Sari la conținut

NU inteleg rostul


zane94
 Share

Postări Recomandate

dar tu cu ce moto ai merge la varsta ta???

 

dezvolta te rog putin subiectul daca tot ai da cu batzul in balta..

 

nu stiu, ceva mai sportiv, un cross sau ceva de viteza... oriucm... de 125... caci un ural ca acela sau un chopper... e ceva serios ce impune o oarece prestanta ... eu la varsta mea vreau sa arate mai modern... la 30-0 de ani daca o sa am motor, normal ca am sa am eu stiu... un enduro, un chopper... etc.

 

dar tu cu ce moto ai merge la varsta ta???

 

dezvolta te rog putin subiectul daca tot ai da cu batzul in balta..

 

nu stiu, ceva mai sportiv, un cross sau ceva de viteza... oriucm... de 125... caci un ural ca acela sau un chopper... e ceva serios ce impune o oarece prestanta ... eu la varsta mea vreau sa arate mai modern... la 30-40 de ani daca o sa am motor, normal ca am sa am ceva de genu... un enduro, un chopper... etc. ceva mai serios...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 194
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

diferenta dintre a incepe pe o comunista (mobra s50 in cazul meu :smoke:) si o japoneza ?

 

- pai cred ca nu puteam incepe pe altceva

- pasiunea din copilarie de a sta cu mainile pline de benzina - bucuria de a pune un motor pe picioare

- una e sa pleci la inceput pe 50 cc si alta e sa sari pe una de 600 :D - diferenta o da statisticile referitor la cei care isi rup gatu din "prostie"

 

 

PS. acum nu m-as mai urca pe asa ceva :D - insa un oldtimer mi-ar place gen triumph

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu intelegi rostul?

Pai de ce sa te chinui sa-l intelegi?Esti incapabil daca nu-l intelegi tu singur, nu acira sa-ti explicam noi care-i rostul.

 

Si asta ai spus-o deschizand topicul, no offence :smoke:

 

Iar daca nici nu-l intelegi si nici nu-l vezi, fa-ti un control :D

ma acuma... leam inteles pe astea... dar inainte le vedeam cu totul stupide, adica bune de nimic...da au cv calitati si ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mam uitat zilelle astea pe topicurile destinate comunistelor, si nu le vad rostul.. de ce prefera oameni motocicletele astea? ca nici frumoase nus! nici puternice! nici noi! nici nu sunt rezistente si se gasesc o gramada de topicuri de genu "caut piesa..."! de ce va plac astea?

 

Imi cer scuze daca va simtiti jicniti da chiar nu le vad rostu..

 

Nu ma simt jignit ! Eu sunt intelegator...asta este parerea ta(expusa gresit), insa comunistele pt noi inseamna istorie. Sunt multi oameni(nu si cazul meu) care au crescut cu ele , care au crescut urmarindu-si parintii lucrand sau mergand cu ele! Este amintirea copilariei lor fericite... sau poate a tineretii lor.

Eu sunt doar un om care respecta cat de cat istoria! Si consider ca unele comuniste chiar arata bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te-a lasat mamica la discoteca in seara asta :D de ai pornit topicul asta??

 

sau poate nu ai vrut sa cheltui din banii economisiti pentru motocicleta?? :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum de ce sunteti asa de dusmanosi... eu pur si simplu nu intelegeam de ce sunt asa iubite...

 

Eu zic ca daca te-ai duce la tactu` si il intrebi ce a vazut la maica-ta cand a luat-o ca acum arata cam naspa, te-ar pocni peste mestecatoare de mananci cu paiul o luna. Cam asta ai facut tu aici cand ai bagat batul in cuibul cu viespi...

Discutia cu tine pe teme de genul oricum nu-si are rostul pentru ca nu vei intelege niciodata ce inseamna mersul pe "socialista".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca daca te-ai duce la tactu` si il intrebi ce a vazut la maica-ta cand a luat-o ca acum arata cam naspa, te-ar pocni peste mestecatoare de mananci cu paiul o luna. Cam asta ai facut tu aici cand ai bagat batul in cuibul cu viespi...

Discutia cu tine pe teme de genul oricum nu-si are rostul pentru ca nu vei intelege niciodata ce inseamna mersul pe "socialista".

