DeusEx1 Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 CL SBK 5 (XBK5) sunt placute de strada, ca va duceti voi cu ele pe circuit este alta poveste. Placutele racing de la CL sunt C59 fost C55 fost C44. Cine le vinde nu are nici o importanta, va zic eu marele secret TOTI le vand, absolut TOTI. Nu neg ca sunt placute foarte bune, la fel de bune sunt si CL A3+ totul depinde de stilul de mers al fiecaruia. Exista si panarame care intr-adevar iti fac santuri in disc, sunt prea tari, scartaie..etc, dar sa revenim CL SBK5 (XBK5) nu sunt placute de circuit, sunt placute de strada pentru mobre supersport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Eu am A3+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeusEx1 Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 (editat) Foarte bune! Ca nu concurezi in Motogepeu cu ele este? Editat Octombrie 27, 2011 de DeusEx1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 so pentru un k 1200 r mers stradal dar mai fortat ar fi bune cele pe care le ai tu pe moto acum papa discul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Da, sunt bune. Am folosit si Nissin sinter originale si pot sa spun ca nu am simtit vreo diferenta, din contra. Ia A3+ si o sa fii multumit. De papat discuri nu pot sa zic nimic, nu am observat o uzura, nici nu am cum, dar discurile tin f mult in general. La Transalp tot CL puneam si nu am vazut vreo diferenta de uzura la discuri, am cumparat moto cu discurile originale cu discurile originale am dat-o. In 4,5 ani am schimbat placutele de 2 ori. Da' bine, ce are transalpul nu se poate numi frana, mai bine i-ar zice "incetinitor". Parerea mea e ca doar niste placute super-proaste iti papa discul, sau foarte dure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 (editat) Discutam cu Ionut Mistode sambata 8 Octombrie si imi zicea cam asa: "Imi plac C44 pentru ca sunt foarte durabile si tin frana. Bai, eu cred ca C44 tin si pe strada pentru ca tin direct de la rece, deci cred ca poti merge linistit cu ele si pe strada" (citatul este aproximativ) Asadar, pentru experti care nu au facut un metru pe circuit si care nu stiu cum pun frana diverse compozitii.... le urez sa se apuce si ei ca sa descopere cum sta treaba. Caz reprezentativ pentru mine. Dupa ce am trecut de la sbs la SBK5 am pus frana fix la acelasi reper, la capatul liniei drepte si mi-am dat seama ca am franat prea tare Drept urmare, a trebuit ca la intrarea in primul viraj sa accelerez Da, deci in concluzie SBK5 nu sunt pentru circuit ca franeaza prea tare, nu fac fading si fac discurile albastre Cine merge ca Mistode, Pascota, Choy, &Co are nevoie de C44 so pentru un k 1200 r mers stradal dar mai fortat ar fi bune cele pe care le ai tu pe moto acum papa discul? Orice ai pune, nu pune Ferodo Platinum. Cele mai proaste placute posibil. Am primit caracterizari de aceeasi factura pentru Goldfren. Eu n-am folosit pentru ca nu am avut incredere in brand... pur si simplu. La franele de pe K1200R poti sa pui linistit A3+ care e o placuta moale, materialul de frictiune este destul de gros si te tin multi km. Au grip de la rece si in conditii de mers stradal nu fac fading. Ai grija cum le formezi imediat dupa montaj pentru ca se pot "glazura" foarte usor daca tragi cateva frane violente din prima. SBK5 se glazureaza si mai usor, am patit-o si eu cu ele din prea mult elan dar am remediat in 10 minute. Editat Octombrie 27, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeusEx1 Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Nu concurez nicaieri, ma dau de placere. Cand n-o sa mai am frane pe circuit si o sa fac poc, atunci o sa pun de-alea de circuit, sau cand o sa-mi fac mobra dedicata pt asa ceva, asa cum intentionez. Nu am ajuns sa ma dau la nivelul la care conteaza placutele sau mobra, mai am multe ture de dat sa scot ceva din motocicleta, oricare ar fi ea. Discutia este de nivel, este adevarat. Eu nu sunt fan circuit, strada este circuitul meu , la fel, si eu tot A3+ am montat pe mobra mea, sunt suficiente si franeaza foarte bine, desi puteam sa pun sbk5 sau SBS, sau FERODO sau BREMBO sau GOLDFREN sau..plm ca nici nu-mi mai vin in cap acum. Nu merg tare, imi place sa cred ca