Jean_Taxi Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 Salutari, iaca veni criza financiaro-glaciara si pe la mine si de la Bmw 1150 gs m-am gandit la un 1100gs si acum, tot din motive mai adineauri mentionate, ma gandii la Triumph Tiger 900 ( am luat in calcul, la un moment dat, Yamaha TDM , SuperTenereul si Afrika Twin, dar am renuntat la ele din cauze mai mult sau mai putin obictive), deci, pt ca Tigerul il cumpar cu circa 1000e mai ieftin decat Gs-ul 1100, as vrea sa ascult parerile voastre in aceasta privinta, credeti ca ar fi buna alegerea mea sau nu?, pt ca eu chiar sunt confuz, recunosc.Cum, sunt sigur, parerile celor posesori de Gs 1100 vor fi destule, as fi fericit sa aflu si pareri ale celor care au avut sau au Tiger-ul.Specific ca am mers cu Gs-ul, imi place f mult dar, in schimb, nu am gasit un Tiger sa vad daca imi place, din specificatiile tehnice pare f Ok.Multam anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 Salutari, iaca veni criza financiaro-glaciara si pe la mine si de la Bmw 1150 gs m-am gandit la un 1100gs si acum, tot din motive mai adineauri mentionate, ma gandii la Triumph Tiger 900 ( am luat in calcul, la un moment dat, Yamaha TDM , SuperTenereul si Afrika Twin, dar am renuntat la ele din cauze mai mult sau mai putin obictive), deci, pt ca Tigerul il cumpar cu circa 1000e mai ieftin decat Gs-ul 1100, as vrea sa ascult parerile voastre in aceasta privinta, credeti ca ar fi buna alegerea mea sau nu?, pt ca eu chiar sunt confuz, recunosc.Cum, sunt sigur, parerile celor posesori de Gs 1100 vor fi destule, as fi fericit sa aflu si pareri ale celor care au avut sau au Tiger-ul.Specific ca am mers cu Gs-ul, imi place f mult dar, in schimb, nu am gasit un Tiger sa vad daca imi place, din specificatiile tehnice pare f Ok.Multam anticipat r110gs are injectie electronica motronic bosch. tigerul are 3 cilindri si 3 carbutartoare. asa stiu. toata faza e de piese. de bune sunt bune. maveam un nr din motolife in care prezenta tigerul versus varadero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Decembrie 22, 2008 Autor Share Postat Decembrie 22, 2008 In Romania, nu sunt prea multi detinatori de Tiger.Cel mai bine aflii informatii de pe AdvRider .................... AICI ... daca mai cauti, sunt si alte thread-uri. Personal, nu mi-as cumpara asa ceva din motive de ,,service". Mi-au lacrimat si mie ochii dupa Tigerul ala nou de 1150ccm, dar pentru consumabile si piese de schimb cred ca trebuie sa cauti bine pe net ,... altfel nu stiu nici un dealer Triumph, la noi. Poate o fi, dar nu stiu eu !?!? ... parca tot GS1100R, te-as sfatuii ! ... zic eu... Bafta ! Piesele pot fi cumparate fara probleme de pe E-Bay, consumabilele se gasesc oriunde in Romania.., am vb cu cineva care a avut Tiger 900 timp de cinci sezoane si a parcurs 60.000km fara absolut nici o problema, ciclistica, manevrabilitate, consum de 5,5 la 120km/h, motor elastic si fasnet, omul era ff incantat de ceea ce ii ofera Tiger-ul, motive suficiente sa ma puna pe ganduri in conditiile in care am gasit un Tiger din 1995, in stare perfecta la pretul de 22ooe, atractiv, nu?!..,pe cand un Bmw , cel mai ieftin in Germanica este peste 3000e si mai pun si drumul 4-500 iepuroi, iaka ca sare de 1000e Bmw-ul, cam tot de prin acelasi an de fabricatie, unde mai pui ca Tiger-ul nu vibreaza indiferent de reg de turatie, este mai usor cu vreo 20 kile si mai vanos cu vreo 10 cai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 