TNG Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 (editat) F.adevarat!...D-l TNG(de la ce vine TNG?...intiale de firma, de nume?)...nu am stiut de existenta dvs. pina nu am citit acel topic al d-lui Valentin cu Transalpina (de la sectiunea de service)!...acel topic este incitant, interesant si mi-a dat de gandit asupra multor aspecte mai ales ca problema de baza a ramas nerezolvata, iar eu, si banui ca si multi altii sintem interesati de final, de rezolvarea TEHNICA...acolo am aflat ca va ocupati cu repararea moto...as vrea sa-mi raspundeti la 2 intrebari: 1)Sinteti "burgmanist"? (adica aveti Burgman?) 2)Unde aveti atelier? (am vazut ca aveti un nr. de Ilfov...) Multumesc de raspuns. Salutare si la multi ani pe 2012! Pentru inceput imi cer scuze ca nu m-am prezentat pe topicul dedicat posesorilor de Burgman,am intrat in dorita sa ajut pe cine are are nevoie legat de probleme tehnice la moto(scuze.. la scutere)Din pacate nu am fost activ pe alte topicuri decat cele din SERVICE si POSESORI DE HAYABUSA si GSXR. Asa ca o sa incerc sa raspund la intrebari si sa lamuresc "provenienta" mea. 1.Nu sunt posesor de burgman dar am de ceva timp un Silver Wing 600 asa ca pot spune ca fac parte din comunitatea maxiscuteristilor! 2 Nu am service ,am doar garajul meu ,si da ma ocup cu repararea moto pentru prieteni in timpul liber. 3.TNG vine de la numele meu,PERFORMANCE vreau sa cred ca vine de la ce am realizat in domeniul moto. 4.Am 42 ani sunt de profesie mecanic,lucrez pe aeroportul Otopeni si am la activ vre-o 26 ani de reparat si calarit moto. Am avut ceva moto la activ respectiv :Mobra,Hoinar,Mz125,Mz 250, Minsk 125,IJ Java 350,ETZ,CAGIVA FRECIA 125,XR 250,XR 600 CBR 600 F2,XJ 600,CBR 1100 XX 2 buc,XT 660 SM,HAYABUSA 2008 si.......SILVER WING 600 Astea fiind spuse cred ca am rezolvat misterul legat de interventia mea pe acest topic,daca am suparat cu ceva, imi cer scuze si promit ca am sa ma retrag. Mai multe lucruri despre mine si scuterul meu le puteti afla din sectiunea service si de aici : Scuterul meu: http://www.tngperformance.ro/BikeView.aspx?BrandID=15&BikeID=381 Site-ul meu: http://www.tngperformance.ro/main.aspx TNG: http://www.tngperformance.ro/NewsCarousel.aspx Cu respect TNG! PS.Despre topicul cu 15 mecanici cersetori si un print nu vreau sa comentez aici, cine vrea poate citi topicul de la inceput la sfarsit si v-a intelege....sper Apropo:Daca se poate as vrea sa renuntam la "domnule TNG" suna putin ironic si nu cred ca asta este scopul,Mi-ar fi mai comod daca mi-ai spune pe nume GEO...Multumesc frumos Editat Ianuarie 2, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 i-ai schimbat toba si segmentii? de ce? nu mai tragea cum trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 (editat) Nu,motorul a fost ok, chiar daca are 10 ani. In schimb eu am ceva la cap pentru ca nu-mi place sa nu stiu cu adevarat in ce stare tehnica este si ce pot sa mai fac sa-i inbunatatesc performantele. Asa ca am trecut in revista tot si am inceput modificarile(reparatii) Drept pentru care scuterul a beneficiat de: Bujii,anvelope noi,role variator ,variator Malossi,DR pulley,oala ambreiaj,curea transmisie,rulmenti fata spate,placute fata spate,geam turing si race'MRA",secmenti,esapament MIVV,Porting chiuloasa,supape slefuite,filtru de aer,airbox gaurit,PC III,Becuri SMD si Xenon,......mai am ceva in cap asa ca..v-a urma... Editat Ianuarie 2, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 Draga Geo, O sa fiu scurt: 1)F.bine ai facut ca ai intrat pe aici...nu se supara nimeni, dimpotriva ne bucuram ca ne marim numarul de maxiscuteristi, ca putem oraganiza excursii impreuna in numar mai largit. Ne bucuram de orice nou venit, mai ales care si ofera , nu numai cere. 2)Chiar sint interesat se excursionez cu cineva cu un Silverwing si pe drum sa le mai schimbam intre noi si sa capatam reciproc experienta pe modele noi. Nu am mers niciodata cu SilverWingul si imi plece sa-mi imbogatesc cunostiintele; la fel vreau si opinia altora despre Burgul meu... 3)Banuiam ca TNG sint niste initiale de nume...dar exista si o firma PERFORMANCE care este importatorul unor produse tehnice printre care gama DURALUBE, pe care le cunosc destul de bine si le consider destul de eficiente, chiar daca sint controversate...de aceea am intrebat... 