eugenbiscuitulhipiot Postat Octombrie 22, 2005 Share Postat Octombrie 22, 2005 intreb pt ca al meu azi s-a oprit in timp ce mergeam... e adevarat ca era aprins becu de presiune ulei. dupa ce s-a oprit n-am mai reusit sa o pornesc de nici o culoare. nici macar nu avea intentia de a porni (ca atunci cand nu are scanteie) asa ca am lasat-o acolo in strada si am plecat (suparat). dupa un timp m-am intors la ea (se racise deci) si a pornit f usor. apoi am ajuns cu ea acasa, am mai lasat-o sa mearga un pic si s-a oprit din nou. si iarasi nu am mai reusit sa o pornesc. deloc. chiar si dupa ce s-a mai racit un pic (nu chiar de tot). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Octombrie 22, 2005 Share Postat Octombrie 22, 2005 intreb pt ca al meu azi s-a oprit in timp ce mergeam... e adevarat ca era aprins becu de presiune ulei. dupa ce s-a oprit n-am mai reusit sa o pornesc de nici o culoare. nici macar nu avea intentia de a porni (ca atunci cand nu are scanteie) asa ca am lasat-o acolo in strada si am plecat (suparat). dupa un timp m-am intors la ea (se racise deci) si a pornit f usor. apoi am ajuns cu ea acasa, am mai lasat-o sa mearga un pic si s-a oprit din nou. si iarasi nu am mai reusit sa o pornesc. deloc. chiar si dupa ce s-a mai racit un pic (nu chiar de tot). nu mai merge si tu cu becu aprins ca-ti faci motorul franjuri s-a calat(bine ca nu de tot),si apoi s-a racit si a pornit dar vezi ca faza asta nu merge de multe ori de ce s-a aprins becul de presiune? cuzineti basitzi? ulei bashit? putin ulei? forja la greu? fa ce e de facut sa ai presiune pt ca altfel iti iei set am vazut un dement la o intalnire care facea burn out cu nipra pana cala,dupa aia astepta sa se raceasca si o lua de la capat nu stiu de cate ori a facut pana a crapat motorul,dar pana la urma asta s-a intamplat incearca sa-l faci giugiuc iarna asta si o sa ai numai satisfactii la anul sa stii ca e genul de motor care chiar merge daca il ingrijesti si nu esti chitra la piese,dar poate deveni enervant daca doar mergi cu el si nu-i faci nimic(ca doar nu e intruder ) bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenbiscuitulhipiot Postat Octombrie 22, 2005 Autor Share Postat Octombrie 22, 2005 motoru e in rodaj si d-aia (cred ca) se aprinde becu. mersesem relativ putin cu el pana sa se aprinda becu, iar dupa ce s-a aprins am luat-o spre casa... doar ca n-am reusit sa ajung. chestia e ca dupa ce s-a oprit mergea sa dau la pedala. credeam ca atunci cand se caleaza se blocheaza pistoanele in cilindrii (sau macar unu) si nu merge sau merge mai greu sa dau la pedala. in rest... am ulei destul si forja nu i-am dat (schimbam chiar mai devreme decat arata pe kilometraj - din ce am dedus io). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Octombrie 23, 2005 Share Postat Octombrie 23, 2005 io nu cred ca de aia se aprinde becul (ca e in rodaj...) din contra, cred ca in perioada rodajului nu ar trebui sa se aprinda.. ar trebui sa verifici daca nu cumva a intrat ceva mizerie in pompa de ulei, mai precis ceva care sa tina deschisa supapa de refulare a pompei (bila cu arc) se mai intampla asa ceva cand umbli la motor, din cauza neatentiei... parerea mea....care este (nu dati prea tare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topi Postat Octombrie 23, 2005 Share Postat Octombrie 23, 2005 Cind ai montat setu ai masurat distanta intre piston si cilindru? distanta de la capetele segmentilor?.... La motoarele rusesti cotele stantate se potrivesc cam rar cu cotele masurate ... Asa am patit eu la Planeta, distanta piston-cilindru fff mica si la cea mai mica forja se cala , partea buna e consumul fff mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 23, 2005 Share Postat Octombrie 23, 2005 nu mai schimba treptele inainte de ce arata pe kilometraj!!! schimba-le si tu mai tarziu un pic, tureaza motoru' o idee mai sus, incearca sa mergi cat mai constant si ATENTIE cu i viteza mai ridicata, 60-70 ca sa sa raceasca motoru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenbiscuitulhipiot Postat Octombrie 23, 2005 