pentru touring bmw are protectie la vant mai buna. Cilindrii protejeaza de stropi, Nu uita de ciclistica speciala data de telelever si paralever. Cardanul scade mult din stresul ungerii lantului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 (editat) Personal as opta pt Tiger: - avantaj bani - mai ales daca zici ca e buba de criza - avantaj ca are greutate mai mica - avantaj ca e mai fâÂşneț - avantaj ca si in oras te bagi mai bine decat cu "camioanele","caramizile" - avantaj consum - avantaj aspect (subiectiva partea asta) Service-uri bune sunt pentru operatiile delicate (daca o sa ai nevoie), consumabile se gasesc peste tot, piese la fel. Parbrize de touring pt protectie mai buna - sunt. Hand-guards si mansoane incalzite (daca vrei touring indiferent de vreme - gasesti o gramada after-market. Genti si pasager - valabile. Editat Decembrie 23, 2008 de Thomas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Decembrie 23, 2008 Autor Share Postat Decembrie 23, 2008 Mda, dar mi-ar place mai mult cel din poza de mai sus! .In alta ordine de idei (ador fraza asta), Bmw-ul are cardan, are design-ul cel mai fumos de sub soare (pt mine), injectie (deh, alta generatie de tehnologie), suspensii revolutionare , ca sa ma exprim asa, manevrabilitate (nota 10 +),asa mi sa parut, poa ca sunt eu mai indemanatic , sunetul unui boxer e poezie, are un cuplu imens, e impozant si.., estem NEMTESC!.., sunt mai nelamurit decat la inceput! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grownup.punk Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 daca se pune problema banilor ia tiger si eu am vrut sa iau tiger insa am ajuns tot la gs cat ce priveste optionalele gandestete ca poti sa ajungi la acelasi pret cu gs-ul, depinde de unde le cumperi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 (editat) eu as alege Tiger.Din cate stiu consum mic 5,5 ,3 cilindri ,sunet grazav,fiabil cum nu se mai poate.bagate pe el nu mai sta Editat Decembrie 23, 2008 de cs-marius-b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 5.5% are consum si 11GS, chiar si mai putin daca trebuie. Tigerul pare mai stradal, ceva gen TDM, iar aia 3 cilindri n-ar trebui sa aiba cine-stie-ce cuplu. Dar daca ti se intampla ceva in mijlocul pustietatii, tind sa cred ca BMW-ul are mai multe sanse de a fi reparat deoarece vorbim de un motor simplu, construit ca o masina (alternator si ambreiaj uscat, cutie separata de motor etc) si, la o adica, poate fi reparat si de nea caisa. In plus, resursele de aftermarket si tutoriale sunt cu mult mai vaste pentru bavarez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 dar triumph are dealer in romania, mai precis la(langa) cluj, motoland mai precis. click aci! cinste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 iar aia 3 cilindri n-ar trebui sa aiba cine-stie-ce cuplu. Chiar daca nu ma omor dupa Tiger, aici trebuie sa te contrazic. M-am dat cu un Tiger d-ala mai vechi, de 900. Avea cuplu din plin. De altfel se stie ca toate motoarele in 3 cil de la triumph au un cuplu extraordinar. Ce m-a deranjat la Tiger era greutatea mare si mai ales senzatia ca toata aceasta greutate era pozitionata foarte sus. Avantajele in favoarea GSului ar fi cardanul, ABSul si suspensia. In rest, e misto si Tigerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 Mda, dar mi-ar place mai mult cel din poza de mai sus! In alta ordine de idei (ador fraza asta), Bmw-ul are