 

Eu zic sa il intelegem si pe el! Nu stia ... din greseli invatza omu' !

Si totusi daca vroia sa afle de ce sunt asa de iubite comunistele putea sa dea un altfel de nume topicului!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca daca te-ai duce la tactu` si il intrebi ce a vazut la maica-ta cand a luat-o ca acum arata cam naspa, te-ar pocni peste mestecatoare de mananci cu paiul o luna. Cam asta ai facut tu aici cand ai bagat batul in cuibul cu viespi...

Discutia cu tine pe teme de genul oricum nu-si are rostul pentru ca nu vei intelege niciodata ce inseamna mersul pe "socialista".

:smoke: :D :D :D o replica superba.. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multa lume sa turat inutil, chiar daca am sa-mi pun tot forumul in cap eu zic ca nu asta a fost atitudinea corecta, e forum nu trebuie sa ne asteptam ca toata lumea care intra pe acest forum sa fie premianta in gramatica, intrebarea este una fireasca a-si zice eu pt. un pusti care nu cunoaste fenomenul moto, intrebari de genul asta am primit de la pusti din vecini care se plimbau toata ziua pe un scuter ( fara casca) si care se tot mirau de ce mai repar eu badogul, care este farmecul?..., dar sunt sigur ca marea majoritate a pustilor care au scuter au incercat sa si-l repare singuri si sigur le-a placut.

 

eu am "comunista" datorita unei amintiri din copilarie, se facea ca ma plimbam pe trotuarele RSR cand aveam vre-o 5 ani si m-am oprit sa admir un nene cum repara fierul rusesc, aceasta amintire m-a urmarit pana mi-am cumparat prima mobra din alocatii, mobra pe care mai mult am reparat, si am reparat cu drag, voshodul mi-a adus si satisfacti, reparati minore satisfacti multe. de cand cu transalpul nu am mai umblat cu voshodul dar tot i-am desfacut motorul vara asta, doar de dragul mecaniici, acum cand merg in garaj dau o cheie la transalp si .... nu are farmec, sunet de masina.., si tot la voshod ajung, i-l pornesc doar sa-i aud motorul ca baterie nu are sa i-o incarc

 

p.s. pt initiatorul topicului, incearca pe viitor cand mai vi cu intrebari sensibile sa nu le pui asa de flegmatic si ironic, iar la restul nu sariti ca arsi, incercati sa vedeti daca tipul incearca doar sa ne irite sau e doar inocent si pune intrebarui puierile

 

Numai Bine :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma simt jignit ! Eu sunt intelegator...asta este parerea ta(expusa gresit), insa comunistele pt noi inseamna istorie. Sunt multi oameni(nu si cazul meu) care au crescut cu ele , care au crescut urmarindu-si parintii lucrand sau mergand cu ele! Este amintirea copilariei lor fericite... sau poate a tineretii lor.

Eu sunt doar un om care respecta cat de cat istoria! Si consider ca unele comuniste chiar arata bine!

Fiindca respect opiniile si mai ales preferintele celorlalti, imi voi permite sa imi exprim si eu parerea la fel de liber: desi am observat ca, in general, iubitorii de comuniste / socialiste sunt printre cei mai sufletisti dintre motociclisti (pe bune), nu pot sa gust nicicum din bucuria lor in ce priveste cele 2 roti. Imi plac nakedurile, chopperele, enduroaicele (am din fiecare cate una, mai buna sau mai proasta) si supersporturile (sper sa prind una weekendu' asta), dar partea cu comunistele nu reusesc sa o gust.

Daca pentru voi comunistele inseamna istorie, pentru mine ele inseamna o istorie foarte amara din care as vrea sa cred ca am invatat ceva... inseamna cateva decenii in care am stat in bezna si ne-am bucurat primitiv de niste fiare de proasta calitate pe care ni le varau altii pe sub usa. Asta in timp ce, in lumea civilizata, oamenii inventau si construiau Nortonuri, Indiene, Harle si, sa nu uitam, Honde.