Autor Share Postat Octombrie 23, 2005 (editat) setul nu l-am montat eu, l-a montat fostul proprietar... avea cam 200km facuti cu el cand l-am luat eu. asa ca nu stiu ce si daca a masurat. o sa il intreb eventual. cu distanta de 60-70 nu prea aveam cum sa merg constant ca eram in oras si imediat ajungeam la un semafor ceva. oricum s-a oprit dupa ce mersesem relativ putin (sub 10km). si nu neaparat incet ca era sambata si era relativ gol. exista vreun service ceva prin bucuresti pt motociclete d'astea? nu e vorba ca nu vreau sa invatz sa o repar la o adica da' vreau mai intai sa mearga... sa pot sa ma plimb si io. Editat Octombrie 23, 2005 de eugenbiscuitulhipiot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 23, 2005 Share Postat Octombrie 23, 2005 ce ulei ai in ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenbiscuitulhipiot Postat Octombrie 23, 2005 Autor Share Postat Octombrie 23, 2005 ce ulei ai in ea? BP 20W50 parca semisintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 23, 2005 Share Postat Octombrie 23, 2005 hmmm... cauta si tu sa mergi cand e racoare (~10 grade) cat esti in rodaj sau afara pe la 60-70 la ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 ti-am povestit ca si cazacul ( calajul) meu clipea din bec la inceut: sa-ti spuna Lupu. Asa e in rodaj, dup-aia nu a mai clipit din bec in schimb s-a calat de mai multe ori... Mutive: stat la cozi, mers subturat in urcare, set cam prost, propria lipsa de experienta. La drum e bine sa mergi cu 60-70 noaptea cum iti zice stressu acu cat esti in rodaj. Tre sa intelegi alt lucru pe care mi l-a explicat alveola: Niprului trebuie sa-i dai o turatie suficienta, nu prea mica ca nu mai are debit destul pompa de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 Mersul subturat e mai rau pentru motor decat supraturat un pic... Ramai fara ungere si se face setul franjuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenbiscuitulhipiot Postat Octombrie 24, 2005 Autor Share Postat Octombrie 24, 2005 am inteles o sa merg mai turat. da' nu s-ar putea ca problema mea sa fie de la bobina de inductie? care se incinge prea tare si nu mai da scanteie? ca nu mi s-a parut ca s-ar fi calat motoru (io prin asta inteleg un fel de blocare a cel putin unuia din pistoane in cilindru)... comportamentul cand incercam sa o pornesc era ca si cand nu aveam scanteie. recunosc ca nu m-am uitat dc am scanteie sau nu ca eram prea ofticat atunci... si am plecat acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 Daca se caleaza de se intepeneste ai mari sanse sa trebuiasca desfacut... In general cand se incinge, frecarea dintre segmenti si cilindru creste pana cand anuleaza puterea exploziei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 am inteles o sa merg mai turat. da' nu s-ar putea ca problema mea sa fie de la bobina de inductie? care se incinge prea tare si nu mai da scanteie? ca nu mi s-a parut ca s-ar fi calat motoru (io prin asta inteleg un fel de blocare a cel putin unuia din pistoane in cilindru)... comportamentul cand incercam sa o pornesc era ca si cand nu aveam scanteie. recunosc ca nu m-am uitat dc am scanteie sau nu ca eram prea ofticat atunci... si am plecat acasa. la faza cu motorul incins ai putea sa t consulti cu "florinmotoare" are o vasta experienta in domeniu bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 si dak am modificat pompa de ulei si am facut-o sa bage DEBIT DUBLU de ulei? tot tre sa merg cu motoru' turat? sa vad ce parere aveti voi de asta:) BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 24, 2005 Share Postat Octombrie 24, 2005 Daca e cum ai zis tu o sa cureti rapid o parte din simeringuri si garnituri si motorul tau o sa fie o strecuratoare. Si asa un Nipru pierde mai mult ulei decat un Ural tocma din cauza presiunii. Si in definitiv in motorul tau si presiunea de ulei a fost un parametru de proiectare al ambielajului si setului. O modificare fara paguba dovedita este marirea capacitatii baii de ulei. => ulei mai rece, siguranta in cazul scaderii nivelului sub