vis-a-vis Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Era o janghina de cand am luat-o, doar am definitivat Asta cu ebayul e strain pt mine. Nu s-a catadicsit nimeni sa dea o explicatie. Cred ca-i pun de dacie... sau o dau la fier vechi. Prea sensibila motocicleta asta... d-aia e si asa ieftina fata de Africa Twin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 (editat) Era o janghina de cand am luat-o, doar am definitivat Asta cu ebayul e strain pt mine. Nu s-a catadicsit nimeni sa dea o explicatie. Cred ca-i pun de dacie... sau o dau la fier vechi. Prea sensibila motocicleta asta... d-aia e si asa ieftina fata de Africa Twin... Jafurile sunt sensibile ... eu de peste 20.000km nu am nici o reparatie majora ci doar intretinere. Si o Africana "batjocorita" poate sa fie la fel de sensibila! Tot vad ca ridicati Africana in slavi .. treceti la Africana .... ORICE motocicleta daca nu este intretinuta iti pica! Daca ai fi dat banii de Africana pe un ST (sau poate chiar mai putin, undeva la 2500 euro) te-ar fi tinut la fel si nu ai fi avut nici o problema; Apropo de far .. daca ai fi sapat putin pe unde trebuie ai fi gasit. Suna aici 0766589773 Florin, tipu dezmembreaza un ST Editat Aprilie 14, 2009 de lebadake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Jafurile sunt sensibile ... eu de peste 20.000km nu am nici o reparatie majora ci doar intretinere.Si o Africana "batjocorita" poate sa fie la fel de sensibila! Tot vad ca ridicati Africana in slavi .. treceti la Africana .... ORICE motocicleta daca nu este intretinuta iti pica! Daca ai fi dat banii de Africana pe un ST (sau poate chiar mai putin, undeva la 2500 euro) te-ar fi tinut la fel si nu ai fi avut nici o problema; Apropo de far .. daca ai fi sapat putin pe unde trebuie ai fi gasit. Suna aici 0766589773 Florin, tipu dezmembreaza un ST Ansamblul de faruri pe ebay aproximativ 90 euro(incluse si taxele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 (editat) De acord cu tine, poate am aruncat cuvinte grele, dar asta simt in momentul de fata. Simt ca m-am tepuit. A mea are prea multe bube pentru cei 1850 de euro cat am dat pe ea. L-am gasit pe nenea din Targoviste. Dupa o mica neintelegere (credeam ca vrea sa-mi vanda un far cu 50 de euro, dar s-a lamurit ca tot ansamblul de faruri cu suport cu tot), am zis c-o sa-i fac o vizita. As vrea sa iau si amortizorul, care e varza. Adica umblat. Vreau sa scap de motocicleta asta, dar nu vreau sa ajunga la cineva care sa se chinuie cu ea. Mai bine o dezmembrez... As mai da cateva detalii de ce am mai gasit pe la ea si sigur mi-ai da dreptate... dar nu vreau sa imi fac dusmani... daca ma intelegi. Editat Aprilie 14, 2009 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 (editat) Jafurile sunt sensibile ... eu de peste 20.000km nu am nici o reparatie majora ci doar intretinere.Si o Africana "batjocorita" poate sa fie la fel de sensibila! Tot vad ca ridicati Africana in slavi .. treceti la Africana .... ORICE motocicleta daca nu este intretinuta iti pica! Daca ai fi dat banii de Africana pe un ST (sau poate chiar mai putin, undeva la 2500 euro) te-ar fi tinut la fel si nu ai fi avut nici o problema; Apropo de far .. daca ai fi sapat putin pe unde trebuie ai fi gasit. Suna aici 0766589773 Florin, tipu dezmembreaza un ST Ansamblul de faruri pe ebay aproximativ 90 euro(incluse si taxele) De acord cu tine, poate am aruncat cuvinte grele, dar asta simt in momentul de fata.Simt ca m-am tepuit. A mea are prea multe bube pentru cei 1850 de euro cat am dat pe ea. L-am gasit pe nenea din Targoviste. Dupa o mica neintelegere (credeam ca vrea sa-mi vanda un far cu 50 de euro, dar s-a lamurit ca tot ansamblul de faruri cu suport cu tot), am zis c-o sa-i fac o vizita. As vrea sa iau si