david_secret Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) nu stiu ce sa zic ....proiectul este interesant dar vorba lui TNG , cred ca este un efort care nu se justifica. sa presupunem ca ai reusit in final , ce faci cu ea? o sa ai un motor de burgman pe un cadru de IJ cu care te plimbi prin curte. nu poti sa iesi cu ea pe strada (acte ...politie) . in locul tau , as vinde cele 2 motoare iar banii i-as investi in altceva (ex: echipament moto ). P.S ) o motosapa nu merge ? Editat Februarie 10, 2012 de david_secret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 nu merge pus pe un scuter si gata? unul de 50cc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) Si eu cred ca nu merita sa adaptezi motorul pe ceva circulabil moto...ti-as propune ca tot sintem in iarna grea, daca poti sa adaptezi motorul la o freza de zapada cu coarne (din acelea care iau zapada din fata si o arunca lateral)...sint micute, se manevreaza usor de o persoana si sint f utile sa degajeze de zapada stradute si curti mari...si nici nu ai treaba cu RAR, omologare, politie...si mai poti face si o multime de bani iarna...am vazut asa ceva anii trecuti...mi s-a parut interesant... E ceva cam de dimensiunile unei roabe sau masini de tuns iarba...o dirijezi din spate de coarne...si curate destul de repede zapada. Editat Februarie 10, 2012 de soimumaltez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 sau un gater ceva....de taiat lemne etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) nu merge pus pe un scuter si gata? unul de 50cc? si unde-l bagi? cadrul unuia de 50cmc este ingust pe cand cel de la burgman este mai lat una peste alta este si inalt si lat si nu intra decat cu modificari maxime. iar daca reusesti sa faci modificarea asta dupa constati ca pentru un motor cu putere mare atat cadrul, franele si suspensia cedeaza. sau un gater ceva....de taiat lemne etc nu este rentabil, un motor electric este mult mai ok, atat la intretinere cat si ca virgula consum. cel mai probabil poate fi folosit ca generatot de curent electric sau ca motopompa ( cu modificarile si adugirile de rigoare) Editat Februarie 10, 2012 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 sunt atv-uri de 50cc care permit si motor de 250, asa mi-a zis un proprietar. la scuter s-au pus motoare de 150 am vazut pe net. nu trebuie sa-i dai forja maxima, sa ai nevoie de frane modificate,etc, poti merge si cu 70-8- lejer, cu motorul relax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 sunt atv-uri de 50cc care permit si motor de 250, asa mi-a zis un proprietar. la scuter s-au pus motoare de 150 am vazut pe net. nu trebuie sa-i dai forja maxima, sa ai nevoie de frane modificate,etc, poti merge si cu 70-8- lejer, cu motorul relax. hotaraste-te ori scuter ori pe atv. in cazul in care pui pe unul un motor mai mare nu vad rostul daca mergi cu el la aceasi viteza la care mergea si cel precedent. ma rog polemica scrisa se poate face destul pe subiectul asta umplem 400 pagini fara un rezultat final practic realizat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 daca l aatv stiu sigur ca se poate, de ce nu si la scuter? avantajul e ca desi mergi cu aceeasi viteza,ajungi mai repede la acea viteza, nu stai o ora pana prinde 70. ce, daca ai busa mergi cu 300 mereu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) daca l aatv stiu sigur ca se poate, de ce nu si la scuter? pai ti-am spus mai sus. nu intra pe un cadru de scuter de 50cmc un motor de 400cmc ( aici vorbim stric de cazul expus mai devreme a celui care vrea sa faca ceva cu motorul ramas). custom-uri se pot face multe asa cum se fac si la masini adica pe o caroserie de bmw (ursulet de 1,6 an 1995 ) se poate pune un motor de 3000 cmc seria M din 2006 Era vorba ce ceva util si rentabil nu de a face ceva