 salut, Sir! esteeeeeee si garajul - incapator, incalzit si superutilat Bine-ai zis-o pe asta cu lucratul la "cal" ) Eu mai am o gramada,oricum sper sa vina si vremea buna,ca mai bine se lucreaza pe soare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alipop Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 eu sunt nevoit sa astept dupa furnizori si curieri. ultima duminica a fost pastele catolicilor si cum mai majoritatea europenilor sunt catolici s-au cam sistat toate livrarile... asa ca sunt nevoit sa astept setul meu complet de garnituri de motor pana luni, poate marti saptamana viitoare. am reusit sa achizitionez un bord digital de pe net si astept cu nerabdare sa-l testez (soseste maine dim cu fancurier). pana atunci intretinere (furca, amortizoare, instalatie electrica). si as mai avea o intrebare: la modelele voastre de maxi scuter daca il tineti turat ceva mai mult decat relantiul, sa zicem un 3500-4000 rot/min se roseste teava aceea de la chiulasa pana la toba de esapament??? la piaggio al meu se roseste tare, chiar spre alb daca tin ceva mai mult pe acceleratie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_2011 Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 ca sa poti sa scoti platoul din capac trebuie sa-l dezlipesti mai intai. aici in poze e incercuit cu rosu lamelele care tre dezlipite. capac%20electromotor%200771.jpgcapac%20electromotor%200761.jpg Inca odata. Trebuie sa fac rost de pistol de lipit,letconul nu poate topi cositorul de acolo,am incercat la 430 grade,dar nu se topeste decat unde ating. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alipop Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 pentru lamuriri vizionati pe la 6.45 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.