amortizorul, care e varza. Adica umblat. Vreau sa scap de motocicleta asta, dar nu vreau sa ajunga la cineva care sa se chinuie cu ea. Mai bine o dezmembrez... As mai da cateva detalii de ce am mai gasit pe la ea si sigur mi-ai da dreptate... dar nu vreau sa imi fac dusmani... daca ma intelegi. Este altceva sa iei teapa cu o motocicleta praf si e altceva sa compari 2 motociclete, si sa spui ca aia e mai buna,mai fiabila,mai "nu-stiu-cum", la fel de bine poti sa iti iei teapa si cu Africana!!!! Mi-as dori sa faci o plimbare cu a mea sau cu a lui Cristi-mic ca sa iti schimbi parerea!! Intalnirea Teneristilor 2009 .... o ocazie foarte buna pentru ati face o parere despre ce inseamna cu adevarat Super Tenere! Invitatie valabila pentru toti cei care detin Super Tenere, Tenere, XT si TT. Editat Aprilie 14, 2009 de lebadake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Aprilie 14, 2009 Autor Share Postat Aprilie 14, 2009 Inca ma doare inima de cind am vazut cum arata ST-ul ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 De vreo 2 zile am intrat si eu "in paine" cu un "jaf" de-asta de Superbivolitza. E cam alba dar o sa o stickeresc grav. Desi am facut doar 3 km (de la "dealer" pana acasa, fara numar de inmatriculare ) primele impresii sunt: - e mare cat o vaca dar nu mi se pare asa grea (bine nici eu nu sunt mic, Doamne-ajuta); - trage ca un speed (dar un speed cuplos ) - e confortabila nevoie-mare; - luminile sunt de tot ka.katul, zici ca sunt festile medievale; - ghidonul trosneste putin din prinderile alea elastice daca tragi de el (am remarcat cand o mutam de colo-colo prin curte); - la capitolul frane se putea ceva mai bine, dar merge si asa la o adica; - impinge ca locomotiva (am mai zis nu? ) Probleme de rezolvat imediat: - se balbaie cam naspa la relanti si ii sta relantiu sub 1000 de ture, ceea ce zic eu ca nu e normal, dar n-am banghit de unde se regleaza ca era noapte si mai si ploua; peste 1500 rpm toarce frumos si nu mai balbaie deloc; - vreau sa ii schimb uleiul si filtrul; ma gandesc la un 10W40 semisintetic; de intrat cica intra vreo 4 litri. Corectati-ma unde gresesc; Ce ulei nu prea scump recomandati? Dupa ce o inmatriculez definitiv o sa purced la: - adaugat neaparat crash-bars; - adaugat handguarduri full Acerbis; - stickerit frumos si cu gust ca e prea alba; - alte sugestii astept din partea voastra. Intre timp m-am apucat de citit "docomentatie", mai ales ce a scris Cristi_mic pe-aici si bag la cap iar unde nu stiu intreb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 http://www.manualedereparatie.info/downloa...per-Tenere.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 De acord cu tine, poate am aruncat cuvinte grele, dar asta simt in momentul de fata.Simt ca m-am tepuit. A mea are prea multe bube pentru cei 1850 de euro cat am dat pe ea. Azi am reusit ce mi-am propus de multa vreme, adica sa citesc tot topicul, de la cap la coada Ce legatura are asta cu problema ta? Pai e simplu: Tu ai luat ST de la Achile, care saracul de el a luat-o de la altul intr-o stare deplorabila si cu multe eforturi a repus-o in drepturi (stiu asta pentru ca imi impartasea mpe messenger experientele lui cu acest ST) Nu cred ca te-ai tepuit, ci doar ca o data ce o motocicleta a fost neglijata e foarte greu sa o mai faci sa fie OK, vor aparea mereu alte defecte ascunse Am mai spus undeva pe acest topic, motocicletele second hand sunt ca o loterie Nu prea conteaza ca e ST, AT sau TA, ci conteaza pedigree-ul Asa ca nu te necaji, stii cum zice Murphy: zambeste, maine poate fi mai rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 (editat) In alta ordine de idei, mai stie cineva pe unde a ajuns ST-ul care era de vanzare la postul #176? /index.php?...t&p=1613201 Eu am gasit unul in