motociclismul poti sa-l faci si fara sa te ranesti ca sa fie placut si ca sa te numesti motociclist. Eu sunt de parere ca este mult mai frumos sa te plimbi cu mobra pe un drum de coasta decat sa te invarti in cerc si sa arzi benzina. Astea sunt parerile si placerile fiecaruia. Mai departe zic, decat producatorul care isi testeaza placutele si iti da un grafic de franare pentru fiecare produs in parte, care a cheltuit foarte multi bani pentru dezvoltarea si imbunatatirea produsului pe fiecare segment de aplicatie nu iti poate da un raspuns prin fisele tehnice prezentate, este inutil sa cauti raspunsul pe un forum. Ramane insa problema alegerii brand-ului, este adevarat, dar aici ai pretul care iti spune multe despre costul si materialele folosite pentru fiecar produs. Vezi diferenta intre Goldfren, CL, SBS. In concluzie la CL, ca aci este vorba de ele, cat timp nu te dai racing si te dai de placere poti folosi orice placuta din gama disponibila, vorba aia, la trackday poti merge si cu cioparu' Iar, pe masura ce nivelul tau creste, sau doresti sa creasca atunci iti trebuie upgade-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Discutia este de nivel, este adevarat. Eu nu sunt fan circuit, strada este circuitul meu , la fel, si eu tot A3+ am montat pe mobra mea, ......... ........ ............. Iar, pe masura ce nivelul tau creste, sau doresti sa creasca atunci iti trebuie upgade-uri. ??? Citeste si tu ce ai scris. Nu mergi pe circuit, dar iti dai cu parerea despre ce ar trebui sa ai pe circuit. De unde stii ce trebuie pe circuit sau nu trebuie? Adica Mistode merge cu alea si zice ca sunt bunicele, nu si-a rupt capul, si vii tu si zici ca nu-s bune.. Si nu iau de bune ce zice Cesar, si eu am vorbit cu Mistode de cateva ori anu asta si l-am vazut cum se da, si da, stiu ce placute foloseste, vazute cu ochiu meu propriu si personal. uite o poza cu el la Brno, mestereste la placute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeusEx1 Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Bre, eu ti-am zis, ca CL 59 (CL55 sau CL44) cum vrei sa le zici sunt placute de CIRCUIT da' REISING citeste 2 posturi in urma Te dai reising, folosesti placute reising gen CL 59, te dai de placere poti folosi XBK5 ( SBK5) sau A3+ dar alea nu sunt de reising sunt de strada si tu care mergi la circuit de placere ai constatat ca sunt bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Sunt ca zice acolo in brosura aia, tu ai vazut acolo si imi zici mie. Pai Mistode nu se da de placere si foloseste SBK5, deci dovedeste ca si SBK5 sunt bune de circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Este usor sa discuti teoretic despre orice fel de motorete, frane, cauciucuri, etc etc. cand nu se testeaza macar o data acel produs. Este insa si mai usor Ce fac foarte bine C44-C55? "Lucreaza" la temperatura inalta. Acolo unde compozitii folosite pe strada fac fading, liantul din compozitia C44 nu sublimeaza si franele tin in continuare foarte foarte bine. Cand mi-am curata franele dupa prima zi de pista, la ultima etapa RoSBK, am observat un fenomen interesant cu materialul suport al placutelor SBK5, eram prea murdar pe maini ca sa fac o poza. E cert ca nu l-am mai observat la nici o alta placuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeusEx1 Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 (editat) Daca ziceti voi asa asa sa fie degeaba sustin eu CL59 ( cl 55) pe circuit. Editat Octombrie 27, 2011 de DeusEx1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 si eu am vorbit cu Mistode Domnul Mistode. Dar cred ca poti sa-i zici Ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Cand mi-am curata franele dupa prima zi de pista, la ultima etapa RoSBK, am observat un fenomen interesant cu materialul suport al placutelor SBK5, eram prea murdar pe maini ca sa fac o poza. ce fenomen? Domnul Mistode. Dar cred ca poti sa-i zici Ionut Ionuti sunt 7 milioane, am zis Mistode ca sa ma fac inteles mai usor, sa se stie despre cine vorbesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 ce fenomen? Transfer termic de la materialul de frictiune la suport. Suportul s-a schimbat din aramiu in albastru-violet. Asta imi spune ca a atins