Sari la conținut

PLACUTE FRANA - Totul despre Tipuri/Clase/Comparatii


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 634
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La prima echipare (de fabrica) se folosesc placute tari (sinterizate) sau moi (organice)in functie de fiecare marca/model moto. Daca la o motocicleta la care se recomanda placute moi vei folosi placute tari risti sa busesti discurile. Invers...franeaza mai greu si atat. Orice catalog de placute de frana iti recomanda placute tari sau moi in functie de modelul motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A patit-o un prieten, fotografiile sunt mai mult decat relevante.

 

Discurile astea sunt ... cum sa zic... in stare buna :D

Nu e gluma, nu e vrajeala, nu e mistificare.

Record anul asta si premiul intai cu coronita - un ER6 la care am servisat frane - discurile erau mai rau ca pila, erau aproximativ egale cu tabla ondulata :D

 

Singura explicatie - goana dupa consumabilele cele mai ieftine. Atat a clientilor cat si a service-urilor (unele).

 

Chiar daca sunt sinterizate placutele pot sa fie si, surpriza, moi. Adica nu strica discurile. Si pun si frana cel mai bine. Sunt multi insa care se calicesc la 50 de lei si strica o pereche de discuri de 400 de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Supapa are dreptate si eu vad aproape in fiecare zi la mine prin cartier, motociclisti infipti ba in taxiurile din statie, ba in buticul din colt (peste vanzatoare, calare) ba in tramvai, dar nu credeam ca din cauza franelor, banuiam doar ca trasesera ceva nou.

Dupa cum il cunosc omul este destul de meticulos si nu le-a cumparat de capul lui, probabil tot la indicatiile voastre, dar oricum nu mai ma bag, daca are cont si doreste, sa va explice el mai bine. Poate este chiar un moralist .........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as fi curios sa vad o poza cu discurile inainte de folosirea placutelor "incriminate"...

 

 

E o idee buna - sa facem poze si inainte de montaj - ca poate ajungem in situatia asta :) Erau normale de aici si stupefactia ca dupa 1500 km aratau asa

 

Discurile astea sunt ... cum sa zic... in stare buna :D

Nu e gluma, nu e vrajeala, nu e mistificare.

Record anul asta si premiul intai cu coronita - un ER6 la care am servisat frane - discurile erau mai rau ca pila, erau aproximativ egale cu tabla ondulata :D

 

Singura explicatie - goana dupa consumabilele cele mai ieftine. Atat a clientilor cat si a service-urilor (unele).

 

Chiar daca sunt sinterizate placutele pot sa fie si, surpriza, moi. Adica nu strica discurile. Si pun si frana cel mai bine. Sunt multi insa care se calicesc la 50 de lei si strica o pereche de discuri de 400 de euro.

 

 

LIKE !!!

Editat de Ramirez707
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si eu o experienta extrema cu delta braking

disc in stare ok,montat delta si in vreo 2000 km discul dus pe p..a.

asta e,te zgarcesti pe moment si cheltui mult dupa (luasem delta urile cu vreo 50-60 de lei,brembo erau vreo 110 lei,iar discul a fost peste 100 de euro :) )

ca idee,evitati aceste naspeturi ordinare. eu m am invatat minte si iau doar brembo

Editat de kevin77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ce motocicleta au fost montate?

 

In tabelele cu cross-references de la delta nu apare materialul RD-N3 cum scrie pe placutele alea.

 

Explanation of the several compounds

Main compound-groups are: N(2), D, CPRO and M.

These main compounds are adapted for use in the different brakepad-categories as on-road, off-road, etc.

 

N-compound. DELTA braking standard compound.

High friction. No fading. Long lasting. Not aggressive towards the disc. A classical compound in sintered metal friction technology.

The N(2) compound has obtained a TĂV Approval.

 

D-compound. DELTA braking heavy duty compound.

Where others give up: D goes on! Special in use under extreme circumstances: mud, sand, water. Therefore in use in off-road and quads. High friction, No fading. Extreme long lasting. But more aggressive towards discs!

