melciu Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 P.S. - Fiti foarte atenti la motocicleta lui Cristi-mic. Sa vad daca observati ce este atipic (la modul exceptional) la ea. Teneristii, nu il dati de gol prea repede, va rog ... Sa fie oare statusul de benzinarie ambulanta? Ce faci frate cu 30 de litri dupa tine? Stiu ca mai exista si mai mari, but still... Nenea, intrebam si de numarul de cilindri si configuratia motorului (asezarea lui)? Bine ca in mare stiu care cati ii are, dar mai sunt astea cu multe fuste (a se citi carene) si chiar mi-s curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 (editat) N-am modificat nimic la rezervor ca sa incapa 30L, pur si simplu asta e capacitatea lui. Trebuie doar largita gaura de aerisire, ca sa se umple mai repede ultimii 5L. Referitor la chestiile atipice...e suficient sa va uitati in semnatura. Editat Ianuarie 12, 2009 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 (editat) Modelul de motocicleta si anul de fabricatie - Honda XL650V Transalp RD10 - 2001 Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? - 647 cmc / 54 cp (40 kw) @ 7.500 rpm / 53 Nm @ 5.500 rpm / 8.500 rpm zona rosie Numarul de trepte - 5 In posesia mea din (luna si anul) : ianuarie 2008 Nr. de kilometri la achizitie: 10.000 Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 35.000 (25.000 facuti de cand am luat-o) Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): cca 80-85% asfalt - 15-20% off-road (in sensul soft al cuvantului - in general forestiere si cateva/putine forestiere inaccesibile auto) Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: din ce am citit inainte se a o achizitiona si din ce-am vazut cat timp am mers cu ea: una din cele mai fiabile all terain motorcycle - destul de buna ptr. touring (pozitia comoda compenseaza viteza de croaziera redusa fata de alte categorii moto - 130-140 km/h fara sa omori motorul... cca. 6.000-6.500 rpm) & te poti baza pe faptul ca nu pierzi parti din motocicleta cand iesi pe drumuri rupte si amortizarea te ajuta sa nu-ti rupi oasele pe astfel de drumuri. In concluzie mi se pare motocicleta potrivita in cazul in care vrei sa faci drumuri lungi, sa iesi de asfalt, sa te poti uita in jurul tau si sa admiri peisajele cand o conduci, in conditiile in care nu ai banii sa-ti iei mai multe motociclete specializate pe speed, enduro-cros, street etc. Greutatea la gol: 175 kg Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 19,6 l benzina fara Pb/ 2,4-2,6 l SAE 10W40 / 2 l Inaltimea seii: 850 mm Dimensiunile rotilor: 90/90-21 54S fata / 130/80-17 65S spate Jantele - materialul de fabricatie: jante de Al cu spite de otel Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: furca telescopica, 41 mm diametru, cursa 200 mm, pe ulei Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: amortizor central Pro-link, aluminiu, 187 mm cursa, reglaj ptr. pretensionarea arcului si reglaj compresie Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): standard din plastic, posibilitati de schimbare cu scuturi metalice aftermarket. Scutul standard are un inconvenient - nu acopera in intregime filtrul de ulei acesta fiind mai expus pe off-road la lovituri cauzate de pietre Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): foarte confortabila atat ptr. pilot, cat si ptr. pasager. Dupa drumuri de 500-600 cu opriri la o tigare dupa 100-150 km, ai chef de stat la un gratar si la o bere. Pe drum f. accidentat unde ai nevoie sa te poti sprijini in picioare saua lata si inaltimea relativ mare a seii constituie un impediment in mentinerea echilibrului. Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): kilometraj, turometru, ceas nivel benzina, temperatura lichid racire, ceas, martor neutral, martor bord presiune ulei, martor semnalizare s/d, martor HISS (Honda Ignition Security System), martor faza lunga Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? electromotor Ambreiajul si actionarea lui: multidisc (6+1) in ulei, actionat prin cablu Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic): semisintetic sau sintetic. Personal, pana acum am bagat numai semisintetic Motul 5100, de care sunt f multumit. Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): lichid de racire Numarul de bujii pe cilindru: 2, NGK DPR8EA-9 Sistemul de intindere a lantului de distributie: intinzator automat Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) lant cu O-ring (DID525HV sau RK525ROZ1 cu 118 zale), intinzatoare manuale in capetele basculei Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net): engine-bar si crash-bar-uri ptr. carene. Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: standard cu cric lateral. Se poate adauga cric central (de mare ajutor pe teren instabil si la activitatile periodice de intretinere... si cel mai important in caz de pana) Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): foarte stabila in orice conditii de drum (in combinatie cu cauciucuri adecvate) si de vreme. Carenele si parbrizul inalt protejeaza f. bine contra vantului si curentilor intalniti in trafic (e. trecerea pe langa camioane) Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): fata - dublu disc cu diametrul de 256 mm cu etriere cu 2 pistonase si placute din metal sinterizat, spate - disc cu diametrul de 240mm cu etrier cu un pistonas si placute din metal sinterizat Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? - destul de eficienta in raport cu greutatea si viteza de croaziera. Poate ar merita schimbate furtunele ptr. frana fata cu unele cu insertii metalice Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) - raspunde bine la accelerari bruste pe o plaja foarte larga de turatii. Comportament sportiv al accelerarii la 4.000-5.000 rpm Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament: 15/48 dinti. Kit standard cu care se comporta OK atat din pct. de vedere al cuplului/puterii, cat si dpdv al vitezei Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 160+ km/h... de curiozitate Consumul - urban / extern / mixt: 8-9 l/100 km (in conditii de Bucuresti) / 4,7-5,5 l/100 km extraurban Puncte slabe ale motocicletei: nu se descurca extraordinar de bine pe noroaie cat roata si pe nisip datorita greutatii Puncte forte ale motocicletei: in afara de cele enumerate printre randuri p-aci, un alt + al Transalpului sunt carenele laterale - foarte rezistente la socuri si lovituri. Au reusit sa "supravietuiasca" tuturor cazaturilor pe off-road, in cele cateva cazuri cand n-am reusit sa o tin pe doo roti Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? adaptabilitatea la orice conditii de drum (rapoartele cutiei de viteze foarte flexibile ptr. mers pe orice tip de drum) si de clima (nu se resimt variatiile de altitudine / temperatura / umiditate etc.). O motocicleta foarte fiabila, care nu-ti da dureri de cap si pe care te poti baza la drumuri lungi (concedii de 2000-3000 km) cu conditia evidenta de a te preocupa de intretinerea ei (consumabile schimbate la timp). Motocicleta cea mai potrivita (dpdv personal) ptr. cineva care vrea sa iasa foarte mult in natura fara sa aibe pretentia de a face performanta din asta. Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? nu am avut probleme mecanice. Dar, daca e sa fiu carcotas... butonul de faza lunga faza scurta (intrerupator cu retinere) ramane blocat pe faza lunga (butonul apasat) daca este frig afara si trebuie "descantat" ptr. a reveni la faza scurta. Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? i-am instalat o alarma (pe care sper sa nu am nevoie sa o folosesc) si un intrerupator ptr. avarie (folosit din plin de cateva ori anul asta - ex. mers pe ceata f. deasa)E musai sa-i pun pe langa engine-guard-ul pe care-l am si un crash-bar ptr. carene Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. - urmatoarea motocicleta va fi... tot o Honda XL650V Transalp... probabil undeva in iarna care va veni. Voi cauta tot un Transalp XL650V cu max. 10.000 si istoric de service (probabil DE... daca nu baga baietii taxa de prima inmatriculare si la moto) ptr. ca am constatat un lucru pe care de fapt il stiam de mai multa vreme, insa nu apucasem sa-l experimentez decat de pe o parte a baricadei (ca proprietar/utilizator de motociclete "batrane" - mai vechi de '93): "batranetea" isi spune cuvantul indiferent cat de bine a fost intretinuta. Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. - destul de facil de gasit la reprezentanta Honda din RO, Louis.de si alte surse detaliate pe probleme specifice pe forumul Transalp.ro Alte mentiuni - informatii suplimentare legate de acest model mai pot fi gasite pe topicul dedicat de pe acest forum sau pe forumul dedicat al posesorilor de Honda Transalp din RO. Ce motociclete ati detinut anterior? Nr. de km parcursi cu fiecare. Simson Sport (fabricata 1959, detinuta decembrie 2003-iunie 2006) - cca. 30.000, Yamaha Tenere (fabricata 1993, detinuta aprilie 2006) - cca. 200 km, Aprilia Pegaso 600 (fabricata 1990, detinuta mai 2006 - ianuarie 2009) - cca. 30.000-40.000 km, Honda Transalp (fabricata 2001, detinuta ian. 2008 - 2009) - 25.000 km Ati mai condus si alte motociclete din aceasta categorie? Faceti o comparatie foarte scurta si obiectiva cu actuala motocicleta. Cea mai fiabila motocicleta pe care am condus-o din aceasta clasa PS: momentan nu am fotografii cu elementele constructive ale Transalpului, insa voi incerca sa revin cu ele cat de curand. Editat Ianuarie 12, 2009 de BAlanuS-u' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piccolino Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: Honda Transalp XL 650V (RD 10E) Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 650cmc/54 cai/40kw, 54Nm@5500rpm, zona rosie incepe la 8500rpm Numarul de trepte: 5 (ideale ar fi fost 6) In posesia mea din (luna si anul) : iunie 