Sigur, pot sa inteleg ca pe unii va leaga amintiri directe de cate-un fier din asta. Poate prima plimbare, prima femeie, prima nu-stiu-ce... Sincer, si eu am inceput pe Mobra Turist 50. Dar o urasc cu tot sufletul. Nu imi aduc aminte nimic placut legat de ea, in afara de faptul ca asa am inceput. As fi preferat sa incep macar pe un Suzuki vechi de 450, de aceeasi varsta cu Mobra aia amarata.

Imi cer scuze pentru eventualele sensibilizari sau atingeri. Nu am nimic cu nimeni. Pur si simplu am exprimat o opinie. Fiecare poa' sa faca ce vrea cu ea.

:smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asteapta putin.. am o idee...:

 

Va rog pana la urma poate sa imi explice cineva de ce sunt atat de iubite comunistele? ROG TOTI RECALCITRANTII SA TACA SI SA SE ABTINA. Dupa ce imi explica cineva puteti sa stergeti de tot topicul, daca se poate!

 

Va rog frumos, de acum inainte fara dispute stupide... ca a crescut destul rating-ul topic-ului...

In primul rind tre sa stii ce se intelege atunci cind spui "comuniste"

Pai.....Comunistele sunt niste fomei de o rara frumusete provenite din Moldova comunista,Rusia,Ukraina si altele.Aceste femei nunumai ca-s frumoase da nici nu sunt egoiste,ba chiar din contra.Afara de cele enumerate mai au neste talente da nu pot sa ti le spun ca ne amendeaza CNA-ul.Acu tu esti prea tinar ca sa poti pricepe asa deodata toate subtilitatile si secretele vietii.Ai rabdare si toate vor veni la timpul lor.Acu te intreb eu pe tine.Poti sa nu iubesti "comunistele"?

In ce priveste motocicletele asazise comuniste pentru ca marea lor majoritate au fost produse in epoca de trista amintire pentru omenire,ei bine unele din ele au fost mai reusite altele mai putin reusite,unele au rezistat in timp altele nu.Toate fac parte din istoria noastra mai recenta sau mai indepartata.Afara de aceasta pentru a face o motocicleta veche sa fie in perfecta stare de functionare se constituie intr-o mare incercare pentru foarte multi.Ai de luptat cu lipsa pieselor de schimb ,cu lipsa banilor,cu lipsa timpului,cu lipsa unui atelier corespunzator,cu lipsa sculelor si dispozitivelor necesare,cu lipsa de intelegere a partenerului de viata sau a parintilor si lista asta de lipsuri poate continua.Cei care reusesc sa treaca de toate dificultatile si sa puna pe roate o astfel de vechitura sunt fericiti si sunt in admiratia motociclistilor cu aceeasi pasiune si nunumai.Povestea-i lunga si ma tem ca iti cam cade capul in piept si ai inceput sa sforai.Dupa ce vei ajunge un flacau in toata firea si o sa treci prin vitezane sau alte tipuri de motoare si dupa ce o sa le cunosti bine ai sa vezi cum o sa tragi cu ochiul la o comunista si ai sa spui:frumos motor,parca mi-ar place si mie unu,asa de mishto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiindca respect opiniile si mai ales preferintele celorlalti, imi voi permite sa imi exprim si eu parerea la fel de liber: desi am observat ca, in general, iubitorii de comuniste / socialiste sunt printre cei mai sufletisti dintre motociclisti (pe bune), nu pot sa gust nicicum din bucuria lor in ce priveste cele 2 roti. Imi plac nakedurile, chopperele, enduroaicele (am din fiecare cate una, mai buna sau mai proasta) si supersporturile (sper sa prind una weekendu' asta), dar partea cu comunistele nu reusesc sa o gust.

Daca pentru voi comunistele inseamna istorie, pentru mine ele inseamna o istorie foarte amara din care as vrea sa cred ca am invatat ceva... inseamna cateva decenii in care am stat in bezna si ne-am bucurat primitiv de niste fiare de proasta calitate pe care ni le varau altii pe sub usa. Asta in timp ce, in lumea civilizata, oamenii inventau si construiau Nortonuri, Indiene, Harle si, sa nu uitam, Honde.