 

CPRO-compound. A new development by DELTA braking R&D

A soft compound containing a high percentage of, specially developed, friction carbon. Extreme high friction. Very high temperature resistant. In use for (semi) road-racing, supermotard, and motocross, but … pay attention: CPRO, being a soft compound, doesn’t like the combination of mud, sand, and water!

 

M–Compound. To complete the DELTA braking production program, we also produce a classical compound of mineral (organic) origin. A complete different technology. No sintering process. Available for older type motorcycles, and for customers, who want more economical brakepads.

Also the M-1 compound has a TĂV Approval.

 

De unde a luat N3 si pe ce motor le-a pus? Eu vad doar N2 si CPRO la cele sinterizate prin configuratoare.

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D-compound. DELTA braking heavy duty compound.

Where others give up: D goes on! Special in use under extreme circumstances: mud, sand, water. Therefore in use in off-road and quads. High friction, No fading. Extreme long lasting. But more aggressive towards discs!

 

Asa scrie la Delta?

Hmm... ce chestie! Fading pe apa! :D Foarte tare aceasta reclama (pt prosti, ma scuzati)! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor, am avut placerea sa fiu pilot de teste DELTA BRACKING, in combinatia discuri si placute de la acelas producator singurul lucru pe care l-am avut de comentat in privinta unui singur model de placute(am testat 4 tipuri) a fost ca erau putin mai zgomotoase la rece.

s-au comportat excelent ca franare si durata de viata atat discurile cat si placutele.

le-am folosit tot sezonul 2011 la enduro, supermoto si rally-raid si am fost multumit de ele. poate pentru ca m-au franat prea tare nu am iesit decat vicecampion european :crack:

 

tare curios sunt de discurile prezentate, cum aratau inainte de utilizarea placutelor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor, am avut placerea sa fiu pilot de teste DELTA BRACKING, in combinatia discuri si placute de la acelas producator singurul lucru pe care l-am avut de comentat in privinta unui singur model de placute(am testat 4 tipuri) a fost ca erau putin mai zgomotoase la rece.

s-au comportat excelent ca franare si durata de viata atat discurile cat si placutele.

le-am folosit tot sezonul 2011 la enduro, supermoto si rally-raid si am fost multumit de ele. poate pentru ca m-au franat prea tare nu am iesit decat vicecampion european :crack:

 

tare curios sunt de discurile prezentate, cum aratau inainte de utilizarea placutelor?

 

Presupun ca domnul vicecampion european nu platea placutele si nici discurile, probabil era si retribuit pt. asta. Asa ca il inteleg si eu as fi procedat la fel. Referitor la zgarceala, atunci cand esti bugetar si ai un salariu de cacao nu cred ca iti poti permite sa cumperi cele mai bune (scumpe) piese, consumabile etc. Incerci sa faci un compromis ... ex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine a auzit de delta braking? :scratch:

Lorraine Carbone rulles.

 

Oricum, mie din poze discurile nu-mi par ca arata foarte rau. Pun pariu ca asa aratau si inainte. :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine a auzit de delta braking? :scratch:

Lorraine Carbone rulles.

 

Oricum, mie din poze discurile nu-mi par ca arata foarte rau. Pun pariu ca asa aratau si inainte. :grinbandit:

 

 

Cel care pricepe greu lucruri evidente; cel care sustine idei tampite si/sau ineptii; Cum era ?

"TRUCAJ ORDINAR" :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-a durut putin cand am dat 350 de lei pe toate placutele dar acum ma simt mai bine.. oricat de bugetar ai fi, economia aia de 50 de lei se transforma intr-un accident de toata frumusetea.. falsa economie as zice.

 

clona lu cnairda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel care pricepe greu lucruri evidente; cel care sustine idei tampite si/sau ineptii; Cum era ?