de draul de a face. Bineintelesc ca daca ai bani, timp si rabdare poti pune un motor de 4000cmc pe un cadru de Harley ( cum bine vezi la cei care se ocupa de custom in State) insa toate astea asa cum ziceam sunt polemici mai ales ca deviem de la subiectul initial Eu am incercat sa iti explic doar pe nisa in care ne aflam, in speta motorul asta de burg pe un cadru de scuter de 50. ca din k.k at se poate face bici vorba romanului nu neg asta. Editat Februarie 10, 2012 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 Salutare! Scuzati ca postez pe sectiunea cu Burgman-uri dar am vazut ca aici de posteaza cel mai des in ultimul timp si se ofera raspunsurile cele mai documentate. In orice caz, poate va intereseaza si pe voi subiectul mai ales ca e vorba de sliderele Dr. Pulley foarte apreciate pe site-urile de afara. Detin si eu un Yamaha Majesty de 250cc din anul 2003 (pe care l-am descris cred eu foarte bine la sectiunea maxiscutere) si as vrea sa montez astfel de slidere la variator + patinele aferente. Din ceea ce spune lumea, se pare ca ar oferi o acceleratie mai liniara, un demaraj mai bun si sunt mult mai rezistente la uzura (avand forma aceea ciudata). De asemenea, se spune ca performantele obtinute nu sunt doar notabile ci chiar evidente... acum nu stiu daca cei ce au scris pe acele forumuri straine chiar au remarcat ce declara sau au un interes comercial... Am gasit la un furnizor din Romania slidere + patine variator Dr. Pulley la pretul total de 30 Euro - amandoua (pentru modelul meu - 8 slidere - imi poate aduce de la 11 la 16 g/buc.). Acum, as dori sa incerc sa vad cum se comporta mai ales ca costul nu este chiar exagerat (oricum, aceste slidere sunt mai scumpe decat niste role variator fabricate de un producator consacrat cum ar fi Malossi - gasisem role malossi la un pret de 110 lei/set). Ce parere aveti, ar merita, oare se vor simti ceva performante? (interesat e faptul ca in Romania nu am gasit pe nici un forum ca ar fi incercat cineva asa ceva la vreun model de scuter) - uitati si un link sa vedeti despre ce este vorba http://www.drpulley.info/shop/index.php?cPath=47_50 Scarabel, Te rog sa ne tii si pe noi la curent cu ce vei face si ce rezultate vei avea; vrem sa invatam si noi din experienta ta; cativa dinte noi au ajuns la termenul cind trebuie sa schimbe rolele si sa faca o alegere...deci ne-ar fi util. Sigur ca merita...poti sa incerci cu cele de 11 g pe demaraj sporit...si daca nu esti multumit ca fuge Yama de sub tine, sigur le poti da cu un mic discount...nici macar nu sint scumpe. Succes la treaba! Bogdan_30 daruieste masa cu acest link, unde cred ca se poate comanda direct, fara intermediari: http://www.drpulley.info/shop/ http://www.drpulley.info/drpulley_docs/Typenliste.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) Scarabel, Te rog sa ne tii si pe noi la curent cu ce vei face si ce rezultate vei avea; vrem sa invatam si noi din experienta ta; cativa dinte noi au ajuns la termenul cind trebuie sa schimbe rolele si sa faca o alegere...deci ne-ar fi util. Sigur ca merita...poti sa incerci cu cele de 11 g pe demaraj sporit...si daca nu esti multumit ca fuge Yama de sub tine, sigur le poti da cu un mic discount...nici macar nu sint scumpe. Succes la treaba! Bogdan_30 daruieste masa cu acest link, unde cred ca se poate comanda direct, fara intermediari: http://www.drpulley.info/shop/ http://www.drpulley.info/drpulley_docs/Typenliste.pdf De acolo le-am cumprat si eu! Editat Februarie 10, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 Salut. Multumesc in primul rand userilor TNG si soimumaltez pentru sfaturile date si impartasirea experinentelor traite. Bineinteles, dupa ce imi voi monta asa ceva voi impartasi experienta cu voi pe forum. Insa, sursa de unde doresc eu sa-mi achizitionez