cardan, are design-ul cel mai fumos de sub soare (pt mine), injectie (deh, alta generatie de tehnologie), suspensii revolutionare , ca sa ma exprim asa, manevrabilitate (nota 10 +),asa mi sa parut, poa ca sunt eu mai indemanatic , sunetul unui boxer e poezie, are un cuplu imens, e impozant si.., estem NEMTESC!.., sunt mai nelamurit decat la inceput! Eu as lua mobra in principal pt ce as folosi-o mai des. Daca as merge zilnic prin oras cu ea, as vrea sa ma strecor, nu sa stau la coada cu masinile. Iar daca tu imi spui ca te strecori la fel cu o "caramida" si cu un motor mai compact de acelasi gabarit (in cazul nostru Tiger-ul) pot sa pun pariu ca nu e asa. Pe o lada de bere. Deci daca as lua o mobra sa merg 5 zile/sapt in oras si 2 in afara, m-as gandi mai serios la optiuni si as alege calea de mijloc. Cuplul - nu-mi spune ca "Maximum Torque 100Nm / 74ft.lb at 6,250 rpm" nu iti e indestulator. La fel si cei 115 CP. Lant - nu e un capat de tara. Ok, mai trebuie curatat, uns si intins. Uuuuh, gretos, nu ? Suspensii - upside-down, reglabile fata/spate - dar ca idee -> cat de endurist te crezi cu un moto de touring ? Sau crezi ca CHarlie Boorman are nevoie de insotitori in noua lui aventura ? Sunet - asta tine de gusturi. Vrei un sunet deosebit si la 3 in linie ? Pui o evacuare sport omologata, cu amortizor de sunet detasabil si ii dai bice. Nemtesc - nu numai nemtii fac motoare bune. si PS - Poza aia care zici ca ti-a placut mai sus este a unui Triumph Tiger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 @thomas ala din poza pusa de tine e triumph tiger cu motorul de 955. la fel si specificatiile la care faci referire. Tiger de 900 de prin 90 si ceva e alta mancare de peste, clar in clasa TDM, calitati medii de tourer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 Nu stiam ca face referire la un anumit an. Oricum cele de mai sus sunt pt model 2007+ . Din 2009 il schimba si-l fac si mai tzapan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 24, 2008 Share Postat Decembrie 24, 2008 Nu stiam ca face referire la un anumit an. Oricum cele de mai sus sunt pt model 2007+ . Din 2009 il schimba si-l fac si mai tzapan eheee daca as gasi tiger din 2007(sau macar modelul nterior, cu motorul de 955i) sub pret de r1100 gs nu cred ca as sta pe ganduri prea mult. Dar in zona 3500 E doar modelul vechi de 900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 eheee daca as gasi tiger din 2007(sau macar modelul nterior, cu motorul de 955i) sub pret de r1100 gs nu cred ca as sta pe ganduri prea mult. Dar in zona 3500 E doar modelul vechi de 900 AI DREPTATE SUNT CAM SCUMPE SI NU AI DE UNDE ALEGE PACAT E UN MOTOR GROZAV.... MARIUS B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Suspensia, injectia si cardanul sunt avantaje in favoarea lui GS. Nu stiu cum sta in general Tiger la alte optionale utile cum ar fi manere incalzite, genti laterale etc. dar mi se pare extrem de important ABS-ul care la GS este ceva normal (cred ca in Germania sunt rare fara) in schimba la Tiger (ca si la celelalte marci/modele) a fost tabu. Personal, consider extrem de important ABS-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 (editat) Cel din poza pusă de Thomas este Tiger 1050, apărut prin 2007, dacă nu mă în?el. Tiger-ul din 1995 are 885 cmc, trei cilindri, trei carburatoare, vreo 85 CP (la arbore) ?i 215 kg la gol. Cică ar fi cam indestructibil din punct de vedere mecanic, câteva probleme au mai existat