"TRUCAJ ORDINAR" :D

urmeaza sa puneti "jing liang bracheing" si apoi sa veniti sa plangeti :grinbandit:

 

(mie imi plac cei care zic "un prieten"; zi ca erai tu de fapt, ca daca era prietenu nu ai fi stat geana pe topic, ai luat teapa, asta e )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urmeaza sa puneti "jing liang bracheing" si apoi sa veniti sa plangeti :grinbandit:

 

(mie imi plac cei care zic "un prieten"; zi ca erai tu de fapt, ca daca era prietenu nu ai fi stat geana pe topic, ai luat teapa, asta e )

 

 

M-ai prins ! :crack: Cred ca esti un fel de detectiv :crack: Degeba locuiesti in Spania ca mentalitatea ......

 

Si un biciclist poate obseva diferenta intre placutele de Suzuki si cele de Yamaha

 

Stau geana pt. ca vara nu dorm :smoke:

post-67394-0-55321900-1340807466_thumb.jpg

post-67394-0-08934300-1340807474_thumb.jpg

Editat de Ramirez707
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urmeaza sa puneti "jing liang bracheing" si apoi sa veniti sa plangeti :grinbandit:

 

(mie imi plac cei care zic "un prieten"; zi ca erai tu de fapt, ca daca era prietenu nu ai fi stat geana pe topic, ai luat teapa, asta e )

 

 

deschide pozele alea, mareste-le si beleste bine ochiu.. zici ca a dat cineva cu flexu pe ele.

 

acum ma gandesc ca avea frane super tapene :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vedeam o poza cu micrometrul pe ele "before and after" mai ziceam. Pozele alea nu-mi zic chiar nimic. :|

 

Uite niste poze RANDOM de pe net, am gugalit "motorcycle brake discs/rotors"

 

brake-rotors-4.jpg

 

Disc_brake.jpg

876394-a-motorcycle-wheel-with-brake-disc-close-up.jpg

C0038754-Motorcycle_disc_brake-SPL.jpg

2009-02-10_2008_Yamaha_FZ6_front_rotor_close-up.jpg

 

Mai vrei poze? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presupun ca domnul vicecampion european nu platea placutele si nici discurile, probabil era si retribuit pt. asta. Asa ca il inteleg si eu as fi procedat la fel. Referitor la zgarceala, atunci cand esti bugetar si ai un salariu de cacao nu cred ca iti poti permite sa cumperi cele mai bune (scumpe) piese, consumabile etc. Incerci sa faci un compromis ... ex.

 

domnule motociclist presupui prost, sportul asta se plateste si inca foarte scump. cat despre retributie :crack: :crack: :crack:

exista posibilitatea de a reduce cheltuielile prin testare/sponsorizare.

placutele "de promotie" le-am terminat demult dar discurile se prezinta inca bine, mult mai bine decat cele prezentate in poze dvs!

 

de obiei sunt mai chibitz, asa... acum insa nu e cazul, placutele astea pentru mine au fost ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am folosit frana spate niciodata ... si nici fostul proprietar al mobrei mele ...

 

De cand a aparut topicul ... am facut 300 km ... si am folosit numai frana spate ...

 

Discul incepe sa semene cu pozele puse de BB ... sa schimb placutele ?

 

Tin sa precizez ca pe fata nu am acele urme, pe discuri ... :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si discurile mele aveau niste zgarieturi fine cand am luat motocicleta, de unde am tras eu concluzia pripita ca placutele nissin sunt de cacao. Dupa ce am curatat bine cu spray de frane si am mai mers cateva mii de km s-au dus zgarieturile. E posibil sa se zgarie si de la mizerie prinsa in gaurile discului si in santurile placutelor.

 

Prima poza e facuta cand am luat motocicleta, a doua dupa 10 000km. Placutele sunt aceleasi, urmeaza sa le schimb in 2000-3000km, cel mai probabil cu vesrah.

post-60901-0-40470900-1340864064_thumb.jpg

post-60901-0-92653700-1340864089_thumb.jpg

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...