Vittore Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 (editat) Lary , la pag 23 era cartea de vizita a mecanicului Soim : sa nu uitam importanta curateniei si a ungerii ( lubrefierii ) si in alte domenii ! ha ha ha inca imi vajaie urechile dupa tura de 700 km de ieri , recomand lacul Zetea ! pt probleme de frane , etriere samd nu ezitati sa apelati la : " service moto, zona Casa Presei Libere, pentru programari, detalii sunati la Axa: 0721 489 412; Bogy: 0729 941 216 " Ovidiu , incearca si tu la tel din cartea de vizita , avea un tir de piese omul si meserie stie ! ca sa elimini suspiciunea cu blocajul franei de mana ( a amintit "doctorul tastaturii" soimmaltez ) o ridici pe cric si daca roata spate se misca usor inseamna ca nu blocheaza , la mine este imbacsit cablul , peste iarna s-a intepenit , oricum nu stiu cine foloseste frana de mana la burgman . Editat Iunie 5, 2011 de Vittore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 (editat) ..corect, cu bucsarea rezolvi cel mai ieftin... Vittore, nu ai YM cuplat? ..si da...curatenia si ungerea e utila in ORICE domeniu Editat Iunie 5, 2011 de soimumaltez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
larry Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Vittore era bine zis la pag 23..acum la pag 23 sunt nr de instructori pt scoala de soferi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Vittore, cine nu foloseste deloc frana de mina dupa 5-6 ani trebuie sa curete sau sa schimbe cablul...sint destule locuri de parcare in pante unde e utila frana de mana...eu stiu o multime in Sinaia:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu4141 Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 (editat) va multumesc baieti ptr. ajutor,o sa vad maine cum o sa o rezolv,cablu la frana de mana nu ramane blocat,toata treaba este din etrier la gaura din el,de acolo este toata treaba. Editat Iunie 5, 2011 de Ovidiu4141 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Vittore era bine zis la pag 23..acum la pag 23 sunt nr de instructori pt scoala de soferi.. la pagina 23 este. click! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangbs Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Cine merge in excursie cu burgmaniciu? Sunt la Roma si vreau sa va spun ca cine are aici Burgman, e vedeta. Am vazut destule, dar putine comparativ cu nr. de scutere din oras; milioane!!!! Sunt peste tot, sunt multe si sunt frumoase toate. De azi inainte asa trebuie sa fie si la noi. Din pacate noi ne concuram la prezenta si aspect cu baietii de la pizza delivery; asa si ce, e o rusine sa muncesti? Urmatoarea iesire........ cel putin 6 burgmanuri. Cine nu apare, il trecem la pitici. Facem tabel, unghii, batista, seapca si gata, la treaba. Burgman se impune pe strada. Altii moare si-asa n-are! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 5, 2011 Admin Share Postat Iunie 5, 2011 (editat) @ovidiu4141: Pune si tu o poza cu etrierul tau, pentru ca eu nu am inteles nimic, ce gaura ai si unde?? Daca am inteles bine, inainte de a schimba placutele nu incingea, nu? Daca incinge dupa ce ai facut operatiunea atunci nu are nimic etrierul..este treaba de montaj. Din poze vad ca este acelasi etrier cum il aveam eu la cel de 650, pe care eu l-am curatat. Cind schimbi placutele ideal este sa cureti etrierul. Ai nevoie de: -Pensula -Perie de sarma -O sticla de decarbusolv. -Vaselina speciala de etrieri(rezistenta la temperatura) -Un spray de curatat franele -Un vas, gen cratita. Toate astea le gasesti la magazinele de piese auto, nu sunt o avere. Da jos etrierul, scoate placutele, desfa partea aceea mobila, scoate garniturile de cauciuc pe care culiseaza, scoate pistonasele afara, scoti si garniturile de la pistonase cu grije, scufunda etrierul in vasul cu decarbusolv si curata-l bine cu pensula, apoi fa acelasi lucru si cu partea mobila si cu pistonasele. Poti tine mai mult in decarbusolv toate piesele, pina se inmoaie bine jegul de pe ele. Poti curata cu peria de sarma toate piesele, MAI PUTIN PISTONASELE, pe care le cureti doar cu pensula. Dupa ce ai terminat pulverizeaza-le cu sprayul de frana, apoi unge cu un strat subtire de vaselina piciorusele culisante, baga vaselina in acele garnituri unde culiseaza acestea si asambleaza totul la loc. Acum poti fi sigur ca nu se blocheaza nimic si etrierul functioneaza in parametri. Acolo nu are ce uzura sa fie, decit daca iti lipseste garnitura aceea de cauciuc, pe care culiseaza piciorusul.. Editat Iunie 5, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
larry Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 la pagina 23 este. click! mersii fruumos..se stie dau o bere sun azi la ei.. nu mai rezist pe creieri a-mi face,e ceva electric,porneste bine mersii daca aprind luminile la rece se opreste motorul,daca merg ceva timp fara lumini si le aprind da ceva rateuri,cum mai intra un consumator(daca semnalizez) iar da rateuri...ma inebuneste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny72 Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 verifica daca incarca bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