4)42 ani?..La multi ani!..Multi inainte!...Frumoasa varsta!...de profesie mecanic?...tot respectul daca este asa!...pt. ca multi se ocupa cu mecanica, dar nu sint de profesie, si de multe ori reusesc destul de bine in mecanica, dar la fel de multe ori dau si rateuri si chiar grave si astfel strica imaginea mecanicilor adevarati...nu am nimic impotriva avocatului sau profesorului de balet, care isi schimba singur bateria, sau alternatorul, sau isi curata rezervorul, sau isi schimba placutele de frana, dar dupa ce face asta cu pasiune si placere si ajunge sa faca apoi si la altii, si apoi chiar pt. bani, deja eu cred ca apare o problema; eu cred ca un mecanic fara o scoala de mecanici nu e mecanic ci doar un om indemanatic si entuziat...si cind iei bani de la altii, amator fiind, neavand BAZELE profesiunii, poti intra in rahat cu clientii destul de usor...si intri in situatii jenante... 5)Lucrezi pe Otopeni?...aaaa...nu e departe de Bucuresti; mai am o intrebare; esti mecanic de avion?..asta chiar ar fi interesant...nu, nu dpdv combustibil, ca astea de pe Otopeni folosesc dupa cate stiu kerosen, iar eu nu pun la burg decat benzina de 95...doar ca eu am o slabiciune pt mecanicii de avion, ca am cunoscut cativa f.f.buni... 6)Nu cred ca ai suparat pe nimeni postand pe aici, dimpotriva, dar ai termen 1 an sa-ti iei si un Burgman ... 7)"Domnule TNG"...este o formula de introducere, deloc ironica, Geo...mai rau e ca si eu sint tot Geo...era pe vremuri si o sceneta de Revelion cu Stela Popescu(Iva-Ava, Ava-Geo, Geo-Eva, Geo-Geo....etc) 8)Topicul ala cu 14 mecanici si clientul carcotas, cat e el de lung, sa stii ca l-am citit de 2 ori...am meditat f. mult la el...ridica f multe probleme, daca esti impartial si judeci la rece, cum sint eu(cel putin vreau sa cred asta)...toate partile au destule "bube" inclusiv Honda aia...inca nu am scris acolo ca sint atatea de scris ca mi-ar lua 3 zile (sint recunoscut ca un tip care cind se apuca de scris nu mai termina, sint destul de lung la scris si nu imi place sa fiu superficial)...dar am sa scriu. 9)Deci sper ca macar odata la 2 saptamani sa iei "viza de iesire" de acasa, cind va incepe sezonul de excursii, si sa vedem la drum si maxiscuterul de la Honda; dau eu berile fara alcool si placintele de casa... O seara placuta, Geo P.S. Pina la urma unde ai "baza aeriana"? OTP?...Balotesti?...Snagov?...Dimieni?...Saftica?...intreb ca uneori mai imi apare chef de o plimbare scurta...Snagov, McD de la Prisma, etc...si e altfel cind te mai intalnesti sau vizitez 2-3 min pe cineva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 (editat) Sar-mana pentru vorbele frumoase,din pacate eu nu am talentu de a scrie prefer sa raman la fiare Legat de profesie,sunt mecanci dar nu de avion(am mancat cerneala cand a trebuit sa invat) sunt mecanci de utilaje aeroportuare 15 ani,mai pe scurt tot ce misca pe aeroport pe langa un avion,unele dintre ele ff importante, fara de care un avion nu poate zbura Ma bucur de cunostinta domnu GEO! De locatie sunt din Ciolpani deci foarte aproape de Snagov. Cat de plimbari sper sa facem front comun si sa ne bucuram de plimbare pe scuterele noastre. Am destui ani trecuti pe toate motocicletele in special pe cele de sute de cai si sute de km/h, asa ca acum vreau sa ma plimb sa mai vad si peisajul Seara placuta si tie ! Editat Ianuarie 2, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 Alo oameni buni lasa-ti topicul ala in pace....postati acolo daca doriti. Azi am suit burgmanul pe capra pt a primi un nou cauciuc si pastile de frana noi ca bietele de ele ajunsese la fier, na...acu tre sa umblu si la variator sau curea ca de vreo 2 luni a inceput sa vibreze cam prea tare dupa 80km/h....sa nu ma intelege-ti gresit nu fac nici o aluzie la topicul buclucas si nu caut nici mecanici, am zis doar asa ca ma speriasem ca e din motor. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Ianuarie 2, 2012 Share Postat Ianuarie 2, 2012 nea Geo ( Ciolpani ) esti tatic la motoare ! n-am ciocnit valizele in gara dar suntem cam acelasi an de fabricatie , te vizitez in primavara ce urmeaza ! Espaniolule Burg man : m-ai spart cu garajul si rampa ta , spor la munca ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 @Vittore, te dezamagesc asa ca de inceput de an din ce se vede in poze doar scuterul e al meu.... , in poza cu scuterul se vede undeva pe peretele din fata jos ca scrie CONCESIONARIO OFICIAL DE SUZUKI, adica e o reprezentanta oficiala nu vreau sa ma laud cu ce nu am. Eu abia imi tarai basinile p'aici pe plantatie de...mi-a trebuit sa traiesc life telenovelele. spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haprian Ionel Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Ati patit vreodata sa va incuiati cheile in portbagaj ? Intreb si eu asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Ati patit vreodata sa va incuiati cheile in portbagaj ? Intreb si eu asa... NUUUUuuuuu...asa ceva nuuuuuu!!! ..dar le-am uitat in contact ca boierul si am plecat la plimbare cu altceva....noroc ca mi-a "furat" Vittore burgul, si nu altcineva...dar banui ca ai al doilea rand de chei, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haprian Ionel Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Am doua chei care sunt legate impreuna.. cum am lucrat la el i-am imprastiat trusa de chei si ce am mai avut prin portbagaj si cand le-am adunat toate cum au fost cred ca printre ele au fost si cheile si "cineva" care au mai fost pe langa mine, a inchis portbagajul. Nu sunt suta la suta sigur ca sunt acolo dar dupa cum se aude cand il inclin si dupa faptul ca nu dau de ele nicaieri ala ar fi singurul loc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Am doua chei care sunt legate impreuna.. cum am lucrat la el i-am imprastiat trusa de chei si ce am mai avut prin portbagaj si cand le-am adunat toate cum au fost cred ca printre ele au fost si cheile si "cineva" care au mai fost pe langa mine, a inchis portbagajul. Nu sunt suta la suta sigur ca sunt acolo dar dupa cum se aude cand il inclin si dupa faptul ca nu dau de ele nicaieri ala ar fi singurul loc.. Neplacuta situatie!...eu primul lucru cind am ajuns acasa dupa ce mi-am cumparat orice "vehicul" a fost sa separ cheile si sa pun in biblioteca cheia de rezerve, si la fel si actele originale (CIV, act V-C, asigurare...)...Am in biblioteca dosare pe care scrie Yamaha, Burgman, etc, inclusiv pt. cele vandute... Acum problema la tine este cum sa deschizi portbagajul fara sa strici ceva, sau sa strici cit mai putin...ori sa apelezi la un lacatus de chei (sau un spargator), sau sa-ti spuna cineva daca ai pe undeva acces sa poti scoate saua, sau sa tragi pe dedesupt de ceva cablu(daca se deschide de la contact). Sau in cel mai rau caz sa faci o decupare undeva in carcasa interioara a portbagajului dupa ce demontezi ceva carena pe unde sa scoti cheile, si apoi sa lipesti "capacul' respectiv...sau sa casti pe undeva saua cu un batz, sa inclini scuterul si sa incerci sa le scoti cu un magnet... Asta chiar e o problema rezolvabila de un mecanic bun, (daca nu te ajuta un specialist in "broaste"!!!)...cum sa-ti scoti cheile din portbagaj fara sa strici ceva! La "spargerea" portbagajului nu am nici o experienta, doar dau cu presupusul...la modelul tau ai 2 locase unde intra aceiasi cheie?..adica cheia de contact intra si in contact si in broasca portbagajului? (la mine cheia intra doar in contact, si de acolo printr-o rotatie spre dreapta se dezavoreste portbagajul, nu am broasca la sa...) Nu e bine sa strici broasca de la portbagaj, costa mult si apoi trebuie sa rezolvi si cu cheia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 cred ca ar trebui sa discutati pe PM, deja devine penal de interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Cred ca am eu un butuc pt portbagaj....sa caut prin piesele ramase ,cheie am pt butucul ratacit, ramane sa-l gasesc si daca e nevoie il dau. Varianta cu aplecatul scuterului pe'o parte e cea mai buna, am inchis si eu o data din greseala cheile in portbagaj dar dupa cum a zis si Soimul todeauna pastrez una pusa bine in casa. sport in lucruri PS. ce ai mai motorete cu omu? a gresit si el na....se mai intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) pentru ca nu vreau sa invat de bine in mod public, dati un semn si va spun metoda kymco de descuiat portbagajul. Am experienta "taraneasca", cu tras de sa si bagat mana unui copchil din fata blocului dedesubt in timp ce eu tineam saua ridicata. ulterior am descoperit o metoda mai putin "invaziva", v-o pot comunica pe PM. Nu implica schimbat de butuc si alte operatiuni. Nu stiu daca se aplica la burgman, dar a mers la Grand Dink si la Majesty (ambele au deschiderea de portbagaj la contact) Editat Ianuarie 5, 2012 de anothergxg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) metoda se aplica pentru toate motocicletele. 