Sari la conținut

Postări Recomandate

Spune-mi si mie te rog, la cat ai coborat acele?

 

Pai cand le-am desfacut le-am gasit ridicate la maxim :banana: . De coborat le-am coborat la penultima gradatie (deci nu complet) sperand sa nu ma penalizeze la "vana", si chiar asa a fost, merge ca inainte, de fapt mult mai bine ca inainte. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Perfect, senq de raspuns! :cheers:

 

Imi consuma acum 10 in oras, si se incinge ca dracu... :banana:

 

De fapt, ultimul consum, daca l-am facut bine, ca a fost cu multe adunari si alimentari, la 474 de km mi-a consumat ~53 de litri, deci undeva la 11% MIXT! Drum intins, serpentine, ceva off-road, si bucureshit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfa si vezi ce-i pe-acolo. Eu n-am avut bani si nici acu nu am deocamdata ca sigur ii schimbam bujiile (iridiu) si tuburile emulsoare, pe langa coborarea acelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spune-mi si mie te rog, la cat ai coborat acele?

eu le-am coborat la minim. we-ul trecut (Buc-Veliko-Shipka si retur) am avut cel mai mic consum, cu cele mai multe bagaje + pasager (la intoarcere am facut si cumparaturi de la Metro-Ruse :cheers: ) daca o puneam pe cantar cred ca aveam fo 400 de kile :banana:

consum 5,7%, iar motoreta arata cam asa:post-143-1245400564_thumb.jpg

alte poze de pe-acolo...

post-143-1245400943_thumb.jpg

post-143-1245400967_thumb.jpg

post-143-1245400974_thumb.jpg

post-143-1245400987_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e aproape identic cu cel original, doar ca e mult mai usor si mai rezistent.

mai conteaza un kg +/- la 240 ?

Rezervoare de plastic sunt pt ST ? :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice gram conteaza pe teren greu. Iar ST are 196kg goala, in versiunea originala. Fluidele sint cam multe...30 benzina, 4,5 ulei.

Cu 500km autonomie nu mai trebuie rezervor suplimentar.

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice gram conteaza pe teren greu. Iar ST are 196kg goala, in versiunea originala. Fluidele sint cam multe...30 benzina, 4,5 ulei.

Cu 500km autonomie nu mai trebuie rezervor suplimentar.

 

:drink:

 

Bine, io deocamdata am cam 400 km autonomie dar e bine si asa. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupe cum se stie, in romania gropile din asfalt nu-s putine dar sunt adanci. Am luat o frumusete de groapa si mi-au sarit doua spite si mi s-a indoit janta spate. Stie cineva unde as putea gasi 2 spite spate si, eventual, o janta? Ms anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice gram conteaza pe teren greu. Iar ST are 196kg goala, in versiunea originala. Fluidele sint cam multe...30 benzina, 4,5 ulei.

Cu 500km autonomie nu mai trebuie rezervor suplimentar.

da dar e mai usor din plastic... si fiecare gram conteaza :)

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Finca nu dispun de bani necesari in acest moment,si vreau in mod special un ghidon mai inalt si mai lat mam hotarat sa il modific pe cel original.

In primul rand am sa sudez la ambele capete cate o bucata de teava de 5 mm,iar pt inaltare am sa pun cateva saibe,la sistemul de prindere,cat imi permite filetul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Finca nu dispun de bani necesari in acest moment,si vreau in mod special un ghidon mai inalt si mai lat mam hotarat sa il modific pe cel original.

In primul rand am sa sudez la ambele capete cate o bucata de teava de 5 mm,iar pt inaltare am sa pun cateva saibe,la sistemul de prindere,cat imi permite filetul.