2008 Nr. de kilometri la achizitie : 9300km Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 17700km Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): 70% sosea asfaltata, 30% forestiere usoare Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: Drumuri mixte cu ture lungi pe sosea, sa care mancare si echipament pentru excursii de durata si sa ma pot misca si cu ea prin oras Greutatea la gol: 190 kg Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 19 litri benzina (3 litri rezerva), 2.4l ulei 10w40, apa... habar n-am Inaltimea seii: 850mm Dimensiunile rotilor: 90/90-21 54S fata si 120/90 - 17 64S spate (intentionez sa pun pe spate un cauciuc de 130 latine) Jantele - materialul de fabricatie: Jante din aluminiu cu spite Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: Furca Showa telescopica, pe ulei Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: Amortizor central (tot Showa banuiesc) posibilitate pretensionare hidraulica Soft si Hard" (reglaj simplu, cu surubelnita) Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): Standard plastic. Visez la unul metalic ca cel de pe Africa Twin Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): Pentru inceput te cam dor bucile, dar dupa un timp e chiar confortabila si poti parcurge distante apreciabile intr-o zi, fara sa simti un disconfort prea mare. (pauzele sunt indicate) Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): Cockpit complet cu ergonomie buna. Am schimbat ghidounul cu unul Fehling asemanator doar pentru crossbar, asa avand posibiltatea montarii de mai multe accesorii Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?: Pornire electrostart, si nu cred ca-i nevoie de kick... Ambreiajul si actionarea lui: Multidisc in zeama, actionat de cablu chior Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic): semisintetic, dar eu am pus in ea Motul 7100 sintetic si se simte excelent. Completez la 1000 km cativa mililitri Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): Racire cu lichid Numarul de bujii pe cilindru: 1 bucata, NGK Iridium Sistemul de intindere a lantului de distributie: Auto Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala): Lant DID, intindere manuala destul de facila. Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net): Se pot monta o multime de feluri de crash-baruri, oferta fiind variata si bogata. Eu le-am ales pe cele de la Touratech, pentru design si protectia carenelor destul de buna Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? Lateral standard, si unul central este pe lista mea de achizitii. deci se poate monta si unul central destul de simplu (oferta destul de bogata de la producatorii aftermarkert). Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): Ciclistica excelenta, destul de usor de manevrat in oras, se strecoara usor, in curbe cred ca poate mai mult decat ce fac eu cu ea, dar nu mi-a dat niciodata fiori ca mi-ar scapa de sub control, la viteze mari e destul de ascultatoare dar protectia la vant tinde spre zero. Mi-am cumparat un parbriz touring de la Touratech, dar nici asta nu face fata cum trebuie si acum tot vantul mi-l arunca in casca. Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): pe disc, doua fata-etriere cu doua pistonase, unul spate-etrier cu un piston. Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? Dozat corespunzator, sistemul de franare e destul de bun. nu as schimba nimic deocamdata, poate pe viitor furtunele. Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede). Raspuns prompt si liniar al acceleratiei cu resurse suficiente (V2 ruls) Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament: kit standard Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: vreo 170 km/h, doar de curiozitate. Consumul - urban / extern / mixt: 6.7/5.5/6 Puncte slabe ale motocicletei: protectia la vant (sunt un tip mai masiv si ies din aria de acoperire a carenelor si a parbrizului Puncte forte ale motocicletei: motor, trage ca un cal, ergonomica, relativ economica, o poti incarca destul de ok si inca trage bine, fiabila Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? manevrabilitatea in orice conditii Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? nici o problema, cu conditia sa ai grija de intretinerea periodica Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? un rezervor mai mare Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. Sincer n-as schimba-o, dar poate pe viitor sa-mi iau ceva mai mare, la schimb cu un KTM 990 Adventure. Sunt fan BMW, dar penuria de piese si service-ul de la AB m-a indepartat de ei Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. nu am schimbat nimic pana acum la ea, dar recomand Louis pentru accesorii. Alte mentiuni. Praf de drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 (editat) Vedere fata Vedere spate Vedere stanga Vedere dreapta si una Bonus Modelul de motocicleta si anul de