kool Postat Martie 25, 2006 Share Postat Martie 25, 2006 in iasi la masrad pe pacurari peste drum de peco pacurari mi se pare ca au chiar una la raft.ia si incearca. masrad=mag de motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat Martie 25, 2006 Share Postat Martie 25, 2006 in iasi la masrad pe pacurari peste drum de peco pacurari mi se pare ca au chiar una la raft.ia si incearca. masrad=mag de motociclete nu pot face asta pentru ca eu sunt in bucuresti...motorul are nr de iasi pt ca e in leasing de la orestte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dali Postat Martie 27, 2006 Share Postat Martie 27, 2006 Salutari, Ma inscriu si eu.. ZZR 400 din 91 (motor din 97). Dragoste la prima vedere ce sa mai Poze de la vechiul proprietar... cand le voi avea pe ale mele mai pun. http://www.bikepics.com/members/stefanmarchitan/91zzr400 Sunt incepator, e prima motocicleta (m-am dat foarte putin cu ea) si ma intereseaza orice pareri, sfaturi aveti, probleme cunoscute, la ce sa fiu atent, etc. si am si cateva intrebari 1. Am intrat pe diverse site-uri inclusiv pe Kawsaki.com (in incercarea de a gasi un manual) unde au toate modelele facute (asa pare) si nu am gasit zzr 400 din 91. De fapt nu am gazit deloc ZZR 400 si ma intreb de ce. Poate stiti voi mai mult... ? 2. Am luat deja de la fostul proprietare schemele (microfiches) dar nu am gasit pe nicaieri un manual cu bla bla-ul de rigoare, instructiuni de mentenanta, etc. Are cineva asa ceva? 3. Nu ma pricep la mecanica, si nu prea vreau sa imi bag nasul unde nu imi fierbe oala, asa ca as vrea sa stiu unde va faceti voi revizii, reparatii, de unde luati piese etc. (Sunt din bucuresti) Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat Martie 27, 2006 Autor Share Postat Martie 27, 2006 3. Nu ma pricep la mecanica, si nu prea vreau sa imi bag nasul unde nu imi fierbe oala, asa ca as vrea sa stiu unde va faceti voi revizii, reparatii, de unde luati piese etc. (Sunt din bucuresti) Iti recomand un mecanic foarte bun dar si cu preturi pe masura. Bogdan Padure - in Baneasa, dupa ZOO; tel 0723.583.512 Cat despre manual, fiind in proportie destul de mare identica cu ZZR600, ia manualul de 600 de pe topic (e cu cateva pagini mai sus). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dali Postat Martie 27, 2006 Share Postat Martie 27, 2006 Multumesc. Ai idee cam la cat ajunge o revizie la el (schimb ulei, compresie, alte verificari)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat Martie 27, 2006 Autor Share Postat Martie 27, 2006 Mai bine suni si intrebi... m-a costat anul trecut in toamna vreo 3mil reglat carb, schimbat bujii, verificare tehnica generala, compresie...etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dali Postat Martie 27, 2006 Share Postat Martie 27, 2006 Multumesc Ray. A reusit cineva sa dea jos manualul de zzr600 de pe diff.ru? Eu am tot incercat dar merge foarte greu si intr-un final crapa. 10x. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dali Postat Martie 28, 2006 Share Postat Martie 28, 2006 Gasit intre timp in alta parte: www.manualclub.com Daca aveti careva nevoie si nu reusiti sa dati jos (e maricel) dati un semn. Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Aprilie 19, 2006 Share Postat Aprilie 19, 2006 Are cineva cauciuc de 170 pe spate la ZZR 500 sau ZZR 600? am gasit Michelin Pilot Road doar la 170 si nu-s sigur ca e OK.... standard e 160. Daca a incercat cineva, spuneti va rog ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Aprilie 21, 2006 Share Postat Aprilie 21, 2006 revin cu intrebarea, poate totusi cineva stie ceva.... deci , merge sau nu 170 pe ZZR 500/ 600 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Aprilie 21, 2006 Share Postat Aprilie 21, 2006 Ai probat/incercat? sa merg la sigur, nu as vrea sa imi iau cauciucul si sa vad ca am probleme ulterior...... thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Aprilie 21, 2006 Share Postat Aprilie 21, 2006 OK.....ca masura ( pana atinge ) e clar ca incape si mai lat de 160, dar am auzit ca unora le freca in furtune, etc.. Mersi, sa vad ce o iesi ...poate gasesc totusi 160... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 21, 2006 Share Postat Aprilie 21, 2006 am si io o intrebare: zzr-ul de 500 are motor 4 cil. in linie sau are acelasi motor ca gpz-ul de 500 (2 ci in linie) , deoarece cam fac parte din aceasi categorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Aprilie 21, 2006 Share Postat Aprilie 21, 2006 inline 4. 