 

 

Pe mine ma deranja cel mai mult forma ghidonului la Tenere/Supertenere. E pra adus spre spate. Unghiul dintre coarne e prea mic. La ghidoanele de cross, unghiul asta e mult mai aproape de 180 grade. Eu am pus ghidon KTM. Plus niste adaptoare-inaltatoare. Prea mult nu se poate inalta ghidonul la motoretele astea din cauza prinderii cu bucsi de cauciuc. Daca e prea inalt, si tragi de ghidon zici ca ramai cu el in mana.

post-7680-1245959078_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine ma deranja cel mai mult forma ghidonului la Tenere/Supertenere. E pra adus spre spate. Unghiul dintre coarne e prea mic. La ghidoanele de cross, unghiul asta e mult mai aproape de 180 grade. Eu am pus ghidon KTM. Plus niste adaptoare-inaltatoare. Prea mult nu se poate inalta ghidonul la motoretele astea din cauza prinderii cu bucsi de cauciuc. Daca e prea inalt, si tragi de ghidon zici ca ramai cu el in mana.

Fain ,zi si un pret...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Finca nu dispun de bani necesari in acest moment,si vreau in mod special un ghidon mai inalt si mai lat mam hotarat sa il modific pe cel original.

In primul rand am sa sudez la ambele capete cate o bucata de teava de 5 mm,iar pt inaltare am sa pun cateva saibe,la sistemul de prindere,cat imi permite filetul.

Am sudat la ambele capete cate o bucata de teava de la alt ghidon[5 cm] iar la capete piulite de 10 pt protectile la manete...

Impresi de drum:

Culiseaza mult mai usor ghidonul stanga -dreapta la viteze mici si pe loc

Pozitie mai buna

Intrun cuvant sunt multumit

Editat de cs-marius-b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fain ,zi si un pret...

 

 

Ghidon KTM: 100 euro

Inaltatoare-adaptoare: home made

 

Daca ai merge prin traficul din bucuresti, nu ti-ar conveni ghidon mai lat. Ghidonul KTM e la fel de lat ca cel original Tenere dar are alta forma, muuult mai placuta. Si, datorita inaltatoarelor, e mai sus decat oglinzile autoturismelor si mersul in picioare e mult mai confortabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Are cineva idee cat ar costa placutele spate la SuperTenere?

 

In jur de 30 de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
sau 50 lei Kyoto (am pe spate si-s f. bune) sau 65 lei FERODO

 

Scuze de semi off-topic:

* Cata, de unde iei placutele Kyoto?

* Ferodo am avut pe Tenere si in 5000 de km erau uzate totalmente (metal pe metal). Poate cele pentru ST au alta compozitie dar am mai auzit si cativa posesori de alte moto plangandu-se de ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuzati ca intervin. Voiam sa adaug ceva in legatura cu placutele de frana Ferodo. Eu am ocapritza cu aspiratii de vacuta, intitulat adesea Dominator, pe care am placute Ferodo pe spate. In 5000 de km cat am facut cu ele de abia se vede uzura. Folosesc spatele destul de mult in oras, fie pentru controlul vitezei fie pentru balansarea franarilor bruste. Per total uzura normala zic eu. De asemenea, in teren nu stiu decat de pedala.

 

In fine. Conluzia: Ferodo semi-sinter pt spate la mobra de 170kg - uzura minima in 5000km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuzati ca intervin. Voiam sa adaug ceva in legatura cu placutele de frana Ferodo. Eu am ocapritza cu aspiratii de vacuta, intitulat adesea Dominator, pe care am placute Ferodo pe spate. In 5000 de km cat am facut cu ele de abia se vede uzura. Folosesc spatele destul de mult in oras, fie pentru controlul vitezei fie pentru balansarea franarilor bruste. Per total uzura normala zic eu. De asemenea, in teren nu stiu decat de pedala.

 

In fine. Conluzia: Ferodo semi-sinter pt spate la mobra de 170kg - uzura minima in 5000km.

Salut

Si eu am avut Ferodo la Tenere 660 ce lam dat,si la 6000 aratau foarte bine atat fata cat si spatele...

Alta e pb,eu lucrez la TRW Automotive si daia vreau sa probesc de la ei,stind politica lor in legatura cu calitatea.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...