si eu astfel de slidere va face comanda undeva la sfarsitul lunii martie deci mai dureaza ceva... preconizez ca prin luna aprilie poate voi primi si eu coletul. A ramas sa ma anunte cel de la care vreau sa cumpar cand da comanda in afara ca sa lansez si eu o comanda ferma in acest sens la el. In orice caz, intentionez sa-mi montez slidere mai grele ca rolele originale de 11,56 g (cred ca voi comanda de 13 sau 14 g) pentru o ca motorul sa nu fie asa turat la o viteza data - nu unrmaresc neaparat cresterea exploziva a demarajului ci mai mult a vitezei maxime. Acxum am montate 8 role x 14 g/buc si sunt multumit de ce am obtinut. Din ce imi dau seama, aceste slidere nu vor creste viteza maxima (dimpotriva, e posibil sa o scada din ce am citit pe forumurile de afara dar vreu sa compensez acest neajuns prin montarea unor slidere mai grele) ci demarajul deoarece culiseaza (efectiv aluneca) mult mai usor in locasul vechilor role (la plecare. motorul are o turatie mai mare decat la rolele standard ceea ce inseamna implicit un demaraj imbunatatit). Acum ramane sa vad daca principiul descris aici se va confirma in practica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) TNG, Te rog spune cam de cati km ai DPS-urile montate! Cam cate mii de km ai facut cu cele noi, ca exista suspiciuni de uzura mai rapida(eu banuiesc, ca doar din motive de material, cei care se plang, sa nu fi nimerit ceva contrafacut prin China). Scarabel, Cred ca la cei din afara daca platesti cu cardul nu vad o problema sa-ti trimita destul de repede produsul; numai la ai nostri cred ca trebuie sa astepte sa stranga o anumita valoare a comenzilor. Sa pastrezi si sliderele vechi...ai vazut in ultimul link video ca acela a imperecheat 2 tipuri diferite de slidere de greutati diferite...cred ca a obtinut o mediere interesanta...nu stiu cu uzura cum este; teoretic ar fi dubla pe pt. cele care "intra la munca" primele la regimul respectiv, forta centrifuga fiind mult mai mare si jumate din ele preia sarcina intreaga pt. toate, deci sint supuse la solicitare dubla...depinde la ce coeficient de siguranta sint proiectate...oricum experimente interesante! Ai de ales: "-deci: daca pui role mai ushoare ai: demaraj mai bun,viteza maxima mai mica la aceiasi turatie,consum mai mare. -daca pui role mai grele ai: demaraj mai mic,viteza maxima mai mare la aceiasi turatie, consum mai mic." Practic faci un compromis; se pare ca tot cele stock au compromisul perfect. Dar daca ai preponderent de facut drumuri suficient de lungi ca sa vrei sa castigi timp si ceva economie de combustibil, si nu esti intr-un oras f. aglomerat sa vrei demaraje mari la semafor, atunci alegi pe cele mai grele. Editat Februarie 10, 2012 de soimumaltez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) Hai sa stabilim ceva,pentru ca este o confuzie aici! 1.VITEZA MAXIMA a unui scuter nu se poate modifica, ea este data de ansamblu (diametru)fuliilor de la variator si ambreiaj! 2.Ce se poate modifica din greutati role,unghiuri variator,forme de actionare al variatorului este: Timpul in care se ajunge viteza maxima. Turatia care o ai la viteza maxima,sau la o anumita viteza ,care poate fi mai mare(demaraj mai bun) sau mai mica (consum redus) Deci VITEZA MAXIMA nu se poate creste, ea este data de elementele constructive ale transmisiei! Se poate mari viteza daca se schimba raportul de turatie intre pinioanele din reductor! Role mai grele cresc topspeed-ul scade demarajul, si invers! Eu am rolele de un an si merg super ok! Editat Februarie 10, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 Pai mai trebuie si ambreiajul,nu stiu cum o sa le imbini! Dar in lipsa de preocupare iti faci de lucru. Sincer nu vad relizabila treaba decat cu multa,multa munca,si nu stiu daca merita.. O sa folosesc ambreiajul