larry Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 s-a verificat...cica incarca bine.. apropo am fost ieri pana la omv de la breaza..super (in afara de probleme povestite) merge de rupe,si pozitie de drum si ciclistica, e de bine ami place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Adriane ! da` te plimbi frate , nu gluma ! adu si tu un Burgman in portbagaj , pt piese nu de alta , ha ha ha auzi tu ......Roma ! ma roade invidia , nu alta ! sa ajungi cu bine pe meleagurile natale , ura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 daca ai verificat incarcarea si e ok scapi ieftin, dar cu multa bataie de cap, ca tre' sa cauti un scurt sau o masa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fgerjlse Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 mersii fruumos..se stie dau o bere sun azi la ei.. nu mai rezist pe creieri a-mi face,e ceva electric,porneste bine mersii daca aprind luminile la rece se opreste motorul,daca merg ceva timp fara lumini si le aprind da ceva rateuri,cum mai intra un consumator(daca semnalizez) iar da rateuri...ma inebuneste... tensiuni masurate la o baterie destul de obosita dar functionala pe un 400/2003 cu cheia in pozitie de mers dar cu motorul oprit (consumatori: lumini, bord, pompa de benzina alimentata): 11.7 v motor rece pornit la relanti: 13.9v motor cald @3000 rpm: 14.7. in cartea de service spune ca la 5000 rpm cu faza lunga pornita bateria tre` sa aiba intre 14 si 15 v. alternatoru` (generator), daca e ok, tre sa scoata cel putin 55 V (AC). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 @ovidiu4141: Pune si tu o poza cu etrierul tau, pentru ca eu nu am inteles nimic, ce gaura ai si unde?? Daca am inteles bine, inainte de a schimba placutele nu incingea, nu? Daca incinge dupa ce ai facut operatiunea atunci nu are nimic etrierul..este treaba de montaj. Din poze vad ca este acelasi etrier cum il aveam eu la cel de 650, pe care eu l-am curatat. Cind schimbi placutele ideal este sa cureti etrierul. Ai nevoie de: -Pensula -Perie de sarma -O sticla de decarbusolv. -Vaselina speciala de etrieri(rezistenta la temperatura) -Un spray de curatat franele -Un vas, gen cratita. Toate astea le gasesti la magazinele de piese auto, nu sunt o avere. Da jos etrierul, scoate placutele, desfa partea aceea mobila, scoate garniturile de cauciuc pe care culiseaza, scoate pistonasele afara, scoti si garniturile de la pistonase cu grije, scufunda etrierul in vasul cu decarbusolv si curata-l bine cu pensula, apoi fa acelasi lucru si cu partea mobila si cu pistonasele. Poti tine mai mult in decarbusolv toate piesele, pina se inmoaie bine jegul de pe ele. Poti curata cu peria de sarma toate piesele, MAI PUTIN PISTONASELE, pe care le cureti doar cu pensula. Dupa ce ai terminat pulverizeaza-le cu sprayul de frana, apoi unge cu un strat subtire de vaselina piciorusele culisante, baga vaselina in acele garnituri unde culiseaza acestea si asambleaza totul la loc. Acum poti fi sigur ca nu se blocheaza nimic si etrierul functioneaza in parametri. Acolo nu are ce uzura sa fie, decit daca iti lipseste garnitura aceea de cauciuc, pe care culiseaza piciorusul.. Iata ce frumos a expus mai sus Luigi exemplificarea la subiectul "Buba la etrier", la ce spuneam si eu despre importanta unei bune ungeri si curatenii in mecanica...eu muuuuuule probleme ce pareau grele si ciudate le-am rezolvat prin demontare, curatare perfecta si ungere...deci e de luat aminte! Larry...ar trebui sa desfaci altermatorul, sa-l verifici si mecanic, sa nu trebuiasca sa inlocuiesti carbunii, sa nu aiba vreun scurt...e posibil sa incarce prea putin si cind pui consumatori mai mari sa nu mai ajunga cat trebuie la sistemul de aprindere si de aici intreruperi motor...de verificat toata partea electrica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Larry...ar trebui sa desfaci altermatorul, sa-l verifici si mecanic, sa nu trebuiasca sa inlocuiesti carbunii. ....burgmanul are magnetou nu alternator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 ..scuze!!!..a scris "conservarul" din mine....oricum "bubele" astea elecrice chiar si pt cei experimentati pot da ciudatenii... ...ma gandesc ca si cel de l-a vandut s-a chinuit ceva(fara succes!)...deci probabil nu e o chestiune f simpla pina nu-si gaseste "nasul".. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 burgmanu` are magnetou si eu am magnetofon Tesla ! si lubrefiez tot in calea mea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
larry Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 ieri am schimbat bujiia si uleiu si am verificat aproape toate contactele si releele s-a dat cu sprei de contact,s-a probat cu alta baterie...degeaba tot la fel face cand vrea ea..nu tot timpu.. azi dupa masa incerc sa ajung la alt mecanic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 eu zic sa cauti un electrician, nu mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fgerjlse Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 cum are burgmanu 400 din 2000 aprinderea, cu platina si bobina de inductie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangbs Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 si aste sunt peste tot…….. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 (editat) ..da ce multe sint!!!..vad si un Burgman 2008+ argintiu pe stanga!... ..frumoase poze...nu ai mai multe? .scuze pt. "scurtimea" de la tel...eram si stresat si in alergare intre 2 chestiuni nasoale de rezolvat.. eu zic sa cauti un electrician, nu mecanic. ..exact!...degeaba mecanic...un electrician bun trebuie...intrebi de la inceput daca e elecrtican, altfel o sa faca doar incercari pe timpul tau... Editat Iunie 7, 2011 de soimumaltez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangbs Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 (editat) si astea sunt peste tot…….. propuneri pentru urmatoarea excursie? ne vedem sambata dimineata la Arc, mergem si punem benzina de la Baneasa, apoi mergem acasa; poate asa vine mai multa lume. Editat Iunie 7, 2011 de adriangbs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 ..tare propunerea; da avem noi una mai veche...o obsesie...Vidraru..acolo sa vezi ce poze o sa faci cu aparatul tau! ..eu mi-am facut un obicei ca atunci cind vin dintr-o excursie, inainte de a ajunge acasa sa fac plinul pt. urmatoarea...asa ca sa fiu operational...e mai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.