TM dar nu stiu daca e asta Stiu ca acel proprietar a vandut-o, dar nu se stie cui Daca e aceeasi ST, o cumpar Editat Aprilie 15, 2009 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Trebuia sa-mi vars si eu oful intr-un fel, nu? Drept dovada ca o sa incerc sa fac motocicleta din harbu' asta, maine ma duc pana in Targoviste sa-i iau faruri, amortizor si toate firele. Si mai urmeaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 NU inteleg de ce va vaitati de greutate si voi si cei cu AT au ~210kg iar a mea sport touring are 200KG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 NU inteleg de ce va vaitati de greutate si voi si cei cu AT au ~210kg iar a mea sport touring are 200KG Cine se vaita? Pai, monÂşer, sport-touring e mai joasa, are centrul de greutate mai jos si nu o simti ca pe un enduro-touring ST cu plinul facut bate pe la 250 kg, nu 210 A cantarit-o cineva la RAR si goala avea 236 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Aprilie 15, 2009 Autor Share Postat Aprilie 15, 2009 Lupu, cel mai bine intri pe tenereclub.ro si vorbim acolo despre ce vrei tu. Sau aici, ma rog... Ulei intra in jur de 4-4,4L daca schimbi filtrul. Vezi sa scoti ambele busoane de ulei (e un tutorial pe tema asta), ca altfel curg doar 2L din motor. 10W40 semi e OK, dar se poate si mai bine (eu bag 5W40 sintetic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Lupu, cel mai bine intri pe tenereclub.ro si vorbim acolo despre ce vrei tu. Sau aici, ma rog...Ulei intra in jur de 4-4,4L daca schimbi filtrul. Vezi sa scoti ambele busoane de ulei (e un tutorial pe tema asta), ca altfel curg doar 2L din motor. 10W40 semi e OK, dar se poate si mai bine (eu bag 5W40 sintetic). Bun, sarumana am receptionat! Bine ca mi-ai zis de alea doua busoane ca probabil ma intrebam ca prostu ce are de nu curge tot. O sa intru si pe tenereclub.ro dar ma dor ochii de la scrisul alb pe fond negru Stiu, pare o copilarie dar chiar ma deranjeaza la ochi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Cine se vaita? Pai, monÂşer, sport-touring e mai joasa, are centrul de greutate mai jos si nu o simti ca pe un enduro-touring ST cu plinul facut bate pe la 250 kg, nu 210 A cantarit-o cineva la RAR si goala avea 236 kg am cantarit-o eu la RAR cu plinul facut(30 L) si a ajuns la 263 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 (editat) De vreo 2 zile am intrat si eu "in paine" cu un "jaf" de-asta de Superbivolitza. E cam alba dar o sa o stickeresc grav. Desi am facut doar 3 km (de la "dealer" pana acasa, fara numar de inmatriculare primele impresii sunt: - e mare cat o vaca dar nu mi se pare asa grea (bine nici eu nu sunt mic, Doamne-ajuta); - trage ca un speed (dar un speed cuplos ) - e confortabila nevoie-mare; - luminile sunt de tot ka.katul, zici ca sunt festile medievale; - ghidonul trosneste putin din prinderile alea elastice daca tragi de el (am remarcat cand o mutam de colo-colo prin curte); - la capitolul frane se putea ceva mai bine, dar merge si asa la o adica; - impinge ca locomotiva (am mai zis nu? ) Probleme de rezolvat imediat: - se balbaie cam naspa la relanti si ii sta relantiu sub 1000 de ture, ceea ce zic eu ca nu e normal, dar n-am banghit de unde se regleaza ca era noapte si mai si ploua; peste 1500 rpm toarce frumos si nu mai balbaie deloc; - vreau sa ii schimb uleiul si filtrul; ma gandesc la un 10W40 semisintetic; de intrat cica intra vreo 4 litri. Corectati-ma unde gresesc; Ce ulei nu prea scump recomandati? Dupa ce o inmatriculez definitiv o sa purced la: - adaugat neaparat crash-bars; - adaugat handguarduri full Acerbis; - stickerit frumos si cu gust ca e prea alba; - alte sugestii astept din partea voastra. Intre timp m-am apucat de citit "docomentatie", mai ales ce a scris Cristi_mic