fabricatie Yamaha XTZ 750 Super Tenere fabricata in 1994(inmatriculata pentru prima oara 1998) Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 750 cmc, 68 CP, 8000 rpm Numarul de trepte 5 In posesia mea din (luna si anul) : August 2007 Nr. de kilometri la achizitie : 44.100 Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 15.000 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) 70% strada, 30% offroad Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala TOURING pe orice teren, cu bagaj si pasager Greutatea la gol 196 kg Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa 30L benzina, 4,4L ulei, 1,7L apa (antigel fara silicati 50%) Inaltimea seii 850mm Dimensiunile rotilor 21 fata, 17 spate Jantele - materialul de fabricatie Dural Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare Ulei 15W (modificat), cursa 250mm, intarit suspensie fata cu o bucsa de inaltime de 20mm Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: monoamortizor, 220mm, reglaj in precompresie Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) Standard, aluminiu Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului)Confortabila, amorteste fundu doar dupa 400 km mers in continuu Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) Turometru, vitezometru, neutral, semnalizare, faza lunga, kilometraj total si partial Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? Electrica Ambreiajul si actionarea lui Multidisc(8 discuri), cablu Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) SAE 20W40 / SAE 10W30 Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) Apa Numarul de bujii pe cilindru 1, DPR8EIX( (NGK Iridium) Sistemul de intindere a lantului de distributie Automat, cu arc Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) Lant, tirant cu surub, gradat Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) Da Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? Lateral. Merge si central, optional Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) Manevrabilitate f buna singurul dezavantaj: nu te poti strecura asa usor in oras printre masini(mai ales daca are si gentile laterale montate) Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) 245 x 2 discuri fata, 245mm spate, etriere flotante cu 2 pistonase Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? Frana foarte buna, depinde de tipul de placute Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) Raspunsul este bun, de la 2000 de ture pleaca ff bine Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament Standard 16/46, lant schimbat de la 520 la 530 Viteza maxima la care ati ajuns cu ea 170 km/h(dar merge mai mult) Consumul - urban / extern / mixt Urban 7%, mixt cu pasager si bagaje 6% Puncte slabe ale motocicletei: Momentan nu are puncte slabe Puncte forte ale motocicletei: Comportament f bun pe sosea/drum indiferent de tipul de drum(asfalt ud/uscat; drum pamant/piatra etc) Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? FIABILITATEA, "aratarea" ei. Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra?Probleme mecanice nu au fost, doar consumabilele de schimbat Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? Becuri cu xenon Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. NU. Nu imi plac plasticele, iar cele din ziua de azi au mult plastic. Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. Consumabile si alte piese uzuale www.kedo.de, www.louis.de, restul EBay sau dezmembrari Editat Ianuarie 12, 2009 de lebadake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Ce-mi place cum arata lantul de 530 linga ala de 520 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Ce-mi place cum arata lantul de 530 linga ala de 520 Lantu' de 530 este lant cu steroizi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 (editat) In ordinea intrarii pe teren, multumirile noastre merge la : - @BAlanuS-uuuu` - @piccoolinooo si - @leebadaake @BAlanuS-u`- Multumesc ca ai introdus acele 2 paragrafe despre care spuneam in topicul meu - cel cu motocicletele anterioare si cu scurta comparatie. In curand vor aparea din start, pe prima pagina. P.S. Ai facut ceva km cu Simsonul. Fain. Mai sunt cativa pe topicul acesta care au bagat km buni pe "comuniste". La mine, din pacate, nu asa multi. Ultimii doi dintre voi v-ati dat de gol. Se vede ca sunteti pasionati de fotografie. Ce aveti voi acolo nu iese asa usor cu un point-and-shoot. Nimic rau in asta, de altfel... La mai multe ! Domnu` Lebadake, alo, domnu`... eu credeam ca nu o sa mai intalnesc prea curand "maniaci" care fac poze in timpul reparatiilor, dar ma bucur sa vad ca nu sunt singur ! Daca si tu ti-ai pus si prietena sa te ajute cu fotografiatul fiindca nu puteai tine si piesa in unghi bun/la vedere si face fotografii in acelasi timp, atunci e clar. @ mirciu : Am comunicat sugestia ta, cerand reformularea celui de-al doilea paragraf. (© "Buna seara, domnule Voiculescuuu !") Ce-mi place cum arata lantul de 530 linga ala de 520 Cristoaaasee !! Nu ca foile ar fi nota discordanta . Editat Ianuarie 12, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Ultimii doi dintre voi v-ati dat de gol. Se vede ca sunteti pasionati de fotografie. Ce aveti voi acolo nu iese asa usor cu un point-and-shoot. Nimic rau in asta, de altfel... La mai multe !Domnu` Lebadake, alo, domnu`... eu credeam ca nu o sa mai intalnesc prea curand "maniaci" care fac poze in timpul reparatiilor, dar ma bucur sa vad ca nu sunt singur ! Daca si tu ti-ai pus si prietena sa te ajute cu fotografiatul fiindca nu puteai tine si piesa in unghi bun/la vedere si face fotografii in acelasi timp, atunci e clar. Sa stii ca pozele sunt facute de mine Bagam mana intr-o punga ca sa nu murdaresc aparatu de vaselina si faceam pozele:D Poze am destule (vro 250-300) de cand am desfacut-o, special pt tutoriale dar deocamdata nu am timp! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Pupa mina ca ti-am dat ideea cu lantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
animal Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 foarte tare baiatu cu bmw-ul care a facut 47000 de km intr-un an si ceva, respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Lantu' de 530 este lant cu steroizi! nu marimea conteaza , ci calitatea otelului . Ce forta rezista la tractiune acel 530 comparativ cu 520 DID? vazusem undeva intr-n catalog de lanturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Cu vreo 50% mai mare, tocmai bine sa se pupe cu motorul de TDM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 cred ca as face cativa ani de puscarie pentru yamaha aceea cu patru cilindri care a participat in urma cu multi ani la dakar........avea motorul de pe fz 750........mii de scuze pentru off.........exceptional topic , felicitari tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Haideti sa ramanem on-topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 (editat) scuze , fratilor, nu pot sa ma abtin..........da ca sa vedeti ca va respect , o sa incerc sa tac.........cre ca e cel mai interesant topic de cand cetesc motoretism . ro.......ma facura astia super membru si avansat, ce-o mai fi si-asta? Editat Ianuarie 12, 2009 de jenifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 misto big ,domnul doctor , si eu iubesc aceste motorete........un singur lucru , cuplul nu este de 89 nm........nu are cum.... http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_dr_800_s_1996.php io asa am citit peste tot. cuplu mai bun ca africana sigur are, asta o spune pretenul ika, africanist vechi, si africana are 60nm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piccolino Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Dom' Petrica, m-ai convins si mai tare ca am nevoie de un KTM Adventure! Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manuel_ktm Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Dom' Petrica, m-ai convins si mai tare ca am nevoie de un KTM Adventure! Multumesc si pe mine tot Petrica m-a convins ca am nevoie de un 990 ADV. cred ca la sfarsitul lui ianuarie o sa reusesc sa comand modelul 2009, sper ca atunci sa fie disponibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockhchris Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 daca euro asta nu era asa MU*ST,il aveam acu in garaj,pe el ...marele KTM ADV!am 1000 de draci...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 (editat) Modelul de motocicleta si anul de fabricatie ktm exc 450 2006 Motor 449cmc, SOHC, 4 supape, distributie prin lant. Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie 49 cp @ ? RPM 42 Nm @ ? RPM Numarul de trepte 5 In posesia mea din (luna si anul) : 2 saptamani, imprumut, decembire si ianuarie. Nr. de kilometri la achizitie : ??? Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: vreo 20 de ore! Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) 100%enduro. Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala n-as cumpara-o. mi-as lua una mai stabila. sau un 2t mai vanos. asta-i nicicum. e chiar buna pe dealuri, da nu inspira incredere. Greutatea la gol 116kg sau asa ceva... usoara! Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa 9 litri pare-mi-se fotoghin, 2 de ulei si nu stiu cata apa. Inaltimea seii 960mm. scandura tipe. Dimensiunile rotilor 18-21 Jantele - materialul de fabricatie dural, spite otel. Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare furca normala wp, nu stiu mai multe. Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare amortizor central wp, ceva reglaje are, n-am studiat. Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) este drual cred. Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) o teava ar fi mai comoda. scandura. un loc. Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) mic, digital si defect... ??? Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? electric si kick. porneste bine la ambele. Ambreiajul si actionarea lui multidisc umed in baie de ulei. actionare hidraulica magura, foarte dozabil. Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) 10w60 full. Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) apa. Numarul de bujii pe cilindru 1 Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) lant lung si gros... Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) nu conosc sa fie. Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? standard lateral. atat. Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) ori nu m-am putut obisnui, ori are lacune la capitolu' asta. mai usor ma jucam cu o honda xl cu 50kg mai grea. Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) fata-disc ventilat, etrier cu 2 pistonase spate-disc ventilat-etrier cu 1 pistonas Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) foarte bun, lipsa de cuplu in ture joase, da' e avantajat motoru' de pionaju' foarte scurt. Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: ??? a 5-a! Puncte slabe ale motocicletei mult prea incomoda si instabila pt rally ride. far inutil. nu face bob de lumina. rezervor mic, nu e tine o zi intreaga pe coclaua. cel mai obositor motor pe care m-am urcat. categoric prefer 200exc sau 250exc(2t). parerea mea. Puncte forte ale motocicletei motor turbat greutate foatre mica porneste si dupa ce a cazut toata in apa la 0 grade sunet demential Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? nu pot spune ca m-a ipresionat. a fost o experienta. Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? indoirea axului rotii fata bord nefunctional instalatie pornire nefunctionala Editat Ianuarie 13, 2009 de macicasan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Modelul de motocicleta si anul de fabricatie : Kawasaki KLV1000 (cu mici modificari este V-STROM intreg) Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? : 998 cmc / 105 / 100NM - 9500RPM Numarul de trepte : 6 In posesia mea din (luna si anul) : martie 2008 Nr. de kilometri la achizitie : 22000 Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 30000 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) : 95% on / 5% off Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala : ture lungi Greutatea la gol: 207kg Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa : 22L benzina (intra 23), 3,5 ulei, 2,5 apa Inaltimea seii : 780mm Dimensiunile rotilor: fata - 110/80/19 , spate - 150/70/17 Jantele - materialul de fabricatie : turnate, dural Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: Furca telescopica cu arc elicoidal, hidraulica. Pretensiunare arc ajustabila Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: Monoamortizor cu tensiune arc reglabila Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): standard - plastic (cred) Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): foarte confortabila pentru pilot cat si pentru pasager Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): vitezometru si turometru analogice, incadreaza un ecran LCD unde sunt informatii cu privire la temp apa, nivel benzina, si ceas (tot acolo exista si engine check-ul) Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? : electrostart only Ambreiajul si actionarea lui : hidraulic, multidisc in baie de ulei Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic): 10W40, eu folosesc Motul 7100 Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): apa combinat cu radiator de ulei Numarul de bujii pe cilindru: 1 bujie pe cilindru cu 2 electrozi Sistemul de intindere a lantului de distributie: nu stiu Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala): transmisie pe lant. Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net): da Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: cric lateral cat si central (cel central este considerat optiune) Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire?: Frana fata Dublu disc - 310 mm , frana spate - monodisc 260mm Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): foarte rapida cu conditia sa nu fie subturata (ma refer in treapta superioara si motor sub 2500rpm), peste 4500 devine fiara Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament: 17-42, n-am schimbat Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: 220km/h Consumul - urban / extern / mixt : 7-8 urban, 4,5-6 extraurban, 6-6,5 mixt Puncte slabe ale motocicletei : Suspensia fata slaba, necesita schimbarea arcurilo (le-am schimbat cu Touratech si intradevar diferenta este majora Puncte forte ale motocicletei : confortul si puterea motorului (totusi este motorul de pe Suzuki TLR un pic dat indarat) Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra: n-am obosit pe ea la drumuri lungi (inainte am avut numai cruisere si doar eu stiu ce-mi patea spatele) Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra: de vreo 2000km a inceput sa fluiere pompa de benzina (sistemul este destul de ciudat, filtrul de benzina este capsulat in pompa, odata cu filtrul se schimba si...pompa) Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta: toate sunt la locul lor Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul: K1200LT sau Kawasaki 1400gtr, vreau sa ma orientez catre touring pur. Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor: Suzuki Romania se misca binisor, acu' tre' sa vad si Suzuki Danmark cum se misca. Alte mentiuni - Un tourer foarte bun pentru 2 persoane, pret accesibil, face fata unor drumuri forestiere usoare sau drumuri neasfaltate, nu recomand folosirea pt. enduro, chiar si enduro usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Am uitat sa precizez, an fabricatie 2005, inaltimea seii: 840mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 (editat) HONDA TRANSALP XL600V_ PD06 1987 - 1999 THE ENDURO-TOURING QUEEN OF ALL TIMES Modelul de motocicleta si anul de fabricatie XL600VM PD06, 1991 Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 589cc/37 KW/ ? / 8000rpm Numarul de trepte 5 In posesia mea din (luna si anul) : iunie 2007 Nr. de kilometri la achizitie : 63000 km Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 17000 km Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) 90% on, 10%off Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala pt orice, calatorii lungi Greutatea la gol 187kg Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa 18L din care 5 rezerva, ulei 2,3L, apa 2L si-un pic Inaltimea seii 840mm ... Dimensiunile rotilor 90/90 - 21 , 130/70, 17 Jantele - materialul de fabricatie: aluminiu cu spite de otel, aurii pana in 92 93, argintii dupa, cele aurii cam oxideaza Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare ?? nu se regleza, idem cu XL650, vedeti acolo Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare IDEM XL650 Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) standard plastic Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) comfortabila pt ambii, destul de lata si de lunga. Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) Turometru 0 - 9000, Vitezometru 0-200, martori ulei, neutru, temperatura apa, semnalizare, cric lateral on/off, semnalizare separat (blink pt fiecare parte) Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? electrostarter, nu Ambreiajul si actionarea lui 5 discuri in ulei, cablu, destul de fiabil, daca nu foarte fiabil, usor de actionat cred si de fete... Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) 10W40 mineral sau semisintetic Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) antigel concentrat 50%, pt blocuri de aluminiu, 2 radiatoare, termostat, rezervor supraplin Numarul de bujii pe cilindru 2 bujii/cilindru, 8-9mm distanta intre electrozi, Sistemul de intindere a lantului de distributie patine cu arc, sistem ciudat, fara acces din exterior Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) Lant 525, intinzatoare cu surub in capul bratului basculei Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) Stock nu are, se poate confectiona sau cumpara gata, se gaseste pe toate drumurile Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? Lateral cu contact UP/down si protectie din CDI la pornire (modele dupa '90). central se poate adauga, exista urechi pt asta pe cadru Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) Manevrabila peste medie, mai mult decat o motocicleta tip sport. ghidon comfortabil, lat Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) 87 - 90 tambur spate, 1 disc si 1 etrier cu 2 pistonase pe fata, 90-95 1 disc spate, etrier 1 pistonas, fata la fel, dupa 95 - spate idem, 2 discuri 2 pistonase/etrier fata. Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? Franarea fata e progresiva dar destul de ferma, cu bagaj si pasager trebuie o anumita prudenta la distanta de franare, spate acceptabila oricum inutila pe strada, doar ca o completare a celei fata. Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) Prompt si liniar in aproape orice treapta de viteza, cuplu suficient si simpatic in oras sau off-road la deal Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament E bun cel standard, nu l-as schimba si nici nu recomand. 15dinti fata/ spate...? Oricum e bun asa de fabrica, e ideal Viteza maxima la care ati ajuns cu ea 170km/h Consumul - urban / extern / mixt media mediei mediilor este 5,5%, peste 6 trebuie sa va puneti intrebari. 5 afara, 6 urban.. , 6 peste 130km/h Puncte slabe ale motocicletei vechimea, piese f.scumpe originale, atat, defectarea CDI-urilor dar se repara sau schimba usor cu after_market, releul la fel Puncte forte ale motocicletei face orice, e buna la toate, cara pasager si bagaje, fun in oras la slalom, fun pe offroad soft, FIABILITATE, intretinere usoara, foarte manevrabila pt greutatea ei, foarte USER-FRIENDLY, comfortabila si nu in ultimul rand FRUMOASA (mai ales de la spate/profil ) Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? Fiabilitatea, consum mic, cuplu simpatic, comfort Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? minore, CDI reparate, releu pornire, semering teava apa Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? nimic Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. tot cu TA, doar mai noua. Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. La orice dealer HONDA si alti distribuitori on-line Alte mentiuni - Consumabile se gasesc usor, este un model foarte popular, piese din dezmembrari la fel. http://www.ta-deti.de/ta/ http://www.transalp.org/ http://www.transalp.ro/forum/ Am uitat sa specific: Motorul: 4 Timpi cu 2 cilindri in V la ~45grade - 3 supape pe cilindru, 2 admisie, 1 evacuare - SOHC, 1 ax cu came/cilindru, 3 culbutori cu reglajul jocului manual cu surub/ lant de distributie. - 2 bujii pe cilindru asezate simetric fata de centru. - 2 carburatoare monocorp Keihin cuplate pt sincronizare, vacuumatice, shoc manual, la ghidon, acceleratie cu 2 cabluri dus-intors. - aprindere electronica prin CDI, unul pentru fiecare cilindru, o bobina pentru fiecare bujie, deci 4 bobine, avans electronic. - Editat Ianuarie 14, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi T Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 Motocicleta mea e un Minsk 125cc din 93,la care am facut "mici" modificari; Modelul de motocicleta si anul de fabricatie:MINSK,fabricat in 1993 Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie?:125cc,7kw,nu are turometru Numarul de trepte:4 In posesia mea din (luna si anul) :iulie 2000 Nr. de kilometri la achizitie :5000 Nr. de kilometri parcursi pana in prezent:~15000 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km):strada (13000km),off-road (2000km) Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala:ideala pentru incepatorii cu bani putini si fara prea multe pretentii Greutatea la gol:105kg Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa:17L Inaltimea seii:fiind modificata,inaltimea seii e mai mare decat la una stock Dimensiunile rotilor:standard (18/18),a mea (18/21) Jantele - materialul de fabricatie:standard (tabla cromata),a mea (Akront-aluminiu) Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare:arcuri elicoidale/ulei fara posibilitati de reglare Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare:standard (bascula din teava si 2 telescopae elicoidale cu 3 pozitii de reglaj),cea din fotografie (bascula din aluminiu si mono-amortizor central reglabil SHOWA) Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat):nu are Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului):standard (pt.2 persoane,model oval din burete acoperita cu musama),cel din foto (artizanal:tabla,burete si musama,mult mai confortabila pentru pilot,in special la coborari;incomoda pentru pasager) Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok):vitezometru gradat pana la 140km/h,iluminat,mufa contact,martori luminosi (faza lunga,neutral,semnalizare) Pornire (kick-start sau electrostart):kick-start Ambreiajul si actionarea lui:amreiaj in baie de ulei,cu 6 discuri,situat in partea stanga a motorului,actionat prin tija,melc,cablu si maneta Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...):racire aer Numarul de bujii pe cilindru:1 Transmisia finala (lant, cardan, curea) :lant Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?-standard (cric cenral),modificand garda-la-sol,am inlocuit cricul central cu unul lateral Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat):in forma actuala:in oras (foarte manevrabila,in off-road e cam grea,raportand greutatea motocicletei la puterea motorului) Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier):standard (tambur fata/spate),actuala(disc fata/spate si etriere Brembo cu un singur pistonas) Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire?-pe fata as monta un disc mai mare pt. o franare mai prompt Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede):lenta (top speed 80km/h) Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament:configuratia standard nu o mai stiu,eu am modificat raportul ,cel actual fiind 14/48 Viteza maxima la care ati ajuns cu ea:85 km/h Consumul - urban / extern / mixt:5;4; 4,5L/100 Puncte slabe ale motocicletei:standard (urata ca aspect,vibreaza,slabutza) Puncte forte ale motocicletei:ieftina,consum relativ mic,fiabila,piese ieftine Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra?-a fost un bun inceput pt un proiect enduro Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta?:am modificat deja,original e doar cadrul,motorul si partea electrica Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul:as schimba-o cu un enduro in 4 timpi Am atasat 2 fotografii cu motocicleta mea si o fotografie cu un Minsk standard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.