Sigur, pot sa inteleg ca pe unii va leaga amintiri directe de cate-un fier din asta. Poate prima plimbare, prima femeie, prima nu-stiu-ce... Sincer, si eu am inceput pe Mobra Turist 50. Dar o urasc cu tot sufletul. Nu imi aduc aminte nimic placut legat de ea, in afara de faptul ca asa am inceput. As fi preferat sa incep macar pe un Suzuki vechi de 450, de aceeasi varsta cu Mobra aia amarata.

Imi cer scuze pentru eventualele sensibilizari sau atingeri. Nu am nimic cu nimeni. Pur si simplu am exprimat o opinie. Fiecare poa' sa faca ce vrea cu ea.

:smoke:

 

 

 

 

Tocmai de aici incep si certurile, pt ca omul prin fire e diferit, stiti voi arhicunoscuta chestie cu gustul......nu poti impaca pe toata lumea, eu n-am trait in vremuri comuniste, nu ma leaga nimic de ele din trecut si totusi am NEBUNIA asta mare numita si pasiune sau cum vreti voi legata de comuniste, toata lumea intreaba de ce asa si nu invers, unora le place sa mestereasca e un motor de suflet care-l ti toata viata (destul de rar se intampla ce-i drept) ,e o chestie cand sti ca fiecare piesa mica ai trecut prin mana ta si cea mai mare satisfactie e atunci cand e gata reparat si mergi pe el, multi nu inteleg ca viata nu e un concurs nu ne grabeste nimeni, nu e o regula ca evolutia are loc si trebuie sa ne conformam ei, fiecare isi face viata exact pe placul lui, iar partea cu MOTOCICLISMUL fiecare o intelege in felul lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa si de ce pune intrebarea in acest fel??de parca comunistele sunt niste gume de mestecat pe care ti le da rest vanzatoarea cand cumperi ceva?chiar sunt jugnit.....am crescut pe comunista de cand ma stiu!si chiar nu sunt de acord sa isi bata joc orice putoi de aceste bijuterii(fiabile sau nu,frumoase sau nu,puternice sau nu,.....,)comunistele sunt ceva la care nu ai voie sa pui intrebari de genu' asta.....ce plm ori avea si astia cu ele...ce le-o placea?ce-or vedea la ele?unde-i farmecu?la o japoneza(dupa cum zice si badogistu)apesi pe boton si gata a si pornit!pe cand la ale noastre...eee....dai 20 de pedale cu contactu' luat si dupa dai una cu contactul pus...si nu o ia si mai tragi 2 cuvinte de larga popularitate......si tot asa!pe cand la honda te duci la reprezentanta si zici:vreau sa imi faci motorul,numai porneste din prima.Vanzatorul zice:gata domne!!cum sa nu!o facem imediat!face 1500 lei!ii schimba bujia porneste de 3 ori din prima si gata!

sincer!!daca nu iti plac comunistele nu te lua de noi!ca doar nu te-am f'''t in partea dorsala cu ele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiindca respect opiniile si mai ales preferintele celorlalti, imi voi permite sa imi exprim si eu parerea la fel de liber: desi am observat ca, in general, iubitorii de comuniste / socialiste sunt printre cei mai sufletisti dintre motociclisti (pe bune), nu pot sa gust nicicum din bucuria lor in ce priveste cele 2 roti. Imi plac nakedurile, chopperele, enduroaicele (am din fiecare cate una, mai buna sau mai proasta) si supersporturile (sper sa prind una weekendu' asta), dar partea cu comunistele nu reusesc sa o gust.

Daca pentru voi comunistele inseamna istorie, pentru mine ele inseamna o istorie foarte amara din care as vrea sa cred ca am invatat ceva... inseamna cateva decenii in care am stat in bezna si ne-am bucurat primitiv de niste fiare de proasta calitate pe care ni le varau altii pe sub usa. Asta in timp ce, in lumea civilizata, oamenii inventau si construiau Nortonuri, Indiene, Harle si, sa nu uitam, Honde.

Sigur, pot sa inteleg ca pe unii va leaga amintiri directe de cate-un fier din asta. Poate prima plimbare, prima femeie, prima nu-stiu-ce... Sincer, si eu am inceput pe Mobra Turist 50. Dar o urasc cu tot sufletul. Nu imi aduc aminte nimic placut legat de ea, in afara de faptul ca asa am inceput. As fi preferat sa incep macar pe un Suzuki vechi de 450, de aceeasi varsta cu Mobra aia amarata.