de IJ care ramane acolo unde e, modificarea se face la axa ambielajului, scot variatorul si montez pinionul de pe axa ambielaj a IJ-ului, legatura dintre motor si cutie o sa fie facuta in continuare de traditionalul lant. Normal ca e de munca dar efectul o sa fie maxim. P.S ) o motosapa nu merge ? motosapa am exclus-o din schema...mi-e frica sa nu ma lase fara dinti Deci VITEZA MAXIMA nu se poate creste, ea este data de elementele constructive ale transmisiei! Se poate mari viteza daca se schimba raportul de turatie intre pinioanele din reductor! sau poate sa schimbe raportul de transmisie al fuliilor, punand unele putin mai mari in diametru, atunci cureaua o sa urce ceva mai mult decat pe cele standard. daca poti sa adaptezi motorul la o freza de zapada ...o dirijezi din spate de coarne...si curata destul de repede zapada. da ideea e buna ceva util si practic, o sa ma gandesc la varianta expusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 Cred ca la cei din afara daca platesti cu cardul nu vad o problema sa-ti trimita destul de repede produsul; nici plata cu cardul si nici transportul in romania nu sunt problema. linkul a fost dat si mai devreme de cineva, e vorba de un tip din pitesti - click din scurta documentare pe care am facut-o pe tema asta, el are un business cu ATV-uri si probabil comanda cateva zeci sau sute de seturi dr pulley si obtine un discount de vreo 20 de euro fata de pretul de la nemti - www.drpulley.info. deci setul de role si ghidaje majesty 250 ar iesi in jur de 50 Euro (cu transport inclus din .de), iar tipul din anunt le da cu 30 Euro + transport; transportul ar putea fi chiar si 10 RON, in varianta Posta Romana. Oferta suna bine, insa adevarata problema abia acum apare, pentru ca tipul nu si-a dezvoltat si o afacere online, asa ca eu n-am gasit niciun fel de feedback despre el, ci doar anunturi de vanzare. in pitesti nu cunosc pe nimeni, drum p-acolo nu am, asa ca mai strang cureaua de inca 20 de euro si o sa-mi comand de pe site-ul oficial. atentie! nu spun nici ca tipul ar fi tepar, dar nici ca nu e. pur si simplu prefer sa sa merg la sigur de data asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 Si eu as proceda ca tine...pt.90 lei nu as risca. Chiar daca oferta dpdv comercial pare buna!Discountul de 40% este urias...ce fabricant da o asa mare reducere?...doar sa fie o lichidare de stoc la produse fara miscare...sau o mare nevoie de bani...nu se poate stii! As comanda la nemti din mai multe motive: -seriozitate si continuitatea acesteia in relatia cu clientul(daca apare vreo problema de orice natura aia nu te lasa pina nu te rezolva, numai sa fie clientul multumit de exemplu:comanda gresita, deteriorare sau pierdere la transport, cedare prematura, etc) -posibilitate de returnare reala fara discutii sau certuri -garantia calitatii produsului(principala mea temere...vreau sa va zic ca dupa ce am cumparat o bujie NGK de la un magazin moto cu 33 lei, am citit pe un topic de pe aici, ca la Europa "aceleasi" bujii NGK sint la taraba 7-9 lei....contrafacute. Apoi am mai citit de unii carora tot nu le pormeau motoarele desi schimbasera o multime de componente , inclusiv bujiile de cateva ori cu unele noi...daca erau de la taraba din Europa, e clar de ce nu le pornea motorul...iar ei ajunsesera sa schimbe o multime de alte componente scumpe, si nu bujiile ca doar erau NOI...) Asta este, sintem in RO, tara e plina de tzepari care de care mai smecheri, iar eu ma tem de contrafaceri, si pt a scapa de aceasta grija prefer sa platesc in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yulii_87 Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 eu sunt afon cu mecanica dar imi place ca de pe acest forum (singurul forum pe care sunt inscris si pe care il citesc) chiar invat o gramada de lucruri. ma bate gandu sa-mi iau si eu role. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 eu sunt afon cu mecanica dar imi place ca de pe acest forum (singurul forum pe care sunt inscris si pe care il citesc) chiar invat o gramada de lucruri. ma bate gandu sa-mi iau si eu role. Ei, treaba cu "rolele", modificate in "slidere" (primele functionand prin rotatie iar astelalte(sliderele) prin alunecare, nu e completa daca nu faci o schimbare de variator+ambreiaj...ceea ce poate fi destul de costisitor, dar zic cei care au facut-o, ca transforma condusul burgului intr-un vis frumos... Acum depinde de la om la om...daca tu vrei ca la 15.000 km sa-ti up-gradezi burgul chiar daca merge f bine, si ai buzunare pline, e ok. Eu as decide cind as ajunge la peste 50.000 km si as avea ambreiajul si ce mai e pe acolo in situatia de a fi inlocuite si ar trebui sa aleg intre componente originale si up-grade. Eu tie ti-as recomanda (stiind ce ai facut asta vara cu filtrul stock ala de hartie, si care cu siguranta cind te vei uita la el peste vreo 5000 km, va trebui sa iei o decizie) ca intai sa rezolvi definitiv problema admisiei aerului cu un filtru K&N. Un filtru de hartie cost 150 roni, iar ala K&N 250 roni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentino1 Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Si eu sunt pilaf cand e vorba de mecanica...dar eu nu imi voi lua role ci....patine.....ca tot e vremea lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soimul Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 (editat) Un link f. interesant despre schimbarea rolelor, si mai ales pt. cei care vor pune slidere (DPS)...mai ales "smecheria" cu folosirea lor in pozitie normala sau intoarcerea lor la 180 grade. Tare de tot! sa cititi atent! http://burgmanusa.com/forums/viewtopic.php?f=3&t=50090&sid=95b901f59d2123592878d7bf6d05e427 Ideea este ca dai 50 euro si practic beneficiezi de 2 setari...cea data de pozitia normala si de cea inversata...ceea ce mi se pare f interesant...cititi cu atentie postarea userului de la Seattle, Daboo...descrie bine efectele obtinute. Editat Februarie 12, 2012 de soimumaltez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 eu nu imi voi lua role ci....patine.....ca tot e vremea lor oricum iarna e pe sfarsite.... azi i-am dat 140/h la batranel, cam de multicel n-a mai urcat acul vitezometrului pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentino1 Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Iarna pe sfarsite unde ?...ca in Bucuresti abia reincepe beleaua asta de iarnă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
david_secret Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 parerea mea este ca daca schimbati doar rolele nu o sa simtiti mare diferenta . cred ca trebuie schimbate cureaua , ambreiajul ,role ...atunci se simte ce merge bine . eu am schimbat doar cureau ..si s-a simtit imediat . apoi am pus role noi iar dupa ce am pus si ambreiajul (nou-nout) ...chiar simteam ca este alt scuter. de asemenea trebuie verificata si oala de la ambreiaj (uzura la grosime , santuri de la saboti si ....sa nu fie ovala !!!) mai este si arcul ala de la variator ...care nu e scump si recomand sa fie schimbat . eu am schimbat inclusiv rulmentul de pe spate . ) ori faci o treaba ori ....... ( ori suntem la promotie ori nu mai suntem ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 mi-ar placea sa schimb tot ce tine de transmisie, insa e o problema cu bugetul. pentru mine situatia e cam asa: role stock 65 ron vs ghidaje + role dr pulley 50 Euro - sa zicem... curea stock 230 RON vs curea kevlar 210 - aici e clar ce o sa cumpar ambreiaj stock 280 RON vs ambreiaj dr pulley 250 Euro - oricat de mult mi-ar placea, e cam prea scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.