pe-aici si bag la cap iar unde nu stiu intreb. Bine ai venit printre noi. Cum a zis si Cristi-Mic intra pe http://www.tenereclub.ro si vei gasi informatii foarte utile, chiar daca te dor ochii Bafta Editat Aprilie 15, 2009 de mezutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Aprilie 16, 2009 Autor Share Postat Aprilie 16, 2009 Apropo de durerile de ochi...stiti cum e, calul de dat nu se cauta la dinti. Lebadake (si cu mine la partea de continut) am muncit mult la site-ul ala ca sa fie plin de informatie utila, si asteptam incurajari ca sa stim ca munca noastra e apreciata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Apropo de durerile de ochi...stiti cum e, calul de dat nu se cauta la dinti. Lebadake (si cu mine la partea de continut) am muncit mult la site-ul ala ca sa fie plin de informatie utila, si asteptam incurajari ca sa stim ca munca noastra e apreciata. Asa este, ce e corect e corect!! Este un site foarte util si se vede ca e muncit. Eu apreciez oamenii care muncesc non-profit, din pasiune, ca sa ii ajute si pe alti nevoiasi. Si mie imi place sa fac chestia asta. Deci nimic de zis la capitolul asta! In alta ordine de idei, am mai bagat vreo 50 de km aseara (de fapt pe la 11 noaptea). Imi place cum trage; nu am depasit 6000 rpm (si alea foarte rar) si m-a multumit pe deplin cum - vorba automobilistilor - "te baga in scaun". O mica problema observata este faptul ca merge cam greu schimbarea vitezelor. E drept ca si-a mai "dat drumul" cat am plimbat-o dar tot nu schimba cum schimba Tenereul de exemplu. Este undeva intre DR si IJ Planeta 5 . Banuiesc ambreiajul totusi ca nu decupleaza complet fiindca in momentul cand stai pe loc si o bagi intr-a-ntaia da sa plece in mod evident si total nefinutz. O sa ma uit dup-amiaza la el. Alta mica problema este faptul ca nu urca temperatura apei deloc, nici macar 2 mm pe scala aia. Ori e dusa sonda ori e altceva. Altminteri motorul se incalzeste, nu e problema, si functioneaza corect. Am gasit si reglajul relantiului la mama dreaq pe sub rezervor intre carbelitoare si acum sta vaca la 1200 rpm constant cand e rece sau la temperatura medie, iar in trafic la mers greu printre masini nu trece de 1300 rpm iar balbaiala aproape ca a disparut, mai ales dupa ce se incalzeste. O intrebare ar fi cum sta ST-ul cu "mancatul uleiului" (presupunand ca motorul e in parametri normali)? Tenere-ul mai halea (200 g / 1000 km). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 (editat) - adaugat handguarduri full Acerbis; parerea mea e sa le lasi pe cele originale. te apara foarte bine de vant si ploaie fata de unele full acerbis. e doar o motoreta de turing, nu enduro, nu? Alta mica problema este faptul ca nu urca temperatura apei deloc, nici macar 2 mm pe scala aia. Ori e dusa sonda ori e altceva. tine-o fo 5-10 min la ralanti sa vezi daca merge acu de la temperatura, altfel ea se incinge destul de greu avand radiatorul asa mare si termostatul "gaurit" Multe din "chichitzele" ei le gasesti explicate pe larg pe tenereclub.ro s-o stapanesti sanatos! Editat Aprilie 16, 2009 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Aprilie 16, 2009 Autor Share Postat Aprilie 16, 2009 (editat) Daca schimba vitezele greu, e clar din cauza uleiului. Foloseste neaparat ulei special moto si cu viscozitate medie (10W40, 5W40) si o sa mearga mult mai bine. Lasa si o cursa moarta la ambreiaj, sa fii sigur ca cupleaza corect. De 6000rpm nu are rost sa sari, deja ai cuplul maxim acolo (aproximativ). La consum de ulei sta foarte bine, dar depinde, iar, de tipul de ulei folosit. Cind aveam 10W50 consuma cam 500ml/4000km, acum consumul e zero (cu 5W40 Procycle full sintetic). Masuratul nivelului e oricum o chestie imprecisa, din cauza ungerii cu carter uscat (nu