1.se baga mana pe sub carena a carei parte este yala si se apuca cablul cu mana. se trage pana.........se dechide. 2. se ridica seaua cat se poate si se baga un electrod indoit la capat (in forma de L) ghici mai departe? prinzi ciocul si iara se deschide. Credeti voi ca hotii nu o sa mai fure motoare ca scrieti voi aici ce si cum? Editat Ianuarie 5, 2012 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 punctul 1 vroiam sa-l prezint. am considerat ca e mai safe sa ramana "in familie", dar in fine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haprian Ionel Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Nu am avut timp sa ma uit mai atent dar cred ca singura solutie ar fi sa prind cumva ciocul respectiv ca sa-l desfac. La mine cu cheia de la contact deschid si portbagajul.. nu se desface de la contact. Nu prea am pe unde umbla prin alta parte deoarece tot portbagajul e ca o cutie mare de plastic peste care vine saua, fara nici un orificiu pe nicaieri. Deci daca nu merge sa mint cumva iala.. trebuie sa stric ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 poti da jos vreo carena din zona incuietorii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haprian Ionel Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Iaca am reusit si nu mi-a luat mai mult de 10 min. Am ridicat un pic de saua si am bagat o pana de lemn ca sa o tina un pic distantata si dintr-o sarma mai groasa am facut un carlig lung cu care le-am agatat si le-am tras afara. Asta a fost o invatare de minte sa nu le mai tin impreuna si mi-am pus una la loc sigur ca sa nu mai am surprize dinastea. Multumesc de raspunsuri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Concluzia! Punctul 2 a dat rezultate. in alta ordine de idei...am un amic care doreste un burgman de 400 cine care vinde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Iaca am reusit si nu mi-a luat mai mult de 10 min. Am ridicat un pic de saua si am bagat o pana de lemn ca sa o tina un pic distantata si dintr-o sarma mai groasa am facut un carlig lung cu care le-am agatat si le-am tras afara. Asta a fost o invatare de minte sa nu le mai tin impreuna si mi-am pus una la loc sigur ca sa nu mai am surprize dinastea. Multumesc de raspunsuri ! Bravo!...bine ca ai scapat ieftin si fara deteriorari!...vezi si cu actele, originalele acasa si numai xerocopii la scuter... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 vezi si cu actele, originalele acasa si numai xerocopii la scuter... :eek: asta inseamna amenda curata. daca legea spune sa lasi talon, permis si asigurarea in originala acasa si dupa tine sa ai xerocopii...ori sunt eu un retardat ca merg cu originalele dupa mine ori cineva pe aici bate campii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Nu stiu daca politia Romana e dotata cu aparatura adecvata si o baza de date de unde poate sa scoata in cateva secunde tot pomelnicul unei masini si a detinatorului doar introducand nr de inmatriculare. Actele originale arata fara nici un dubiu ca; persoana oprita detine carnet de conducere si masina e a lui, fotocopiile pot fi usor falsificate si de aia nu prea le digera autoritatile, ca asa si eu pot sa-mi trag carnet de conducere cat B doar pt cateva zile nu? parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Nu stiu daca politia Romana e dotata cu aparatura adecvata si o baza de date de unde poate sa scoata in cateva secunde tot pomelnicul unei masini si a detinatorului doar introducand nr de inmatriculare. Toti ne supunem legii in vigoare. Consideri ca nu s a aplicat corect de catre "militie" sau nu numai ai dreptul la contestatie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.