Imi cer scuze pentru eventualele sensibilizari sau atingeri. Nu am nimic cu nimeni. Pur si simplu am exprimat o opinie. Fiecare poa' sa faca ce vrea cu ea.

:smoke:

 

Iubesc Norton.... si Tritonul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ar fi foast baieti de treaba nu ar fi comentat la scris.... deoarece oricine greseste cand se grabeste mai ales la scrisul la tastatura...asa ca de acum nu am ce face decat sa inchid guri de urangutani...

 

asa, deci care urmeaza?

Bai copile asta nu-i motiv de scuza...aiurea...nu stii si gata ce mai,nu te mai motiva ca esti grabit,ti-a alunecat degetele pe tasatura...etc...ai mai facut multe greseli si dupa...(este functia ,,edit,, unde-ti poti corecta greselile)...chestia ca ai lipsit de la orele de romana,asta se v-a rasfrange mai tarziu asupra ta.Hai baga un scanaj de pe carnetul de note sa vedem si noi....la naiba,mi-ai stricat toata seara.Am copil mai mare ca tine si cand intreaba ceva o face respectuos fara sa agite spiritele.Daca formulai altfel subiectul tau era altceva...primeai explicatii concrete,etc...dar asa,formulare in stil de scandal,ei iata ai reusit sa agiti spiritele pe aici.Ma faci sa zambesc cand te aud caci cam stii cu ce se mananca motociclismul,sterge-ti mucii la nas si dupa ce inveti sa te exprimi corect mai stam de vorba.Daca continui in stilul asta de iresponsabil peste vre-o 4-5 ani vei ajunge la rubrica cu cele mai multe R.I.P.-uri...Doamne fereste! Daca vom putea sta de vorba si sa te intreb cateceva despre mobre vei da din colt in colt.Fii docil si ascultator iar daca vrei sfaturi cere fara rusine dar fii politicos,da dovada de bun simt si normal iti vom explica....dar asa....

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la agonie la extaz - prin asta treci cand ai de-a face cu comuniste; asta o stiti marea majoritate. Radacina problemei aici e de fapt lipsa crasa de tact de care a dat dovada micul zane cand a intitulat astfel topicul. Putea foarte frumos sa zica "Comuniste - argumente pro si contra" si gata, discutiile ar fi urmat un curs mult mai civilizat.

Nu te poti duce intr-un bar de stelisti/dinamovisti/rapidisti etc., sa le spui in fata ce echipa de .cacao. au pentru ca sigur ti-o iei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca imi permiteti sa mai adaug si eu o mica parere de fericit posesor de "comunista/socialista etc).Cand eram mic la bloc aveam un vecin care avea Mobra si taicasu' Hoinar.si mereu cand il vedem la ea la bloc il rugam sa ma urce si pe mine pe ea;si eram cel mai fericit in ziua respectiva.visam ca intro zi o sa am si eu.timpul a trecut am facut 16 ani si aveam bani sa-mi iau Minsk de 125 si permis A1;abia m-au potolit ai mei sa astept pana la 18 ani.am asteptat mi-am mai strans banuti intre timp,mi-am dat de permis si nu mi-au mai ramas si de moto.la 2 ani abia am reusit sa-mi iau motocicleta pe care am dat toti banii si m-am mai si imprumutat.pot sa zic ca a fost/este/si va fii una din cele mai mari satisfactii ale mele si bucuri si etc.

 

aceste motociclete sunt pentru unii pentru inceput,sa invete sa mearga,apoi le schimba si isi au altceva;altii isi iau altceva dar le pastreaza.e o amintire.muncesti mai mult la ea decat te plimbi dar aici este diferenta dintre motociclist si conducator de motocicleta. de "birjarit"multi o fac,dar de reparat intretinut...mai putini.si multi dintre ei apeleaza la service-uri.

eu unul nu am intentia sa o dau;cu toate ca imi doresc altceva,dar nu as renunta la sunetul,mirosul si plimbarile cu 2T-ul;asa ca o voi pastra si o voi intretine si o voi porni din cand in cand si voi face cate o plimbare cu ea.

bucuria pe care o ai cand ai nevoie urgenta de o piesa si nu se gaseste,iar un alt motociclist te ajuta e ceva ce nu se poate spune in cuvinte...