stii niciodata daca pompa de retur a trimis tot uleiul la loc in rezervor sau mai circula ceva pe instalatie). Cu racirea sta (prea) bine, cit e vremea racoroasa e bun un carton la radiator (cam 1/3 din suprafata). In mers normal abia se ridica acul. Doar frecata pe loc ai sanse ca, dupa vreo 10minute, sa porneasca ventilatorul. Editat Aprilie 16, 2009 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Salut la toti . De ceva vreme ma lovit ideea sa achizitionez un super tenere de 750 si tot scocioresc tot netu si ma documentez . Rugamintea mea e daca imi puteti da si mie niste indrumari si nsite sfaturi cu bubele care le pot intalni la achizitionarea unui tenere . . Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Asa este, ce e corect e corect!! Este un site foarte util si se vede ca e muncit. Eu apreciez oamenii care muncesc non-profit, din pasiune, ca sa ii ajute si pe alti nevoiasi. Si mie imi place sa fac chestia asta. Deci nimic de zis la capitolul asta! In alta ordine de idei, am mai bagat vreo 50 de km aseara (de fapt pe la 11 noaptea). Imi place cum trage; nu am depasit 6000 rpm (si alea foarte rar) si m-a multumit pe deplin cum - vorba automobilistilor - "te baga in scaun". O mica problema observata este faptul ca merge cam greu schimbarea vitezelor. E drept ca si-a mai "dat drumul" cat am plimbat-o dar tot nu schimba cum schimba Tenereul de exemplu. Este undeva intre DR si IJ Planeta 5 . Banuiesc ambreiajul totusi ca nu decupleaza complet fiindca in momentul cand stai pe loc si o bagi intr-a-ntaia da sa plece in mod evident si total nefinutz. O sa ma uit dup-amiaza la el. Alta mica problema este faptul ca nu urca temperatura apei deloc, nici macar 2 mm pe scala aia. Ori e dusa sonda ori e altceva. Altminteri motorul se incalzeste, nu e problema, si functioneaza corect. Am gasit si reglajul relantiului la mama dreaq pe sub rezervor intre carbelitoare si acum sta vaca la 1200 rpm constant cand e rece sau la temperatura medie, iar in trafic la mers greu printre masini nu trece de 1300 rpm iar balbaiala aproape ca a disparut, mai ales dupa ce se incalzeste. O intrebare ar fi cum sta ST-ul cu "mancatul uleiului" (presupunand ca motorul e in parametri normali)? Tenere-ul mai halea (200 g / 1000 km). s-o porti sanatos!cat te-a costat?aveti cumva idee cat costa un ghidon de st?unul normal, nu renthal .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Sa revin cu noutati! Am schimbat uleiul - am pus Mobil 10W40 semisintetic. Uleiul vechi nu era chiar asa batran dar nu conteaza, eu pun ulei nou oricarui fier imi intra pe mana. Cutia "s-a mai lasat", in sensul ca schimba destul de ok acum - viteza a doua in special cam opunea rezistenta daca i-o dadeai la turatii joase - de la 3000 rpm incolo nu avea nici o greatza; acum vad ca merge ok. Oricum merge mult mai bine cutia decat atunci cand am luat-o. In legatura cu "apa", intr-adevar acul indicator nu urca absolut deloc. Am mers prin oras vreo ora, nimic nimic, e mort. De incins nu se incinge tare - motorul e cald dar poti sa tii mana pe el, chiar si dupa o ora in trafic. Si radiatorul e cald, semn ca circula apa prin el. Totusi sa se fi dus dreaq sonda de temperatura? Cand pui contactul, acul reactioneaza adica se misca un pic pana la inceputul scalei, deci tind sa cred ca acul in sine nu e problema. In rest merge ireprosabil, urca frumos in ture, toarce la relanti, viteza ca la balamuc, etc etc. Si nu o simt grea, imi place cum se calareste / controleaza. @jenifer: am dat Tenere-ul pe ea + o suma modica care sa acopere transportul de la Oradea pana la Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Nici la mine nu indica temperatura, urca putin acul doar cand pleaca ventilatorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.