o temperatura ridicata, rapid. Materialul de frictiune a disipat rapid caldura, suportul s-a incins, de aici fading zero,cel putin in cazul meu. Temperatura ridicata atinsa in timp scurt spune multe si despre capacitatea de a transforma energie cinetica in caldura, prin frecare. Adica fix despre calitatea placutei: cat de tare franeaza. Pana acum n-am mai vazut asa ceva la nici o placuta de frana pe care am folosit-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 aha, misto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 @Cezar, de curiozitate, ai folosit de la SBS gamele DC si DS ? Nu de alta, dar si Vrajitoru si SST si Cazacu se dau uneori cu DC sau DS si nu au intampinat belele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 (editat) @Cezar, de curiozitate, ai folosit de la SBS gamele DC si DS ? Nu de alta, dar si Vrajitoru si SST si Cazacu se dau uneori cu DC sau DS si nu au intampinat belele. Nu, nu le-am folosit. Pe langa experienta proprie, mai am feedback de la cativa piloti din RoSBK DS DC, sunt niste placute scumpe, orientate pentru pista. Sincer nici nu stiu de ce exista doua compozitii plus inca una mult mai ieftina, RS. Eu cred ca e suficient una mai accesibila si una foarte performanta si la pret pe masura. La nivelul asta nu vorbim in orice caz despre placute proaste. Ma... despre Cazacu si SST stiu sigur ca nu au avut probleme. La Vrajitoru pareau sa fie ceva probleme in primavara la Serres, pe ploaie dar cam atat. Insa in scurt timp si-a revenit. Stiu sigur despre Cipi ca a avut niste placute cu care nu se intelegea deloc si iarasi, dupa ce a pus Lorraine a franat brici. M-ai facut sa imi aduc aminte o discutie cu Balamuc, cand i-am dat niste Ferodo Platinum pe care voiam sa le arunc: "Sunt bune domle, eu apas maneta mai tare si gata, pun frana" Editat Octombrie 27, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 so pentru un k 1200 r mers stradal dar mai fortat ar fi bune cele pe care le ai tu pe moto acum papa discul? La tine singurul upgrade care merita fata de Brembo FF (OEM) este EBH HH mai als prin prisma calitate/pret sau Carbone. Nu lua Ferodo, bine daca-ti face cineva cadou incearca-le, de ce nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 M-ai facut sa imi aduc aminte o discutie cu Balamuc, cand i-am dat niste Ferodo Platinum pe care voiam sa le arunc: "Sunt bune domle, eu apas maneta mai tare si gata, pun frana" Hai ca pun o poza si cu Balamuc sa fac topicul colorat. Mie mi-au placut extrem tobele lui prinse cu chinga. E tare Balamuc, sunt fanul lui number one. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 (editat) Ref: pe bancile facultatii RoSBK Editat Octombrie 27, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Japanezele care ajung la mine la atelier si inca mai au placutele originale de fabrica (de foarte buna calitate, de obicei Nissin), au discurile netede. Calitative pe dracu. Nu stiu cat de bine se vede in poza, dar discurile mele au mici zgarieturi de la placutele Nissin. In primavara le schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Calitative pe dracu. Nu stiu cat de bine se vede in poza, dar discurile mele au mici zgarieturi de la placutele Nissin. In primavara le schimb. Ma... ce sa zic, poate sunt nissin-uri falsificate Nu cred ca le mai ai pe alea puse din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Si eu eram in cautzrea placutzelor perfecte, dar, intimplator, 2 prieteni mi-au imprumutat un set de discuri marite si o pompa de 19mm. Deci, aici tre inceput tuningul, discuri, pompa si ultima, placutzele. Doar cu placutze OEM am mers majoritatea timpului, am folosit si SBS Dual Carbon, race. Altele nu pot sa-mi dau cu parerea, dar avind in vedere ca R1 2007 are din fabrica frina OEM beton, si dozabila pe deasupra, schimbarea discurilor si a pompei a facut vechiul ansamblu OEM sa para dedicat pt gradinitza grupa mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 La tine singurul upgrade care merita fata de Brembo FF (OEM) este EBH HH mai als prin prisma calitate/pret sau Carbone. Nu lua Ferodo, bine daca-ti face cineva cadou incearca-le, de ce nu? FARA FERODO clar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.