0.484 l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 21, 2006 Share Postat Aprilie 21, 2006 pe bikez.com nu am gasit zzr 500, o fi inca o greseala a lor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Aprilie 21, 2006 Share Postat Aprilie 21, 2006 nu. E varianta de austria, au existat doar pt ei si nu multe. Austriecii au un sistem de impozitare pe capacitate, au creat special pt ei. La fel a facut si yamaha cu FZR 500 si nu numai... Din pacate fiind rare, piesele sunt cam la fel. Nici eu nu l-am gasit pe bikez, nici Gilera mea nu era...au multe lipsuri acolo. Cauta pe site-uri din austria de vanzare si vei gasi multe.Sau cauta ZZR500 cu google si gasesti cu date mai complete. Pt orice altceva, te pot ajuta cu placere, am manualul de utilizare pt ZZR500 ( cel de service il am pt ZZR600)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 22, 2006 Share Postat Aprilie 22, 2006 nu te-ai gandit sa ii schimbi setul motor pt unul de 600cc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Aprilie 22, 2006 Share Postat Aprilie 22, 2006 Cata vreme asta merge super, de ce l-as schimba? poate daca voi avea vreodata nevoie, voi analiza si ce se poate schimba astfel. Diferenta de la 72 la 98 cai deocamdata nu ma incanta. Desi diferenta e mare, n-am ajuns la limitele lui 500 ca sa vreau mai mult...Poate dupa ceva vreme,o sa vreau mai mult si mai mult si mai mult si mai mult .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 22, 2006 Share Postat Aprilie 22, 2006 si uite un om, cu capul pe umeri PS: doar de curiozitate, ai comparat dim. motorului unui zzr 500 cu cel de 600, adica vreau sa zic, oare i se poate pune set motor de zzr 600 in blocul de zzzr 500 ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Aprilie 22, 2006 Share Postat Aprilie 22, 2006 Nu le-am comparat, n-am desfacut la al meu decat o singura data bujiile, in seara cand l-am adus.Banui ca partea de jos e la fel , dar nu stiu sigur. Si sper sa nu aflu prea curand din motorul meu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mercury Postat Aprilie 22, 2006 Share Postat Aprilie 22, 2006 Am intrat si eu in tagma asta... Un zzr 600 din 1997... Acum sunt insa suparat. Un tzigan cu un mercedes a trecut brusc din banda 2 pe 1 (deh, se miscau prea lent aia de pe banda 2 si a vrut sa ocoleasca)... Bineinteles, fara semnal, fara sa se asigure. M-a trantit... Bine ca nu aveam viteza. Ghinion si mai mare, cretinu nu avea RCA! Nu ma incalzeste cu nimic amenda primita de el, eu va trebui sa imi recuperez banii de reparatii de la nenorocit! Rezultatul cazaturii: suport scarita dreapta rupt, capac ambreiaj ciobit exact acolo unde intra tija de la cablul de ambreiaj si bineinteles carene zgariate... Daca are cineva un suport de scarita dreapta de vanzare (nou sau sh), sa-mi dea un semn. Capac de ambreiaj am gasit, dar o sa imi parvina abia sapt viitoare. Asa ca pana atunci nu pot scoate fieru la plimbare, din pacate... Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ONYX_Alex Postat Aprilie 23, 2006 Share Postat Aprilie 23, 2006 (editat) Salutare si de la mine.........fostul moto al lui Carbone , adica ZZR 600 din 98......este treccut aacum in contul meu ! Mai am diverse de rezolvat pe la el , de exemplu schimb chit de lant , placute de frine eventual si niste filtre p colo. Ar mai fi si o duzina de zgirieturi pe dreapta plus buzunarul dreapta care e spart si putin din masca de bord, acestea din urma le-am achizitionat de la un biker din Bistrita care i-si dezmembreaza zzr-ul ! Hai sa pun shi vre-o 2 foto cu el ! Editat Aprilie 23, 2006 de ONYX_Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 23, 2006 Share Postat Aprilie 23, 2006 cine e gagica? PS: frumos motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ONYX_Alex Postat Aprilie 23, 2006 Share Postat Aprilie 23, 2006 cine e gagica? PS: frumos motor Gagica...........e a mea ! Despre motor ...........sper sa fie mai frumos in curind ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_evil Postat Aprilie 23, 2006 Share Postat Aprilie 23, 2006 Gagica...........e a mea ! Despre motor ...........sper sa fie mai frumos in curind ! Heh e fratelo asa ca luati-l mai incet ca e nou in bransa .Motorul trebuie un pic bibilit si e stare optica buna si in perfecta stare de functionare mai ales daca face rost de "kitul de lant".Bafta si numai bine !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.