joja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 25, 2005 Share Postat Octombrie 25, 2005 Deci Niprul cand era in rodaj, in primii 200 de km se mai aprindea becul rosu de la ulei! Dar ATENTIE! dupa ce i s-a schimbat uleiul OMV 20W50 cu un Lukoil de catre Aleko, nu a mai facut asa! E adevarat ca operatiunea a coincis cu "implinirea" a vreo 600 de km dar cred ca mai mult din cauza uleiului era ceva. Bobina de inductie la Nipru e PROST pozitionata, pentru temperaturile din Romania! In mama Siberie nu ajunge sa se incalzeasca tare niciodata, dar la noi... Dumnezeu cu mila! Si pe mine m-a batut gandul sa o scot pe-aia de-acolo si sa ii pun doua bobine de Dacie sub sea... Bafta si sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Octombrie 25, 2005 Share Postat Octombrie 25, 2005 ??????????? ALEKO , DA' TU ESTI PUS PE GLUME CUM SA AJUNGA MOTORU' MEU STRECURATOARE? a fost PORNIT de n shpe mii de ori..... mers cu el prin garaj vreo 8metri inainte , 7 inapoi (ca sa nu sparg ceva prin jur... ) si n-a sarit nici un semering ca si alea-s noi....si am mai si stricat vreo 3 randuri ..ce deh me destept , me tarzan,me....STUPID pana la urma... l-am chemat pe unu care se mai pricepea sa a montat el tooate semeringurile (si la nipru e VIBROCHEN, NU AMBIELAJ ) URALISTULE SI AM SI BAIE DE ULEI PUTIN MARITA SI DIN DURALUMINIU(+ARIPIOARE DE RACIRE) BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 25, 2005 Share Postat Octombrie 25, 2005 cam ai dreptate cu "ambielajul" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Octombrie 25, 2005 Share Postat Octombrie 25, 2005 DA' ....DE POMPA NU ZICI NIK? HAI CU PAREREA PERSONALA:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Octombrie 25, 2005 Share Postat Octombrie 25, 2005 ha! am terminat shi eu modoficarea la pompa de ulei, acum are shi a mea pinioanele duble! care-i treaba: am nevoie de debit dublu fiindca inainte de pompa(intre pompa shi sorb) o sa introduc un circuit suplimentar de ulei pe care va fi: filtrul de ulei extern, radiator de ulei , apoi intrarea care unge&raceshte turbina shi apoi intoarcearea in pompa. ca sa se poata face toate astea in conditzii bune am marit diametrul la intrarea in pompa la 10mm, dar la ieshire(adika intrarea in vibrochen) nu am umblat, ca sa faca presiune un pic mai mare. intr-adevar la turatzii mici, daca era motorul incins, mi se aprindea becul de ulei, shi palpaia, asha ca nu cred ca e de rau sa aiba presiune de ulei mai mare. o baie de ulei din aluminiu, cu arpioare de racire , de unde cumpar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 25, 2005 Share Postat Octombrie 25, 2005 am inteles o sa merg mai turat. da' nu s-ar putea ca problema mea sa fie de la bobina de inductie? care se incinge prea tare si nu mai da scanteie? ca nu mi s-a parut ca s-ar fi calat motoru (io prin asta inteleg un fel de blocare a cel putin unuia din pistoane in cilindru)... comportamentul cand incercam sa o pornesc era ca si cand nu aveam scanteie. recunosc ca nu m-am uitat dc am scanteie sau nu ca eram prea ofticat atunci... si am plecat acasa. E foarte posibil. Daca ramai fara scanteie la temperatura mare e de la bobina in pioneze. Treaba cu mersul in plaja optimade turatie e valabila la orice motor. Exemplu la oltcit- varamers sub 3000 de ture la temperatura mare = futut motorul foarte rapid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 26, 2005 Share Postat Octombrie 26, 2005 Acum, ontopic, Niprul cand se incinge prea tare face ca un batran care se sufoca: horrr si cand ii dai gaz mai brusc da sa "dea in bot" si nu prea mai tine relanti-ul, ce sa mai discutam... simptome clare de sufocare/inecare! Mai rau de atat poate ajunge la un infarct al pistoanelor, dar asta doar daca uleiul se fluidizeaza prea tare si/sau pompa nu-si mai face treaba, deci mare atentie la becul rosu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Noiembrie 2, 2005 Share Postat Noiembrie 2, 2005 salutare!am o problema cu becul de presiune!nu se aprinde de nici o culoare!cum fac? tre sa il schimb? mercy !bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.