pe la starter ?i alte electrice, dar rare. Mecanica este simplă ?i fiabilă, mai simplă chiar ca la GS pentru că nu are injec?ie electronică. Mai bun pe ?osea ca GS-ul (mai u?or, mai agil, mai puternic, mai distractiv), o idee mai slăbu? pe off-road. Cine ?tie ce off-road nu po?i face cu nici una dintre ele că sunt mari ?i grele. Pe drumuri virajate, un pilot care ?tie ce face poate să facă de ru?ine sportive cu Tiger-ul. Eu, dacă oi reu?i să-mi vând Ducati-ul, oscilez între Tiger 900 ?i Yamaha Fazer 1000. Îmi trebuie un all-rounder simplu, fiabil ?i distractiv, cu care să pot face ?i touring. Iată modelul de 900. Editat Ianuarie 15, 2009 de kriminal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 Daca e vorba de bani,Tiger. L-am vazut in carne si oase. E drept ca ala care il avea a avut si ghinion (ori a dat de niste mecanici retarzi) insa chestia asta l-a indarjit si mai al dreq. Isi iubeste Tigerul la nebunie (e un nene de aproape 60 ani). Manere incalzite nu avea,ABS la fel nu avea. Nu era stresat. Oricum,ABS e pentru aia care nu stiu sa franeze in timp util.Am avut (si am inca) mobre cu si fara ABS. In afar de 5 kile in plus la alea cu ABS n-ai sa observi mare diferenta (bine,aerisirea ABS care costa bani etc.). Cand ai sa simti ca ABS nu-ti blocheaza roata la o frana violenta atunci e deja prea tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 22, 2009 Admin Share Postat Ianuarie 22, 2009 (editat) Eu stiu?? Pe mine ABS-ul m-a scos de la citeva trante,iar una era la colosala viteza de 10/15 km/ora! Faceam stinga,eram pe frina fata sa opresc sa dau prioritate. Vara,soare,uscat,pe jos nimic de luat in calcul,cel putin eu nu vazusem.. Dar m-am inselat,cind eram aproape oprit,cu roata virata,aceasta s-a blocat si a intrat ABS -ul.! Probabil vreo urma de praf/nisip.. Daca nu aveam ABS scapam ditamai magazia pe-o parte,fara indoiala.. Daca imi povestea cineva nu-l credeam,dar mi s-a intimplat mie..la nici 10km/ora.. Morala? Nu te ajuta numai la viteza,drum alunecos,mazga,nisip,ulei,ploaie,etc..este de folos si la 10/15 ora.. Sigur,nu-mi rupeam nimic,dar zgariam mobra si eram de rasul curcilor.. Nu blamati ABS-ul,peste (nu multi)ani va echipa fiecare scuter si mobra de serie! Bafta multa.. Luigi Vicol Editat Ianuarie 22, 2009 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 (editat) Nimeni nu blameaza ABS-ul. Eu mi-am exprimat o parere,pe care o mai expun pentru a 99812-a oara : nu am nevoie de ABS ca sa ma simt in siguranta. Majoritatea covarsitoare a mobrelor pe planeta nu au ABS. In plus, cum ne invata in scoala : niciodata nu actionezi frana fata la viteza sub 10-15 kmph/curba. Cumva, am o problema cu afirmatia ca toate mobrele de serie vor avea ABS in viitor. Eu personal nu cred. Ramane sa fiu contrazis de evenimente,evident. Editat Ianuarie 22, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 22, 2009 Admin Share Postat Ianuarie 22, 2009 (editat) Cind spuneam de viitor nu luasem in calcul prezentul.. Uita-te la Honda de pilda,au introdus ABS pe modelele 1000rr/600rr,adica pe supersportive. La celelalte modele el exista demult. Uita-te la mai toti producatorii de scutere..maxiscuterele nu se mai concep fara ABS,si nu este ca optiune,ci serie. Chiar,la scutere de ce au mai pus ABS? Probabil ca ti se pare o utopie asta.. Referitor la ce ne invata in scoala..totul este relativ..iti spun ca la mine nu era curba,ci drum drept,aveam poate nici 10km/ora.. Oricum,mobra mea