 

si orice s-ar zice despre ea este A TA!!!mie mi se c-am rupe ce zice unul si celalalt,atat timp cat pentru mine inseamna ceva...

nu shtiu daca e relevant faptul ca "e urata" desi nu cred;sau mai putin performanta...dar cand stii cat te-ai chinuit ptr motocicleta aia,cand stii cat ai reparat la ea si ai vazut la sfarsit ca merge...cred ca ai fii cel mai fericit!eu unul asa sunt!abia astept la primavara sa o scot reconditionata...voi face poze si voi pune aici pe forum,si ai sa vezi ca nu numai performatele sau estetica,,,conteaza in a avea o motocicleta si a te bucura de ea.

eu iti doresc multa bafta la scoala si sa ai parte de a te bucura de o astfel de motocicleta,daca o vei auzi,simti si vei merge pe/cu ea vei intelege ce vedem noi la ele.

 

ACUM INTELEGI ROSTUL?!?

 

numai bine!!! :smoke:

Editat de iuli-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai de aici incep si certurile, pt ca omul prin fire e diferit, stiti voi arhicunoscuta chestie cu gustul......nu poti impaca pe toata lumea, eu n-am trait in vremuri comuniste, nu ma leaga nimic de ele din trecut si totusi am NEBUNIA asta mare numita si pasiune sau cum vreti voi legata de comuniste, toata lumea intreaba de ce asa si nu invers, unora le place sa mestereasca e un motor de suflet care-l ti toata viata (destul de rar se intampla ce-i drept) ,e o chestie cand sti ca fiecare piesa mica ai trecut prin mana ta si cea mai mare satisfactie e atunci cand e gata reparat si mergi pe el, multi nu inteleg ca viata nu e un concurs nu ne grabeste nimeni, nu e o regula ca evolutia are loc si trebuie sa ne conformam ei, fiecare isi face viata exact pe placul lui, iar partea cu MOTOCICLISMUL fiecare o intelege in felul lui.

Ei,asta-i altceva,cum saracia mea sa nu iubesti anii cand modificam ,vopseam,faceam mecanica brici si primavara ne afisam fiecare cu mobra lui care mai de care...impresii,schimb de experienta,intrajutorare...ani frumosi ce pot sa spun mai mult.Imi placea sa calaresc motocicleta pe care am dezmembrat-o si montat-o pana la ultimul surub,curatat,rectificat.Acum ce facem,luam o japoneza,echipamentul...care are,dam buton si sarje.Multi s-au nascut si pus fundul pe o mobra in spiritul asta.jale mare cand vad o mobra de 2-3 ani care arata ca vai de ea,lant necuratat,neuns,mobra murdara,sta la relanti numai din accelerari.Nu mai zic de schimb de ulei ,filtru ulei,aer,gume,reglaje presiuni in pneuri,reglaj lant,curatat discuri frane,stare placute frana,etc.Vax...o gramada de asa zisi ,,motociclisti,, care ptr ei asta inseamna sarje pe bulevard ,mersul fara casca,mersul fara tobe,fara numere puse de inmatriculare puse la vedere...etc.Oare asta-i motociclistul adevarat?Poate eu nu stiu,am cam ramas in urma dupa 23 ani de motociclism.Ma indoiesc si exemple concrete pot da.Numai anul asta am fost la cateva inmormantari de pe urma tragicelor accidente petrecute de cativa motociclisti din Arad.Toti tineri.La unul dintre dintre ei i-am pus casca pe cosciug.Mentionez aci:toate din vina lor...IRESPONSABILITATE,alt cuvant nu gasesc. P.S.cam asa arata ,,comunista ,, mea in 1986,cine stie ce mobra aveam,dau o beere!

