Sari la conținut

Grupul posesorilor de Kawasaki ZZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Vand Baterie Moto VARTA ( a fost pe un zzr 600)

Am pus acidul in ea de 1 saptamana, e noua. am si garantie la ea.

Motivul vanzarii este ca omul cui am dat motocicleta nu a vrut bateria.

YB 12AL-A

 

A costat 220 lei noua, faceti o oferta!

 

iulica_leordeni sau 0755012789

 

mai ai bateria? Vineri vin la cluj. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!revin cu problema care am ca avut-o cu zzr-ul...toate bune si frumoase o duc la mecanic pe o platforma sa nu bulesc nimic la ea o las acolo si ma cheama omul peste 2 ore sa-mi arate ce a gasit in rezervor si carburatoare,deci la 14l de benzina cat mai erau in rezervor cam 1l era apa(cum a ajuns acolo nu stiu,ca doar i-am facut plinul inainte sa se strice) si in carburatoare era un fel de mazga+ un cui pontou ruginit(de la apa aia banuiesc),in fine am schimbat cuiul+ulei motul5100 15w50+filtru,carburatoarele curatate si sincronizate rezultatul fiind WOW am zis ca i-a schimbat motorul urca foarte repede in ture(de la un semafor la altul vreo 300m cred,obisnuit sa o turez ca inainte eram pe la 130km/h:))....de bucurie am facut vreo 150 km cu ea mergea perfect schimba vitezele mult mai usor era altceva pacat ca nu a durat prea mult:(....azi cand am pornit-o a facut doar un clanc destul de urat si cam atat,dupa ce o misc putin in a 2a a pornit fara probleme,alta problema cand o pornesc si o las la incalzit ,sta 1200 de ture dupa ce fac cativa km nu mai coboara de la 1500,uleiul cand plec e la nivel cum trebuie dar cand vin cu ea de la drum e cam la maxim,culmea e ca in seara asta cand l-am verficat e e din nou la jumate cum trebuie motorul fiind in aceeasi pozitie...cam atat pana azi maine cine mai stie:)).....Va salut!

Uleiul se verifica cu motorul cald ... sunt niste reguli de baza pe care vad totusi ca nu le stii ... mergi la mecanicul ala(banuiesc ca ai fost la Kawasaki, la reprezentanta) si intreaba ce si cum.

 

 

 

 

Caut pentru un prieten un capac de alternator de zzr600 1997 si un cadru de bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

cumpar semnalizare stanga fata pt zzr 400 1995!

Intreba si la reprezentanta din Bucuresti (United Motors), sa vezi cam cat ar costa. Codul piesei respective ar trebui sa fie: 23040-1237. O sa fie nevoie sa montezi soclul tau in semnalul nou, cele de la modelele pentru Europa (600 cmc) au doar 2 fire, nu 3 cum ai tu, pentru ca au pozitia separat.

Editat de X-eL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ! am si eu un zzr 600 E din 97 de 3 luni :D si....presimt k ma face mecanic si electrician mai nou. Acum 2 luni am schimbat bujii fara sa am habar d asa ceva, o mers ffff bine pana azi, acum nu mai porneste ... :( se aude doar un click si gata, probabil e gata bobina aia de la electromotor, inainte era cand pornea si cand nu(parca nu avea baterie) nu`i exclus sa fure ceva curent .... poze nush cum sa pun :D help

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca inca mai face acel click, siguranta e buna. Verifica tensiunea de la borne, daca e OK incearca sa alimentezi electromotorul direct de la borna plus. Daca invarte atunci, inseamna ca e releul de pornire (starter-ul) defect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Daca inca mai face acel click, siguranta e buna. Verifica tensiunea de la borne, daca e OK incearca sa alimentezi electromotorul direct de la borna plus. Daca invarte atunci, inseamna ca e releul de pornire (starter-ul) defect.

multumesc mult pentru sfat am uitat unde era post`u si deaia am raspuns greu, am verificat releu de pornire si cum zici tu e cu probleme :D multumesc :D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce tiganie! O evacuare sport pe o mobra are intre altele si un rol estetic (auditiv si vizual). Ori o faci model "rat" ori te chinui putin sa arate cat de cat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciuda asta frate!

Da intradevar, asa burlan mai rar! :)

 

Gusturile nu se discuta.Parerea mea este ca arata(arata,ca vad ca a sters pozele) bine.

 

Ba se discuta. Daca nu vrei discutii nu pui pe un forum poze. Oricum, vad ca proprietarul mobrei si-a insusit ideea si a scos pozele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa aflam daca "se merita" bujii iridium.

Ca pret sunt mai scumpe decat cele normale si in plus mobra aia vrea 4 bucati. Deci nu merita.

Ca si performante pe termen lung sunt mult mai rezistente la coroziune in urma arcului electric, deci daca mergi mai mult de... sa zicem 30 mii de km pe an cu mobra, numar subiectiv desigur, merita. La fel daca accesul la bujii e greoi.

Ca performante, plus-urile sunt minime. O refacere a reglajelor in urma montarii unei tobe diferite, ar putea aduce mai multa "performanta" pe o anumita plaja de turatii. Depinde ce gama de turatii te intereseaza... mai sus, mai jos... ce consum urmaresti, etc.

La pornirea la rece in caz ca e folosita mobra iarna, ajuta si acolo nitel (desi maximul de ajutor la pornirea la rece e dat de un ulei bine ales si un motor care sa fie bine intretinut si sa porneasca repede).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Shark iti racesti gura de pomana, aici se asteapta aplauze,ovatii, nu sfaturi si idei...

 

Toba e pusa la marele misto, daca vrei aplauze iti recomand sa-l iei pe tovarasul care te sustine puternic si sa va angajati la circ :) Aici sunteti pe un forum public, nu in sediul de campanie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu Gix... ma mai amuzam si eu cum de apar si reapar din nou topic-uri de-astea de "credeti ca merge marca X de ulei sau marca Y de bujii?".

Fara sa se chinuie macar ala care intreaba sa dea detalii: ce vrea sa faca cu mobra, ce gen de performanta il intereseaza mai mult (cosum, vit maxima, putere in plaja X de turatii)... etc...

Chiar merita raspunsuri de genul "da koaie, baga ca iese pixda".

 

Oricum patima de a face bricolaj (si folosesc acest cuvant intr-un sens peiorativ) se reflecta clar si in domeniul moto.

Iar aia cu "ciuda" sau "pizmasii" ... au adus circul :))))))))))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa aflam daca "se merita" bujii iridium.

Ca pret sunt mai scumpe decat cele normale si in plus mobra aia vrea 4 bucati. Deci nu merita.

Ca si performante pe termen lung sunt mult mai rezistente la coroziune in urma arcului electric, deci daca mergi mai mult de... sa zicem 30 mii de km pe an cu mobra, numar subiectiv desigur, merita. La fel daca accesul la bujii e greoi.

Ca performante, plus-urile sunt minime. O refacere a reglajelor in urma montarii unei tobe diferite, ar putea aduce mai multa "performanta" pe o anumita plaja de turatii. Depinde ce gama de turatii te intereseaza... mai sus, mai jos... ce consum urmaresti, etc.

La pornirea la rece in caz ca e folosita mobra iarna, ajuta si acolo nitel (desi maximul de ajutor la pornirea la rece e dat de un ulei bine ales si un motor care sa fie bine intretinut si sa porneasca repede).

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...