are 290 kg,eu mai am 100..este o masa mare in miscare,chiar si la viteza mica,orice fir de praf duce la blocarea rotii.. Aaa,ca tu personal nu te simti mai in siguranta este alta poveste,dar asta tine de felul fiecaruia de a fi. Eu personal am un mare morcov in c.ur cind merg pe o mobra fara ABS,dar este ceva mental,m-am obisnuit ca este acolo si nu-i consider dilii sau aventurieri pe ceilalti cu mobre fara ABS. De asta spun,depinde de fiecare.. Tendinta insa este clara. Sanatate multa. Luigi Vicol Editat Ianuarie 22, 2009 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 (editat) Sa fim seriosi, ABSu', uleiul si cauciucurile intotdeauna duc la discutii interminabile. Uitati-va ce s-a intamplat cu masinile. In anii '80 nu prea existau ABS si airbag. Acum nici macar nu poti concepe sa-ti cumperi una fara ESP si airbaguri cortina. Pentru rider-ul mediu, ca noi toti de altfel, ABSu' scoate ultimul dram de franare din mobra. Prefer sa-l stiu acolo veghind la sanatatea oaselor mele decat sa-mi fie frica sa pun frana cu fata. Il consider similar cu echipamentul. In 99% din cazuri n-ai nevoie de el si te incomodeaza (10kg de ABS pe o mobra de 250kg nu prea conteaza, dar de dragul argumentarii...), dar in momentul in care l-ai folosit si ti-a salvat oasele, atunci toata investitia s-a amortizat. Editat Ianuarie 22, 2009 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateih Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Salutari, iaca veni criza financiaro-glaciara si pe la mine si de la Bmw 1150 gs m-am gandit la un 1100gs si acum, tot din motive mai adineauri mentionate, ma gandii la Triumph Tiger 900 ( am luat in calcul, la un moment dat, Yamaha TDM , SuperTenereul si Afrika Twin, dar am renuntat la ele din cauze mai mult sau mai putin obictive), deci, pt ca Tigerul il cumpar cu circa 1000e mai ieftin decat Gs-ul 1100, as vrea sa ascult parerile voastre in aceasta privinta, credeti ca ar fi buna alegerea mea sau nu?, pt ca eu chiar sunt confuz, recunosc.Cum, sunt sigur, parerile celor posesori de Gs 1100 vor fi destule, as fi fericit sa aflu si pareri ale celor care au avut sau au Tiger-ul.Specific ca am mers cu Gs-ul, imi place f mult dar, in schimb, nu am gasit un Tiger sa vad daca imi place, din specificatiile tehnice pare f Ok.Multam anticipat Suspensiile cam moi al Tiger, in rest motorul f bun si exploziv, frumos lucrat.....mai clasic este TDM 900 cu ABS, dar f ieftin la intretinere, comod si poate mai ieftin decit restul....recomand..am avut 3.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Ianuarie 23, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2009 Suspensiile cam moi al Tiger, in rest motorul f bun si exploziv, frumos lucrat.....mai clasic este TDM 900 cu ABS, dar f ieftin la intretinere, comod si poate mai ieftin decit restul....recomand..am avut 3.... Mda, deocamdata sunt in stand-by pt ca nu se inghesuie nimeni sa cumpere CBR-ul meu.., acum sa vad daca reusesc sa o dau la skimb cu un enduro_touring si mai dau eventual si diferenta.., m-am gandit si la un TDM, la naiba, orice pana la urma, enduro_touring sa fie ca m-am saturat de sport_touring de nu mai pot! PS Nu prea stiu cu ce se manca ABS-ul si cat de necesar este, dar, va pot spune ca DUAL CBS-ul de pe motoreta mea mi-a creat dependenta, sincer, CBS-ul, din punctul meu de vedere este mai mult decat folositor ! Nu geaba VAradero il are in dotare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.