 

Daca imi permiteti sa mai adaug si eu o mica parere de fericit posesor de "comunista/socialista etc).Cand eram mic la bloc aveam un vecin care avea Mobra si taicasu' Hoinar.si mereu cand il vedem la ea la bloc il rugam sa ma urce si pe mine pe ea;si eram cel mai fericit in ziua respectiva.visam ca intro zi o sa am si eu.timpul a trecut am facut 16 ani si aveam bani sa-mi iau Minsk de 125 si permis A1;abia m-au potolit ai mei sa astept pana la 18 ani.am asteptat mi-am mai strans banuti intre timp,mi-am dat de permis si nu mi-au mai ramas si de moto.la 2 ani abia am reusit sa-mi iau motocicleta pe care am dat toti banii si m-am mai si imprumutat.pot sa zic ca a fost/este/si va fii una din cele mai mari satisfactii ale mele si bucuri si etc.

 

aceste motociclete sunt pentru unii pentru inceput,sa invete sa mearga,apoi le schimba si isi au altceva;altii isi iau altceva dar le pastreaza.e o amintire.muncesti mai mult la ea decat te plimbi dar aici este diferenta dintre motociclist si conducator de motocicleta. de "birjarit"multi o fac,dar de reparat intretinut...mai putini.si multi dintre ei apeleaza la service-uri.

eu unul nu am intentia sa o dau;cu toate ca imi doresc altceva,dar nu as renunta la sunetul,mirosul si plimbarile cu 2T-ul;asa ca o voi pastra si o voi intretine si o voi porni din cand in cand si voi face cate o plimbare cu ea.

bucuria pe care o ai cand ai nevoie urgenta de o piesa si nu se gaseste,iar un alt motociclist te ajuta e ceva ce nu se poate spune in cuvinte...

 

si orice s-ar zice despre ea este A TA!!!mie mi se c-am rupe ce zice unul si celalalt,atat timp cat pentru mine inseamna ceva...

nu shtiu daca e relevant faptul ca "e urata" desi nu cred;sau mai putin performanta...dar cand stii cat te-ai chinuit ptr motocicleta aia,cand stii cat ai reparat la ea si ai vazut la sfarsit ca merge...cred ca ai fii cel mai fericit!eu unul asa sunt!abia astept la primavara sa o scot reconditionata...voi face poze si voi pune aici pe forum,si ai sa vezi ca nu numai performatele sau estetica,,,conteaza in a avea o motocicleta si a te bucura de ea.

eu iti doresc multa bafta la scoala si sa ai parte de a te bucura de o astfel de motocicleta,daca o vei auzi,simti si vei merge pe/cu ea vei intelege ce vedem noi la ele.

 

ACUM INTELEGI ROSTUL?!?

 

numai bine!!! :D

Bravo mai baiete,respectul meu il ai...luati exemplu,un baiat cu capul pe umeri pe care oricand va veti putea baza...adevarat motociclist vei fi! :smoke:

post-23049-1229203826_thumb.jpg

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei,asta-i altceva,cum saracia mea sa nu iubesti anii cand modificam ,vopseam,faceam mecanica brici si primavara ne afisam fiecare cu mobra lui care mai de care...impresii,schimb de experienta,intrajutorare...ani frumosi ce pot sa spun mai mult.Imi placea sa calaresc motocicleta pe care am dezmembrat-o si montat-o pana la ultimul surub,curatat,rectificat.Acum ce facem,luam o japoneza,echipamentul...care are,dam buton si sarje.Multi s-au nascut si pus fundul pe o mobra in spiritul asta.jale mare cand vad o mobra de 2-3 ani care arata ca vai de ea,lant necuratat,neuns,mobra murdara,sta la relanti numai din accelerari.Nu mai zic de schimb de ulei ,filtru ulei,aer,gume,reglaje presiuni in pneuri,reglaj lant,curatat discuri frane,stare placute frana,etc.Vax...o gramada de asa zisi ,,motociclisti,, care ptr ei asta inseamna sarje pe bulevard ,mersul fara casca,mersul fara tobe,fara numere puse de inmatriculare puse la vedere...etc.Oare asta-i motociclistul adevarat?Poate eu nu stiu,am cam ramas in urma dupa 23 ani de motociclism.Ma indoiesc si exemple concrete pot da.Numai anul asta am fost la cateva inmormantari de pe urma tragicelor accidente petrecute de cativa motociclisti din Arad.Toti tineri.La unul dintre dintre ei i-am pus casca pe cosciug.Mentionez aci:toate din vina lor...IRESPONSABILITATE,alt cuvant nu gasesc. P.S.cam asa arata ,,comunista ,, mea in 1986,cine stie ce mobra aveam,dau o beere!

 

 

Bravo mai baiete,respectul meu il ai...luati exemplu,un baiat cu capul pe umeri pe care oricand va veti putea baza...adevarat motociclist vei fi! :smoke:

 

Izh?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah, indiferent de tonul acestui, Zane, cred ca v-ati apucat sa aruncati aiurea cu venin si fiere, in total contrast cu ceea ce presupune o atitudine reala de motociclist, deci, in afara de faptul ca majoritatea v-ati bulibasit ca babele la claca, i-ati dat si satisfactie acestui pusti de a va lua la perpulless..,si ca sa nu raman, off topic, ii raspund foarte simplu, curiosului Zane, ca pt a intelege ce presupune interesul pt fiare vechi, comuniste sau nu, iti trebuie nitica pasiune si nebuneala la creier, ingrediente care se pare ca tie iti lipsesc si de aici si neputinta ta de a intelege un atare fenomen, multumit? :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 15 ani vopseam mz-ul bunicului meu.Timp de o vacanta intreaga m-am chinuit sa vopsesc motocilcieta aia.La 16 ani am luat A1. Un an de zile am tot surubarit la ea impreuna cu bunicul meu pana am invatzat pe de rost toate piesele acelui motor ; cred ca in acel an 50 de Km i-am facut impingand la mz-u,dar aceasta experienta m-a lasat cu un mare bagaj de cunostinte despre mecanica care nu le vei invata niciodata de la o japoneza. Acum la 18 ani nu poti sa iti imaginezi ce satisfactie am cand porneste la prima pedala shi ma duce oriunde vreau. Acum aceasta comunista face pare din viata mea. Nu stiu cum as putea renunta la ea. Sper sa iti schimbi parerea despre aceste masinari care majoritatea au dublul varstei tale :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S.cam asa arata ,,comunista ,, mea in 1986,cine stie ce mobra aveam,dau o beere!

 

In 1986 cu inconfundabilul Jupiterul 4 erai cu mult mai presus decit un ZZR sau CBR din ziua de astazi.Frumoase amintiri, respectele mele ! :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 10 ani am furat motoreta tatalui meu (avea un Simson SR2E, din 1959, 2 viteze), si am facut ture cu ea prin curte, ca era sa faca infarct batranul cand m-o vazut. Asta ca prima cunostinta cu "comunistele". Au urmat alte motoare, tot din blocul comunist. Fiecare dintre motoare le-am desfacut, curatat, pus la loc. NICIODATA nu am avut probleme cu ele. Intotdeauna m-au dus si m-au adus acasa. Si in ploaie torentiala, cand masinile stateau pe marginea soselelor.

Ca sa ai si sa folosesti o comunista, trebuie sa fii inzestrat cu rabdare, minte, dexteritate si ceva timp liber (nu foarte mult, o ora saptamanal) pentru intretinere. Este exact cum ti-ai privi copilul crescand, inconjori motorul cu iubire si satisfactie :smoke:

Din privinta banilor, sunt destul de ieftine. Ca fiabilitate, de la bine in sus. Eu de exemplu nu am reusit sa-mi distrug Mobra din 75. Nici ala la care i l-am vandut.

La aprindere-s mai sensibile, intr-adevar. Dar nu-s mai sensibile decat orice alt motor care e pe platini. Partea buna e ca STII ce sa-i faci. Daca japoneza ta se opreste pe drum , ce-i faci? Si cat te costa? Crezi ca alea nu-s pretentioase la intretinere?

Si ce e mai frumos decat sa vezi un motor de 30-40-50 de ani, pe sosea, in starea in care a iesit din fabrica? Nu e placut ochiului?

DA. Suntem o specie mai aparte. Generatia care a crescut cu comunistele. Si prima iubire se uita greu.

Ai inteles ceva?

Editat de tibipop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...